Kun nainen ei halua enää seksiä, tulee sellainen olo että se on mun vika vaikka se vakuutteli ettei ole. Kai tässä täytyy taas oppia siihen että seksiä ei tule olemaan välttämättä enää koskaan kun seuran löytäminen on niin helvetin vaikeaa koska naiset on kranttuja enkä itse ole edes vaativa seuran suhteen. Vittu kun masentaa tää elämä.
Siihen se seksisuhde sitten loppui kokonaan
26
<50
Vastaukset
Otan osaa.
- Anonyymi
Vaihtoi toiseen mieheen.
- Anonyymi
Ei vaihtanut, on kuulemma liikaa kaikkia asioita elämässä eikä seksi enää kiinnosta juuri ollenkaan. Uskon kyllä sen kun tiedän hänen elämäntilanteen mutta en ala täällä kenenkään henkilökohtaisia asioita ruotimaan.
Itsekkin kyllä veikkaan hänen löytäneen "paremman" panon. Irtisanoo vain panosuhteen kohteliaasti.
- Anonyymi
Ei saa uskoa kaikkea mitä toinen sanoo.
- Anonyymi
Kyllä se nainen haluaa edelleen sexiä, vaan ei sinun kanssasi, siitä syystä kun olet niin ällö.
Olet läskiä syöden liikuntaa välttelemällä kasvattanut laardimahan. Tämän lisäksi olet mahdollisesti huomautellut "naisesi" kurppaantumisesta ja parhaiden nuoruusvuosien tuhlaamisesta jännämiehen ( sinun ) kanssa.
Niiskuti niisk... uhriudu lisää kuunnellen musiikkia: https://www.youtube.com/watch?v=iVRNRxjN-pkPidä sä nyt pääs kiinni kun et tiedä mun elämästä mitään! Mä kun en ole mikään ällö enkä mikään laardimaha tai hirviö vaan komea mies jolla luulis kysyntää riittävän. En tiedä mikä vittu naisia vaivaa!
- Anonyymi
dreamer89 kirjoitti:
Pidä sä nyt pääs kiinni kun et tiedä mun elämästä mitään! Mä kun en ole mikään ällö enkä mikään laardimaha tai hirviö vaan komea mies jolla luulis kysyntää riittävän. En tiedä mikä vittu naisia vaivaa!
No en tiedäkkään.
Eikä se sinut jättänyt nainenkaan tiedä sinun elämästäsi mitään. Etkä sinäkään tiedä sinut jättännen naisen elämästä yhtään mitään. Tuo sinun ärrrimurri uhriutuminen paljasti jo tuon.
Joo, joltain menee jalat ja on totuttava siihinkin ettei enää koskaan kävele omilla jaloillaan. Elämä on nääs. Ei se nyt elämä tohon voi kaatuu...leuka pystyyn veikko.
- Anonyymi
Eikös seksisuhde oo sellanen, jossa kumpikin sanalla ettii tai ainakin kattelee seuraavaa, parempaa kumppania tai tulevaa parisuhdekumppania eli jotain jota rakastaa.
- Anonyymi
Otan osaa, naiset ovat pirullisia olentoja.
Itse olin naimisissa, mutta kun seksi alkoi loppua oli pakko ottaa avioero.Vihertäjä kirjoitti:
Olisiko kannattanut olla parempi mies?
No itse en ainakaan tiedä mitä olisin voinut tehdä paremmin?
dreamer89 kirjoitti:
No itse en ainakaan tiedä mitä olisin voinut tehdä paremmin?
Yleensä kun nainen lakkaa antamasta, mies on laiskistunut ja arjen pyörittäinen jää naisen kontolle. Ei siinä paljoa seksi inspaa kun raataa kotiorjana.
- Anonyymi
Seksiähän nykypäivänä saa helposti, ei tartte kuin jossain nettipalvelussa jotain huonoa läppää heittää naisille. Eri juttu jos se ei pelkästään riitä tai on liian nirso.
Ei kyllä saa helposti jos ei ole hyviä sosiaalisia taitoja, riittävän komeaa ulkonäköä eikä kyse ole nirsoudesta ainakaan minun kohdalla.
- Anonyymi
dreamer89 kirjoitti:
Ei kyllä saa helposti jos ei ole hyviä sosiaalisia taitoja, riittävän komeaa ulkonäköä eikä kyse ole nirsoudesta ainakaan minun kohdalla.
Ei siinä tarvitse olla mitään erityisen hyviä sosiaalisia taitoja tai mitenkään erityisen komea, vaan sellanen 5-6 arvosanan mieskin kyllä saa helposti jos osaa jotain läppää heittää eikä nirsoile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä tarvitse olla mitään erityisen hyviä sosiaalisia taitoja tai mitenkään erityisen komea, vaan sellanen 5-6 arvosanan mieskin kyllä saa helposti jos osaa jotain läppää heittää eikä nirsoile.
Siinäpä se onkin jos ei osaa heittää mitään läppää naisille.
- Anonyymi
"Taitaa tulla yksi elämän surkeimmista kesistä koskaan. "
Mistä sen tiedät, kesä ei ole vielä edes alkanut.- Anonyymi
Aiempien vuosien kokemuksella ja kyllä Toukokuu on jo kesäkuukausi ja nopeasti se kesä ohi menee ja huomaa ettei tullut taaskaan naista.
t. aloittaja - Anonyymi
Päivä käy lyhenemään jo kuukauden päästä.
- Anonyymi
Nirppanokkia😀... netistä? Kuvailisin sitä ennemmin sairaaksi touhuksi. Ei siellä oo sellaisia ees, nirppanokkia😀. Kaikki niille kelpaa ja on useita kerralla. Ettet olisi hieman naiivi... Ja epätoivoinen. Olisiko aika katsoa peilistä mitä sieltä näkyy...
Aika epätoivoista touhua jos varatun kanssa... Sairasta se on.
Kiinnitin myös huomiota tuohon että "vähän heität läppää" niin naisilta irtoaa... Joo täytyy olla melko tyhmä nainen.
Mä yleensä noiden jätkien kans heti lähden eri suuntaan. Kyllä ne tosi hyvät naiset valloitetaan jollakin ihan muulla kuin huonolla seksillä ja huonolla läpällä.
Mutta kukapa se olis ees uskollinen... Täälläkin näkee että kaikki pettää kaikkia. Raukkamaista touhua. Otan osaa.Kaikki pettää kaikkia paitsi ätmi ei petä ketään ja naiset on nirppanokkia kun ei niille kelpaa kuin pettävä jännämies.
- Anonyymi
Laulele tätä ajatuksen kanssa, kyllä se siitä.
https://www.youtube.com/watch?v=axwa25Id8zw
AsianVierestä- Anonyymi
Ihastuin yhteen miehen, mutta se ei vasta enää mulle, en nähnyt hänet mutta ääni oli ihana, mistä mä saa tiädä kuka hän on jos num on prepaide.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847