naisten katselusta, siinä vain tulee mieleen että ei sellaista kuitenkaan saa itselleen, Vielä nuorenpana tuli hyvä mieli mutta ei enää nelikymppisenä, että aika ikäväähän se on jos lopun ikää on sekin ilo pois.
Pitäisikö olla huolissaan kun ei enää saa iloa edes kauniiden
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa havainnut. Ehkä se alkuun harmittaa. Lopulta ehkä jopa helpottaa. Ei tarvitse enää stressata kun tietää että on totaalisen out parisuhdemarkkinoilta.
- Anonyymi
Sanon ain kauniille naiselle että haluan panna sitä.
Mjoo
Ohitin tämän kysymyksen tylsänä, mutta sen osuttua uudelleen silmiini, näin sen tuoreemmassa valossa.
Itse taidehistoriallisena esimerkkiteoksena koen maailman hieman samalla lailla. Minulle on ollut alusta asti selvää se että kaikkea ei voi saada, mutta se minkä voi saada lähes katkeamattomalla draivilla, on kauneus itse. Sinä kävelet paratiisissa, mutta luulet astelevasi helvetissä.
Minä en tuollaiseen sortuisi ikinä.
(Hihitystä)Vihertäjä kirjoitti:
Taidehistoriallisesti helvetti on hyvin kuvauksellinene paikka.
(Muhahahaa)Nenellä viittasin kaiketi nenään.
(Niisk)
- Anonyymi
Mulla sama juttu että lähinnä masennun joka kerta kun näen kauniin naisen ja itse olen vasta 30-vuotias mutta tajunnut jo aikaa sitten etten mä voi semmosta saada.
T: KilttiMies89 - Anonyymi
Aina saa kauniin naisen jos on tarpeeksi rohkea lähestymään. Tindetrissä ainakin ehdottelen yön juttuja kauniille naisille ja monta kertaa onnistunut.
- Anonyymi
Joskus aikoinaan tuli hyvä mieli vaikka katsoessaan jotain telkkuohjelmia tai elokuvia missä oli mieluisia nättejä naisia, mutta ei niinkään enää. Eikä kyse ole naisten iästä koska niissä naisista on itseä vanhempiakin.
Tiiätkö kaikkeen tottuu ja myös johonkin vaan turtuukin. Ei koko loppuelämää jaksa kaikki se säväyttää mikä nuorena ja ne säväystuntemuksetkin muuttuu.
Minusta tuo on ihan normaalia.- Anonyymi
Naisista puhuttaessa luonnehdintaa "saada itselle" ei kannata käyttää.
Todella harva nainen säväyttää, ehkä noin 1/10 000. Näkeehän kaupungilla joskus Ferrareitakin muttei se olisi mikään hyvä arkipäivän ajopeli.
AsianVierestä - Anonyymi
Siihen se lopulta menee, että naisten katsominenkin kääntyy itseinhoksi. Tähän maahan pitäisikin saada meitä rumia ätmejä varten samanlainen itsemurhaneuvontaa harjoittava järjestö, mikä oli siinä eilisessä dokumentissa. Tai joku vastaava itsemurhien edistämiskeskus.
- Anonyymi
Minäkin kuulun niihin miehiin jotka vain kärsivät olemassaolostaan kun ei naiset kiinnostu ja olisi hyvä jos olisi olemassa joku itsemurha/eutanasia palvelu.
KilttiMies89
Ei pitäisi, libido nyt on vähän kuin murrosikäinen; välillä haluaa kokeilla rajoja matkalla aikuiseksi. Jos nyt mietityttää niin pohdi onko stressiä tai jopa masennuksen oireita. Onko paino noussut tai mahdollisesti tulossa sairaaksi? Jos nyt tuntuu että olotila jää pidemmäksi aikaa niin käänny lääkärin puoleen, saattaa oireilla sairaudesta.
Kannattaa myös etsiä mielekkäämpää seurattavaa kuin iltapäivälehtien suhde ja/tai erotiikkapalstat. Sen jälkeen kun Suosikissa aikoinaan kerrottiin että kulkusia ei kannata tunkea kumin sisälle niin kaikki oleellinen on infottu. Onhan siellä vetäviä otsikoita kuten " kielellä nainen hekuman huipulle" ja " 14 suosituinta asentoa" Noita kun huolella lukee niin ymmärtää että ensimmäisessä miehen pitäisi olla varaani. Ei toki niin huonoilla pöytätavoilla eikä sen näköinen mutta kielen käyttö ja koostumus pitäisi olla vastaava. Nuo asennotkin on suurimmalta osin valehdeltu; viisi on hengenvaarallisia ja seitsemään ei taivu kuin selkärangattomat ja ne kaksi ovat niitä perinteisiä lauantaisaunan jälkeisiä rutiinitoimintoja.
Vaihda suosiolla vaikka politiikkaan. Nyt on eu-vaalit tulossa ja hallitustakin muodostetaan. Kuvittele itsesi vaikka puolueiden puheenjohtajiksi ja tee lista kynnyskysymyksistä hallitukseen lähtemiseksi. Siitä riittää riemua moneksi päiväksi.
Voithan vaihtaa myös aistin. Mene vaikka puistoon, osta jäätelö ja istahda penkille. Sulje silmät ja nauti jäätelön mausta samalla kuunnellen ympärillä olevasta äänimaisemasta. Taustalla olevan tietyömaan katuporasta, nuorison huonosta musiikista joka kuuluu kauas siitä huolimatta että se tulee kuulokkeista sekä kaupungin työntekijästä joka toteaa että "voisitteko poistua sillä penkki on vasta maalattu."- Anonyymi
Ruman ei kannata naisia katsella.
- Anonyymi
Alemman tason miehen pitää unohtaa naiset ja keskittyä työntekoon, yhteiskunnan auttamiseen. Se on hänen elämänsä tarkoitus.
Työtön sinkku mies on turhake, kuona yhteiskunnalle.
JokaisellaRooli <<Pitäisikö olla huolissaan kun ei enää saa iloa edes kauniiden naisten katselusta...<<
Ei sille voi mitään, jos huolestuu, mutta ei huolestuminen mitään autakaan.
Elokuvaohjaaja Luis Buñuel iloitsi vanhoilla päivillään, ettei seksuaalivietti visko enää sinne ja tänne. Saa olla auhassa.- Anonyymi
No, Thaimaassa saa rahalla panna tosi nättejä nuoria misuja
Ikävä sana tuo "pitäisikö." Siitä tulee mieleen jokin pakko tai normi. Mitä jos ei ole huolissaan? Jos on vaikka riemastunut? Silloinhan asiat olisi hyvin! Miksi siis pitäisi?
Mutta joo, vanhenemiseen liittyy luopumista. Jossain vaiheessa oivaltaa, ettei taida koskaan lähteä viiden maanosan reppureissulle vaikka. Ja surutyö vie juuri sen ajan, kuinka tärkeästä asiasta on joutunut luopumaan. Ei siitä tarvitse olla huolissaan. Aikanaan tulee jotain muuta tilalle, rupeaa vaikka sitomaan perhoja.- Anonyymi
No onhan se omalla tavallaan huolestuttavaa jos elämästä ilon aiheet vähenevät, tai jopa puuttuvat. Vaikka eihän sitä ikinä ole liian vanhan melkeinpä mihinkään, itsehän sen asenteen ottaa jos niin ajattelee. Meinaan onhan niitä vanhojakin reppureissaajia vaikkei yhtä lailla.
Ei kai se niin haittaa, jos saa iloa jostakin muusta. Ja parempi niin.
Mä juuri sain ilokseni katsella yhtä 20 neitosta. En osaa selittää mistä ilo johtuu. Ehkä tämäkin kyky vielä katoaa.Saako miestä katsella?
Ilmeisesti ei, koska jos siitä jää kiinni, mies nauraa.- Anonyymi
Tietysti saa jos tykkää, kyllä miehetkin tykkäävät jos naiset heitä sillä silmällä katselevat, mitä tosin suurin osa tavismiehistä ei koe ikinä.
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti saa jos tykkää, kyllä miehetkin tykkäävät jos naiset heitä sillä silmällä katselevat, mitä tosin suurin osa tavismiehistä ei koe ikinä.
Kerran tuntematon ukkeli nauroi, jäin kiinni sivusilmäilystä.
Ettäs kehtasi. Hyvällähän mie katsoin...
Ei saa nauraa silleen kellekään! Olisi sanonut vaikka "hei, nätti päivä tänään"..
..niin tomppeli menee, ja nauraa...
- Anonyymi
Kohta on rannat täynnä kauniita naisia. Olin etelässä niin siellä naisia oli ilman bikineita ihan vieressä ja sain ihailla kauniita tissejä.
- Anonyymi
Miksi katsella kun tietää ettei saa.
- Anonyymi
Mee vaan hankkimaan sellanen
- Anonyymi
Suurimmalla osalla ei ole tarpeeksi rahaa tai statusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872