Sebastian Tynkkysellä "oma lehmä" ojassa

Onko kukaan palstapersuista pohtinut miksi Sebastian Tynkkynen vastustaa islaminuskoa?

Tämä saattaa järkyttää persuja, mutta syyt ovat hyvin itsekkäät. Tynkkynen pelkää että islamistit tuomitsevat hänen suhteensa mieheen.

36

57

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Järkytyit?
        Tuohan on ollut pitkään kaikkien tiedossa. Vaikea kyllä ymmärtää näiden matujen kanssa seurustelevien (Sebu ei ole ainut) persujen maahanmuuttovastaisuutta. Paremminhan tuokin tyyppi vihervassariksi sopisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkytyit?
        Tuohan on ollut pitkään kaikkien tiedossa. Vaikea kyllä ymmärtää näiden matujen kanssa seurustelevien (Sebu ei ole ainut) persujen maahanmuuttovastaisuutta. Paremminhan tuokin tyyppi vihervassariksi sopisi.

Eihän persut kaikkia maahanmuuttajia vastusta, vaan ainoastaan Suomen yhteiskunnalle haitallista maahanmuuttoa.

Onneksi kaikki ihmiset eivät ole sentään niin yksinkertaisia, että luulevat persuja kaikkia maahanmuuttajia vainoavaksi rasistipuolueeksi tai ryhtyvät kannattamaan vihervasemmistoa vain siksi, että kumppanina tai ystäväpiirissä on joku maahanmuuttajataustainen henkilö.

• Sebastian Tynkkystä voisi luonnehtia persusukupuoliseksi.

• Anonyymi

Tynkkysen viesti ; Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä ja rasistipuolueeni sanoo...

• Tynkkysen näkemys varoittavasta esimerkistä.

• Eikö tämä mies ollut BB-talossa?

• Tämä mies lienee ollut monissa p.skaisissa paikoissa, vain luoja tietää missä kaikkialla.

• Anonyymi

On syytäkin pelätä.

Kun maa on täytetty muslimeilla homoille koittaa paskamaiset ajat.

Homoavioliitot ovat homoille karhunpalvelus, koska kjn maa muuttuu islamilaisenemmistöiseksi, muslimit näkee suoraan avioliittorekisteristä ketkä ovat homoja ja pitää kivittää.

Jokaisen homon pitäisi vastustaa islamisaatiota kuten Tynkkynen.

• Anonyymi

" Jokaisen homon pitäisi vastustaa islamisaatiota kuten Tynkkynen. "

Eli pitää kusta omille nilkoille?

• Anonyymi

Tai sitten vain vastustaa omaa kivitystään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten vain vastustaa omaa kivitystään.

Milläköhän tavoin islamisaatio edistää homoseksuaalien aseman parantumista?

• En ole palstapersu, mutta en järkyttynyt jutusta

• Olet joko hermoton mies, tai sitten täysin irrallaan todellisuudesta.

• Anonyymi

Islamin sharialakiin kuuluu homojen surmaaminen. Imaami myönsi tämän ihan televisiossa, mikä sdp poliitikon iloiseen nauruun.

https://www.suomenuutiset.fi/suomeen-sharia-ja-homoilta-henki-pois-demarikansanedustaja-puhkesi-nauramaan/

"Onko kukaan palstapersuista pohtinut miksi Sebastian Tynkkynen vastustaa islaminuskoa?"
      Eli mielestäsi homoseksuaali ei saisi vastustaa itsensä tappamista allahin nimeen? Taidat olla aika halavutun typerä apina.

• Anonyymi

SDP:n Tarja Filatov nauroi, koska luuli asiaa vitsiksi tai yritti antaa sellaisen kuvan, että imaami tuossa vain vitsailee, vaikka kyseessä oli täysin islamin uskon mukainen vaatimus homoja kohtaan.

• Anonyymi

Mites itselläsi, onko tyttäresi jo imenyt matumunaa?

• Anonyymi

Minä luulen että isä on jonossa heti tyttären jälkeen.

• Ehkäpä Tynkkysen paikka olis ollu ennemmin jossain vihervasureissa....Hieman kyllä ihmettelin, et tää kaveri päätyi persuihin aikoinaan.

• Tavanomainen persuklovni, ei mielestäni yhtään erikoisempi kuin muukaan metsän väki.

• Iku-Turso kirjoitti:

Tavanomainen persuklovni, ei mielestäni yhtään erikoisempi kuin muukaan metsän väki.

Kyllähän nuo vähemmistöjen edustajat joutais pyöriä siellä vasemmalla...
        Toki hänen aate on ihan oikea mitä tulee islaminuskoon...

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Tavanomainen persuklovni, ei mielestäni yhtään erikoisempi kuin muukaan metsän väki.

Annat minulle sellaisen kuvan että olet kalelkasi vasempaan niin voit vastata tähän kysymykseen kerta en saa aate veljiltäsi Vastausta.

Niin miten te jajattelitte ruokkia kantasuomalaiset ja nää elätit jotka te olette tänne ottaneet jos tämän vuoden Viljasato menee veetuiksi kuivuuden tai liikasateiden tai jonkin muun vuoksi niin mistä te ajatteletti repiä Vilja pohjaisen ruuan meille?? (enkä halua kuulla sanaakaan Eu sta)

• Anonyymi kirjoitti:

Annat minulle sellaisen kuvan että olet kalelkasi vasempaan niin voit vastata tähän kysymykseen kerta en saa aate veljiltäsi Vastausta.

Niin miten te jajattelitte ruokkia kantasuomalaiset ja nää elätit jotka te olette tänne ottaneet jos tämän vuoden Viljasato menee veetuiksi kuivuuden tai liikasateiden tai jonkin muun vuoksi niin mistä te ajatteletti repiä Vilja pohjaisen ruuan meille?? (enkä halua kuulla sanaakaan Eu sta)

Kukaan täysipäinen ei syö viljaa.

Mielestäni raamatussa esiintyvät puheet viljasta ovat enemmän vertauskuvallista kerrontaa.

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Kukaan täysipäinen ei syö viljaa.

Mielestäni raamatussa esiintyvät puheet viljasta ovat enemmän vertauskuvallista kerrontaa.

No eiköhän sitä viljaa syötetä eläimille ja me syödään eläimiä ja itse syön Ruis leipää mikä ongelma siinä on jos syö Ruis lepää ??

Mitä leipää itse syöt vai oletko kasvis linjalla??

• Anonyymi kirjoitti:

No eiköhän sitä viljaa syötetä eläimille ja me syödään eläimiä ja itse syön Ruis leipää mikä ongelma siinä on jos syö Ruis lepää ??

Mitä leipää itse syöt vai oletko kasvis linjalla??

En syö muita viljatuotteita kuin kaurapuuroa joka aamu.

Minä syön vain tuontilihoja tai riistaa niin ei liikuttele viljasadot.

• Anonyymi

Sebastian on järkyttävän sekava mies. Mulla on yksi epäilys että sebastian puhuu mita vain saadakseen huomiota.

Toisaalta sebastian voi käyttää puheissaan joitakin hyviä ehkä julkisista keskusteluista poimimiaan juttuja ja ajatusrakenteita, toisaalta juuri hänellä on sitten kaappi täynnä "luurankoja". Esim just tuo homoseksuaalinen seurustelu suhde matun kanssa mutta silti väittää olevansa uskovainen tyyppi?

• Anonyymi

eikö tällaisille sairaille oo paikka muualla ei tämmöset hullut kuulu eduskuntaan

• Tuollasia apinoita ei täällä Suomessa tarvittais..

Puhuu ihan mitä sattuu että saa huomiota ja ääniä.

Ihan yökötti kattoa kun se vertas mamujen ja veteraanien menoja..

Oli kyllä taas niin pinta hipasu puoli-totuus...

Jos niitä mamuja nyt on enempi niin kyllähän sen ymmärtää että enempi menee massia niihin. :D

• Samaan syssyyn menee Li Anderssonin palkkatasa-arvo puheet..

Kyllähän se ny itekki tietää että naiset saa samaa palkkaa..

Lauko vaan puoli-totuuden että sais ääniä vittupää feminatseilta. :D

• Siinä on äidit, tyttäret ja Wwuwuw vilauttanut yläpeukkua, alapeukkua ja litorista, niin eihän se poikarukka ole tiennyt mitä pitäisi tehdä.

• Hups väärä ketju.

Mutta itse aiheeseen. En ole persu, ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

Hups väärä ketju.

Mutta itse aiheeseen. En ole persu, ei kiinnosta.

Etkös sä viimevaaleissa persuja äänestänyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Etkös sä viimevaaleissa persuja äänestänyt?

Olen poliittisesti sitoutumaton. Äänestän joka vaalissa sitä puoluetta jonka koen vähiten huonoksi vaihtoehdoksi.

• Anonyymi

En ymmärrä tämän aloituksen pointtia. Eiköhän aika monikin liberaali äänestä persuja ihan vaan länsimaisten arvojen puolustamisen ja islamisaation vastustamisen takia. En näe tuossa mitään ongelmaa tai tuomittavaa itsekkyyttä.

Vaikka vihervasemmisto on näkyvästi rummuttanut seksuaalivähemmistöjen ja naisten oikeuksien kaltaisilla asioilla, niin mitään iloa siitä ei ole, jos ja kun heidän kannattamansa islamilaisen siirtolaisuuden tukeminen johtaa vaan suvaitsemattomampaan ilmapiiriin homoja kohtaan, hyökkäyksiin naisia ja seksuaalivähemmistöjen edustajia kohtaan, tyttölasten hyväksikäyttöön, naisten alistamiseen jne.

• Minä koetin kyseenalaistaa Tynkkysen itsekkäät motiivit.

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Minä koetin kyseenalaistaa Tynkkysen itsekkäät motiivit.

En ymmärrä, että mitä kyseenalaistamista niissä on? Tynkkynen tuskin on motiiveissaan sen itsekkäämpi kuin vaikkapa identiteettipolitiikkaa kannattavat vihervasemmistolaiset poliitikot ja heidän äänestäjänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4288
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      136
      2979
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2332
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      41
      2186
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      90
      1773
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1576
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1519
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1198
    Aihe