seurantaa ollut

Anonyymi

Siinä ei kauaa nokka tuhise ko Tornion teini unohtaa liikennekäyttäytymisen autokoulun käynnin jälkeen.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis kuka ja mitä ihmeen seurantaa? Mikä on ongelmasi? Jäikö äidinkielen tunnit käymättä?

      • Anonyymi

        Tuo pirun kyttääjä on jokaisen kirjoittajan kiusana, keksi jotain omia kirjoituksia, äläkä kyttää muita, tietysti asia on vaikeaa tyhjällä päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pirun kyttääjä on jokaisen kirjoittajan kiusana, keksi jotain omia kirjoituksia, äläkä kyttää muita, tietysti asia on vaikeaa tyhjällä päällä.

        No kannattaisiko pääsi täyttää jollain? Tiedätkö, se on itse joka toisia haukkuu. Kyttääjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kannattaisiko pääsi täyttää jollain? Tiedätkö, se on itse joka toisia haukkuu. Kyttääjä!

        On vaan sellainen tosi asia, että tämän tästä törmää sinun typeriin pilkun viilauksiin, ja typeriin kommentteihisi, minä olen nyt eri henkilö kun tämä joka kirjoitti sinusta aiemmin, jotta sen tiedät, mutta aloittajan kommentti on typistetty totuus asiasta, sinä et sitäkään ymmärtänyt.


    • Anonyymi

      "Tornion teini unohtaa liikennekäyttäytymisen "

      ja teini-termin voi ymmärtää tässä kovin laajasti

      luokatonta ajelua suensaaressa ainakin, kuin pulkopersesiat.

      ja virkavalta ei puutu asiaan. miksi ei?

      • Anonyymi

        "luokatonta ajelua suensaaressa ainakin, kuin pullopersesiat."

        Hyvähän se vaan on että jotku ajelee ja kerää pulloja, pysyy maisema siistinä.


      • Anonyymi

        On jonkinlainen asenneongelma, minä kun keskustelin asiasta erään Helsinkiläisen tuttavani kanssa, keroin että ihan varmaa on kun ajat 60 km. rajoituksella hieman ylikin 60km. jos takanasi on Audi, sen on mentävä ohi vaikka korttinsa menettäisi, sama Mersu ja bemari, mutta Audi on pahin liikenteen vaarantaja, sitä siis ihmettelin, tämä tuttavani sanoi että, ei se auton merkistä aiheudu, vaan siitä, että sen automerkin ostaa sellainen ihminen joka on sisäisesti köyhä, ja hänellä on vakavia itsetunto ongelmia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jonkinlainen asenneongelma, minä kun keskustelin asiasta erään Helsinkiläisen tuttavani kanssa, keroin että ihan varmaa on kun ajat 60 km. rajoituksella hieman ylikin 60km. jos takanasi on Audi, sen on mentävä ohi vaikka korttinsa menettäisi, sama Mersu ja bemari, mutta Audi on pahin liikenteen vaarantaja, sitä siis ihmettelin, tämä tuttavani sanoi että, ei se auton merkistä aiheudu, vaan siitä, että sen automerkin ostaa sellainen ihminen joka on sisäisesti köyhä, ja hänellä on vakavia itsetunto ongelmia...

        Totta, tosin itse olen tuon todennut korostuvan erityisesti bemarikuskeilla. mersuissa ja auteissa on eniten viallisia vilkkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, tosin itse olen tuon todennut korostuvan erityisesti bemarikuskeilla. mersuissa ja auteissa on eniten viallisia vilkkuja.

        Juu, tänäänkin odottelin risteyksessä kun vanha mersun raato hinautui hitaasti risteykseen, no se piru kääntyikin oikealle, ei minkään valtakunnan merkkiä näyttänyt, vitutta kun siinäkin olisin voinut jo ajaa meneen, mutta tämä kun halusi hallita koko liikennettä resullaan, vai onko niitä niin vaikea ajaa, että ei kertakaikkiaan voi ratista irroittaa se voisi olla hyvä syy tuollaiseen.


      • Anonyymi

        "on sisäisesti köyhä,"

        Tornio on rikas näistä sisäisesti köyhistä.

        Taitaa olla niin, että jollei virkavalta asiaan puutu, niin tämä älyttömyys, vilkutta kääntymiset vaan lisääntyy. Jonkin sortin muoti-ilmiö?


    • Anonyymi

      Noniin, menihän se jakeluun aloittajan hieno vihjaus. Lähti keskustelu viriämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      176
      1067
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1042
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      845
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      69
      800
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      755
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe