Mitä mieltä olette naisesta, vaimosta joka vaatii että miehen pitää hänet aina esitellä, nainen ei itse "osaa ojentaa kättänsä" ja esitellä reippaasti itseään.
Miehen tulee pitää naiselle seuraa, ei saa jutella tai olla muiden seurassa. Ts. Näistä ei saa jättää yksin.
Onko omituista käytöstä?
Epäsosiaalinen nainen
6
66
Vastaukset
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Ei ole omituista. Itse esittelen oman kumppanini aina, kun tapaamme minun tuttujani, joita hän ei tunne. Osaa tietenkin ojentaa kätensä ja esitellä itsensä, mutta mielestäni on vain kohteliasta ja toisen huomiointia esitellä hänet.
Ja tietenkään kumppania ei jätetä yksin. Molemmat varmasti osaatte olla erillänne ja muiden seurassa, mutta ei yksin ole mukavaa jäädä. Ja jos on kyseessä juhlat, niin kyllä itse katsoisin että kumppanilla on seuraa, jos haluan itse mennä juttelemaan muille. Kumppani on tärkeä ihminen, ethän nyt varmaan tieten tahtoen halua että hänen ei ole hyvä olla. - Anonyymi
Kuuluu vain minimaalisiin käytostapoihin että uusia ihmisiä tavatessa esitellään toinen toiselle. Tuo ei ole aivokirurgiaa, vaan perus-sivistynyttä käytostä.
Tuolloin kumppani B tutustutetaan uusiin ihmisiin. Heidän jatkaessa keskusteluaan voi esittelijä piipahtaa moikkaamassa muita tuttujaan.
Tuo ei suinkaan tarkoita että esittelijä jättää kumppani B.n yksin koko pippaloiden loppuajaksi! Yhdessähän sinne on menty. Kumppani B voi puolestaan esitellä tapaamiaan uusia tuttavuuksia muille tutuilleeen ja omalle partnerilleen.
Tuo on tuiki normaalia käytostä ja se on loistava tapa tehdä kontakteja muihin ihmisiin! - Anonyymi
Esitellään missä? Juhlissa emännän ja isännän tehtävä on:
– Tärkein tehtävä on tehdä vieraiden olo tervetulleeksi ja vastata viihtyisästä tunnelmasta.
– Vastaanottaa vieraat eteisessä.
– Huolehtii vieraiden tuomista kukista.
– Esittelee vieraat toisilleen:
Nuorempi esitellään vanhemmalle.
Mies esitellään naiselle.
Alempiarvoinen esitellään ylempiarvoiselle.
Jossain ei niin muodollisissa juhlissa voi toki itsekin esittäytyä. Samoin vaimo voi esitellä miehensä! Etenkin silloin, kun hän tuntee porukat ja mies ei.
"Miehen tulee pitää naiselle seuraa, ei saa jutella tai olla muiden seurassa."
Niin, tuosta voi olla montaa mieltä. Itse ajattelen, että on älytöntä mennä juhliin, jossa pariskunta juttelee vain keskenään, eikä yhtään muiden kanssa. Kotona voi olla kahdestaan, eikö niin? Tietysti ei ole mukava, jos kumppani nyhrää kokoajan jossain yksinänsä, eikä kenenkään seura kiinnosta häntä. Jos on vähänkin isommat, ehkä 10-15 ihmisen juhlat, niin kyllä sieltä seuraa löytyy, mikäli katsoo seuran aiheelliseksi.
Nyrkkisääntönä sanoisin keskitien: juhlissa pitää pariskunnan olla SEKÄ yhdessä ETTÄ erikseen. Kumpikin voi esitellä toisensa muille vieraille - mutta voi myös esitellä itsensä. Parisuhteessa on hyvä olla joustava. - Anonyymi
Kylöä sitä täytyy osata itsensä esitellä vaikka ei olisikaan mikään social butterfly. Olen omissa oloissa liiankin hyvin kuulemma viihtyvä, mutta esitellä kyllä osaan.
- Anonyymi
Ihmiset on erilaisia, jos siinä ap olet sosiaalisissa tilanteissa omimmillasi niin toinen ei välttämättä ole. Jollekin voi olla suuria asia tulla kanssasi tuollaiseen tilanteeseen, joten arvostaisit tuota. Hän voi tehdä sen vuoksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750