Päätin sitte tehä pienen "oikopolun" ittelleni ja kiepata Patvinsuon kansallispuiston kautta ja kulkea tuota Via Karelia tietä jonnii matkaa.
https://aijaa.com/z61dQu
https://aijaa.com/Lr9HPn
https://aijaa.com/HSzJft
https://aijaa.com/5Vi2zd
https://aijaa.com/aO1iKO
Ihan hianoja maisemia täällä Via Karelia reitin varrella.
16
163
Vastaukset
http://www.maisemanlumo.fi/tag/koli/
Pohjois-Karjalassa on Kolin kukkuloilla kauniimpia maisemia, mutta tuli katsottua läpi nuo sinun antamasi. Itse asun Joensuussa, mutta olen käynyt mahdollisesti yli 5 kertaa Kolilla. Kerran kävin siellä talvella laskettelemassa. Talvisetkin maisemat on hienoja, mutta Koli kesällä ja syksyllä on erityisesti kaunis. Keväistä Kolia tai Patvinsuon kansallispuistoa en nyt niin kehuisi, kun lehti ei ole vielä puussa oikein ja siellä täällä kuviss oli vähän lunta. Syksyllä erityisesti Kolilla keltaset lehdet puissa ovat kauniita syysauringon paisteessa.Mites sie olet Patvinsuolle sotkeentunut??
Kaikki tiet vievät Via Karelialle, kun olet nähnyt Via Karelian, olet nähnyt kaiken!
Ethän eksynyt? Pääsitkö myös illaksi kotiin? :DEihän siellä eksyny, ko google höpöttämässä vieressä.
Kuten toisessa ketjussa mainihtin, niin piti kiertää Päijänne ympäri, mutta tulikin sitten ajettua Kajaaniin. Sieltä en sit halunnu samaa tietä takas tulla, niin päätin kiertää Nurmeksen, Lieksan ja Patvinsuon kautta Ilomantsiin ja Savonlinnaan.
Savonlinnassa alko olee nälkä ja väsyttämään, niin jäin sinne yöks.
Tänä aamuna sitte ajelin takas kotio Heinolaan.pete_pjn kirjoitti:
Eihän siellä eksyny, ko google höpöttämässä vieressä.
Kuten toisessa ketjussa mainihtin, niin piti kiertää Päijänne ympäri, mutta tulikin sitten ajettua Kajaaniin. Sieltä en sit halunnu samaa tietä takas tulla, niin päätin kiertää Nurmeksen, Lieksan ja Patvinsuon kautta Ilomantsiin ja Savonlinnaan.
Savonlinnassa alko olee nälkä ja väsyttämään, niin jäin sinne yöks.
Tänä aamuna sitte ajelin takas kotio Heinolaan.Roadtrippi! Vuan jotta tuota sanosinpa, että oot valinnu valtakunnan parraimman osan & alueen heh ; D
Ilomantsi tänään 25,2, varmaan Savonlinnassakin ku Laatokalta tuulee.
Hieno reissu! Tai oikeastaan nyt kun olet Karelian kiertänyt, niin eipä ois tointanu ennää Heinolaan takas mennäkään.
Mikä jäi mielikuva?misspönttöuuni kirjoitti:
Roadtrippi! Vuan jotta tuota sanosinpa, että oot valinnu valtakunnan parraimman osan & alueen heh ; D
Ilomantsi tänään 25,2, varmaan Savonlinnassakin ku Laatokalta tuulee.
Hieno reissu! Tai oikeastaan nyt kun olet Karelian kiertänyt, niin eipä ois tointanu ennää Heinolaan takas mennäkään.
Mikä jäi mielikuva?Kyllähän noilla seuduilla eilenkin tuntu aika lämmin olevan vaikka satelikin pikkasen.
Ilomantsissa oli tullu aiemminkin käytyä kerran, ko opiskeluaikoina kämppiksen isosisko asu siellä ja käytiin kylässä.
Hianon olosta seutua siel näytti olevan. Sopivan väljää. Muuten tarkempaa analyysiä on varten pitäs oleskella pidempään, kuin vaan ajaa huristella läpi.pete_pjn kirjoitti:
Kyllähän noilla seuduilla eilenkin tuntu aika lämmin olevan vaikka satelikin pikkasen.
Ilomantsissa oli tullu aiemminkin käytyä kerran, ko opiskeluaikoina kämppiksen isosisko asu siellä ja käytiin kylässä.
Hianon olosta seutua siel näytti olevan. Sopivan väljää. Muuten tarkempaa analyysiä on varten pitäs oleskella pidempään, kuin vaan ajaa huristella läpi.Vuokraa eräkämppä!
Se on se raja-karjalainen tunnelma, mitä ei muualla Suomessa olekaan..
Salomaat, suota ja järveä, siniset vaarat, Venäjän raja..
Iloinen Itä-Suomi! *röyhistää ylpeänä rintaa*
Onhan suomen luonto aina kaunis. Tuonne päädyit, mihin olit matkalla? 😉
Ei varsinaisesti ollut mitään tarkoitusta tuolla reissulla. Kohan lähdin ajelemaan Päijänteen ympäri.
Tällainen reitti oli tarkoitus ajaa.
https://goo.gl/maps/8A2kJmDRW6FXsAPv8
Tällainen tuli sitten ajettua.
https://goo.gl/maps/mpSdsGTACLGoUtB66pete_pjn kirjoitti:
Ei varsinaisesti ollut mitään tarkoitusta tuolla reissulla. Kohan lähdin ajelemaan Päijänteen ympäri.
Tällainen reitti oli tarkoitus ajaa.
https://goo.gl/maps/8A2kJmDRW6FXsAPv8
Tällainen tuli sitten ajettua.
https://goo.gl/maps/mpSdsGTACLGoUtB66"Ei varsinaisesti ollut mitään tarkoitusta tuolla reissulla."
Joo joo.
Yritit kummiskin löytää Itä-Suomen kuuluisimman henkilön.
*kyykkynaurua*
Riittikö bensa saloväleillä?pete_pjn kirjoitti:
Ei varsinaisesti ollut mitään tarkoitusta tuolla reissulla. Kohan lähdin ajelemaan Päijänteen ympäri.
Tällainen reitti oli tarkoitus ajaa.
https://goo.gl/maps/8A2kJmDRW6FXsAPv8
Tällainen tuli sitten ajettua.
https://goo.gl/maps/mpSdsGTACLGoUtB66Siis tuossa kohassako on Heinola?!
Ja ukko on kiertänyt puol Suomee?
Miten poikki olet?
*naur*pete_pjn kirjoitti:
Ei varsinaisesti ollut mitään tarkoitusta tuolla reissulla. Kohan lähdin ajelemaan Päijänteen ympäri.
Tällainen reitti oli tarkoitus ajaa.
https://goo.gl/maps/8A2kJmDRW6FXsAPv8
Tällainen tuli sitten ajettua.
https://goo.gl/maps/mpSdsGTACLGoUtB66Nyt kun katoin tarkemmin reittiä, olet ajanut mun läpi tai siis ohi. Ettäs kehtasit.
pete_pjn kirjoitti:
Ei varsinaisesti ollut mitään tarkoitusta tuolla reissulla. Kohan lähdin ajelemaan Päijänteen ympäri.
Tällainen reitti oli tarkoitus ajaa.
https://goo.gl/maps/8A2kJmDRW6FXsAPv8
Tällainen tuli sitten ajettua.
https://goo.gl/maps/mpSdsGTACLGoUtB66Nyt paat treffi-ilmotuksen jonnekin ja alotat sen sanoilla "matka ei este".
Se on virallisen palstaraadin voimin nyt varmistettu äitienpäivän alla.
1106 km tyyppi heittänyt lonkalta. Tzurpp.misspönttöuuni kirjoitti:
"Ei varsinaisesti ollut mitään tarkoitusta tuolla reissulla."
Joo joo.
Yritit kummiskin löytää Itä-Suomen kuuluisimman henkilön.
*kyykkynaurua*
Riittikö bensa saloväleillä?Hyvinhän tuo riitti tollasselle matkalle, ko n.700-800km mänee yhdellä tankillisella melkein auto kuin auto. Ja ei päästä tankkia alle puolentankin jos mahdollista.
Kyllähän tuo nyt äkkiseltään vähän pisti väsyttämään, mutta ei ollu niin raskas ajella, mitä ois voinu kuvitella.
"Nyt kun katoin tarkemmin reittiä, olet ajanut mun läpi tai siis ohi. Ettäs kehtasit."
:) Niin siinä suattaapi käydä, ko suhailee ympär ämpär. Tosin en kyllä tienny että matkan varrella asustelet.misspönttöuuni kirjoitti:
Nyt paat treffi-ilmotuksen jonnekin ja alotat sen sanoilla "matka ei este".
Se on virallisen palstaraadin voimin nyt varmistettu äitienpäivän alla.
1106 km tyyppi heittänyt lonkalta. Tzurpp.Paitti että tuolla "matka ei este" maininnalla epäilen ma että saapi sellassen mielikuvan, että ompi vain sen yhden asian perässä, ko ei viiti kotiseudulla vokotella.
pete_pjn kirjoitti:
Paitti että tuolla "matka ei este" maininnalla epäilen ma että saapi sellassen mielikuvan, että ompi vain sen yhden asian perässä, ko ei viiti kotiseudulla vokotella.
Oho, enpä aatellu. Hyvä, että tuli sulla itellä mieleen. Sori :D
pete_pjn kirjoitti:
Hyvinhän tuo riitti tollasselle matkalle, ko n.700-800km mänee yhdellä tankillisella melkein auto kuin auto. Ja ei päästä tankkia alle puolentankin jos mahdollista.
Kyllähän tuo nyt äkkiseltään vähän pisti väsyttämään, mutta ei ollu niin raskas ajella, mitä ois voinu kuvitella.
"Nyt kun katoin tarkemmin reittiä, olet ajanut mun läpi tai siis ohi. Ettäs kehtasit."
:) Niin siinä suattaapi käydä, ko suhailee ympär ämpär. Tosin en kyllä tienny että matkan varrella asustelet.Ehkä just paras reissu on se kun ei liian tarkkaan suunnittelekaan.
Vapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483
