Katselin Facebookiussa ja Instagramissa tuntemieni kolmekymppisten naisten profiileja. Nämä naiset ovat kaikki sellaisia että nuorena tykkäsivät bilettää ja matkustella ja poikaystävät vaihtuivat tiuhaan tahtiin. Löysin kaikki nämä naiset helposti facesta koska heillä on kaikilla sama nimi kuin kouluaikoina, eikä heillä kuvien perusteella ole lapsia vaikka ikää tosiaan on jo melkein 35 vuotta. Vieläkin varmaan etsivät sitä unelmien prinssiä vaikka naama ja vartalo ovat jo rupsahtaneet niin kuin keski-ikäisillä naisilla nyt tuppaa olemaan.
Yhden näistä naisista näin vähän aikaa sitten urheilukentällä miehen kanssa ja vaikutti siltä että olivat treffeillä. Tietäisipä vain miten monen aiemman miehen jälkiliukkaille joutuu....
Naisinventaario
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo fasessa näkee naisia jotka vaatii ties mitä mieheltä mutta itse ovat pahasti rupsahtaneita. Sitten ne alkaa rivoomaan kun sanoo että on kuule liian kovat vaatimukset tohon ulkonäköön niin johan alkaa kurpparaivo. Oli yks nainen jota pyysin treffeille, sanoi olet ihan kiva mutta vaadin pitkää komeaa miestä 185 cm mies on hyvä mies ja nainen itse pahasti läskiintynyt.
- Anonyymi
Jonkun aikaa sitten, olisko ollut viikko sitten tai jotain, katsoin Napakymppiä ja siellä oli joku läski punatukkanen nainen, ei muutenkaan todellakaan mikään hyvännäkönen, neiti B tai jotain, joka sanoi juontajan kysyessä aivan suoraan että miehen pitää olla pitkä ja komea. Eli teki täysin selväksi että omantasoistaan miestä (läskiä ja rumaa ätmiä) ei todellakaan huoli.
- Anonyymi
Katsoin myös saman jakson.
- Anonyymi
Se kyseinen nainen oli aika pitkä itsekin, veikkaan että lähes 180cm joten ymmärtää että haluaa pitkän miehen mutta lihava se oli eikä nätti ollenkaan. Sellainen bimbo jonka on vaikea saada haluamaansa miestä.
- Anonyymi
No onhan napakympissä ollut alle kolmekymppisiä jannujakin kellä jakaus jo keskellä päälakea. Eikä muutenkaan porukka kauhean komeata/kaunista siellä ole vaan pitkälti linjaa 6-7 eli taviksia..
Voi, kunpa minuakin joku katselisi facessa...ainiin. Eihän voikkaan, ei mulla ole mun kuviakaan siellä...
Aijoo, piti kysyä. Jos pistän kaveripyynnön Morten Harketille, suostuukohan se?
Kellään kokemusta?Vihertäjä kirjoitti:
Eikös se ole jo kuollut.
Ei ole. 😳
Joku paskapää oli kyllä pilalalla koittanut syöttää tietoa netissä joskus..👿HortenMarket kirjoitti:
Ei ole. 😳
Joku paskapää oli kyllä pilalalla koittanut syöttää tietoa netissä joskus..👿News of singer Morten Harket’s death spread quickly earlier this week causing concern among fans across the world. However the May 2019 report has now been confirmed as a complete hoax and just the latest in a string of fake celebrity death reports. Thankfully, A-ha lead singer is alive and well.
https://en.mediamass.net/people/morten-harket/deathhoax.htmlHortenMarket kirjoitti:
Ei ole. 😳
Joku paskapää oli kyllä pilalalla koittanut syöttää tietoa netissä joskus..👿Pilalalla, pilalla..heh mulla ei muka ole lukihäiriötä testien mukaan, joku vika kumminkin.. .🤦
- Anonyymi
Jos joku tuntematon menisi katsomaan minun facebook-profiiliani, niin voisi tehdä saman johtopäätöksen, eli että en löytänyt ketään enkä saanut perhettä. Profiilikuvissa on kuvia vain minusta ja kansikuvissa itse ottamiani kuvia maisemista tms. Myös tuntemattomampi, siis ei-niin-läheinen facebook-kaveri näkisi postauksistani vain työhön ja ammattiini liittyvät, sekä jotkut yleisluonteisemmat jutut.
Minulla kuitenkin on perhe, mutta se ei näy somessa Läheisemmät kaverit, jotka näkevät kaikki postaukseni, näkevät joskus jotain kuvia, joissa on lapsetkin, mutta silloinkin esim. takaa tai kaukaa kuvattuna. En esittele lasteni elämää somessa. Sama koskee puolisoa: en tee suhteesta julkista, joskin kaverit kyllä tietävät hänestä ja kyllä hän välillä jossain postauksissa näkyy. Minulle facebook on pääsääntöisesti yhteydenpitoa ja keskustelua kavereiden kanssa, ja vaikka kirjoitan sinne paljon, en kuitenkaan raportoi elämääni enkä lähisuhteitani sinne.
Joten en tekisi tuntemattoman ihmisen profiilikuvien perusteella kauheasti johtopäätöksiä siitä, onko hänellä vaikka lapsia. Moni ei laita someen mitään perheestään, varsinkaan lapsista. Ja vielä useampi rajaa perhettä koskevat postaukset vain tietylle yleisölle, ei suinkaan kaikille somekontakteille saati että pitäisi ne julkisena.- Anonyymi
Niin ja lisäys tähän: nykyisin aika moni nainen pitää naimisiin mennessään oman nimensä, eikä moni pariskunta edes mene naimisiin. Joten sukunimen perusteella ei myöskään voi yhtään tietää, onko ihmisellä puolisoa ja lapsia. Omasta tuttavapiiristäni vain pieni vähemmistö naimisissa olevia naisia on ottanut miehen nimen.
Itse olen vaihtanut sukunimeni - mutta en miehen nimeen todellakaan. En edes ole puolisoni kanssa naimisissa. Anonyymi kirjoitti:
Niin ja lisäys tähän: nykyisin aika moni nainen pitää naimisiin mennessään oman nimensä, eikä moni pariskunta edes mene naimisiin. Joten sukunimen perusteella ei myöskään voi yhtään tietää, onko ihmisellä puolisoa ja lapsia. Omasta tuttavapiiristäni vain pieni vähemmistö naimisissa olevia naisia on ottanut miehen nimen.
Itse olen vaihtanut sukunimeni - mutta en miehen nimeen todellakaan. En edes ole puolisoni kanssa naimisissa.En kyllä ymmärrä yhtään miksi naisen pitäisi ottaa miehen sukunimi.
Tai tiedän kyllä perusteet historiassa.
- Anonyymi
Naiset joutuu tekee hommia ulkonäkönsä säilyttämiseksi edes siedettävänä että saisivat että jonkilaisen tavis miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117