Olen nähnyt pajon hyvääkin aikaa avopuolisoni kanssa, on ollut juhlaa ja alamäkiä. Nyt sitten lähes 28 vuotta yhdessä ja itse lähes maahan lyöty kaikkien vaikeuksien keskellä mitä nyt voi eteen tulla. Oma terveys horjuu, huoli läheisistä ja menetyksestä. Kun sitten kumppani ilmaisee halunsa auttaa sanoo rakastavansa ja mitä eteen tulee tukena on, vähän helppaa. Olen kuulut ennenkin samaa joiltakin muiltakin pareilta, vaikeudet yhdistää. On niitäkin jotka viittaa kintaalla toisen vaikeuksille ja sit ero viireille kuten perhetutulle kävi. Mies sairastui, ja kun vaimolle selvis että työkyvyttömyys on edessä ja hyvä elämisen taso loppuu haki miehestä eron ja kyni miehen kunnolla. Jos elämän kumppanillani ei olisi sitä tunnetta olisi jo lähtenyt, toki minäkin tukenut häntä kun ollut naiosella vaikeaa, näinhän se toimii kai.
Vaikeudet yhdistää
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, että kumppanisi sinua tukee noin. Sanoisin kuitenkin, että kyseessä ei välttämättä ole suuret tunteet kuten rakkaus, (no toki lähimmäisenrakkaus mitä monet kokee lukuisia lähimmäisiä kohtaan) vaan on oikeasti ihmisiä, jotka empaattisina tukee muutoinkin huonolla hetkellä. Jos joku jää työttämäksi, sairastuu vakavasti tms.niin aika sydämetön saa ihminen olla, että heti tommosen jälkeen lähtee. En tarkota, että siihen loppuiäksi tarttee jäädä, mutta että heti.
- Anonyymi
Rakkaus pitää parit yhdessä, se on fakta.❤❤❤Vain sellainen joka ei koskaan ole tuntenut rakkautta ja ei pysty rakastamaan epäilee sitä.
- Anonyymi
Ihmisiä pitää monet muutkin asiat yhdessä kuin rakkaus, mutta vahva uskosi rakkauteen on jotenkin, muten sen nyt sanoisi....hellyttävää. Toki rakkaus voi pitää yhdessä ihan yhtä hyvin kun se voi erottaakin suhteessa.
- Anonyymi
Kyllä olen eronnut kun rakkaus loppui itseltäni. Uudessa suhteessa rakastan edelleen💕.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514