mikä nainen dissi on naisiaan

Anonyymi

niin millainen nainen hän oikein on

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tein joskus pienessä jurrissa aloituksen, missä kysyin palstanaisilta, että antaisko joku tissipissille pillua? Ei tullut vastausta ja aloitus poistettiin aika nopeasti.

Eli tässä kohtaa voisi kysyä uudestaan, että rehellisesti... Löytyykö maailmasta naista, joka antais lässyttäjä tissipissille pillua? Jotenkin rohkenen epäillä... :D

• Anonyymi

suurin osa naisista on heteroita ja dissi on joko nainen tai transvenstiitti mutta jotain outoo hänessä on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suurin osa naisista on heteroita ja dissi on joko nainen tai transvenstiitti mutta jotain outoo hänessä on

Horten tykkää dissistä ja ehkä lantais ässyttäjä tissipissille pillua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko horten lesbo niin jotain outoa hänessäkin kun mitä nuorempi mies tai poika niin sitä enemmän rakastuu lapsiin niin millainen nainen rakastuu 4v poikiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se johtuu siitä, että kotona oman miehensä kanssa aika hiljaista ja tissipissi ainoa, joka olis valmis uittamaan piliään hänessä... :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hortenmarketista ja dissistä tulisi hyvä pari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se johtuu siitä, että kotona oman miehensä kanssa aika hiljaista ja tissipissi ainoa, joka olis valmis uittamaan piliään hänessä... :D

HortenMarket
        10.5.2019 11:30

Kyllä, mä olen myös samaa mieltä. Pitää uskaltaa avoimesti kertoa ja ohjeistaa. Ja minusta se puhuminen tästäkin aiheesta myös lähentää ja kasvattaa tietyllä tapaa luottamustakin toiseen, avaudut kumminkin intiimeistä asioista ja joskus vaikeistakin asioista. Mutta se palkitsee, jos asioista puhutaan ja niitä lähdetään myös toteuttamaan yhdessä...ettei ole vaan joo joo joo..vittu ei kiinnosta.

Ei oo kyllä kaduttanut, että on avannut suunsa, sillä ainakin itse koen että oma seksielämä voi nykyään paremmin kun ikinä koskaa aiemmin. Toki kumppanikin vaikuttaa, on rinnalla mies jolle on väliä sillä mistä minäkin pidän ja hänestä se on etuoikeus eikä kurjaa kun saa mulla sukat pyörimään jaloissa. Samaten itelle, se on vastavuoroista.

Tekee mielikin tehdä toiselle hyvää, kun ei ole vain antava osapuoli vaan myös saava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HortenMarket
        10.5.2019 11:30

Kyllä, mä olen myös samaa mieltä. Pitää uskaltaa avoimesti kertoa ja ohjeistaa. Ja minusta se puhuminen tästäkin aiheesta myös lähentää ja kasvattaa tietyllä tapaa luottamustakin toiseen, avaudut kumminkin intiimeistä asioista ja joskus vaikeistakin asioista. Mutta se palkitsee, jos asioista puhutaan ja niitä lähdetään myös toteuttamaan yhdessä...ettei ole vaan joo joo joo..vittu ei kiinnosta.

Ei oo kyllä kaduttanut, että on avannut suunsa, sillä ainakin itse koen että oma seksielämä voi nykyään paremmin kun ikinä koskaa aiemmin. Toki kumppanikin vaikuttaa, on rinnalla mies jolle on väliä sillä mistä minäkin pidän ja hänestä se on etuoikeus eikä kurjaa kun saa mulla sukat pyörimään jaloissa. Samaten itelle, se on vastavuoroista.

Tekee mielikin tehdä toiselle hyvää, kun ei ole vain antava osapuoli vaan myös saava.

Toiset puhuu, toiset tekee. Toiset toivoo, että olis. Toisilla on... :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset puhuu, toiset tekee. Toiset toivoo, että olis. Toisilla on... :D

Täh x 3????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh x 3????

ehkä horten ja dissi on oman ikäisen kikkelin puutteessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh x 3????

Siinäpä mietit... :D

• Unohditte sitten minut?

• Anonyymi

Oisko hävytön? 😃😃

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe