Sulla on jotain hämäriä voimia varmaankin. Saat ajatukseni sekaisin, olet jotain niin suloista. Yritin pitää tätä ohimenevänä, mut ei se mihinkään mee.
Ei ois pitäny ihastua vaikka ihana mieshän sä oot.
Saat ajatukseni solmuun
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro lisää. Olen kuulolla.
- Anonyymi
Tämä ihastus ei ole sallittua, ehkä oli hetken molemminpuolista.
Ajatukseni vain tahtoisin takaisin raiteilleen. - Anonyymi
Olen edelleen kuulolla.
- Anonyymi
Kuunteleva kaveri :) Eihän tässä muuta kuin hölmö minä tuskailemassa mahdottomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuunteleva kaveri :) Eihän tässä muuta kuin hölmö minä tuskailemassa mahdottomia.
Ei riitä. Hyvää yötä.
- Anonyymi
En ole ap., mutta samanlaisia ajatuksia myös minulla. Miehen tuntemukset ovat vielä epäselvät ja haluaisin tietää...
- Anonyymi
Kysy mieheltä rohkeasti.
- Anonyymi
Mikä sun tilanne on? Tarkoitan, että selvennä vähän. Väärinkäsityksiä voi syntyä monesta syystä.
- Anonyymi
Itse kerroin ihastuneeni...Mies ei ole lähestynyt, katseita luo kyllä.
- Anonyymi
Missä ihastelette?
- Anonyymi
Eräässä oppilaitoksessa.
- Anonyymi
No, sittenhän tämä on molemminpuolista.
- Anonyymi
😘😘😘
- Anonyymi
Jos olisikin. Jos varmuudella tietäisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘😘😘
💜💜💜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisikin. Jos varmuudella tietäisin.
On se jos niin koet. Yleensä pitää paikkansa :)
- Anonyymi
Minulla on ollut samanlaisia. Hitaasti ne ovat haihtuneet kauemmaksi, mutta ovat tuoneet jotain uutta sähköä elämään. Varoitan sinua, että tulee muitakin ja sama tilanne taas.
Joskus ne voi olla raskaita kokea, mutta anna itsellesi aikaa.
Elämässä vaan tulee välillä hienoja asioita eteen joita ihailee kovasti ja sitten ne taas menee.
Näin se varmaan kuuluu ollakin.
Elämä on vaihtelevaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3792918SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662314Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781979Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis801655- 1401562
- 691179
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li11978Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264975- 40844