Niin, että tuommoinen siitä tuli.
https://aijaa.com/GBm2mn
Se oli alunperin valkoinen ja kulahtanu metallisine vetimineen.. Maalasin sen siniseksi, ja hioin pintaa kuluneeksi, sitten lykkäsin vielä nuo sisustustarrat laatikoiden päälle..
Räikeää, mutta sopii taustalla olevien verhojen väriin tismalleen.
Noh?
Lipastoni haluaa huomiota!
62
<50
Vastaukset
Onko nyt muoviset vetimet?
Wwuwuw kirjoitti:
Ei kun puiset, kuin niin? Maalasin ne nupit valkoisiksi.
Näyttivät muovisilta
Ja minä tykkään!
Just tuumasin toisaalla, että tulee Indiska mieleen.
Persoonallinen kuten emäntänsäkin
en osaa kuvitella sinulle valkoista lipastoa, johan se värikäs mattokin sen kertoi ettei mitään laimeaa :)Miä lähen nyt saunomaan
Wwuwuw kirjoitti:
Mä meen suihkuun, kun tuli vähän hiki..
Ajattelepa mua siellä, eikun...hehee..Haahahah Wuu, paha! Susta on tullut mahdoton pieni ilkikurinen hassu :D
Pujis vaahdottaa pian liikaa :’DWwuwuw kirjoitti:
Mä meen suihkuun, kun tuli vähän hiki..
Ajattelepa mua siellä, eikun...hehee..Ajattelin juuri että haluaisin sinut ja pönttiksen kanssani saunaan :D
pujotteIija kirjoitti:
Ajattelin juuri että haluaisin sinut ja pönttiksen kanssani saunaan :D
Tarkemmin ajatellen ei ehkä sittenkään hyvä idea, kiusoittelisitte vaan minua
pujotteIija kirjoitti:
Tulis sulle siinä kuule kuumottavat paikat, kun likistettäis sut meiän väliin..eikä saunakaan olis vielä ehtiny lämmetä..😂
pujotteIija kirjoitti:
Joo silleen niinku jossain komediassa näin ku tyyppi oli silmät kiinni suihkussa ja toinen saunakaveri kävi alituiseen lisäämässä shampoota ja suihkuttelija oli lopulta kauhuissaan, että mistä se koko ajan kertyvä vaahtomäärä tulee! :'D
Joo ja niinku Wuu sanoo, ni vastaa tarvittais ennenku sauna lämmin :'DpujotteIija kirjoitti:
Meitä parempia saunakavereita ei olekaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Tulis sulle siinä kuule kuumottavat paikat, kun likistettäis sut meiän väliin..eikä saunakaan olis vielä ehtiny lämmetä..😂
Nyt alkoi kuumottamaan, vaikka täällä on aika viileää
misspönttöuuni kirjoitti:
Meitä parempia saunakavereita ei olekaan.
Luulen että olisin joutunut poistumaan saunasta häpeillen
pujotteIija kirjoitti:
Luulen että olisin joutunut poistumaan saunasta häpeillen
Höpötiköpöti. Kaveria ei jätetä.
pujotteIija kirjoitti:
Tai pikemminkin höpötijöpöti :D
No niin tähän en uskalla sanoa mitään, Wuu saa kommentoida kunhan tulee kun aloitti suihkuseuratemppuilun :D
No niin tähän en uskalla sanoa mitään, Wuu saa kommentoida kunhan tulee kun aloitti suihkuseuratemppuilun :D
Varmaan joku näppärä kommentti tulossa
Eeh..Nyt laitetaan jo jäitä hattuun..ja hattu päähän..😋
- Anonyymi
Alaston Suomi on oikea foorumi huomiota kaipaavalle lipastollesi.
- Anonyymi
Laitapa lipastosi yhteystiedot.
-flowersreally-- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Älkääs ny varattujen perässä..
Kenelles se lipasto on jo lupautunut?
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Kenelles se lipasto on jo lupautunut?
-flowersreally-No minulle ittellein. Vaikuttaa uskolliselta ja luotettavalta, eikä avaudu turhaan.. Ihan läpikotaisin tunnen sen.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No minulle ittellein. Vaikuttaa uskolliselta ja luotettavalta, eikä avaudu turhaan.. Ihan läpikotaisin tunnen sen.
Sinä senkin polygamisti.
Oon varma, että privana avautuisi, kun kerran huomiotakin noin halusi. Mutta onhan tässä tuota välimatkaakin, että kurjaahan se vaan olisi kaikille osapuolille.
-flowers- Anonyymi kirjoitti:
Sinä senkin polygamisti.
Oon varma, että privana avautuisi, kun kerran huomiotakin noin halusi. Mutta onhan tässä tuota välimatkaakin, että kurjaahan se vaan olisi kaikille osapuolille.
-flowers-Mä taidan kyllä varmuuden vuoks hommaa siihen lukot!
Onhan se vähän epäilyttävän näköinen..ja Hetkinen..ihan kuin se ois siirtynyt muutaman sentin..🤔Wwuwuw kirjoitti:
Älkääs ny varattujen perässä..
Ehehee...tässä alkaa käymään jo lipastotkin :'D
Wwuwuw kirjoitti:
Mä taidan kyllä varmuuden vuoks hommaa siihen lukot!
Onhan se vähän epäilyttävän näköinen..ja Hetkinen..ihan kuin se ois siirtynyt muutaman sentin..🤔Kis kis...lipasto..kis..tule. : )
Se liikkuu.Wwuwuw kirjoitti:
Mä taidan kyllä varmuuden vuoks hommaa siihen lukot!
Onhan se vähän epäilyttävän näköinen..ja Hetkinen..ihan kuin se ois siirtynyt muutaman sentin..🤔Mulla on tämmönen sininen pystykaappi (tuolla valmistuperiaatteella), https://www.volcanodesign.fi/tuotesarjat/riverboat/
kierrätyspuuta kaiketi. Ehkä intialainen.misspönttöuuni kirjoitti:
Mulla on tämmönen sininen pystykaappi (tuolla valmistuperiaatteella), https://www.volcanodesign.fi/tuotesarjat/riverboat/
kierrätyspuuta kaiketi. Ehkä intialainen.Ziisus mitä hintoja!
Mä taidan vaihtaa alaa!Wwuwuw kirjoitti:
Ziisus mitä hintoja!
Mä taidan vaihtaa alaa!Sain alesta, kun joku lommo siinä oli ja puu kuivanu silleen, että se oli rakoillu, mutta ei mun silmään häirinny, että otin pois kuleksimasta :D
Mutta muuten kierrätyskaapit on törkyhintasia. Ne niistää niillä, koska ne on olevinaan niin "eksoottisia".Wwuwuw kirjoitti:
Ziisus mitä hintoja!
Mä taidan vaihtaa alaa!Ois pari vanhaa latoa tuossa, ruvetaanko nikkaroimaan :D
Ois pari vanhaa latoa tuossa, ruvetaanko nikkaroimaan :D
Noilla hinnoilla vaikka heti.
- Anonyymi
Ihana!!!
On se kyllä hieno, eikä tuo mielestäni ole räikeä. Hyvin sopivat nuo värit toisiinsa.
- Anonyymi
Hieno, persoonallinen. Kiva, kun itse teit👍
- Anonyymi
Hienoa mummutyyliä 👍🏼
Magee! 😃👍
Wwuwuw kirjoitti:
Mikäs karvanen miehen jättikoura profiilissa on..
Hihii..Se on päivän käsi..käsipäivää terveisin käsi. 😃
- Anonyymi
verhot kun vaihtaa niin taas maalataan.
Hieno siitä tuli, minusta ei mitenkään räikeä.Mukavasti vielä laatikoissa syvyyttäkin. Joskus nähnyt että ton korkuiseen on lykätty neljäskin kerros laatikoita jolloin laatikon syvyys jää vähän niukaksi.
Itse olisin kyllä pitänyt ne metalliset vetimet; varsinkin kuparin värisenä tuossa makeimmillaan.Juu, mäkin mietin että semmoset koristellut renkaat vois olla kivat.. muistaakseni vain aika hintavia ne..
Alkuperäiset oli sellaiset suorat hopeanväriset..
- Anonyymi
Vettä sataa ropisee paljon on satanutkin nyt vähän sataa koko ajan.
Mutta interesting point of view (ei Judas Priest - Point of entry musiikkilevy, jokainen asia on joku musiikkilevy tulee mieleen joku itselleni) eli näkökulma tuli mieleen aamulla eräästä asiasta:
Mikä määrittää lääkkeen ja huumausaineen eron?
Onko aspiriini huumausaine vai lääkeaine?
Entä heroiini tai morfiini onko lääke vai huume?
Entä alkoholi onko puhdistusaine vai päihde?
Entä kokaiini onko huumausaine vai puudutusaine?
Käyttötarkoitushan sen tietysti määrittelee onko mikään lääke vai huume.
On aika häilyvä tuollainen KUKA senkin määrittää sitten sen eron. Lälläri-Lääkärikö sen sitten määrittää?
Judas Priest - Desert Plains: https://www.youtube.com/watch?v=b5IKqUN4KWc - Anonyymi
Lipaston napit piilutuvat lähes näkymättömiin tuossa kun valkoisia, hyvän näköinenhän tuo on batmanin kuvassa, aurinko-naamat, tulee maya-kansa mieleen :)
Judas Priest kun oli mielessä, niin toinenkin laulu heiltä: Blood Red Skies, oikein Rob Halfordin hyvä lauluesityskin, Blood Red Sky tarkoittaa oikeudenkäyntiä: https://www.youtube.com/watch?v=i5QGn7sXP20- Anonyymi
Minulla on eräs lipasto on kyllä vanha ja huonokuntoinen, mutta siinä ei ole noita nuppeja vaan ne kädensijat on jyrsitty puun sisälle, mutta tuollaista et varmaankaan pysty tekemään vaatii puusepän välineet tehdä sellaisia sitten, kädensijat jotka ovat jyrsitty puun sisään.
On muuten ihan törkeän hieno lipasto. Ainut on nuo nupit, että ne maalaisin jollain muulla värillä tai hioisin ihan puisiksi. Mutta kyllä tuossa tosissaan silmä lepää.
Kiitti. Mä olen vähän yllättynyt, kun olen elänyt siinä käsityksessä, että mulla ja suurimmalla osalla palstalaisilla olis ihan erilainen maku.. vähän kaikkien asioiden suhteen..
Mä tilaan siihen uudet pronssin väriset vetimet, oon tässä aamupäivällä niitä tiiraillut.Wwuwuw kirjoitti:
Kiitti. Mä olen vähän yllättynyt, kun olen elänyt siinä käsityksessä, että mulla ja suurimmalla osalla palstalaisilla olis ihan erilainen maku.. vähän kaikkien asioiden suhteen..
Mä tilaan siihen uudet pronssin väriset vetimet, oon tässä aamupäivällä niitä tiiraillut.Suoraan sanottuna olen vähän kateellinen. Tykkään kaikesta restaroidusta tavarasta. Niissä on sellainen kiva persoonallinen ote. Ehkä se tulee tuosta omasta grunge-taustasta. Itsekkin joskus kunnostelen juttuja, mutta taso on aika kaukana tuosta.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä tilaan siihen uudet pronssin väriset vetimet, oon tässä aamupäivällä niitä tiiraillut.Jos haluat vaihtaa, niin pronssi tai takorautaiset.
- Anonyymi
Luulin että lipasto tarkoitti tässä sitä lipastoa joka on jalkojen välissä. Mutta voihan se tarkoittaa sitä myös, salaisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054834Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy364074Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002701Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262278- 571865
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671764
- 2081614
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521202Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241954