Taksikuskin palkka

Paljonko olisi palkka taksi kuskilla joka ajaa vaikka inva tai paaritaksi viikot ja viikonloppuisin juoppoja??.

48

2045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu ajojen määrästä, mutta sanotaan 2500-3500 e/kk brutto

    • Anonyymi

      Onko oikeasti noin paljon

    • Anonyymi

      Jos ajaa ma-pe 12h /per pvä ja pe ja la yöt tuon varmaankiin tienaa mutta milloin elää muuta elämää..

    • Anonyymi

      Provikalla tuollainen 3500 euron palkka vaatisi noin 10 000 euron myyntiä autolle. Jos ajat 20 vuoroa niin se meinaisi 500 euroa per vuoro. Mieti, onko se kauhean uskottavaa. Toki jos ajat joka päivä niin sitten vähän vähempi riittää.

      • Anonyymi

        2500-2800 realistinen.


    • Anonyymi

      Kysyjä kysyikin inva kuskin palkkaa. Jos ajat inva autoa 5 päivää viikossa saat varmasti sen 3000e kk palkkaa ja jos ajat vielä viikonloppu yöt päälle olet lähempänä 4000 kuin 3000. Puhun nyt vain inva autosta En henkilö autosta. Toki on myös olemassa laiskoja inva kuskeja jotka ajavat vähemmän. Inva kuskin työ vaatii hyvää kuntoa jotta sitä jaksaa mutta kun on hyvässä kunnossa jaksaa tehdä myös töitä paremmin

    • Anonyymi

      Mulla oli viime vuonna inva-kuskina tulot 67 000,-

      • Anonyymi

        No ei ollut.


    • Anonyymi

      80000€/vuodessa

    • Anonyymi

      Osuiko sullekin Javatransin työnhakuilmoitus Facebookissa kun kyselet?

      Surkeaksi on mennyt kun pitää löytää kuskeja vaikka mistä eikä ole varaa maksaa edes työnhakuilmoitusta sanomalehteen.

      • Anonyymi

        Kustannustehokkaampaa ilmoittaa netissä kuin esimerkiksi Helsingin Sanomissa.

        Ai miksikö? Moniko taksinkuljettaja tilaa koko Hesaria? Moniko taksinkuljettaja osaa lukea?


    • Anonyymi

      No mut jos ajais 5pv inva tai baari taksia v loput vapaat kai siitä tienaa

      • Anonyymi

        Baari taksi. Onko anniskelulupa kunnossa? Entä onko kuskilla anniskelupassi? Mielenkiintoinen yritys. Ei taida olla yhtään baaritaksia Suomessa. Onnea työnhakuun.


    • Anonyymi

      Kyllä osaava ja ahkera invakuski tienaa ok verran kuukaudessa.
      Paremmin kuin normi henkilö-autona.
      Tuo kympin kassa ei ole invalle kummoinen, kunhan välitykseen liittyvät asiat kunnossa.
      Ja ehtii muutakin elämää...

      • Anonyymi

        Kyllä "kympin kassa" on melko vaikeaa ajaa normi tunneilla. Taksimiehen tunnit sitten erikseen. Kuukaudessa on keskimäärin 21-21 työpäivää, jollointyötunteja tulee pyöreät 170. Tekee tuntituotoksi vajaa 60. Ei montaa autoa/kuskia löydy, jotka siihen pystyy.


    • Anonyymi

      Pystymisestä en tiedä, mutta kuka edes haluaa tuommosta työmäärää.

    • Anonyymi

      Viime yön perusteella kukaan tienaa enään mitään öistä.
      klo 19.30-4.00 peräti 240eur kassa.
      Juhuu, miten tuosta saat palkkaa itselle...
      Keskusta turvoksissa takseista, moni asiakas kaivoi mut jonon hänniltä ja sanoivat että olit ensimmäinen valkoinen kuski.
      Yksi asiakas totesi, että ennen sai odottaa taksijonossa, nyt saa valita taksin.
      Nämä yöt ei enään elätä mitenkään...

    • Anonyymi

      TAksia vakityökseni harastaneena palkka oli 38% brutto ajosta , sisältäenl lomarahat
      Näin Tampereella toimitaan

    • Anonyymi

      Luulis että nyt 1500-2000e tienais

    • Anonyymi

      Luulis että 80e yö kylhä sil pärjää.

    • Anonyymi

      Ja kaveri juuri aloitti niin isäntä sano jos proviikat jäät pieneksi ni maksaa tuntipalkan että luulis tienaavan

    • Anonyymi

      Että kyl luulis saavan rahaa

    • Anonyymi

      Stadissa invakuskin (MPK) palkka on noin 1800-2100,- kk normitunneilla. Lisää saa ajamalla lisää.

    • Anonyymi

      Viime vuonna keskiarvo kuukausi palkka 3 143,- invakuskina stadissa mulla. Ajoin pelkkää päivävuoroa. Nyt kun kelat lähti pois niin mennään 1 900,- kuukausi palkalla. Siirryn muihin töihin. Tää ei enään kannata.

      • Anonyymi

        Olet siis huono kuski. Toki kk pitää ajaa 250 h minimi jos meinaa kunnon palkan saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis huono kuski. Toki kk pitää ajaa 250 h minimi jos meinaa kunnon palkan saada.

        Mitähän työaikalaki tähän 250 h/kk tähän sanoisi? Ajopäiväkirja on pakollinen, mutta taitaa olla niin, että siihen satuillaan mitä vaan.


    • Anonyymi

      Kaikkihan ollaan huonoja, miten invakuskina olet hyvä jos puuttuu kelat ynms?

      Kerros viisas mistä kaivat itse ne keikat jos fasiliteetit ei oo kunnossa?

    • Anonyymi

      Mitä sillä inva-autolla edes ilman kela-ajoja tekee?

    • Anonyymi

      Kela-ajoissa on niin huono kilometrikorvaus että niistä ei paljoa kerry provikkaa.

    • Anonyymi

      Joo minäkin ajoin aikoinaan kelakyytien info Kytäjä juoppoja lopetin kokonaan ja siirryin maanviljelijäksi oloni on paljon parempi ja näin kun käteen jälki tomaatti kasvaa ei ole stressiä kun vain kaksi kertaa vuodessa pitää käydä pellolla Olen tyytyväinen nykyiseen elämää Terveisin täältä Helsingistä Kruunuvuoren selästä

      • Anonyymi

        Kävin lahden aluetaksin kuljettajan koulutuksen sekä trafin kokeet sitten ei muuta kun ajamaan kela kyytejä ja invataksia kai siitä ihan mukavasti tienaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin lahden aluetaksin kuljettajan koulutuksen sekä trafin kokeet sitten ei muuta kun ajamaan kela kyytejä ja invataksia kai siitä ihan mukavasti tienaa.

        Hyvä, että usko on luja. Se auttaa huonoina hetkinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että usko on luja. Se auttaa huonoina hetkinä.

        Luulis nyt tienaavan pyörätuoliajosta saa jo 15euron lisät ennenkuin auto edes on liikkunut mihinkään ja paarikyydeistä pyrähtää heti 30€ ennenkin auto edes liilahtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis nyt tienaavan pyörätuoliajosta saa jo 15euron lisät ennenkuin auto edes on liikkunut mihinkään ja paarikyydeistä pyrähtää heti 30€ ennenkin auto edes liilahtanut.

        Ja vakipaikka on mulla jo isännälle jolla on 3 autoa 2inva-autoa jolloin sotekyydit mukana ja 1kela-auto


    • Anonyymi

      Meillä LT.n autossa 2,5 kuskia.
      Katselin ilta/yökuskin kahden vkn raporttia juuri.
      Kovilla tunneilla 1500netto/2 viikkoa.
      Ei paha, tosin paljon valvottuja tunteja.

      • Anonyymi

        Suomen surkein palkka on rengillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen surkein palkka on rengillä.

        Noh jos 2 20e kyytiä tunnissa saat niin Johan se palkka on jo 14€h minusta hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh jos 2 20e kyytiä tunnissa saat niin Johan se palkka on jo 14€h minusta hyvä

        Jos jääkin yhteen 20e kyytiin, saa 7e tunnista, sehän on ihan tarpeeksi, onhan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jääkin yhteen 20e kyytiin, saa 7e tunnista, sehän on ihan tarpeeksi, onhan ?

        No tuskin jää ainakaan mun työn antajalla sillä on invataksi sote kyydeillä paari ja pyörätuoli paikoilla ,sekä vakioasiakkaita paljon jotka soittaa. Sekä myös kela auto ja lahdenaluetaksin lisäksi vielä interkyydit. Ja tuskin lahden kokoisessa paikassa yhteen kyytiin jää. Ja vaikka jäisikin jokunen tunti 1 kyytiin niin jollekin toiselle tunnille voi tulla vaikka 6kyytiä. Tai paari kyyti joka on sen 30e heti kun ajat hakemaan päälle vielä taksa samoin pyörätuolissa heti 15ennenku eesliikahtaa mihkään. Sekä la yöstä taksi vetävät lahdessa 400-600€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin jää ainakaan mun työn antajalla sillä on invataksi sote kyydeillä paari ja pyörätuoli paikoilla ,sekä vakioasiakkaita paljon jotka soittaa. Sekä myös kela auto ja lahdenaluetaksin lisäksi vielä interkyydit. Ja tuskin lahden kokoisessa paikassa yhteen kyytiin jää. Ja vaikka jäisikin jokunen tunti 1 kyytiin niin jollekin toiselle tunnille voi tulla vaikka 6kyytiä. Tai paari kyyti joka on sen 30e heti kun ajat hakemaan päälle vielä taksa samoin pyörätuolissa heti 15ennenku eesliikahtaa mihkään. Sekä la yöstä taksi vetävät lahdessa 400-600€

        Että kyllä mä luulen että kyllä tolla palkalla elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että kyllä mä luulen että kyllä tolla palkalla elää.

        Aja enemmän, luulet våhemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aja enemmän, luulet våhemmän.

        En ymärrä miksi tästä alasta kettuillaan ihan hyvinhä nöyttöö taksi miehet tienaavan jos jollakin huonoja kokemuksia niin ehkä jollain pienellä paikkakunnalla ei ole tienannu Eini sama asia ku isossa kaupungissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen surkein palkka on rengillä.

        Juurikin, koska "rengit" eivät ymmärrä järjestäytyä, alalla on työehtosopimus, ei kaksinenkaan sekään, mutta ainakin jotain.


    • Anonyymi

      Eiköhän se oo niin, että tuskin yksikään kul-
      jettaja, joka itse ajaa, ole ajossa alle 10 tunnin.
      Ei palkoille pääse ajamalla vaan7-8 tuntia.
      Kyllähän me pöljät vedetään ahneesti, jos on rahaa tarjolla.

      • Anonyymi

        No mä ajankin 9tuntia.


    • Anonyymi

      Tuleeko hyvät tipit myös😂😂😂😂 ?

      • Anonyymi

        Voihan sitä syödä yön paatteeksi yrjöt lattialta .kun ei ole varaa käydä snagarilla.


    • Anonyymi

      Olet valmis totuus 5 -- 7 euroa tunti. miinus vetot.

      Työaika 10 --- 18 h

      Hihku riemuta mutta totuus on käy kouluja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe