Haaveilen, että eräänä päivänä istahtaisi syliini pieni, sievä ja pehmoinen Burmalaisnainen.
Saisipa pitää edes hetken sylissään tällaista pehmoista ja hymyilevää Burmalais naista.......
Taitaa jäädä haaveeksi......
Istahtaisipa syliini pehmoinen Burmalais nainen
27
284
Vastaukset
- Anonyymi
Ovatkohan yhtä söpöjä kuin Filippiini ja Thaineitokaiset...?¨
Jalkasieni- Anonyymi
Tai yhtä pieniä, niin mahtuu hyvin kainaloon... 🤗
Jalkasieni - Anonyymi
Söpöjä ovat, tummahiuksisia, tummat silmät ja kainaloon mahtuisi helposti siro ja kaunis Aasialais neito Filippiini, Thai tai Burmalainen.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpöjä ovat, tummahiuksisia, tummat silmät ja kainaloon mahtuisi helposti siro ja kaunis Aasialais neito Filippiini, Thai tai Burmalainen.....
Ihana olisi...😊 🤗
Jalkasieni - Anonyymi
Nukkumaan menoa oikein odottaisi, kun saisi viettää koko yön, vierellä pehmeä ja lämpöinen Aasialaisnainen, joka kietoisi hennot kätensä kaulasi ympärille, painaisi päänsä rinnallesi ja saisit hivellä Aasialais naisen kauniita tummia hiuksia, eikä siitä olisi kiire minnekään.
Välillä Aasialais nainen loisi katseen silmiisi ja saisit katsoa hänen kaunisiin tummiin silmiisi, joka magneetin lailla lukitsisi katseesi hänen katseeseensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukkumaan menoa oikein odottaisi, kun saisi viettää koko yön, vierellä pehmeä ja lämpöinen Aasialaisnainen, joka kietoisi hennot kätensä kaulasi ympärille, painaisi päänsä rinnallesi ja saisit hivellä Aasialais naisen kauniita tummia hiuksia, eikä siitä olisi kiire minnekään.
Välillä Aasialais nainen loisi katseen silmiisi ja saisit katsoa hänen kaunisiin tummiin silmiisi, joka magneetin lailla lukitsisi katseesi hänen katseeseensa.Totta, nyt joutuu nukkumaan yksin eikä nuku hyvin..
Nukkuisin hyvin jos olisi neitokainen kainalossa lämmittämässä... 🤗
Jalkasieni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, nyt joutuu nukkumaan yksin eikä nuku hyvin..
Nukkuisin hyvin jos olisi neitokainen kainalossa lämmittämässä... 🤗
JalkasieniEi naisen kuulu miestä lämmittää vaan miehen naista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei naisen kuulu miestä lämmittää vaan miehen naista!
Naista lämmittää kun on kainalossani...
Jalkasieni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naista lämmittää kun on kainalossani...
JalkasieniNiin mutta kirjoitit ensin, että:
"Nukkuisin hyvin jos olisi neitokainen kainalossa lämmittämässä... 🤗".
Sun mielialat vaihtelee muutenkin. Jos joku toisi sulle aasialaisneidon eteen, juoksisit kuitenkin karkuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta kirjoitit ensin, että:
"Nukkuisin hyvin jos olisi neitokainen kainalossa lämmittämässä... 🤗".
Sun mielialat vaihtelee muutenkin. Jos joku toisi sulle aasialaisneidon eteen, juoksisit kuitenkin karkuun.Molemmat lämmittävät toisiaan...
Jos minulle tuotaisiin neito en juoksisi karkuun, päinvastoin...🤗
Toivottavasti ei neitokainen juoksisi minua karkuun...
Jalkasieni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat lämmittävät toisiaan...
Jos minulle tuotaisiin neito en juoksisi karkuun, päinvastoin...🤗
Toivottavasti ei neitokainen juoksisi minua karkuun...
JalkasieniOlet mm. kirjoittanut, että et halua aiheuttaa sydänkohtausta ja "neitikainen pelastuisi kaltaistasi peikkoa".
Eli jos kerran epäilet tuollaista, niin unohda koko juttu. Tai käy ensin ainakin kokeilemassa jossain Thai-hieronta paikassa. Niitä kyllä löytyy joka kylästä. No OK, täältä ei taida löytyä missä nyt olen mutta naapurikaupungisssa on monta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mm. kirjoittanut, että et halua aiheuttaa sydänkohtausta ja "neitikainen pelastuisi kaltaistasi peikkoa".
Eli jos kerran epäilet tuollaista, niin unohda koko juttu. Tai käy ensin ainakin kokeilemassa jossain Thai-hieronta paikassa. Niitä kyllä löytyy joka kylästä. No OK, täältä ei taida löytyä missä nyt olen mutta naapurikaupungisssa on monta."neitikainen pelastuisi kaltaistasi peikkoa".
Autocorrect made it - en jaksa korjata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mm. kirjoittanut, että et halua aiheuttaa sydänkohtausta ja "neitikainen pelastuisi kaltaistasi peikkoa".
Eli jos kerran epäilet tuollaista, niin unohda koko juttu. Tai käy ensin ainakin kokeilemassa jossain Thai-hieronta paikassa. Niitä kyllä löytyy joka kylästä. No OK, täältä ei taida löytyä missä nyt olen mutta naapurikaupungisssa on monta.Varmasti joku haluaa kiltin, hellän ja rakastavan miehen, eikä pelästy...
Jalkasieni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arjalaisia en ammu mutta jos tulee joku muu
- Anonyymi
Lopettakaa nyt jo saatana ja menkää hoitoon psykiatrille tai johonkin. Teidän itkut palstalla on jo kuultu moneen kertaan eikä se auta mitään kun ette uskalla edes naisia lähestyä sieltä peräkammaristanne.
- Anonyymi
Mut kun suurta tuskaa ja kaipuuta täytyy saada jakaa ja purkaa.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut kun suurta tuskaa ja kaipuuta täytyy saada jakaa ja purkaa.....
Viisaampaa olis tehdä asialle jotain!
- Anonyymi
Vanha ukko kirjoittelee tai sen sukulainen.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Psykiatrin paikka. Mikä helv. siinä on ettei mene jakeluun, että pinkka on oltava kunnossa ja perhe elätettävä, jos sen söpöliinin haluaa. Mielenterveysongelmainen ja syrjäytynyt mies ei noille kelpaa, vaikka kuinka haaveilisi. Ei koskaan.
- Anonyymi
Höh, on se nyt kumma, että syrjintää esiintyy palstalla.
Jos samasta asiasta kirjoittaisi, että saisipa suomalaisen naisen kainaloon, niin kukaan ei mollaisi, vaan samat vastustajat kehuisivat, että hienoa, eivätkä nimittäisi hulluksi ja sanoisi, että psykiatrille siitä, että päässä on vikaa kun aasialaista naisista on kiinnostunut.
Voihan sitä kirjoitella haaveista, jotka eivät koskaan toteudu.
Rumana miehenä tiedän, ette edes kelpaisi aasialaiselle naiselle, enkä viitsi lähestyä heitä, etteivät he kokisi järkytystä ja saisi traumoja.
Säästyy myös itse pettymyksistä, kun ei lähesty ja saa varmaa vastausta "en minä oikein"
t. Ruma mies 💲💸💶🏧 - Anonyymi
Lähes jokaisessa maassa on ihania naisia paitsi tietty suomessa mutta jos et persettäsi nosta sieltä peräkämmäristäsi niin et koskaan tapa yhtäkään naista. Olen matkustellut thaimaassa, usassa, australiassa, italiassa, saksassa, portugalissa, englannissa, ruotsissa, norjassa, sveitsissä. Kaikissa maissa naiset tosi ihania ja halusivat tutustua, ja yks usalainen nainen tuli suomeenkin ja asui luonani kuukauden ja asuin sveitsissä naisen luona 2 viikkoa. Ulkomailla naiset ei katso naamavärkkiä vaan haluavat tutustua erilaisiin ihmisiin, ovat suvaitsevaisia mutta jos et persettäsi nosta sieltä niin et koskaan saa tuntea yhtäkään naista. Sun on turha puhua burmalaisista naisista koska sulla ei ole kokemusta niistä ennen kun matkustat burmaan.
- Anonyymi
https://youtu.be/20C3LwgefVo?t=9 Siinäpä afgaanimimmikimara. Ei ihme ettäagfasällit haluaavat peittää vaimonsa hyvin
- Anonyymi
Juu, omalla paikkakunnallani on afganistanilaisia nais pakolaisia ja suurimmalta osalta on mies kuollut ja ovat iältään 30-45 vuotiaita.
Muutama on luopunut hunnusta kokonaan, osalla hiukset näkyy ja osa käyttää huntua.
Ovat kyllä kieltämättä kauniita ja ovat oppineet puhumaan suomeakin ihan kohtuu hyvin. - Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=oZptkHWy9dc
Onkohan tuossa kaksi afganilaista ätmiä. Jos näiden kahden afganilaisen sijaan olisi kaksi suomalaista naista, niin kelpaisi vaikka olisi afgaanii ätmi, koska suomalainen nainenhan hullaantuu juuri tuollaisista miehistä.
- Anonyymi
Asun pienessä n. 50 000 asukkaan kaupungissa ja täällä on ainakin muutamana aasialainen nainen kaupassa töissä.
Yksi näistä thai naisista on tullut jo tutuksi, kun kaupassa käyn ja tietenkin tulee mentyä just sen kassan kautta, jossa tämä thai nainen sattuu olemaan töissä.
Torilla on kesäisin myös aasialaisia naisia myymässä koruja ym.
Yksi vietnamilainen nainen myy torilla aasialaista ruokaa ja olen nähnyt hänen tyttärensä myymässä myöskin aasialaista ruokaa iltaisin torilla.- Anonyymi
Ovat kyllä ahkeria....
Jalkasieni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770