Onko muilla kokemusta seksistä exän kanssa? Erosimme syksyllä ja sen jälkeen on ollut on/ off suhdettä ja sänkyyn on päädytty. Kumpikaan ei seurustele. Ex tapailee useampia naisia kyllä, hyvä niin, muutoin olisi pelko että haluaisi olla jatkuvasti kanssani.p
Ongelmana on ne tunteet molemmin puolin, mustasukkaisuutta. Kumpikaan ei halua seurustella eikä yhteen. Ex vannoo rakkautta ja auttaa käytännön asioissa, nyt muutossa. Välillä vietetään aikaa yhdessä. Kuitenkin tulee jälkeen päin välillä paska fiilis ja tuntuu etten pääse eteenpäin kun olemme exän kanssa yhteydessä ja tunneside on. Sillon kun ex lähtee viikonlopun viettoon tapaileman naisen luokse, saan välimatkaa ja vannon etten enää tapaa.
Nyt olen tavannut kiva miehen, jonka kanssa haluaisin tutustua paremmin. Haluaisin exän jättävän rauhaan, mutta aina lankean uudelleen hänen puheisiin ja rakkauden tunnustuksien. Miksi vaan jätä minua ja älä tapailla yhtä niistä naisista? Mikä saa minut aina näkemään häntä ja pyytämään apua? Miksen vaan voi olla erossa. Olin 3 kuukautta totaalierossa kun laitoin kaikki estot.
Varmaan terapian tarpeessa olen?
Seksiä exän kanssa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096566Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884201L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453529TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72911Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251521- 66938
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55923- 9899
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193888Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47869