Reilu kuukausi meni ennen kuin huomasin että uudessa takissani on tarrakiristys hihansuissa, ihmettelin vaan että onpa ahtaat, ja joustamattomat. Aika ihmeellistä etten aiemmin huomannut
Takin hihansuut
90
127
Vastaukset
Minä luulin omaa takkiani vuoden ajan anorakiksi, kunnes selvisi että siinä on vetoveto.
pujotteIija kirjoitti:
Mikä on vetoveto?
Vetoveto on vetoketju. Sanan on keksinyt vanhempi tyttäreni n 1,5 vuoden ikäisenä.
pujotteIija kirjoitti:
Paha paikka jos etuveto ei toimi
No näen sieluni silmin miten siihenkin ”anorakkiin” on rymytty.
misspönttöuuni kirjoitti:
No näen sieluni silmin miten siihenkin ”anorakkiin” on rymytty.
Mulla ei taida olla anorakkia
pujotteIija kirjoitti:
Niinpä. Jos olisit ostanut takin tarrakiinnityksellä, niin sitten ehkä olisi anorakki.
pujotteIija kirjoitti:
Mulla oli ja toista kertaa en hommaa enkä suosittele sinullekaan. Se oli hermoja riipivää vetää se aina pään yli ja tukka sekasin. Nyt se on mustikankeruutakkina :D
Iku-Turso kirjoitti:
Niinpä. Jos olisit ostanut takin tarrakiinnityksellä, niin sitten ehkä olisi anorakki.
Nyt täytyy googlata anorakki
Mulla oli ja toista kertaa en hommaa enkä suosittele sinullekaan. Se oli hermoja riipivää vetää se aina pään yli ja tukka sekasin. Nyt se on mustikankeruutakkina :D
1 pään yli vedettävä löytyy, vetoketju on pysyvästi jumissa
pujotteIija kirjoitti:
1 pään yli vedettävä löytyy, vetoketju on pysyvästi jumissa
No niin. Johan minä sanoin. Miksi anorakki on keksitty - kiusaksi.
Oikeastihan anorakin on keksineet kengurut, eikä tuota "etutaskulla" varustettua vaatetta ole ollut tarkoitus riisua pois.
Oisko hupparin kehitysversio?
pujotteIija kirjoitti:
Oisko hupparin kehitysversio?
Tod.näk.jotain yhtä raivostuttavaa.
Etuveto :D
Miehet...Luulen et näissä palstan malleissa on muutama takavetokin. 😂
HortenMarket kirjoitti:
Luulen et näissä palstan malleissa on muutama takavetokin. 😂
Oho :’D
HortenMarket kirjoitti:
Luulen et näissä palstan malleissa on muutama takavetokin. 😂
Ja tänään voi olla nelivetojakin. 😋
HortenMarket kirjoitti:
Ja tänään voi olla nelivetojakin. 😋
Holy cow, nyt en uskalla lukea enempää. Erittäin hyvää yötä sinne ;)
Holy cow, nyt en uskalla lukea enempää. Erittäin hyvää yötä sinne ;)
Hyvät yöt täältäkin!! 😜
Mulla on yks joku yli 20 vuotta vanha oranssi anorakki...Täytyykin mennä katsomaan jos sieltä löytys vetskaria..
Wwuwuw kirjoitti:
Mulla on yks joku yli 20 vuotta vanha oranssi anorakki...Täytyykin mennä katsomaan jos sieltä löytys vetskaria..
Vetskari voi olla myös "anorakin" selkäpuolella.
Iku-Turso kirjoitti:
Eikä voi..sieltäkö sä sen löysit? Sulla on ollut koko takki vaan väärinpäin..😄
Wwuwuw kirjoitti:
Eikä voi..sieltäkö sä sen löysit? Sulla on ollut koko takki vaan väärinpäin..😄
Pitääpä kaivaa "ex-anorakki" verkkokomerosta ja tutkia sitä tarkemmin.
Olen pitänyt mahdottomana käyttää sitä ilman pukijaa, mutta jospa se toimisikin paremmin niin että vetskarin kääntää etupuolelle...Iku-Turso kirjoitti:
*pärsk*
Ehkä vain sinun takissasi. :D
Oletko varma, oletko verkkokomeron ulko- vai sisäpuolella nyt?Wwuwuw kirjoitti:
Se käy ruskametsään jos et arkena jaksa hillua sen kanssa. :)
Anorakki on se, missä vetoketju on kaulasta vain rintalastan yläosaan. Ei yhtään alemmas.
Herää kysymys, miksi ylipäätään vetoketju jos ei ole vaivauduttu viemään sitä alas asti.
Parkatakkimalli on näppärin, ei palellu selkä eikä pylly ja vetoketjussa ei ole säästelty :)misspönttöuuni kirjoitti:
Se käy ruskametsään jos et arkena jaksa hillua sen kanssa. :)
Anorakki on se, missä vetoketju on kaulasta vain rintalastan yläosaan. Ei yhtään alemmas.
Herää kysymys, miksi ylipäätään vetoketju jos ei ole vaivauduttu viemään sitä alas asti.
Parkatakkimalli on näppärin, ei palellu selkä eikä pylly ja vetoketjussa ei ole säästelty :)AnoRakki ja parkakin löytyy ..Tai parkoja on useampikin..
Kun siinä pitää olla se kengurutasku, niin ei voi vetskari mennä loppuun asti..Wwuwuw kirjoitti:
AnoRakki ja parkakin löytyy ..Tai parkoja on useampikin..
Kun siinä pitää olla se kengurutasku, niin ei voi vetskari mennä loppuun asti..Voisihan se tasku olla sivussa...
Elämä olis helpompaa:)misspönttöuuni kirjoitti:
Voisihan se tasku olla sivussa...
Elämä olis helpompaa:)Eihän se tasku ole kengurullakaan sivussa.
Voisihan se tasku olla sivussa...
Elämä olis helpompaa:)Ja toinen tasku toisessa sivussa. .ja vetskari keskellä. Noin, keksimme Takin.
Iku-Turso kirjoitti:
Eihän se tasku ole kengurullakaan sivussa.
Sait minut nauramaan. No sen onkin luonut luonto, ihminen voi ommella kengurupussukan masun puolelta selän puolelle, nappi lonkan kohdalle, kas näin. Sitten saadaan kokopitkä vetskari.
Wwuwuw kirjoitti:
Ja toinen tasku toisessa sivussa. .ja vetskari keskellä. Noin, keksimme Takin.
On välillä hyvä keksiä vanhoja asioita uudelleen :D
Mutta anorakki voisi olla kengerupussukka vasemmalla lonkalla veneenmuotoisena ilman oikeanpuoleista taskua.
Vaatturimestarille vaan kaavat.Iku-Turso kirjoitti:
Eihän se tasku ole kengurullakaan sivussa.
Mitä siinä taskussa sitten on kun ei ole poikanen?
Mitä siinä taskussa sitten on kun ei ole poikanen?
Kokemukseni mukaan siinä on hyvä pitää savukkeita, tulitikkuja, nenäliinaa ja taskumattia. Oudossa maastossa kuljettaessa laittaisin sinne varuilta myös kompassin ( jos gps-signaali katoaa).
Iku-Turso kirjoitti:
Kokemukseni mukaan siinä on hyvä pitää savukkeita, tulitikkuja, nenäliinaa ja taskumattia. Oudossa maastossa kuljettaessa laittaisin sinne varuilta myös kompassin ( jos gps-signaali katoaa).
Jos tarkoitit kengurua, niin ehkä se pitää siinä eväitä.
Iku-Turso kirjoitti:
Miksi sinä nyt tahallasi nauratat :'D
Alan olla hysteerinen *kikattaa*
Kenguru ja sinä olette ihan sama asiamisspönttöuuni kirjoitti:
Miksi sinä nyt tahallasi nauratat :'D
Alan olla hysteerinen *kikattaa*
Kenguru ja sinä olette ihan sama asiaTää on niin noloa...minä pohdiskelen tätä aihetta ihan vakavissani. Listalta unohtui kännykkä, sitäkin voisi pitää "kengurupussissa.
Mitä arvelet, voisiko nainen tyhjentää käsilaukkunsa sisällön kengurupussiin erävaelluksen ajaksi?Iku-Turso kirjoitti:
Tää on niin noloa...minä pohdiskelen tätä aihetta ihan vakavissani. Listalta unohtui kännykkä, sitäkin voisi pitää "kengurupussissa.
Mitä arvelet, voisiko nainen tyhjentää käsilaukkunsa sisällön kengurupussiin erävaelluksen ajaksi?"Mitä arvelet, voisiko nainen tyhjentää käsilaukkunsa sisällön kengurupussiin erävaelluksen ajaksi?"
Ai miehen pussiin? Voisi. Huulirasva, nenäliina, yksi vaippa varalta, burana, taskupeili, karkkilaatikko, toiset tulitikut, rakkolaastari ja se puhelin. Kyllä ne pussiin mahtuisivat.misspönttöuuni kirjoitti:
"Mitä arvelet, voisiko nainen tyhjentää käsilaukkunsa sisällön kengurupussiin erävaelluksen ajaksi?"
Ai miehen pussiin? Voisi. Huulirasva, nenäliina, yksi vaippa varalta, burana, taskupeili, karkkilaatikko, toiset tulitikut, rakkolaastari ja se puhelin. Kyllä ne pussiin mahtuisivat.En tarkoittanut ihan tuota. Pointtini oli se, että voisiko nainen käyttää oman anorakkinsa "kengurupussia" käsilaukun korvikkeena?
Iku-Turso kirjoitti:
En tarkoittanut ihan tuota. Pointtini oli se, että voisiko nainen käyttää oman anorakkinsa "kengurupussia" käsilaukun korvikkeena?
Tiesin, mutta vastasin silti noin :P
Voisi tietenkin, ja on käyttänytkin. Ei vaelluksille lentolaukkua oteta. Ei kestä pyörien laakerit :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Tiesin, mutta vastasin silti noin :P
Voisi tietenkin, ja on käyttänytkin. Ei vaelluksille lentolaukkua oteta. Ei kestä pyörien laakerit :DEilen kehuin sinua juuri siitä ettet jää keskusteluissa junnaamaan vaan viet keskustelua mallikkaasti eteenpäin, ja tänään alat sitten saivartelemaan.
Tuo ei tietenkään näytä hyvältä palsta-CV:ssäsi.
Kokeneena eränkävijänä tiedän ettei kukaan ota vaelluksille lentolaukkua, vaan ihan rinkat on käytössä. Lyhyemmillä erävaelluksilla käytetään toisinaan ns. "päiväreppua".Iku-Turso kirjoitti:
Eilen kehuin sinua juuri siitä ettet jää keskusteluissa junnaamaan vaan viet keskustelua mallikkaasti eteenpäin, ja tänään alat sitten saivartelemaan.
Kokeneena eränkävijänä tiedän ettei kukaan ota vaelluksille lentolaukkua, vaan ihan rinkat on käytössä. Lyhyemmillä erävaelluksilla käytetään toisinaan ns. "päiväreppua".Itse saivartelet kettu :D
Annan sinulle tässä vaan päiväannoksen.
Minä olin meistä kokeneempi, sinä eksyt ensimmäiseen rytöpuskaan,
kompassi tänne.Iku-Turso kirjoitti:
Eilen kehuin sinua juuri siitä ettet jää keskusteluissa junnaamaan vaan viet keskustelua mallikkaasti eteenpäin, ja tänään alat sitten saivartelemaan.
Kokeneena eränkävijänä tiedän ettei kukaan ota vaelluksille lentolaukkua, vaan ihan rinkat on käytössä. Lyhyemmillä erävaelluksilla käytetään toisinaan ns. "päiväreppua".Muistelen, että sinua etsittiin kerran helikopterilla?
Olit viemässä ryhmää kalaan, ja jotain tapahtui.misspönttöuuni kirjoitti:
Itse saivartelet kettu :D
Annan sinulle tässä vaan päiväannoksen.
Minä olin meistä kokeneempi, sinä eksyt ensimmäiseen rytöpuskaan,
kompassi tänne.Erälle en ole eksynyt koskaan.
Joskus on käynyt niin, että matka vaelluksen "maalialueelta" kotiin on kestänyt pari vrk ennakoitua pidempään, mutta siinä ei ole ollut kyse epäonnistuneesta reittivalinnasta vaan nesteytyksestä.Iku-Turso kirjoitti:
Erälle en ole eksynyt koskaan.
Joskus on käynyt niin, että matka vaelluksen "maalialueelta" kotiin on kestänyt pari vrk ennakoitua pidempään, mutta siinä ei ole ollut kyse epäonnistuneesta reittivalinnasta vaan nesteytyksestä.Kalottiradiossa kerrottiin, että mies täytteli taskumattiaan
seitinohuessa tunturisumussa anorakki väärinpäin ja luetteli etäisesti tutunkuuloisia sanoja peräkkäin Trollvik, Birtavarre, Mandalen, Helligskogen, Lakvatn, Bardufoss...
Silleenhän sitten eräjormailija löydettiin.
Kengurutasku kääntyi vasta kotona oikein päin
*naur*misspönttöuuni kirjoitti:
Muistelen, että sinua etsittiin kerran helikopterilla?
Olit viemässä ryhmää kalaan, ja jotain tapahtui.Ei ollut kalareissu, vaan hillankeruureissu.
Eväänä oli myös jaloviinaksia, ja niiden nauttimisen aikana päätettiin ryhmän kanssa muuttaa alkuperäistä suunnitelmaa. Jätimme soilla rämpimisen ja suuntasimme tanssiravintolaan.
Matkakohteeksi valitsimme naapurikylän tanssiravintolan ettei käy käry. No, toisen päivän iltana meitä sitten alettiin jo kaipailemaan, ja joku kaipaajista oli sitten hälyttänyt pelastushelikopterin etsimään meitä. Etsintämme paljastui meille vähän kuin vahingossa, kun tarjoilija sattui vilkaisemaan valtakunnan pääuutisia (ylen puoli yhdeksän uutiset), ja tajusi että uutisissa puhutaan etsintäoperaatiosta jossa etsittävien tuntomerkit täsmäävät meihin.
Kuultuani että meitä etsitään, otin yhteyttä aluehälytyskeskukseen ja ilmoitin että etsinnät voisi keskeyttää, meillä on kaikki hyvin. Ilmoitin asemapaikkamme, ja kylän poliisi käväisi vielä tarkistamassa paikan päällä että kaikki on hyvin.Iku-Turso kirjoitti:
Ei ollut kalareissu, vaan hillankeruureissu.
Eväänä oli myös jaloviinaksia, ja niiden nauttimisen aikana päätettiin ryhmän kanssa muuttaa alkuperäistä suunnitelmaa. Jätimme soilla rämpimisen ja suuntasimme tanssiravintolaan.
Matkakohteeksi valitsimme naapurikylän tanssiravintolan ettei käy käry. No, toisen päivän iltana meitä sitten alettiin jo kaipailemaan, ja joku kaipaajista oli sitten hälyttänyt pelastushelikopterin etsimään meitä. Etsintämme paljastui meille vähän kuin vahingossa, kun tarjoilija sattui vilkaisemaan valtakunnan pääuutisia (ylen puoli yhdeksän uutiset), ja tajusi että uutisissa puhutaan etsintäoperaatiosta jossa etsittävien tuntomerkit täsmäävät meihin.
Kuultuani että meitä etsitään, otin yhteyttä aluehälytyskeskukseen ja ilmoitin että etsinnät voisi keskeyttää, meillä on kaikki hyvin. Ilmoitin asemapaikkamme, ja kylän poliisi käväisi vielä tarkistamassa paikan päällä että kaikki on hyvin.Se olikin se Lapin poliisit jakso 3.
Jännä paikka kun nostivat pressua.
Noh hyvä, että pääsit kotiin.misspönttöuuni kirjoitti:
Se olikin se Lapin poliisit jakso 3.
Jännä paikka kun nostivat pressua.
Noh hyvä, että pääsit kotiin.Kotona ei tullut kehuja.
Iku-Turso kirjoitti:
Kotona ei tullut kehuja.
Olet tänään vitsikkäällä tuulella. Kiitos siitä, piristävää :D
Olet tänään vitsikkäällä tuulella. Kiitos siitä, piristävää :D
Ei nuo jutut ihan pelkkiä vitsejä ole. Exälläni oli varmasti kestämistä kanssani, sillä olin nuorempana oikeasti melkoinen hulttio.
Toisaalta hän rakastui minussa juuri siihen että seurassani sattui ja tapahtui.Iku-Turso kirjoitti:
Ei nuo jutut ihan pelkkiä vitsejä ole. Exälläni oli varmasti kestämistä kanssani, sillä olin nuorempana oikeasti melkoinen hulttio.
Toisaalta hän rakastui minussa juuri siihen että seurassani sattui ja tapahtui.Hulttio ja hunsvotti.
Parempi sekin kuin täysi muumio.
Lisäksi saatat olla hyvä laskemaan; haluaisitko täyttää verokaavakkeeni?
Kehtuuttaa niin kovin alkaa laskea!
Sen takia notkun palstalla...misspönttöuuni kirjoitti:
Hulttio ja hunsvotti.
Parempi sekin kuin täysi muumio.
Lisäksi saatat olla hyvä laskemaan; haluaisitko täyttää verokaavakkeeni?
Kehtuuttaa niin kovin alkaa laskea!
Sen takia notkun palstalla...Laita vain sähköpostiini salasanasi ja tunnuslukusi joilla voin kirjautua OmaVero-tilillesi.
Iku-Turso kirjoitti:
Laita vain sähköpostiini salasanasi ja tunnuslukusi joilla voin kirjautua OmaVero-tilillesi.
No minäpä pärräytän ne sinne ja kuittiniput skannattuna.
Skannaan myös berberin kuvan sillä minun kohdallani tunnistus tapahtuu sillä OmaVerossa.
*pärsk*misspönttöuuni kirjoitti:
No minäpä pärräytän ne sinne ja kuittiniput skannattuna.
Skannaan myös berberin kuvan sillä minun kohdallani tunnistus tapahtuu sillä OmaVerossa.
*pärsk*Hienoa, odottelen viestiäsi.
Katso sitten ettei siihen berberin kuvaan jää mitään ryppyjä tai poimuja, ne voivat haitata kirjautumista.Iku-Turso kirjoitti:
Hienoa, odottelen viestiäsi.
Katso sitten ettei siihen berberin kuvaan jää mitään ryppyjä tai poimuja, ne voivat haitata kirjautumista.Joo, pitää olla sileä koodi.
Valmistajan kompa. Revitkö pahasti? :D
pujotteIija kirjoitti:
No ehkä oma hölmöys :D
Sinä olet ollu vaan innoissasi uudesta kostyymistä, sehä se selittää.
Tutkihan nyt kaik taskuloihen paikat, että tulee tutuksi. :)misspönttöuuni kirjoitti:
Sinä olet ollu vaan innoissasi uudesta kostyymistä, sehä se selittää.
Tutkihan nyt kaik taskuloihen paikat, että tulee tutuksi. :)Rukan ulkoilutakki tyyppinen on, oikein hyvä on. Onko sinulla suosikkitakkia?
pujotteIija kirjoitti:
Rukan ulkoilutakki tyyppinen on, oikein hyvä on. Onko sinulla suosikkitakkia?
On, ostin kans sun lailla nyt keväällä. Tipunkeltanen hupullinen. Kevyt ja hengittävä ja pirtsakka väri!
On, ostin kans sun lailla nyt keväällä. Tipunkeltanen hupullinen. Kevyt ja hengittävä ja pirtsakka väri!
Sopii varmaan hyvin sulle, olethan hyvin pirtsakka
pujotteIija kirjoitti:
Sopii varmaan hyvin sulle, olethan hyvin pirtsakka
Tällä hetkellä liian *tyrsk*
No minkä värinen sinun takkisi on, ja onko hupullinen?misspönttöuuni kirjoitti:
Tällä hetkellä liian *tyrsk*
No minkä värinen sinun takkisi on, ja onko hupullinen?Sininen on pääväri, ei huppua
Hyvä, arvasin, että se on sininen!
Sielläpäin on ilmeisesti tänään ollut pirun lämmintä?
pujotteIija kirjoitti:
Sielläpäin on ilmeisesti tänään ollut pirun lämmintä?
Me ollaan täällä ku Rivieralla :D
Nyt tulee kyllä jo vettä niin ettei taida tiputakkikaan sitä enää pitää.misspönttöuuni kirjoitti:
Me ollaan täällä ku Rivieralla :D
Nyt tulee kyllä jo vettä niin ettei taida tiputakkikaan sitä enää pitää.Tänään ois pitänyt olla siellä, täällä koleaa, ja vettä tuli päivälläkin
pujotteIija kirjoitti:
Tänään ois pitänyt olla siellä, täällä koleaa, ja vettä tuli päivälläkin
Jep, täällä olisit saanut käydä ahon laitaa sinä ilman paitaa...trallallaa :)
pujotteIija kirjoitti:
Sininen syleilee keltaista, siis Sverigen lipussa
Nii.i. Ja miun kukkapenkissä, keltaiset mitä ne on, krookukset ja sitten jotain pientä sinistä töyhtiäistä siinä seassa.
Jep, täällä olisit saanut käydä ahon laitaa sinä ilman paitaa...trallallaa :)
Olit sie ilman paitaa?
Nii.i. Ja miun kukkapenkissä, keltaiset mitä ne on, krookukset ja sitten jotain pientä sinistä töyhtiäistä siinä seassa.
Jotain sinisiä pihalla kasvoi, oisko ollut sinivuokkoja?
Suomen pojat nousivat hienosti johtoonpujotteIija kirjoitti:
Olit sie ilman paitaa?
Tissiliivit tuuras bikinilöitä heh. Eihä sitä ihan paljaaltaan kukkaan järki-immeinen rimpsastele. Nehä paleltuu ja muuttuuvat siniseks.
Hyvää yötä tännekin.misspönttöuuni kirjoitti:
Tissiliivit tuuras bikinilöitä heh. Eihä sitä ihan paljaaltaan kukkaan järki-immeinen rimpsastele. Nehä paleltuu ja muuttuuvat siniseks.
Hyvää yötä tännekin.Ja nehän ei saa palentua, häviää vielä herkkyys
Hyvää yötä- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Jotain sinisiä pihalla kasvoi, oisko ollut sinivuokkoja?
Suomen pojat nousivat hienosti johtoonHyvä kun joku muistutti tai sanoi että niin tänäänhän se onkin tuo Suomen peli Slovakiaa vastaan, ajattelin että huomenna vasta olisi tuo.... erikoinen elokuva mikä olisi katsottavana näistä REMO-pokkareista, pitäisi katsoa: Remo Williams - Adventure Begins, kun ehdin katsoa.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun joku muistutti tai sanoi että niin tänäänhän se onkin tuo Suomen peli Slovakiaa vastaan, ajattelin että huomenna vasta olisi tuo.... erikoinen elokuva mikä olisi katsottavana näistä REMO-pokkareista, pitäisi katsoa: Remo Williams - Adventure Begins, kun ehdin katsoa.
Remoja tuli joskus nuorena luettua
- Anonyymi
Tuo elokuva REMO-jutuista ei ole kovin hyvä mutta sinänsä pitää taas katsoa kun liittyy niihin pokkareihin, enkä muista nyt tuota elokuvaa kovin hyvin.
Minua huvittaa joskus kun varsinkin alppihiihdossa: jos epäonnisuu, niin tytöt jäävät nukkumaan selälleen rinteeseen hetkeksi ajattelemaan. Anonyymi kirjoitti:
Tuo elokuva REMO-jutuista ei ole kovin hyvä mutta sinänsä pitää taas katsoa kun liittyy niihin pokkareihin, enkä muista nyt tuota elokuvaa kovin hyvin.
Minua huvittaa joskus kun varsinkin alppihiihdossa: jos epäonnisuu, niin tytöt jäävät nukkumaan selälleen rinteeseen hetkeksi ajattelemaan."jos epäonnisuu, niin tytöt jäävät nukkumaan selälleen rinteeseen"
Ehkä lähistöllä oli Alberto Tomba, alppien oma karhu? :D
- Anonyymi
Sellaisia hihoja takissa kuin itselläni on sellainen m65-natotakki niin tuossa on laajennettavat hihat, pidentyvät ja juurikin tarroilla kiinniteltävät sitten lyhyemmäksi sisäpuolelta, erittäin hyvä takki kyllä huppuineen tuollainen. Ei lopu hihojen pituus kesken kun voi pidentääkin tarvittaessa.
- Anonyymi
Mulla jäi munat kalsareiden vetoketjun väliin.
Aiaiaiaiaiaiaiai.....Voivoivoivoivoivoivoi.. - Anonyymi
Jos jää makaamaan maahan niin voi tulla helikopteri lääkärin avustuksella pian auttamaan, heli chopper ei sentään eli motskipyörä vaan chopter, heli-roottori.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461