Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten sitä niinku ollaan naisen kanssa

Anonyymi

Miten naisen kanssa oikein ollaan, kun en mä ainakaan keksi koko ajan puhumista ja naiset vaatii sosiaalisia taitoja eli miehen pitää osata jutella.
Mä ymmärrän, et juttelu on sitä, että osaa koko ajan jutella, mut en mä ainakaan keksi puhumista koko ajan ja sit nainen lähtee meneen, kun ei kestä puhumattomia hetkiä miehen kanssa.
Mitä mies miettii aamulla, kun herää ja nainen on siinä vierellä vielä unessa.
Miettiikö mies, että siinä se mun ihana nainen makaa, kohta nainen herää ja mun pitäs keksiä jotain mukavaa puhumista, muuten nainen häipyy, kun puhumaton mies on tylsä.

Sikskö nainen kysyy miehen työpaikasta, koska jos mies on koko ajan kotona ja jos naisella ei ole työpaikkaa, niin se on pitkä aika viettää aikaa yhdessä 8 lisätuntia, jos mies on sen työajan kotona ja lisäks aika työajan jälkeen siinä 6 tuntia, jos menee nukkuun klo 22.00.
Siitäkin vähennetään 1-2 tuntia töiden jälkeen, kun hoitaa kauppa-asiat ja muita asioita ja loppuaika jää yhteistä ainaa päivästä 4 tuntia, jolle pitää keksiä puhumista.

t. Ruma mies kysyy

12

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään hajua. T: 57 vuotias neitsyt sinkku.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä...
        Ajatellaanpa, että nainen tulee ensi kertaa käymään luonasi.
        No alkuun riittää puhumista, mutta sitten tulee ongelma, kun ei enää keksi mistä puhuisi.
        Nainen on edessäsi, mietit, että mitäs nyt ja tulee vaivautunut olo.
        Ajattelet, että koko iltako tässä täytyy olla naisen kanssa, mun pitäs kyllä päästä suomi24 sinkkupalstaa lukeen, mut en kehtaa, kun nainen tulee kuiteski kattoon, että mitä mä netissä puuhaan.

        No sitten mennäänkin sohvalle istuun, hieno idea avataan töllö ja töllö pauhaa ja ei tarvi puhua.
        Nainen istuu sohvan toisella päädyllä ja mies toisella, välissä parin metrin ilmaväli.
        Mitäs sit reagoidaan, jos huomaakin, et nainen onkin möngertänyt ihan viereen ja huomaat naisen reiden koskettavan omaasi, jolloin punastut ja menet lukkoon.
        Istut tyhmän oloisena siinä, miksi nainen noin lähentelee.
        Mitä täs pitäs tehdä, pitäskö valehdella, et mulle tuli jano, käyn juomassa keittiössä vettä.
        Takas tullessa meet tietenkin istuun yhden hengen irtosohvalle, kun nainen änkesi viereen.
        Ei kai se herätä naisessa ihmetystä, jos mies ei tulekaan istuun naisen viereen.
        No sit tuleekin seuraava pointti eli mies alkaa miettiin, et nyt toi nainen on jääny mun asuntoon, miten mä saan sen lähteen, kun haluisin nukkuun, mut nainen se vaan tos jököttää.
        Lähtis nyt meneen, kun en oo tuntiin suuta aukassu, luulis naisen kyllästyvän tällaiseen tuppisuuhun.

        Mä oon ollu koht 50 vuotta yksinään, joten mulle olis vaikee tilanne, jos samaan asuntoon tulis nainen, kun en oo sellaiseen sopeutunut, kun menis tuttu arki sekasin.
        Ne on tietty nuorempien juttuja ja nuorille varmaan on helppoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä...
        Ajatellaanpa, että nainen tulee ensi kertaa käymään luonasi.
        No alkuun riittää puhumista, mutta sitten tulee ongelma, kun ei enää keksi mistä puhuisi.
        Nainen on edessäsi, mietit, että mitäs nyt ja tulee vaivautunut olo.
        Ajattelet, että koko iltako tässä täytyy olla naisen kanssa, mun pitäs kyllä päästä suomi24 sinkkupalstaa lukeen, mut en kehtaa, kun nainen tulee kuiteski kattoon, että mitä mä netissä puuhaan.

        No sitten mennäänkin sohvalle istuun, hieno idea avataan töllö ja töllö pauhaa ja ei tarvi puhua.
        Nainen istuu sohvan toisella päädyllä ja mies toisella, välissä parin metrin ilmaväli.
        Mitäs sit reagoidaan, jos huomaakin, et nainen onkin möngertänyt ihan viereen ja huomaat naisen reiden koskettavan omaasi, jolloin punastut ja menet lukkoon.
        Istut tyhmän oloisena siinä, miksi nainen noin lähentelee.
        Mitä täs pitäs tehdä, pitäskö valehdella, et mulle tuli jano, käyn juomassa keittiössä vettä.
        Takas tullessa meet tietenkin istuun yhden hengen irtosohvalle, kun nainen änkesi viereen.
        Ei kai se herätä naisessa ihmetystä, jos mies ei tulekaan istuun naisen viereen.
        No sit tuleekin seuraava pointti eli mies alkaa miettiin, et nyt toi nainen on jääny mun asuntoon, miten mä saan sen lähteen, kun haluisin nukkuun, mut nainen se vaan tos jököttää.
        Lähtis nyt meneen, kun en oo tuntiin suuta aukassu, luulis naisen kyllästyvän tällaiseen tuppisuuhun.

        Mä oon ollu koht 50 vuotta yksinään, joten mulle olis vaikee tilanne, jos samaan asuntoon tulis nainen, kun en oo sellaiseen sopeutunut, kun menis tuttu arki sekasin.
        Ne on tietty nuorempien juttuja ja nuorille varmaan on helppoo.

        No viereen kyllä pitäs saada tulla. Kainalossa voi olla hiljaakin.


    • Ei tarvii hirveästi olla äänessä, sitä enemmän ehdin kertoa ja kälkättää itse :D

      Aamuisin on parempi miehen ollakin hiljaa, eikä saa kyllä tarkkailla nukkuvaakaan. Annat vaan olla rauhassa.

      Itse olen todella aamuäreä. Pahempi kuin bulldogi. Klo 12 jälkeen voidaan puhua ja se sana on huomenta.

    • Anonyymi

      Mä oon taas hyvä kuunteleen, voin kuunnella naisen murheita ja kälätystä vaikka kuinka pitkään.
      Sitä parempi, mitä vähemmän mun tarvii puhua, kun oon sellanen kuuntelijatyyppi.
      Mä ihmettelen naisia, jotka puhuu, kuin ompelukone, eikä puhe lakkaa, mistä ne keksii puhetta, kun ei meinaa puhe loppua sitten millään.
      Netissäkin tulee katottua ihmisten tekemiä videoita monta tuntia illassa....

      t. Ruma mies kysyy

      • Voi voi maailma on täynnä asiaa kun ehtisi vaan kaiken pulista ulos :D


    • Tuo on mielenkiintoinen juttu että miehen pitäsi olla sosiaalinen koko ajan. Hiljainen mies on tylsä ja nainen jättää heti kohta jos mies ei koko ajan ol puhumassa. Naiset kuitenkin vaatii omaa aikaa ja rauhaa ja kun mies sitä antaa niin nainen heti olla tukkanuottasilla että. 2mikäs nyt on kun et puhu mitään" nainen naama norsunvitulla eikä ystävällistä hymyä saa lainkaan. Se on se suomalaisen naisen perusluonne.

      • Pidän omasta ajasta ja jaksan seuraa vain pienen hetken. Kumpikin voi sitten olla taas rauhassa omissa oloissaan, on väsyttävää olla koko ajan yhdessä.


    • Anonyymi

      Naisen kans ollaan nahkasillaan mies päällä ja nainen alla..

    • Anonyymi

      "Armoton Taistelu"... kuten jääkiekossa oli juontajan sanonta.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse puhua, jos olet maksanut 200 euroa. Sitten kun aika loppuu, keräät vain vaatteesi ja poistut paikalta.

    • Kannattaa seurata vanhoja ukkomiehiä, Ne oai paljon hölötä vaan murahtelee. Ne on oppineet että kaikkea sanomaasi voi käyttää sinua vastaan. Murahduksen voi taas jälkeenpäin väittää tarkoittaneen jompaakumpaa, kyllä tai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1297
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1263
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe