Siinä ei kauaa nokka tuhise ko Tornion teini unohtaa liikennekäyttäytymisen autokoulun käynnin jälkeen.
seurantaa ollut
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kuka ja mitä ihmeen seurantaa? Mikä on ongelmasi? Jäikö äidinkielen tunnit käymättä?
- Anonyymi
Tuo pirun kyttääjä on jokaisen kirjoittajan kiusana, keksi jotain omia kirjoituksia, äläkä kyttää muita, tietysti asia on vaikeaa tyhjällä päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pirun kyttääjä on jokaisen kirjoittajan kiusana, keksi jotain omia kirjoituksia, äläkä kyttää muita, tietysti asia on vaikeaa tyhjällä päällä.
No kannattaisiko pääsi täyttää jollain? Tiedätkö, se on itse joka toisia haukkuu. Kyttääjä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kannattaisiko pääsi täyttää jollain? Tiedätkö, se on itse joka toisia haukkuu. Kyttääjä!
On vaan sellainen tosi asia, että tämän tästä törmää sinun typeriin pilkun viilauksiin, ja typeriin kommentteihisi, minä olen nyt eri henkilö kun tämä joka kirjoitti sinusta aiemmin, jotta sen tiedät, mutta aloittajan kommentti on typistetty totuus asiasta, sinä et sitäkään ymmärtänyt.
- Anonyymi
"Tornion teini unohtaa liikennekäyttäytymisen "
ja teini-termin voi ymmärtää tässä kovin laajasti
luokatonta ajelua suensaaressa ainakin, kuin pulkopersesiat.
ja virkavalta ei puutu asiaan. miksi ei?- Anonyymi
"luokatonta ajelua suensaaressa ainakin, kuin pullopersesiat."
Hyvähän se vaan on että jotku ajelee ja kerää pulloja, pysyy maisema siistinä. - Anonyymi
On jonkinlainen asenneongelma, minä kun keskustelin asiasta erään Helsinkiläisen tuttavani kanssa, keroin että ihan varmaa on kun ajat 60 km. rajoituksella hieman ylikin 60km. jos takanasi on Audi, sen on mentävä ohi vaikka korttinsa menettäisi, sama Mersu ja bemari, mutta Audi on pahin liikenteen vaarantaja, sitä siis ihmettelin, tämä tuttavani sanoi että, ei se auton merkistä aiheudu, vaan siitä, että sen automerkin ostaa sellainen ihminen joka on sisäisesti köyhä, ja hänellä on vakavia itsetunto ongelmia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jonkinlainen asenneongelma, minä kun keskustelin asiasta erään Helsinkiläisen tuttavani kanssa, keroin että ihan varmaa on kun ajat 60 km. rajoituksella hieman ylikin 60km. jos takanasi on Audi, sen on mentävä ohi vaikka korttinsa menettäisi, sama Mersu ja bemari, mutta Audi on pahin liikenteen vaarantaja, sitä siis ihmettelin, tämä tuttavani sanoi että, ei se auton merkistä aiheudu, vaan siitä, että sen automerkin ostaa sellainen ihminen joka on sisäisesti köyhä, ja hänellä on vakavia itsetunto ongelmia...
Totta, tosin itse olen tuon todennut korostuvan erityisesti bemarikuskeilla. mersuissa ja auteissa on eniten viallisia vilkkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, tosin itse olen tuon todennut korostuvan erityisesti bemarikuskeilla. mersuissa ja auteissa on eniten viallisia vilkkuja.
Juu, tänäänkin odottelin risteyksessä kun vanha mersun raato hinautui hitaasti risteykseen, no se piru kääntyikin oikealle, ei minkään valtakunnan merkkiä näyttänyt, vitutta kun siinäkin olisin voinut jo ajaa meneen, mutta tämä kun halusi hallita koko liikennettä resullaan, vai onko niitä niin vaikea ajaa, että ei kertakaikkiaan voi ratista irroittaa se voisi olla hyvä syy tuollaiseen.
- Anonyymi
"on sisäisesti köyhä,"
Tornio on rikas näistä sisäisesti köyhistä.
Taitaa olla niin, että jollei virkavalta asiaan puutu, niin tämä älyttömyys, vilkutta kääntymiset vaan lisääntyy. Jonkin sortin muoti-ilmiö?
- Anonyymi
Noniin, menihän se jakeluun aloittajan hieno vihjaus. Lähti keskustelu viriämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1761067- 791042
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92845- 69800
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81755- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538