Ensin Saksassa ja sitten kohta koko EU:ssa:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/saksan-poliisi-tutkinut-moskeijoita-epailtyina-radikaali-islamistismin-levittamisesta-ratkaisuksi-harkitaan-moskeijaveroa/7403116#gs.bge3fj
Joku maalaisjärkinen voisi radikaali-islamismin kitkemiseksi ehdottaa moskeijoiden pois purkamista mutta nämä neropatit, epäilemättä lukeneet ihmiset laittaakin saksan kansan vastaamaan moskeijakustannuksista ja imaamien palkoista (epäilemättä suuremmalla summalla kuin mitä niihin on aiemmin mennyt). Turkin instituutio voi sitten käyttää säästyneet rahansa johonkin muuhun jolla edistetään islamin leviämistä eurooppaan.
Varmasti tulee Suomeenkin tuo koska onhan meillä kirkollisverokin. Moskeijavero varmaan vaan tulee kaikille pakolliseksi eikä siitä voi kieltäytyä, vastaava kuin yle-vero tulennee siitä.
Kohta sitä maksetaankin moskeijaveroa
13
59
Vastaukset
Ei kannata meille tuoda tuota mallia. Kohta on Odinit polttopulloineen liikenteessä.
- Anonyymi
Ehdotan, että moskeijavero peritään vain islamisteilta. Vastaavasti kirkollisvero peritään vain luterilaisilta ja ortodokseilta.
- Anonyymi
Öö, oletkohan nyt ymmärtänyt uutisennihan oikein, kyseessä olisi vero jota maksaisivat ne jotka kuuluvat islamilaiseen seurakuntaan, damaan tapaan kuin täällä on kirkollisvero eli jos olet kirkon jäsen niin maksat veroa jos et ole niin et maksa ja maksat sitä veroa vain yhteen kirkkoon. Minusta tuo on hyvä hyvä että muslimit pannaan maksamaan veroa ja rahoittamaan omat rakennuksensa nythän ne eivät ole maksaneet mitään veroja.
Olen. Tottakai se aluksi esitetään noin että olisi vastaava kuin kirkollisvero, "yllättäen" se kuitenkin kääntyy jossain vaiheessa niin että kaikki saksalaiset maksavat tuota ihan niin kuin kaikki muutkin maahanmuuttokulut, Saksasta se sitten leviää muhin EU-maihin. Se on vähän kuin suojeluraha jota rikollisjengit keräävät, tuokin jutun sävy selvästi että jos Saksa kustantaa lokoisat moskeijat ehkä radikaali-iskuja ei ole ainakaan niin paljon kuni muuten olisi.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Olen. Tottakai se aluksi esitetään noin että olisi vastaava kuin kirkollisvero, "yllättäen" se kuitenkin kääntyy jossain vaiheessa niin että kaikki saksalaiset maksavat tuota ihan niin kuin kaikki muutkin maahanmuuttokulut, Saksasta se sitten leviää muhin EU-maihin. Se on vähän kuin suojeluraha jota rikollisjengit keräävät, tuokin jutun sävy selvästi että jos Saksa kustantaa lokoisat moskeijat ehkä radikaali-iskuja ei ole ainakaan niin paljon kuni muuten olisi.
Niin että ihan omaa keksintöäsi koko höpötys. Hohhoijaa
Harmaaritari kirjoitti:
Olen. Tottakai se aluksi esitetään noin että olisi vastaava kuin kirkollisvero, "yllättäen" se kuitenkin kääntyy jossain vaiheessa niin että kaikki saksalaiset maksavat tuota ihan niin kuin kaikki muutkin maahanmuuttokulut, Saksasta se sitten leviää muhin EU-maihin. Se on vähän kuin suojeluraha jota rikollisjengit keräävät, tuokin jutun sävy selvästi että jos Saksa kustantaa lokoisat moskeijat ehkä radikaali-iskuja ei ole ainakaan niin paljon kuni muuten olisi.
Miksei kirkkokunnat saisi periä jäseniltään veroa?
Ei kukaan käske kulumaan mihi hään seurakuntaan.
On meillä (kuten Saksassakin) uskonnovapaus.
Tuo verohan perittäisiin samalla tavalla kuin kirkollisverokin: suoraan palkasta yleisen verotuksen yhteydessä. Ei siis mitään eroa kirkollisveroon.
- Anonyymi
Paikallis lehdessä oli artikkeli, jossa muslimit esittivät, että työnantajien tulisi sallia heille yli tunnin mittainen perjantai rukous keskipäivällä, että työnantajien pitäsi sopeutua uuteen tilanteeseen.
Maassa maan tavalla, eikä tuollaiseen tule suostua.
Seuraavaksi muslimit varmaan vaativat, että suomalaiset eivät saa syödä ramadanin aikaan auringon nousun ja laskun välillä, koska muslimit vietävät paastoa ja pahoittavat mielensä, kun suomalaiset syövät ja muslimit eivät saa syödä.Noin se menee, pikkuhiljaa hivuttavat kaikki vaatimuksensa läpi kun pitäähän ne pitää tyytyväisinä jotteivat vaan radikalisoidu. Muslimien rukoushetkessä menetetty työaika voidaan toki aina korvata jatkamalla kantisten päivää kikyilyllä.
Se olisi tietenkin joko palkatonta, tai sitten nämä tunnit pitäisi tehdä työpäivien jälkeen takaisin.
Harmaaritari kirjoitti:
Noin se menee, pikkuhiljaa hivuttavat kaikki vaatimuksensa läpi kun pitäähän ne pitää tyytyväisinä jotteivat vaan radikalisoidu. Muslimien rukoushetkessä menetetty työaika voidaan toki aina korvata jatkamalla kantisten päivää kikyilyllä.
Kyllä pitäisi olla melkoinen määrä muslimikansanedustajia, että heidän laisäädäntönsä menisi meillä lainsäätäjillä läpi. Näyttääkö kovin todennäköiseltä?
pitkätukka-68 kirjoitti:
Kyllä pitäisi olla melkoinen määrä muslimikansanedustajia, että heidän laisäädäntönsä menisi meillä lainsäätäjillä läpi. Näyttääkö kovin todennäköiseltä?
Ei tarvitse. Olisitko uskonut sharia-lain sanelevan sääntöjä pohjoismaissa vielä muutama vuosi sitten?Ruotsissa jaetaan jo Sharia-lain mukaisia tuomioita:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201803072200793874
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/665033-tuleeko-sharia-oikeus-suomeen-tutkija-huolissaan-tanskassa-jo-koetustaHarmaaritari kirjoitti:
Ei tarvitse. Olisitko uskonut sharia-lain sanelevan sääntöjä pohjoismaissa vielä muutama vuosi sitten?Ruotsissa jaetaan jo Sharia-lain mukaisia tuomioita:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201803072200793874
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/665033-tuleeko-sharia-oikeus-suomeen-tutkija-huolissaan-tanskassa-jo-koetustaMikä tuossa on ongelma?
Tuo oli käräjäoikeuden päätös, josta tietenkin valitetaan homioikeuteen, ja siitä korkeimpaan oikeuteen, jossa takuulla ei ole ainoatakaan maallikkotuomaria. Tai en tiedä miten Ruotsissa menee, mutta Suomessa näin. Olettaisin että Sveduissakin.
Korkeimman oikeiden päätös on aina se, jonka mukaan käräjäoikeuden tulee päättää. Jollei se päätä niin, hovi viimeistään päättää.Harmaaritari kirjoitti:
Ei tarvitse. Olisitko uskonut sharia-lain sanelevan sääntöjä pohjoismaissa vielä muutama vuosi sitten?Ruotsissa jaetaan jo Sharia-lain mukaisia tuomioita:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201803072200793874
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/665033-tuleeko-sharia-oikeus-suomeen-tutkija-huolissaan-tanskassa-jo-koetustaTämä kyllä kieltämättä pelottavaa, jos Suomessakin alkaa tapahtumaan entistä enemmän näitä Sharia-lakien mukaisia tuomioita Nyt niitä varmaan jo tapahtunutkin, mutta varmaan Suomen media ei välttämättä edes halua niistä niin innokkaasti uutisoida.
Meinaatko muuten äänestää tulevissa EU-vaaleissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540
