Mies joka ei pihtaa

Anonyymi

Miehet pelkää seksuaalisia naisia mutta vihdoin löysin miehen joka ei pihtaa. Kaikki edelliset miehet pihtasi enemmän ja en tiedä mitä pillereitä popsivat kun seksi ei kiinnostanut ei seisonut. Vuosien etsimisen jälkeen olen löytänyt miehen joka ei pihtaa, terve ei syö mitään pillereitä eikä lääkkeitä, ei niin komea mutta ei pihtaa ja toimiva kalu. Saattaa vetää pöksyni alas keittiössä ja alkaa panemaan.
Seksi takaa onnellisen elämän ja olen onnellisempi 10 vuoteen kestettyäni puutteessa.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sinkut palstalla vielä kirjoittelet :)

    • Mut kaikki naiset pihtaa.

    • Eivät miehet pelkää seksuaalisia naisia vaan sp-tauteja...85% ihmisistä on saastuneita tässä mielessä ja suora terveysuhka miehelle.

      -Minulle voivat ilmoittautua ne seksuaalisesti latautuneet neitseelliset naiset..

      • Anonyymi

        Vittu sä oot säälittävä kaksinaismoralisti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittu sä oot säälittävä kaksinaismoralisti

        Tai no eivät useimmat miehet pelkää sp-tauteja kun eivät edes tod.näkösesti edes tiedä mitä ne on, kuten eivät naisetkaan... Sen vuokshan koko populaatio en saastunut ja näitä sp-tauteja ei koskaan saada kitkettyä väestöstä kun ihmiset ovat välinpitämättömiä idiootteja..

        Sitten jos mietitään asiaa parisuhteiden ja perhe-elämän kautta, niin tottakai se on valtava riski miehelle perustaa perhettä lutkan kanssa.. Jos käyt katsomassa treffipalstoja, niin siellä on valtavasti yksinhuoltajia..Tekivät lapset yhden miehen kanssa ja sitten jatkoivat siitä matkaa kullikaruselliin...Samaan rinkulaan missä olivat ennen parisuhdettaan. Miehelle ei jääny näistä parisuhteista mitään muuta ku ruokot maksettavaksi.

        Minua tuo asia ei kosketa siinä mielessä, että minä en omia huollettavia aio hankkia..
        Mutta näitä jotka aikovat niin onhan se valtava kysymys nykypäivänä, mikäli yhtään on katsellut ympärilleen meininkiä..


      • blade83 kirjoitti:

        Tai no eivät useimmat miehet pelkää sp-tauteja kun eivät edes tod.näkösesti edes tiedä mitä ne on, kuten eivät naisetkaan... Sen vuokshan koko populaatio en saastunut ja näitä sp-tauteja ei koskaan saada kitkettyä väestöstä kun ihmiset ovat välinpitämättömiä idiootteja..

        Sitten jos mietitään asiaa parisuhteiden ja perhe-elämän kautta, niin tottakai se on valtava riski miehelle perustaa perhettä lutkan kanssa.. Jos käyt katsomassa treffipalstoja, niin siellä on valtavasti yksinhuoltajia..Tekivät lapset yhden miehen kanssa ja sitten jatkoivat siitä matkaa kullikaruselliin...Samaan rinkulaan missä olivat ennen parisuhdettaan. Miehelle ei jääny näistä parisuhteista mitään muuta ku ruokot maksettavaksi.

        Minua tuo asia ei kosketa siinä mielessä, että minä en omia huollettavia aio hankkia..
        Mutta näitä jotka aikovat niin onhan se valtava kysymys nykypäivänä, mikäli yhtään on katsellut ympärilleen meininkiä..

        Ja nää kommentit pohjautuen lähinnä siihen, että kun nainen sanoo olevansa seksuaalinen niin se tarkoittaa yleensä valtavan määrän sexipartnereita.....

        Eivät miehet pelkää seksuaalisia naisia vaan lutkailevia ympäriinsä nussineita naisia.. Mikä on kaksi eri asiaa...
        He ovat riski miehille monella tapaa...Pettäviä, petollisia otuksia, sekä terveydelle vaarallista biojätettä..


      • blade83 kirjoitti:

        Ja nää kommentit pohjautuen lähinnä siihen, että kun nainen sanoo olevansa seksuaalinen niin se tarkoittaa yleensä valtavan määrän sexipartnereita.....

        Eivät miehet pelkää seksuaalisia naisia vaan lutkailevia ympäriinsä nussineita naisia.. Mikä on kaksi eri asiaa...
        He ovat riski miehille monella tapaa...Pettäviä, petollisia otuksia, sekä terveydelle vaarallista biojätettä..

        Sen sijaan miehille on täysosuma seksuaalinen, halukas, nopeasti lämpenevä ja orgasmiherkkä nainen.. Tottakai kaikki miehet toivovat sellaista parisuhteissaan.

        Se, että aloittajan miehillä on ollut haluttomuutta/ kyvyttömyyttä syystä tai toisesta on tietysti eriasia.. Eihän se sitä tarkoita, että he olisivat "pelänneet" aloittajan seksuaalisuutta...


    • Tai sitten joku ruma mies löysi naisen joka antaa pillua koska on ruma itsekkin ja ne edelliset miehet eivät halunneet rumaa naista panna.

    • Anonyymi

      Onneksi olkoon, Atm34!

      xL

    • Anonyymi

      Löytyyhän tuollaisia miehiä, minäkin olen.

      • Anonyymi

        Niin niin, vaan kumpaa miestyyppiä olet ? Sellainen löysäkullinen pihtari vaiko kovakaluinen panomies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, vaan kumpaa miestyyppiä olet ? Sellainen löysäkullinen pihtari vaiko kovakaluinen panomies.

        18 cm kovakaluinen panomies.


    • Anonyymi

      Vai niin...
      Adiina saa sitten kunnolla parrua persuksiin.

    • Anonyymi

      Miksi luulet että meitä kiinnosta? Miksi muuten kirjoitat sinkku palstalle koetko vieläki olevasi sinkku?

    • Anonyymi

      Mistäs sen löysit?
      Aina puhutaan, kun naiset pihtaa ja mä olen aina ollut taas naisena ongelman edessä et en saa seksiä riittävästi (ja ei, kehtaan hyvinkin katsoa peiliin jne ja oon jopa ihan kiltti ja mukava, mut ehkä se on ollu ongelma juuri, et kiltti ja mukava muuten, mut liian tuhma 🤔)

    • Anonyymi

      95 % naisista pihtaa parisuhteessa ja siksi miehet pettää ja käyvät huorissa. Turha laittaa miesten syyksi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      647
      18481
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      68
      15753
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      394
      9469
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      72
      6391
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      19
      4854
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      203
      3773
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      124
      2116
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1455
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      106
      1403
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1267
    Aihe