Sulla on jotain hämäriä voimia varmaankin. Saat ajatukseni sekaisin, olet jotain niin suloista. Yritin pitää tätä ohimenevänä, mut ei se mihinkään mee.
Ei ois pitäny ihastua vaikka ihana mieshän sä oot.
Saat ajatukseni solmuun
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro lisää. Olen kuulolla.
- Anonyymi
Tämä ihastus ei ole sallittua, ehkä oli hetken molemminpuolista.
Ajatukseni vain tahtoisin takaisin raiteilleen. - Anonyymi
Olen edelleen kuulolla.
- Anonyymi
Kuunteleva kaveri :) Eihän tässä muuta kuin hölmö minä tuskailemassa mahdottomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuunteleva kaveri :) Eihän tässä muuta kuin hölmö minä tuskailemassa mahdottomia.
Ei riitä. Hyvää yötä.
- Anonyymi
En ole ap., mutta samanlaisia ajatuksia myös minulla. Miehen tuntemukset ovat vielä epäselvät ja haluaisin tietää...
- Anonyymi
Kysy mieheltä rohkeasti.
- Anonyymi
Mikä sun tilanne on? Tarkoitan, että selvennä vähän. Väärinkäsityksiä voi syntyä monesta syystä.
- Anonyymi
Itse kerroin ihastuneeni...Mies ei ole lähestynyt, katseita luo kyllä.
- Anonyymi
Missä ihastelette?
- Anonyymi
Eräässä oppilaitoksessa.
- Anonyymi
No, sittenhän tämä on molemminpuolista.
- Anonyymi
😘😘😘
- Anonyymi
Jos olisikin. Jos varmuudella tietäisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘😘😘
💜💜💜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisikin. Jos varmuudella tietäisin.
On se jos niin koet. Yleensä pitää paikkansa :)
- Anonyymi
Minulla on ollut samanlaisia. Hitaasti ne ovat haihtuneet kauemmaksi, mutta ovat tuoneet jotain uutta sähköä elämään. Varoitan sinua, että tulee muitakin ja sama tilanne taas.
Joskus ne voi olla raskaita kokea, mutta anna itsellesi aikaa.
Elämässä vaan tulee välillä hienoja asioita eteen joita ihailee kovasti ja sitten ne taas menee.
Näin se varmaan kuuluu ollakin.
Elämä on vaihtelevaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740