Miten saisin sinut takaisin?

Anonyymi

Erosin tuossa jokunen aika sitten miehestäni ja nyt kamala ikävä. Hänessä ei ollut mitään vikaa luonteensakkin oli ihana. Ainoa mihin kyllästyin ja kiinnitin huomiota oli minun lähettämäni pienet romanttiset viestit ja hän ei lähetellyt niitä melkein ollenkaan ja muutenkin hän ottivain yhteyttä kun halusi nähdä. Sen jälkeen päätin erota. Mutta nyt kaduttaa, kun sanoin etten ollut onnellinen hänen kanssaan.

Miten voisin korjata asian ja saada hänet takaisin?

9

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa kattoa eteenpäin. Ero on aina ero ja jos se suhde ei aiemmin onnistunut niin mikä siinä on muka toisin seuraavalla kerralla? Toi päätös tehdään sen takia ettei sovita yhteen ja jos sen on kerran tehny niin ei saman kanssa uudestaan. Mikäli toi sun exäs ei oo täys heittopussi niin ei oo chäänssejä

• Anonyymi

Älä korjaa.
      Olen kahdeksan vuotta ollut vastaavanlaisen ihmisen kanssa. Toivonut että asiat muuttuisi. EI ne muutu. Ja jos haluat enemmän suhteelta niin etsi sellainen joka täyttää nämä toiveet.

• Anonyymi

Mikä on eron syy?

• Anonyymi

Olet siis 3ronnut miehen syystä?

• Anonyymi

Oliko miehellä syy erota?

• Anonyymi

Miehesi siis lopetti suhteen?

• Mitäs jos kävisit ihan vaan pyytämässä anteeksi ja kysymässä, vai oletko liian paskahousu tehdäksesi niin?

• Anonyymi

"....minun lähettämäni pienet romanttiset viestit ja hän ei lähetellyt niitä melkein ollenkaan ja muutenkin hän ottivain yhteyttä kun halusi nähdä. Sen jälkeen päätin erota."

Siis erosit kun hän ei lähetellyt samanlaisia viestejä takaisin? Kasva aikuiseksi ja opi kommunikoimaan. Sitä ennen ei tule suhteesta mitään, kun kerran noin pieni asiakin johtaa eroamiseesi.

Toista kohtaa " hän ottivain yhteyttä kun halusi nähdä" en voi ymmärtää perusteluksi. Otatko itse silloinkin yhteyttä, kun et halua nähdä?

• Anonyymi

"....minun lähettämäni pienet romanttiset viestit ja hän ei lähetellyt niitä melkein ollenkaan ja muutenkin hän ottivain yhteyttä kun halusi nähdä. Sen jälkeen päätin erota."

Siis erosit kun hän ei lähetellyt samanlaisia viestejä takaisin? Kasva aikuiseksi ja opi kommunikoimaan. Sitä ennen ei tule suhteesta mitään, kun kerran noin pieni asiakin johtaa eroamiseesi.

Toista kohtaa " hän ottivain yhteyttä kun halusi nähdä" en voi ymmärtää perusteluksi. Otatko itse silloinkin yhteyttä, kun et halua nähdä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe