Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitkä on varmoja

Anonyymi

merkkejä siitä että nainen on ihastunut tai kiinnostunut miehestä??

66

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ainakin se, että sen sanoo ihan suoraan. Kuten Pönttis taannoin teki täällä palstalla. Jos sitä ei tajua, niin sen suorempaan ei oikeen enää voi asiaa sanoa.

      • Ei kannata silti uskoa..sehän voi olla hävinnyt jonkun vedon, se nainen.

        Mistään ei voi tietää! Pysykää nyt vaan kaukana.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kannata silti uskoa..sehän voi olla hävinnyt jonkun vedon, se nainen.

        Mistään ei voi tietää! Pysykää nyt vaan kaukana.

        Wuu... :( minä en ainakaan ole hävinnyt mitään vetoa :(

        *tuhinaa*

        Meiz sanoi ihan oikein.


      • Ajattelen aina, että ei siinä kai mitään häviä.

        Vähän niin kuin ota tai jätä tai jotain.

        Elämä on ihmisen parasta aikaa :)


      • Ei kai mikään ole varmaa kun naisista kysymys, saattavat vain härnätä ja aiheuttaa miehelle turhaan sydämentykytyksiä :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kai mikään ole varmaa kun naisista kysymys, saattavat vain härnätä ja aiheuttaa miehelle turhaan sydämentykytyksiä :D

        Hiljaa!


    • Anonyymi

      nainen haluaa olla 24/7 miehen kanssa ja pyytää ja anoo seksiä ja sanoo rakastellaan ja sitä saatuaan se haluaa lisää ja siitä ei pääse eroon

      • Ehkäpä sä hiukan liioittelet nyt kuitenkin... 😋


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        Ehkäpä sä hiukan liioittelet nyt kuitenkin... 😋

        no joo ehkä liioittelin no työpaikalla pääsee eroon 9 tunniksi mutta voi siltikin viestin laittaa tai jopa soittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no joo ehkä liioittelin no työpaikalla pääsee eroon 9 tunniksi mutta voi siltikin viestin laittaa tai jopa soittaa

        sanot naiselle olen töissä 7-16 niin nainen laittaa viestejä koska tuut tekee mieli ja soittaa tuutko jo en kestä enään ja soittaa tuu jo äkkiä


    • Anonyymi

      Siinä vaiheessa kun naaras tuo oman harjansa mun hammasmukiin niin mä oon alkanut oleen tarkempana niiden suhteen.

      • Joo, kyllä pitää omat mukit olla.


      • Tuo pitää aika hyvin paikkansa.

        Siinä vaiheessa ko toinen tuo hammasharjansa, niin vähitellen sitä alkaa muutkin tavarat siirtymään. Ja eipä sitä huomaakkaan ko kohta jo on kaikki paitsi isoimmat huonekalut samassa kämpässä.
        Sitten tulee puhetta tyyliin "Vähän hölmöä maksaa kahdesta paikasta vuokraa, kun mie täällä kuitenkin oleskelen suurimman osan aikaa."


      • pete_pjn kirjoitti:

        Tuo pitää aika hyvin paikkansa.

        Siinä vaiheessa ko toinen tuo hammasharjansa, niin vähitellen sitä alkaa muutkin tavarat siirtymään. Ja eipä sitä huomaakkaan ko kohta jo on kaikki paitsi isoimmat huonekalut samassa kämpässä.
        Sitten tulee puhetta tyyliin "Vähän hölmöä maksaa kahdesta paikasta vuokraa, kun mie täällä kuitenkin oleskelen suurimman osan aikaa."

        Näin kuulemma on käynyt miun isälle ja usiammalle muulle.


      • Entäs jos tuo ponin?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Entäs jos tuo ponin?

        Hammasmukiin..😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hammasmukiin..😄

        Hammasharjamuki.. 😄

        Hammasmukiin sitten ponit ja tekarit sekasin..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hammasmukiin..😄

        No se on niin pieni, että voi mennäkin :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No se on niin pieni, että voi mennäkin :D

        Onko sulla poni?

        My little ponyja ei sitten lasketa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onko sulla poni?

        My little ponyja ei sitten lasketa..

        No oli. Ponivaari on nyt taivaassa. Lehmänkirjava mini shettis.

        Ei siitä enää ole miehen kauhuksi...

        Se oli kaikista tarkin katsastamaan mahd. miesehdokkaat, myös postinkantajat. Yksi aamu postiauto ajoi pihaan ja Posteljooni kysyi, onko minulta kadonnut jotain. Hän ilmoitti sitoneen ponivaarin postilaatikkoon kiinni :D


      • Miehellä on peini pussukka jossa se kuljettaa hammasharjansa, partakoneensa ja muut välttämätömyydet mukanaan, mitään ei jää naisen asunnolle pyörimään jos ei pyyhe unohdu, nainen kantaa ensin yhden säkillisen pientä tavaraa ja vie sitten puoli säkillistä pois, seuraavalla kerralla se kantaa taas täyden säkillisen josta vie puoli säkillistä pois, kun se on käynyt 10 kertaa on siirtynyt 5 säkillistä tavaraa. Lisäksi se on siinä vaiheessa jo sisustanut miehen asunnon uudestaan, pitää hankkia uudet verhot, ottaa kukkia jne. nainen haluaa että miehen asunto tuntuu kodilta kun sinne tulee.




      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai tämmönen...
        https://cdn.pixabay.com/photo/2016/07/27/14/30/shetland-pony-1545435_960_720.jpg

        Aika iso muki pitää olla..

        Tuo on vielä varsa, mutta just tuommonen täysikasvuisena vurvelona. Vähän kirjavampi vielä. :D

        Minkä koossaan hävisi, sen luonteessa kuittasi! :)

        On ikävä sitä hirnettä ja vikinää mitä se piti kun kotiin tuli. Se ei osannu kunnolla hirnua, se inisi, hellyttävää :)



      • Harmaaritari kirjoitti:

        Miehellä on peini pussukka jossa se kuljettaa hammasharjansa, partakoneensa ja muut välttämätömyydet mukanaan, mitään ei jää naisen asunnolle pyörimään jos ei pyyhe unohdu, nainen kantaa ensin yhden säkillisen pientä tavaraa ja vie sitten puoli säkillistä pois, seuraavalla kerralla se kantaa taas täyden säkillisen josta vie puoli säkillistä pois, kun se on käynyt 10 kertaa on siirtynyt 5 säkillistä tavaraa. Lisäksi se on siinä vaiheessa jo sisustanut miehen asunnon uudestaan, pitää hankkia uudet verhot, ottaa kukkia jne. nainen haluaa että miehen asunto tuntuu kodilta kun sinne tulee.

        Saa jäädä, naista ei pussukka haittaa...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Saa jäädä, naista ei pussukka haittaa...

        Ei uskalla jättää, nainen saattaa ajella säärikarvansa partakoneella :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Miehellä on peini pussukka jossa se kuljettaa hammasharjansa, partakoneensa ja muut välttämätömyydet mukanaan, mitään ei jää naisen asunnolle pyörimään jos ei pyyhe unohdu, nainen kantaa ensin yhden säkillisen pientä tavaraa ja vie sitten puoli säkillistä pois, seuraavalla kerralla se kantaa taas täyden säkillisen josta vie puoli säkillistä pois, kun se on käynyt 10 kertaa on siirtynyt 5 säkillistä tavaraa. Lisäksi se on siinä vaiheessa jo sisustanut miehen asunnon uudestaan, pitää hankkia uudet verhot, ottaa kukkia jne. nainen haluaa että miehen asunto tuntuu kodilta kun sinne tulee.

        Nainen tekee talosta, kämpästä, luukusta..kodin!


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei uskalla jättää, nainen saattaa ajella säärikarvansa partakoneella :D

        Vielä minä sanon, mitkä karvat...

        kerrankin kun on asiallinen trimmeri paikalla *pärsk*

        Eipä tietenkään :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nainen tekee talosta, kämpästä, luukusta..kodin!

        Talo ilman naista ei ole koti :)


      • Anonyymi

        Minun entinen poikaystävä tahtoi, että tuon hänen kämppäänsä hammasharjan. Olimme seurustelleet silloin 3 kuukautta. En tuonut. Tyyppi yritti painostaa siihen, joten päätin lähteä moisen määräilijän elämästä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Talo ilman naista ei ole koti :)

        Ennen naista kodissa oli järjestys. Jokainen tavara tarkalla paikalla josta sen tiesi löytyvän. Se ruuvari on siinä tv-tason takakulmalla, kun sen tietää ei tarvitse hätäillä, aina on työkalut tallessa. Kun nainen oin käynyt ei sitä löydy mistään, sitten kun olet päivän etisnyt se löytyy johonkin laatikkoon tungettuna :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun entinen poikaystävä tahtoi, että tuon hänen kämppäänsä hammasharjan. Olimme seurustelleet silloin 3 kuukautta. En tuonut. Tyyppi yritti painostaa siihen, joten päätin lähteä moisen määräilijän elämästä.

        Määräsi? No tuo ei hyvä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ennen naista kodissa oli järjestys. Jokainen tavara tarkalla paikalla josta sen tiesi löytyvän. Se ruuvari on siinä tv-tason takakulmalla, kun sen tietää ei tarvitse hätäillä, aina on työkalut tallessa. Kun nainen oin käynyt ei sitä löydy mistään, sitten kun olet päivän etisnyt se löytyy johonkin laatikkoon tungettuna :D

        Paikasta voi sopia yhdessä (mikä laatikko) kunhan irtotavarat eivät hänkslätä näkyvillä. Fengshui kärsii.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ennen naista kodissa oli järjestys. Jokainen tavara tarkalla paikalla josta sen tiesi löytyvän. Se ruuvari on siinä tv-tason takakulmalla, kun sen tietää ei tarvitse hätäillä, aina on työkalut tallessa. Kun nainen oin käynyt ei sitä löydy mistään, sitten kun olet päivän etisnyt se löytyy johonkin laatikkoon tungettuna :D

        Mulla on ristipäämeisseli käsilaukussa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Paikasta voi sopia yhdessä (mikä laatikko) kunhan irtotavarat eivät hänkslätä näkyvillä. Fengshui kärsii.

        Minun fengshui kärsii vähän aina ihmisistä jotka siirtelee tavaroita epämääräisiin paikkoihin :D Missäs se kaukosäädin olikaan....? aina kun joku käynyt kylässä. Siis ihan aina. Miten vaikeaa voi olla laittaa kaukosäädin siihen mistä sen on ottanut? Olen todennut että vaikeinta maailmassa :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulla on ristipäämeisseli käsilaukussa.

        Oikein, tiedä koska tarvitsee :) Jännämies jos käy pimeällä kujalla kimppuun sitä ristipääruuvarilla silmään, ei tarvitse missP pippurisumutteita :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minun fengshui kärsii vähän aina ihmisistä jotka siirtelee tavaroita epämääräisiin paikkoihin :D Missäs se kaukosäädin olikaan....? aina kun joku käynyt kylässä. Siis ihan aina. Miten vaikeaa voi olla laittaa kaukosäädin siihen mistä sen on ottanut? Olen todennut että vaikeinta maailmassa :D

        No joo. Ymmärrän. Tiedän itsekin miten oma äiti hyysää ja ei senkään jäljiltä löydä ikinä mitään, tiedän, että ketuttaa ja siitä tulee nahinaa noin muissakin perhesuhteissa :D Pakastin on sekaisin ja talvikengät viety jonnekin säilöön etkä itse tiedä mitään mistään...pahinta kun se on hyvällä, mutta just kumminkin peemäisintä.

        Jos nyt jonkun jutun tietää,toista ärsyttävän, niin eihän sitä sitten mene siirtelemään ja piilottelemaan, se vaan pitää tietää :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Oikein, tiedä koska tarvitsee :) Jännämies jos käy pimeällä kujalla kimppuun sitä ristipääruuvarilla silmään, ei tarvitse missP pippurisumutteita :D

        On sitä joskus tarvittu tosi paikassa ja sitten tyypit myöhemmin kiitelleet, että miten sellainen voi veskassa mukana olla kun pitää ruuvailla :D

        Myös keittiösakset monesti heh, mutta laukku on sellainen pohjaton eikä koskaan tiedä, mitä voipi tarvita. Tädillä oli hehkulamppukin :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No joo. Ymmärrän. Tiedän itsekin miten oma äiti hyysää ja ei senkään jäljiltä löydä ikinä mitään, tiedän, että ketuttaa ja siitä tulee nahinaa noin muissakin perhesuhteissa :D Pakastin on sekaisin ja talvikengät viety jonnekin säilöön etkä itse tiedä mitään mistään...pahinta kun se on hyvällä, mutta just kumminkin peemäisintä.

        Jos nyt jonkun jutun tietää,toista ärsyttävän, niin eihän sitä sitten mene siirtelemään ja piilottelemaan, se vaan pitää tietää :)

        Minä luulen että minun vieraat juurikin tietää ja tahallaan siirtävät juuri niitä esineitä joiden siirto eniten ärsyttää :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        On sitä joskus tarvittu tosi paikassa ja sitten tyypit myöhemmin kiitelleet, että miten sellainen voi veskassa mukana olla kun pitää ruuvailla :D

        Myös keittiösakset monesti heh, mutta laukku on sellainen pohjaton eikä koskaan tiedä, mitä voipi tarvita. Tädillä oli hehkulamppukin :D

        Joo, kyllä olen oikeastaan naisille vähän kateellinenkin niistä veskoista kun on kaikki tarppeellinen ja vähän tarpeetonkin aina mukana :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, kyllä olen oikeastaan naisille vähän kateellinenkin niistä veskoista kun on kaikki tarppeellinen ja vähän tarpeetonkin aina mukana :)

        Oishan se hassua jos mies kuljeskelisi työkalupakin kanssa...:)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nainen tekee talosta, kämpästä, luukusta..kodin!

        Tekee varmasti mutta ei aina. Yks nainen muutti joskus mun luo asumaan ja muutaman viikon jälkeen alkoi tuoda tavaroita vaivihkaa mukanaan vähän kerrallaan huonekaluista lähtien.
        Kun en suostunut menemään naimisiin, sai kyllä vietyä tavaransa pois yhen päivän aikana kun en ollut kotona.
        Kotiin tultuani ihmettelin että onpas siistiä ja avaraa kun joka nurkka ei ollutkaan enää tavaraa täynnä, sitten hokasin että jahas, akka on lähtenyt. :)


    • Anonyymi

      KatsO minua seuraavan kerran ja nosta vaikka paitaa ylös näe reaktioni siis olen ihastunut ja hullaannut sinusta

    • Anonyymi

      Katseesta sen näkee, äänestä kuulee.

    • Anonyymi

      Mä sanon kyllä et mitään varmoja merkkejä ei ole. Toiset on vaan ystävällisiä kaikille ja esim. minä oon vaan ihan urpo enkä osaa olla kun ollaan. Punastun enkä osaa sanoa mitään.

    • Mjoo

      Hänen huulensa kiiltävät ja pupillit ovat laajentuneet.

      (Hirn)

    • Anonyymi

      No se alkaa lähentelee... :)

    • Rupeaa aivastuttamaan. Miehessä on jotain mikä kutittaa nenää.

      • Hihitystä

        Mulla on yks kaveri, jonka nenä alkaa hikoilla kyseisessä tilanteessa.


      • Funeau kirjoitti:

        Hihitystä

        Mulla on yks kaveri, jonka nenä alkaa hikoilla kyseisessä tilanteessa.

        Siinä saa vainun :D


    • Nainen antaa heti pillua jännämiehelle ja siitä tietää että on varmaa että nainen saa turpaan.

    • Kuvaan yhtä naista noin tapahtuma järjestyksessä minun suhteeni:

      a) hän sanoi kaverilleen naamiaisissa minusta "tosi houkkuttelavan näköinen"

      b) sitten lähenteli pikkujouluissa

      c) minun ohi kulkiessa yliopiston käytävillä sanoi kaverilleen "en muistanut miten hyvän näköinen hän on" ja toisella kerran toiselle tuttavalleen, että "olen rakastunut tuohon mieheen".

      d) sitten hän käveli päin kirjaston hyllyä minut nähdessään

      e) lopulta hän katseli yliopiston luonnolla minua rakastuneesti ja ei tehnyt muistiinpanoja niin, että opiskelutoverini sanoivat hänen olevan rakastuneen näköinen.

      Tuomoisia tulee mieleen naisen ihastumisesta ja kiinnostumisesta. Jotta nainen kiinnostuu niin pitää mennä jonnekin naamiaisiin, pikkujouluihin tai jonnekin opiskelemaan, jotta naisen kiinnostus nousee tuntemisen myötä? Puheet, katse ja teot paljastavan naisen ihastumisen?

    • Anonyymi

      Ainakin se että nainen soittelee tai lähettelee viestejä kesken työpäivän. Tänään olin kalas ja nainen soitteli ja pyysi kahville ruokatunnillaan mut olin kalas ja kävin sit 4 aikaan sen kans kahvilla.

      • Miksi et soutanut rantaan?


      • Anonyymi

        No en tiedä.

        Ex on soittanut viikon aikana yhdeksän kertaa ja yhteensä noin 192 min ja 2 s.

        Ei sillä varsinaisesti ole asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä.

        Ex on soittanut viikon aikana yhdeksän kertaa ja yhteensä noin 192 min ja 2 s.

        Ei sillä varsinaisesti ole asiaa.

        Ota nyt homma haltuun, on sillä.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ota nyt homma haltuun, on sillä.

        Pah.

        Mitäs läksi etsimään itseään tai ainakin ihanampaa miestä?

        Taidan pistää exän numeron kieltolistalle.


    • Anonyymi

      Noh jännittävä ottelu oli tuokin, eikä nyt Suomen joukkeelle haittaa, kun ovat jatkossa kuitenkin.... susihauleja haulikolla naamalle jokaiselle metsästäjälle :_D

    • Anonyymi

      Mustista sukista ei voi erehtyä

    • Anonyymi

      Ted Bundy, sehän taidettiin teloittaa Floridan osavaltiossa sähköllä, Colorado olisi hirttänyt varmaan sen mutta sähköllä Floridassa, näin muistelen.

    • Hahhah, sen kun tietäisi. :) Kai se sitten tulee sanomaan, että on ihastunut tai kiinnostunut. Punastuminen voi olla yksi, tai hiusten räplääminen.

    • Anonyymi

      Siitä tietää kun alkaa kuulua lorina

      • Anonyymi

        Avaatko tätä vähän


    • Anonyymi

      Jos nainen on hetero, niin se on aika varma merkki siitä, että on kiinnostunut miehestä jos toisestakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe