Jos olet aikonut löytää rakkautesi nettideiteissä on ehkä hyvä katsoa ne oikeat mahdollisuudet siinä välttyäksesi suuremmilta pettymyksiltä. ensin pitää valita paikka on paljon eri palveluita mistä valita.
Mahdollisuuksien maksimoimiseksi kannattaa valita se missä on eniten ihmisiä ja jos siellä ei tärppää muutamaan kuukauteen siirtyy seuraavaksi parempaan. Ensimmäinen asia mihin kaikki kiinnittää huomionsa ensin on ulkonäkö. Sinun ei tarvitse sanoa sanaakaan kun sinusta on jo tehty arvio ihmisenä ja kumppanina. Se tarkoittaa sitä että kuvan arvo korostuu. Se pitäisi olla mahdollisimman hyvä ja totuuden mukainen. Jos yli puolet ihmisistä ajattelee sinun olevan ruma niin mahdollisuutesi putoaa lähes nollaan löytää parisuhde. Sinun keinosi ovat muualla jos sielläkään. Kukaan ei ajattele rakastettunsa olevan ruma, se on vain niin eikä sille ole mitään tehtävissä.
Jos kuulut siihen parempaan luokkaan ihmisiä voit jatkaa tästä. Seuraavaksi tärkeintä on sinun paikallaolomahdollisuudet. Jos asut kaukana niin muuta lähemmäksi tarjokkaita tai unohda ne.
Sosiaalinen asema on seuraavana, jos sinulla on hyvä ammatti/hyvätuloinen/omaisuus on siitä hyvä jatkaa. Jos näitä ei ole et ole menettänyt vielä kaikkea mutta puolet kuitenkin.
Sitten on seksuaaliset taidot, jos et osaa vietellä naista voit odottaa ehkä vain keskinkertaista suhdetta tai et ollenkaan. Viimeisenä tulee pääsi sisältö, jos edellä mainitut kohdat on hyväksytysti suoritettu on tarjokkaiden määrä maksimoitu, mutta toimivaan suhteeseen tarvitaan puhua oikeilla sanoilla. Arvostukset ja tavoitteet vielä sen lisäksi.
Myöskään mikään näistä ei takaa että löydät sen "oikean"
Voit tyytyä lyhyisiin suhteisiin kiinnittymättä mihinkään, itse suosin mielummin kestävämpään koska toisen kunnolla tuntemiseen vaaditaan paljon enemmän.
Jos täytät nämä ehdot kohtuullisesti sinun pariutuminen kestää ehkä kuukaudesta vuoteen.
Jos puolittain paritumisesi kestää puolesta vuodesta muutamaan vuoteen.
Jos et täytä edes sitä ensimmäistä ehtoa voit odottaa pariutumisesi kestävän hyvin pitkään.
Kun siis täytät profiilia varmista sen totuudenmukaisuus tai jos sitä ei voi tehdä mieti tarvitsetko edes parisuhdetta saati haluat sitä. Hyvä kuva, oikeat taustatiedot ja houkutteleva yhteydenottoprofiiliteksti tavoitteena päästä nopeasti treffeille näkemään koko totuus.
Totuus palvelee sinua sekä mahdolista tapaamista.
Sillä ei ole merkitystä vastaako joku vai ei, sillä on merkitystä miten itse ratkaiset toimesi seuraavaksi.
Sillä ei myöskään ole merkitystä jääkö joku tulematta treffeille tai yrittääkö päästä vain pukille.
Olet itse vastuussa siitä mitä teet, mutta et voi tietää muut tekevät ennenkuin he sen tekevät.
Et voi odottaa välttyväsi pettymyksiltä koska sen todennäköisyys on huomattavasti suurempi kuin onnistumisen.
Onnistuminen palkitaan taas paljon paremmin koska se on niin harvinaista.
Pystyykö tuntemaan onnistumisen iloa jos ei ole ensin kokenut epäonnistumista.
Jos saitti on täynnä epäsopivaa paria on ne ensin lakaistava pois jäljelle jäävä osuus riippuu sinun tarkkudestasi siivota ne ja järjestelmällisyydestäsi tehdä asiat.
Deitin löytäminen vaatii harkintaa ja poissulkevia päätöksiä mitä tarkemmin osaat sen tehdä niin sen vähemmän hakuammuntaa on viemässä aikaasi.
Suhde ei myöskään ole itsestään selvää koskaan, sen eteen on tehtävä töitä ylläpidon muodossa ja se kannattaa aloittaa heti eikä sitten kun se on jo myöhäistä.
Mahdollisuus löytää parisuhde nettideiteissä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta kun pääsee läpi, puolessa vuodessa alkaa toisen todellinen minä paljastua, etenkin narsistiset piirteet.
Jos siitäkin selviää, kannatan viimeistä kappaletta lämpimästi. Se on sen arvoista. - Anonyymi
En ole aikoi löytää ketään pierumuijaa huoneisiini ravaamaan. Pidän koko potin itse.
- Anonyymi
Vielä tähän jotain suupalttia kahmimaan omaisuuden, ei vois vähempi kiinnostaa
Älä unta nää. - Anonyymi
Siis kuka on niin tyhmä....
- Anonyymi
Oon kuullut että näin on käynyt. Uskomattoman typerää.
- Anonyymi
Mikä porukka on sitten "Hengenvaarallisia Hulluja", on siis sitten jotain KKK-ihmisiä sitten varmasti :D
Toinenkin ajatus oli mielessä kun... itseäni monestikin tytöt lähestyvät lähelle, pitäisi aina sanoa jotain mukavaa heille....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1282281Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n592202Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt431511Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030