Miesten kanssa ja mut on luotu olemaan yksin.
Olen huono
4
58
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en eikä mua ole luotu olemaan yksin. Nyt ilman miestä omasta tahdosta. Tiedän saavani oarisuhteen kyllä, jos niin haluan. Mutta kenet haluan ja millaisen parisuhteen haluan se onkin toinen asia. Sen tiedän olen arvokas nainen ja ihminen siinä missä muutkin. Joskus en ole näin uskonut enkä tuntenut, mutta nyt tunnen. Tuntuu hyvältä, kun 20 vuotta nuoremmat viheltää perään ja kuulee kehuvan.
- Anonyymi
Olen jo yli 50 v ja ei ole kunnon mies juttuja ollut. En jaksa enää valehteluita enkä muita leikkimisiä. Olen myös täynnä haavoja edellisten leikkien takia.
- Anonyymi
vaikea löytää. . .kun ei nyt ihan kuka tahansa oikeen. . ., katsellut joitakin pariskuntia, ajattelen vaan, "en tuollaistakaan miestä huolisi". - nykyään näkee miehiä tuulipuku asusteena. . .jne.
- Anonyymi
Hei!
Älä pelkää mitä muut ajattelevat sinusta sillä loppujen lopuksi se on sä vs sä bro. Jos joku ei pidä sinusta se ei ole sinun vikasi kun keskustelet tarpeeksi ihmisten kanssa tulet löytämään omanlaisesi ihmiset joiden kanssa pidät ajan viettämisestä.
Chamaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475335Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "571981Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381713Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella171689- 141435
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol271305Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4129081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171087Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771048Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60887