Jaaha taas, kunnollisen

naisen tuntomerkkejä kehiin?! Täällä valitetaan, ettei kunnollisia naisia ole, kertokaapas nyt sitten varsinkin ne valittajat millaisia ne kunnolliset naiset nyt sitten ovat?

Jotain muutakin, kun alaikäisiä ja neitsyitä?

59

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskollinen, vähäiset mies suhteet, alkoton ainakin enimmäkseen, ei tupakoi.

• Ok.

• Tuohon listaan vielä jälkikasvusta huolehtiminen.

• Ihan ok, perusvaatimukset.

• Eiköhän tuohonkin päde sama kuin "kunnon miehiin". Kyllä heitä löytyy pilvin pimein, mutta kysymys on sattuuko niitä kohdalle. Ja sattuuko ajoitus kohdalleen.

Mielestäni tuohon "kunnollisuuteen" ei voi laskea sellaisia omimaisuuksia, jotka vaihtelevat ja riippuvat siitä kukan on se "kyselijä" joka toivoo niitä kunnollisia löytyvän. Muussa tapauksessa kaikki ovat 'kunnollisia' jollekkin ja tässä tapauksessa on täysin turhaa puhua ja huhuilla 'kunnollisia' henkilöitä. Vaan enemminkin toisillemme sopivia.

• Totta. Se mikä on kunnollinen on niin subjektiivinen näkemys.

• Anonyymi

Kunnollinen nainen:
      -Rehellinen.
      -Johdonmukainen.
      -Ystävällinen, mutta ei tekokohtelias.
      -Luontevasti juttelunhaluinen.
      -Huumorintajuinen.
      -Ei hypi käytöksessään äärimmäisyydestä toiseen.
      -Ei ruikuta.
      -Hyväksyy sen, että miehellä voi olla joku persoonallinen harrastus, esimerkiksi linja-autohistorian tutkiminen, pienoisrautatierakentelu jne.
      -Ei vaadi mieheltä kiinnostusta tanssimiseen.
      Terveisin: Reipas

• Ihan jees lista tuokin. Ihan hyviä juttuja tullut tähän mennessä, niinkun mun mielestä.

• Mä kävisin yönaikana muuttamassa rata- ja raidejärjestyksen. Aamulla puhaltasin pilliin, iskisin pienoisrautatiehen virrat päälle ja huutaisin kaula suorana ”lähtee raiteelta kaksi, kaikki kyytiin!”

• Anonyymi

No kukaan ei ole täydellinen, mutta itse kuulun noihin kunnollisiin naisiin. En ole tosi helposti tavoitettavissa, koska en usein vietä vapaa-aikaa kodin ulkopuolella. Ymmärrystä löytyy kyllä erilaisiin luonteisiin ja harrastuksiin.

• No tuossa kunnollinen nainen veti herneen nenään:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Vahemman-hiekkaa-vagn-sinulle-hirvea-alamolo-Vappu-Pimian-sampylakuvasta/1141956

"Leivoin tänään sämpylöitä perheelleni, kuten teen joka lauantai. "

Aika ärhäkkänä kyllä oli vappu mutta se suotakoon kun leipoo perheelle joka lauantai :)

Tuossakin voisi olla ihan kunnollinen nainen jos puheet pitää paikkansa:

https://www.seiska.fi/Hotnow/Kannut-esiin-Pinkkibikininen-hinkkichicksi-Jessica-Edstom-haluaisi-muuttaa-sahkottomaan

"Siitä alkaen kun olin lapsi, olen unelmoinut yksinkertaisesta elämästä vailla sähköä, juoksevaa vettä ja langatonta verkkoyhteyttä (ehdottomasti ilman sitä).
      Nykyään sellaisen unelman toteuttaminen voisi olla aika haastavaa, mutta unelma elää - ehkä jonain päivänä todella elän niin."

• Anonyymi

Oliskohan se elämä niin yksinkertaista ilman verkkoyhteyttä. Kaikki hoituu niin helposti netissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Oliskohan se elämä niin yksinkertaista ilman verkkoyhteyttä. Kaikki hoituu niin helposti netissä.

Mjaa

Jessica puhui vain langattomasta verkkoyhteydestä, koska hänellä on varmaan aika pitkä piuha.

(Hirn)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, ainakin mitä vanhemmat ihmiset sanoneet on vaikeaa, ei ole enää henkilökohtaista palvelua oikein missään tai jos on niin sitä on vain muutamana tuntina viikossa, ainakin maakunnissa.

Jessicalle varmaan tulisi haasteelliseksi siirtää kuvapostaukset nettiin, ehkä veisi sitten kaapuntiin digikamerakuvat jotka sitten joku siellä ostopalveluna laittaisi nettiin.

• Mutta sun mielestä kunnon nainen sulle olisi?

Muut on jo kertoneet mimmonen se oman maun mukkaan olisi. 👊😄👍

• HortenMarket kirjoitti:

Mutta sun mielestä kunnon nainen sulle olisi?

Muut on jo kertoneet mimmonen se oman maun mukkaan olisi. 👊😄👍

Niin no jos jessican ulkoisilla avuilla varustettu nainen ihan välttämättä haluaisi muuttaa jonnekin sähköttömään mökkiin kauas kaikesta loppuiökseen juuri minun kanssa ja se lauantaisin huvittelisi leipomalla mulle pullaa ja sämpylöitä niin joo, kyllä minä sitä melko kunnollisena pitäisinm enhän muuten edes lähtisi sinne messiin :)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin no jos jessican ulkoisilla avuilla varustettu nainen ihan välttämättä haluaisi muuttaa jonnekin sähköttömään mökkiin kauas kaikesta loppuiökseen juuri minun kanssa ja se lauantaisin huvittelisi leipomalla mulle pullaa ja sämpylöitä niin joo, kyllä minä sitä melko kunnollisena pitäisinm enhän muuten edes lähtisi sinne messiin :)

Mitä jos sen silikonit poksahtais siellä erämökissä??

• Harmaaritari kirjoitti:

Olis tossa lähempänäkin sulle aika varmaan kaunis ja kunnollinen nainen erämökkiin pullaa paistamaan. Jessicaa mihkään tartte.👊😃👍

Olis tossa lähempänäkin sulle aika varmaan kaunis ja kunnollinen nainen erämökkiin pullaa paistamaan. Jessicaa mihkään tartte.👊😃👍

Joo, toki, siinä tulisikin tiukka kisa jos molemmat saisi sinne mökille. Ehkä pisteyttäisin leipomusten perusteella :) Vaikka yhdenkin kanssa voisi olla rankkaa, puolen vuoden asumisen jälkeen pitäisi varmaan vetää sähköt sinne mökkiiin, vuiden päästä vesijohdot, sitten pitäisi rakentaa terassi, hommata pyykki- ja astianpesukone jne. kyllä naiset tiedetään :D

• Harmaaritari kirjoitti:

Joo, toki, siinä tulisikin tiukka kisa jos molemmat saisi sinne mökille. Ehkä pisteyttäisin leipomusten perusteella :) Vaikka yhdenkin kanssa voisi olla rankkaa, puolen vuoden asumisen jälkeen pitäisi varmaan vetää sähköt sinne mökkiiin, vuiden päästä vesijohdot, sitten pitäisi rakentaa terassi, hommata pyykki- ja astianpesukone jne. kyllä naiset tiedetään :D

Noh mitäpä sitä ei rakkaansa vuoksi tekisi. 😋

• Anonyymi

Nykynaiselle on sosiaalinen häpeä olla kunnollinen ja naiset menevät aina virran mukana. Siispä jos kävisi niin, että joku nainen vielä olisi kunnollinen ja ja lukisi tästä täyttävänsä kunnollisen naisen tuntomerkit, hän häpeäisi sitä niin, että ollakseen sosiaalisesti hyväksyttävä nykyaikainen ja vahva nainen, hän menisi vokkiin harrastamaan ryhmäseksiä maahantunkeutujien kanssa.

• Tässä.

• Semmonen perusihminen, maalaisjärjellä varustettu. Normaalisti kaikkea, saa vikaakin olla. Ei täällä kukaan ole täydellinen.

Tykkää jostain asiasta mitä mielellään tekee, ettei ole täysin apaattinen.

Halu kehittää itseään jollain tavalla. Virheitä saa ja kuuluu tehdä, ei sitä muuten opi. Ymmärtää myös sen että muutkin ovat oppimassa täällä planeetalla.

Ottaa muut huomioon, esim. ei huudata stereoita täysillä keskellä yötä kerrostalossa.

Ihan basic juttuja. Kunnollinen ihminen on semmoinen joka ei ole kusipää ja/tai rappioaddikti. Ei se paljoa vaadi. :)

• Voisin lisätä tähän, vaikka kysyttiinkin naisista. Niin ihan jokaiseen ihmiseen tuo. Don't be a dick.

• Eri miehillä tietysti eri näkemys ja yksilölläkin nuo samat toiveet voivat muuttua elämäntilanteen vaihtelujen mukaan.

Jos nyt itseäni mietin tässä hetkessä niin kyllä minusta kunnollinen nainen on ensisijaisesti helppo. Tällä tarkoitan sitä että nainen arvostaa sellaista peruselämistä eikä tieten tahtoen yritä tehdä asioista vaikeampia kuin ne oikeasti ovat. Hyvin pitkälle perustuu kykyyn kuunnella ja tehdä itsensä selkeästi ymmärretyksi.
      Jos vaikka olen mokannut jotakin on ihan oikein ja kohtuullista minua siitä ripittää (toivottavasti sisältäen ohjeet miten toimia jatkossa) mutta se että ollaan pari päivää mykkäkoulua teemalla kyllä sinun pitäisi itse tietää mitä teit väärin, (jos meinaan olisin sen tiennyt niin olisinhan anteeksi jo pyytänyt) ei oikein parisuhteen elämänlaatua kohota.
      Jos nainen haluaa lihallista nautintoa niin ei vihjaile vaan istuu alasti syliin, no korvikset voi jättää, katsoo silmiin ja sanoo " nyt tekisi seksiä mieli sillä edellisestä kerrasta on kohta kolme kuukautta aikaa." Herrasmiehenä nostan naisen syliin ja kannan keittiöön. Tietysti nyt mietitte että miksi keittiöön, mutta ensin pitää tarkistaa kalenterin merkinnöistä että siitä tosiaan on tuon verran jo vierähtänyt. Jos tosiaan näin on niin sitten vietetään kymppiuutisten verran lihallista hekumaa kunhan ensin yhdessä todetaan että loppuvuonna hiukan harvemmin ettei ihan riettaaksi käy elomme tie.

• Anonyymi

Sulla ihanan humoristinen näkemys. Mä oon ite huomannut, että monet päälle nelikymppiset ovat huumorintajuttomia, tiukkapipoisia ja ottavat itsensä myös turhan vakavasti.

• Anonyymi

Siis päälle nelikymppiset miehet on huumorintajuttomia jne.

• Te herra 184 olette humoristi ja kooMikko. 😉👍

• Anonyymi

Uskollinen, ei liian huomionkipeä etenkään muilta, ei ravaa "viihteellä" jatkuvasti ja jos niin silloinkin osaa olla ilman koomia tai aina tappiin asti roikkumisia yms., eikä tietysti liian materialistinen tai hedonistinen.

• Että instagrammi ei tuu kuuloonkaan??🤔

• Anonyymi

1. Kehon lämpötila välillä 36 - 37 astetta, ei eläväkuollut zombie
      2. Jaksaa kantaa kotiin ne sapuskat jotka itse syö ja osaa siivota jälkensä jos puputtaa välipaloja
      3. Ei tyrkytä omia näkemyksiään ainoiksi oikeiksi, antaa henkistä tilaa miehelle ja hänen virheilleen
      4. Ei käytä huumeita, ei polta tupakkaa, juo alkoholia harvoin ja kun juo niin juo kohtuudella
      5. Ei ole hermostuvaa tyyppiä joka omaa kielteisen lähestymistavan lähes jokaiseen asiaan
      6. On oppinut jo kokonaisuudessaan sisäsiistiksi
      7. Kunnioittaa muita ihmisiä, heidän ominaisuuksiaan, heidän virheitään
      8. Osaa kasvattaa lapsia, antaa rajoja huutamatta tai suuttumatta
      9. Väkivaltaisuus nollatoleranssilla
      10. Muistaa ettei menkat ole miehen syytä
      11. Muistaa ettei raskaus tai lapset ole miehen syytä
      12. Osaa laittaa pikkuhousut, sukat yms. omiin koreihin. Järjestelmällinen perusluonne
      13. Ei sano mitä miehen tulee tehdä, miehen vapaus harrastaa on ihmisoikeus jota ei voi menettää
      14. Tunnustaa itselleen jos on väsynyt ja nukkuu eikä touhua mitään väsyneenä
      15. Vaatii itseltään saman mitä puolisoltaan, ei sorru painostamaan miestä saadakseen jotain mitä itse pitää tärkeänä.
      16. Keskustelutaitoinen(osaa myös kuunnella), neuvottelutaitoinen. Osaa ottaa keskusteluissa vastapuolen huomioon.
      17. Pitää olla kainalokarvat, häpykarvat, normaali karvoitus joka osoittaa luonnonmukaista ajattelumaailmaa
      18. Ei sorru helposti trendeihin, ajattelee itse kokonaisuuksia ja niiden vaikutusta omaan elämäänsä
      19. Rehellinen itselleen, ei tarvitse olla uskollinen jos tunne-elämä olisi kuollutta. Osaa lähteä pois ennen pettämistä jos tunteet niin sanovat
      20. Ei syö pullaa, ei leivo pullaa. Jos leipoo harrastuksena niin sämpylät tai leipä ok. Kakku kerran tai pari vuodessa ok mutta ne voidaan tehdä yhdessä, jos nainen imeläperse olisi
      21. Kantaa liikakilonsa itse, eikä istu syliin jos painaa lähelle 100 kg

AsianVierestä

• Apua!😱

• Mjoo

No otetaan tämä nyt vaikka sitten ihan huumorilla, mutta on eräs asia, mikä joissain naisissa minua jollain tapaa sieppaa, ja se on alusvaatteiden eriparisuus.

Mikä ihme muu kuin se että "ei nyt sattunut olemaan samaan aikaan pestyinä"se syy, että kuljeskellaan yleisillä paikoilla kaikenlaisissa hätäblandiksissa ja aiheutetaan syvää esteettistä mielipahaa esteetikoissa.

(Hihitystä)

• Syvemmällä tasolla tämä aiheuttaa sekavuutta, kaksijakoisuutta ja silkkaa kaaosta, eikä siten kanna minkäänlaista hedelmää ei itse kantajalle, eikä myöskään kantajan tarkkailijalle.

Pukeutumisen lähtökohdat kulkevat juuri tässä.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Syvemmällä tasolla tämä aiheuttaa sekavuutta, kaksijakoisuutta ja silkkaa kaaosta, eikä siten kanna minkäänlaista hedelmää ei itse kantajalle, eikä myöskään kantajan tarkkailijalle.

Pukeutumisen lähtökohdat kulkevat juuri tässä.

(Hirn)

Mjoo

Ehkä on loppujen lopuksi itsekunnioituksen puuteesta, joka siten heijastelee negatiivista stroboaan ympäristöön.

Piittaamattomuus on se sana, jota haen.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Ehkä on loppujen lopuksi itsekunnioituksen puuteesta, joka siten heijastelee negatiivista stroboaan ympäristöön.

Piittaamattomuus on se sana, jota haen.

(Naurua)

Mjaa

Ehkä olen oman arvojärjestelmäni vanki, mutta pyydän ymmärrystä osakseni.

(Hihitystä)

• Anonyymi

Sulla on aina rintsikat sävy sävyyn pikkareiden kanssa?

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

Ehkä olen oman arvojärjestelmäni vanki, mutta pyydän ymmärrystä osakseni.

(Hihitystä)

Pidemmälle vietynä tämä tarkoittaa sitä että kykenen sanomaan esmes junalaiturilla, kenellä naisella on samaa paria alusvaatteet ja kellä ei.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Pidemmälle vietynä tämä tarkoittaa sitä että kykenen sanomaan esmes junalaiturilla, kenellä naisella on samaa paria alusvaatteet ja kellä ei.

(Naurua)

Vielä pidemmälle vietynä tämä tarkoittaa sitä että fundamentaalisella tasolla naisen kannattaisi varautua siihen tosiasiaan, että hän ei suinkaan pukeudu miehiä varten, saati itseään, vaan kaltaisiani varten, jotka skannaavat ympäristöstään kaiken.

Kaiken.

• Funeau kirjoitti:

Vielä pidemmälle vietynä tämä tarkoittaa sitä että fundamentaalisella tasolla naisen kannattaisi varautua siihen tosiasiaan, että hän ei suinkaan pukeudu miehiä varten, saati itseään, vaan kaltaisiani varten, jotka skannaavat ympäristöstään kaiken.

Kaiken.

Mjoo

Itselleni naiseus on arvoperusteiden, ellei kaiken, pohja. Tälle pohjalle rakennetaan kaikki kuviteltavissa oleva. Nainen on alku, itse idea. Nainen itse päättää, mihin suuntaan hän kasvaa, taipuu, eikä missään tämän prosessin vaiheessa ole suotavaa se että hän ei näin tee, sillä saadut tulokset ovat epäesteettisiä, luonnonvastaisia ja naiseutta loukkaavia. Naisen idea ei ole kopioida, vaan luoda. Nainen on harmoninen taideteos, vielä valusta lämmin.

Älkää antako itsenne jäähtyä.

(Naurua)

https://www.youtube.com/watch?v=wjjMsn7-p_Q

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Itselleni naiseus on arvoperusteiden, ellei kaiken, pohja. Tälle pohjalle rakennetaan kaikki kuviteltavissa oleva. Nainen on alku, itse idea. Nainen itse päättää, mihin suuntaan hän kasvaa, taipuu, eikä missään tämän prosessin vaiheessa ole suotavaa se että hän ei näin tee, sillä saadut tulokset ovat epäesteettisiä, luonnonvastaisia ja naiseutta loukkaavia. Naisen idea ei ole kopioida, vaan luoda. Nainen on harmoninen taideteos, vielä valusta lämmin.

Älkää antako itsenne jäähtyä.

(Naurua)

https://www.youtube.com/watch?v=wjjMsn7-p_Q

Naisten huumori

Oletteko koskaan kuulleet käsitettä naisten huumori?

Minä olen. Muunlaista huumoria ei ole olemassakaan.

(Reps)

• Funeau kirjoitti:

Naisten huumori

Oletteko koskaan kuulleet käsitettä naisten huumori?

Minä olen. Muunlaista huumoria ei ole olemassakaan.

(Reps)

Mjoo

Pitkällisen pohdinnan jälkeen huomasin pari mainitsemisen arvoista seikkaa.

Ensinnäkin naisten huumori on huimaavan syvää, lähes banaalia. Tämä siksi että he ymmärtävät kontekstin paremmin kuin kukaan muu. Eivät palstatilhet puunoksilla ymmärrä huumorista tuon taivaallista.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Pitkällisen pohdinnan jälkeen huomasin pari mainitsemisen arvoista seikkaa.

Ensinnäkin naisten huumori on huimaavan syvää, lähes banaalia. Tämä siksi että he ymmärtävät kontekstin paremmin kuin kukaan muu. Eivät palstatilhet puunoksilla ymmärrä huumorista tuon taivaallista.

(Hihitystä)

Toinen pointti

Huumorin rakenne on todellisuuden äkillisessä vääristymässä. Se tulee niin yllättäin, että itse rakenne särkyy palasiksi, ja tilalla on naisen loputon vaihtoehtoisuus ja uudistumisenhalu.

Vähän kuin kävisi utopioimassa.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Toinen pointti

Huumorin rakenne on todellisuuden äkillisessä vääristymässä. Se tulee niin yllättäin, että itse rakenne särkyy palasiksi, ja tilalla on naisen loputon vaihtoehtoisuus ja uudistumisenhalu.

Vähän kuin kävisi utopioimassa.

(Naurua)

Suomeksi tämä tarkoittaa sitä että vain nainen kykenee kokemaan todellisuuden sellaisena kuin se on, tämän vuoksi hän tuntee sen läpikotaisin, ja siitä tulee hänelle eräänlainen leikkikenttä.

Lapsiahan me olemme.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Suomeksi tämä tarkoittaa sitä että vain nainen kykenee kokemaan todellisuuden sellaisena kuin se on, tämän vuoksi hän tuntee sen läpikotaisin, ja siitä tulee hänelle eräänlainen leikkikenttä.

Lapsiahan me olemme.

(Naurua)

Kolmas ja ylimääräinen pointti

Kuka muu historiallinen henkilö kykenee samaan kuin kaikki naiset tällä planeetalla?

(Reps)

• Funeau kirjoitti:

Kolmas ja ylimääräinen pointti

Kuka muu historiallinen henkilö kykenee samaan kuin kaikki naiset tällä planeetalla?

(Reps)

Viittauksilla itse luojaan ei tällaisella alustalla paljon frendejä hankita, mutta pohjimmiltaan (kirkkaimmiltaan) nainen on se joka ymmärtää mitä kaikkivoipaisuus on.

Se on hyvin yksinäistä hommaa.

Me usein piiloudumme hiekkaämpäreihimme ja teeskentelemme olevamme jotain muuta, mutta elämä on armoton sisällämme. Se tulee ulos kuorestaan. Aina.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Viittauksilla itse luojaan ei tällaisella alustalla paljon frendejä hankita, mutta pohjimmiltaan (kirkkaimmiltaan) nainen on se joka ymmärtää mitä kaikkivoipaisuus on.

Se on hyvin yksinäistä hommaa.

Me usein piiloudumme hiekkaämpäreihimme ja teeskentelemme olevamme jotain muuta, mutta elämä on armoton sisällämme. Se tulee ulos kuorestaan. Aina.

(Hihitystä)

Rintsikat on aina mustat ja kals...ööm alkkarit..tangat kukalliset. Spot..👊😀👍

• Anonyymi

Olet sairas ihminen.

• Anonyymi

Taas tätä:

1) nöyrä ja kuuliainen
      2) ikä<30v
      3) BMI<20

Kannattaa huomata että kohta 1) poistaa valtavasti ikäviä sekä erittäin ikäviä ominaisuuksia. No, niinhän nuo kohdat 2) ja 3) myös tekevät, osaltaan. Mutta tärkein niistä on 1):n.

• Hmm, mahtaaks löytyä neulaa heinäsuovasta?🙄

• Anonyymi

• Jos erotetaan kunnollinen ja muut hyvät ominaisuudet, niin olisin samaa mieltä ensimmäisen kommentoijan kanssa.

1. Ei kovin värikäs parisuhde ja seksuaalihistoria
      2. Ei polta
      3. Ei tatuointeja
      4. Harrastaa liikuntaa, aktiivista tai arkiliikuntaa
      5. Sopusuhtainen
      6. Pukeutuu naisellisesti, mutta ei paljastavasti
      7. Ei kiroile
      8. Empaattinen

• Ja onko tää nyt semmoinen helvetin tiukka lista, mstä pidetään hampain kynsin kiinni ihan saatanasti? 😃

Ja onko tää nyt semmoinen helvetin tiukka lista, mstä pidetään hampain kynsin kiinni ihan saatanasti? 😃

Ei ole. Nämähän eivät olleet minun parinvalintakriteerit, vaan lista niistä asioista, mitä pidän naisessa kunnollisuuden merkkeinä.

Kohta 2. on kyllä sellainen, että nainen ei varmaan kestäisi minua, kun nalkuttaisin hajusta ja terveysriskeistä

Edellinen naisystävä oli maailman kiltein, mutta kiroili 7. kovasti. Vittu-sanasta kyllä välillä huomautin.

Kohta 5. Kunhan vyötärö erottuu

Isot tatuoinnit ovat kyllä aika pahat, mutta jos nainen on muuten täydellinen kai voisi sallia poikkeuksen sääntöön. Toisaalta en ikinä edes oikein törmää tatskanaisiin tai toisin päin olen liian kilttiä miestyyppiä, jotta he kiinnostuisivat minusta.

Kohta yksi. Periaatteessa minua ei värikäs historia haittaa, mutta uskon, että ns kullikarusellissa pyöriminen kertoo jotain ihmisen perusluonteesta ja luulen, että siitä ei pääse eroon vaikka parisuhteeseen meneekin (voin vahvistaa asian omalla kohdallani).

• Yogamies kirjoitti:

Ei ole. Nämähän eivät olleet minun parinvalintakriteerit, vaan lista niistä asioista, mitä pidän naisessa kunnollisuuden merkkeinä.

Kohta 2. on kyllä sellainen, että nainen ei varmaan kestäisi minua, kun nalkuttaisin hajusta ja terveysriskeistä

Edellinen naisystävä oli maailman kiltein, mutta kiroili 7. kovasti. Vittu-sanasta kyllä välillä huomautin.

Kohta 5. Kunhan vyötärö erottuu

Isot tatuoinnit ovat kyllä aika pahat, mutta jos nainen on muuten täydellinen kai voisi sallia poikkeuksen sääntöön. Toisaalta en ikinä edes oikein törmää tatskanaisiin tai toisin päin olen liian kilttiä miestyyppiä, jotta he kiinnostuisivat minusta.

Kohta yksi. Periaatteessa minua ei värikäs historia haittaa, mutta uskon, että ns kullikarusellissa pyöriminen kertoo jotain ihmisen perusluonteesta ja luulen, että siitä ei pääse eroon vaikka parisuhteeseen meneekin (voin vahvistaa asian omalla kohdallani).

Aa, anteeksi tein pahan oletuksen että olisivat. No, eihän noi nyt mahdottomia ole. Jos käännän nuo miehelle, niin ihan järkeen käypiä, paitsi naiselliset vaatteet miehellä. Tatuoinneista mulla ei olis vara sanoa kellekkään, kun itsellänikin niitä on muutama. Eikä kiroilusta, kun itsekin kiroilen, jos en muuten niin kiusatakseni. 🙃

• Anonyymi

Miten naisellinen pukeutuminen ja kunnollisuus liittyy ?

• Anonyymi

Savuton nainen joka hyväksyy ruman miehen.

• Anonyymi

Ei naiset hyväksy ainakaan jos mies ei ole seurustellut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      63
      3903
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3030
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2961
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      384
      2055
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1163
    6. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1156
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      28
      983
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      50
      951
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      110
      944
    Aihe