2 lapsen nainen on liian kaunis, ei löydä miestä

Anonyymi

https://www.is.fi/viihde/art-2000006106012.html

Tuossa taas käynyt klassinen juttu että nainen luulee olevansa kaunis vaikka on todella nirso ja haluaa vain komean top 10 miehen jolla on rahaa ja silti kehtaa väittää että on liian kaunis. Kyllä on saanut kaksi lasta tehtyä ilmeisesti kuitenkin miehen kanssa joten miehen saaminen ei olekkaan ongelma, oli varmaan jännämiesten siittämät lapset. Eikä tuo nyt niin kaunis ole, tavis jolla on ruma tatuointi ja eikä ole yhtään naisellinen eikä seksikäs ja miehekkäitä piirteitä omaa myös.

44

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vali vali vali.

      T. ätmikuoro

    • No kyllähän jokainen tuon jutun näkevä tietää mistä kiikastaa. Aika harva itseään kunnioittava mies kuitenkaan haluaa naisensa kulkevan puolialasti ympäriinsä. Sitten vielä nuo tatuoinnit ja lapset.

      Jos ulkonäkö ja käytös on kuin lutkalla ja lisäksi vielä lapsia, ei yhtälö ole helppo.

      Nainen itsekin sanoo, että miehiä kyllä riittäisi, mutta seksin perässä.

    • Anonyymi

      Tolle naiselle ei kelpaisi suomalainen ruma mies/ätmi, joka pyytäisi kahville.
      Nainen vaan sanoisi, että en mä nyt mihinkään kahville ehdi.
      Eli ei sano suoraan, mutta tarkoittaa, että ei ole tapana kahvitella ruman miehen kanssa, vaan top-10 mies pitää vähintään olla, että kahville suostun.

    • Anonyymi

      Samantasoinen rumilus palstan naisten kanssa. Pakko tulla someen valittaa ettei miehille muka kelpaa mutta itse ei halua samantasoista.

    • Jostain syystä molemmissa sukupuolissa on heitä, jotka luulevat olevansa muita ihmisiä niin kovin paljon parempia. Etenkin arvostellessaan. Mutta sitten on nämä, joilla on jokin harha siitä että ulkoinen kauneus olisi kaikille validi. Eli kaikki näkisi jonkun tyypin x kauniina/komeana ja eivät siksi uskalla lähestyä tai siksi tykkää tyypistä.

      Yhtälailla myös toisinkin päin..kaikki näkisi tyypin x niin rumana, ettei siksi uskalla lähestyä tai tykkää tyypistä. Syyt on kuiteskin monesti arvailua ja oletettua syvemmällä...

    • Anonyymi

      Kaikki naiset on liian kauniita ätmeille.

      • Anonyymi

        Kaikki ätmit on liian rumia naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ätmit on liian rumia naisille.

        Se on tämä jälkimmäinen.


    • Anonyymi

      Naiset luulee itsestään liikoja.

      • Joo, itekin kuvitellen olevani aina töyhdön verran yli 160 cm :D

        Sitten kun on juhlat loppu ja kengät narikassa niin kohtaan liikojen luulemisen kun en enää ylläkään huiviin hattuhyllyllä.

        Joo, se on paha. Luulotella tuolleen...Tshyi.


    • Monesti mies pelkää kauniiksi laitettua naista?

      Miksi?

      Hänelläkin on tuossa jonkun verran ehostusta ja näyttävähkö persoona.

      Mutta ei sitä pidä ajatella, sisus voi olla kultaa.

      • Anonyymi

        Liian moni kaunis nainen on laulua lainaten: "She ain't pretty, she just looks that way" eli useimmat kauniit naiset on sisältä rumia, ei toki kaikki... Fiksu top-10 mies ei edes vilkaise "kauniin" naisen perään - naisellinen, hyväkroppainen, urheilullinen, fiksu, MUKAVA naapurin tyttö on eri juttu. Ja sitten on tietenkin tyhmät top-10 julkkikset jotka seurustelee kauniiden naisten kanssa, mutta se on enemmänkin Seiskaa varten ja riitaisa ero on hyvää julkisuutta. Eli tuota naista ei sellaiset miehet lähesty jotka kelpaisivat hänelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liian moni kaunis nainen on laulua lainaten: "She ain't pretty, she just looks that way" eli useimmat kauniit naiset on sisältä rumia, ei toki kaikki... Fiksu top-10 mies ei edes vilkaise "kauniin" naisen perään - naisellinen, hyväkroppainen, urheilullinen, fiksu, MUKAVA naapurin tyttö on eri juttu. Ja sitten on tietenkin tyhmät top-10 julkkikset jotka seurustelee kauniiden naisten kanssa, mutta se on enemmänkin Seiskaa varten ja riitaisa ero on hyvää julkisuutta. Eli tuota naista ei sellaiset miehet lähesty jotka kelpaisivat hänelle.

        Tein yksi päivä tässä männäviikolla tieteellisen kokeen.

        Päivä meikillä ja ilman. Tjah! ihan eri tyyppiset miehet jää katsomaan. Aika jäätävä koe. Lisäksi siinä näkee, miten saat kaupoissa itsellesi palvelua. Käsittämättömiä lopputulemia.
        Se oli ihmiskoe.

        Kokeilkaapa toisetkin naiset.
        Varoituksena, että kyllä se saa jonkun verran hämääntyneeksi testin tekijän.


    • Ainahan sitä voisi treffeille lähteä. Toki sen verran joutuisi tekemään asian eteen että hän on se joka pyytää sinne treffeille. Minä voin vaikka maksaa.

      Vähän kyllä epäilen että olisin turhan arkinen hänelle ja hänen sosiaalisen median seuraajille. Ehkä tulisi kiusallinen olo kun marraskuun räntäsateessa vaihdan talvirenkaita niin hän tulee bikineissään siihen viereen ottamaan kuvia. Kohta ollaan sosiaalisessa mediassa tunnisteella rakkaankanssarenkkaanvaihdossa. Voi olla aika opettelu minulle tuollainen jatkuva esilläolo.

      Ja olisihan se tympeää kun perjantaina ylitöiden jälkeen olet tulossa kotiin ja mietit että nyt olet ansainnut pari kuppia vahvaa kahvia jonka jälkeen kuuntelet politiikkaradion ja rentoudut. Kotona odottaakin yllätys kun siellä onkin tyttöjen iltamat ja kymmenkunta bikini- ja alusvaatemallia on valloittanut talon. Parempi vaan lähteä suorilta salille ja palata kun ovat lähteneet jatkoille jonnekin.

      • Oon lukenut parit tekstisi tällä viikolla muutmasta ketjusta ja nauranut rullalla.

        Mistä se mies nuo jutut keksii. Kiitos vaan hauskuutuksista. Oot parempi ku valtakunnan johtavat standup koomikot.

        Miksi muuten ajattelet, että se on nainen, jonka pitäis pyytää treffeille?
        Tuntuuko vaikealta itse pyytää?

        Tätä aihetta on käsitelty tänä keväänä jonkin verran...
        Se tuntuu palstalaisia pohdituttavan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oon lukenut parit tekstisi tällä viikolla muutmasta ketjusta ja nauranut rullalla.

        Mistä se mies nuo jutut keksii. Kiitos vaan hauskuutuksista. Oot parempi ku valtakunnan johtavat standup koomikot.

        Miksi muuten ajattelet, että se on nainen, jonka pitäis pyytää treffeille?
        Tuntuuko vaikealta itse pyytää?

        Tätä aihetta on käsitelty tänä keväänä jonkin verran...
        Se tuntuu palstalaisia pohdituttavan.

        Kommentoin kommentointia

        Minusta tämä kirjoitus oli sen verran lakoninen, että jos lakonisuutta olisi vähänkin lisännyt, niin teksti olisi muuttunut farssiksi. Näin ei onneksi käynyt, vaan lukeminen tuntui kuin junamatkalta Tikkurilaan.

        Olen täysin varma että kirjoittaja on oman junansa ainoa matkustaja.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Kommentoin kommentointia

        Minusta tämä kirjoitus oli sen verran lakoninen, että jos lakonisuutta olisi vähänkin lisännyt, niin teksti olisi muuttunut farssiksi. Näin ei onneksi käynyt, vaan lukeminen tuntui kuin junamatkalta Tikkurilaan.

        Olen täysin varma että kirjoittaja on oman junansa ainoa matkustaja.

        (Hihitystä)

        Kumpi meistä on junassa? :D

        Sinä taidat olla kyllä sellainen pusuniekka.


      • Funeau kirjoitti:

        Kommentoin kommentointia

        Minusta tämä kirjoitus oli sen verran lakoninen, että jos lakonisuutta olisi vähänkin lisännyt, niin teksti olisi muuttunut farssiksi. Näin ei onneksi käynyt, vaan lukeminen tuntui kuin junamatkalta Tikkurilaan.

        Olen täysin varma että kirjoittaja on oman junansa ainoa matkustaja.

        (Hihitystä)

        Päästäkää tästä veturista *rimpuilee*


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oon lukenut parit tekstisi tällä viikolla muutmasta ketjusta ja nauranut rullalla.

        Mistä se mies nuo jutut keksii. Kiitos vaan hauskuutuksista. Oot parempi ku valtakunnan johtavat standup koomikot.

        Miksi muuten ajattelet, että se on nainen, jonka pitäis pyytää treffeille?
        Tuntuuko vaikealta itse pyytää?

        Tätä aihetta on käsitelty tänä keväänä jonkin verran...
        Se tuntuu palstalaisia pohdituttavan.

        Kiitos itsellesi, kunhan vaan maalailen asioita.

        Tuosta linkistä vain sai sen kuvan että mukavat miehet eivät uskalla lähestyä ja ne ketkä uskaltavat ovat vain vonkaamassa. Eli jos kohdattaisiin ja jäisin juttelemaan niin antaisin vaikutelman että olen vain lihan himossa liikkeellä ja jos haluaisin olla mukava niin pitäisi lähteä muualle.
        Käytännössä siis ainoa keino pysyvään parisuhteeseen olisi että nainen ottaa kädestä ja toteaa että olet minun.


      • M184 kirjoitti:

        Kiitos itsellesi, kunhan vaan maalailen asioita.

        Tuosta linkistä vain sai sen kuvan että mukavat miehet eivät uskalla lähestyä ja ne ketkä uskaltavat ovat vain vonkaamassa. Eli jos kohdattaisiin ja jäisin juttelemaan niin antaisin vaikutelman että olen vain lihan himossa liikkeellä ja jos haluaisin olla mukava niin pitäisi lähteä muualle.
        Käytännössä siis ainoa keino pysyvään parisuhteeseen olisi että nainen ottaa kädestä ja toteaa että olet minun.

        Voi pojat.

        Kai se sitten on naisen liikahduksen paikka siinä.

        Se kun on 2000-luvun naisellakin iänikuinen mietinnän paikka, että saanko minä nyt kysyä vai pitääkö se mies ihan h.tsuna ja huonona naisena jos ilmaisen tästä näin aikomukseni...

        Nih sitten siinä ollaan kohta jumissa ku sammakot rämeessä :D

        "Maalailet" aika hyvin. No, se me ollaan kyllä monesti aiemminkin nähty, että sinulla tuo onnistuu. Ilo lukea :)

        Tuossa taannoin taisin Pete-nimimerkille laukaista, että panee treffi-ilmoitukseen, että "matka ei este" ja hän itse tajusi miehenä nopeammin, että ehkei se ole fiksua ku nainen kumminkin sitte luulee, että vaan sen yhden asian perässä ollaan. Että niin hyvin te naisia kyllä oikeasti alitajussanne tunnette, että osaatte ite väistellä niitä sudenkuoppia.

        Minähän en kyllä sitä silleen ajatellu, mutta juu, sekin lause voisi olla jollekin potentiaaliselle tirpalle riskaabelia ilmaista. Pete oli ihan oikeassa.

        Jos tykkää autoilla, sen voi varmasti tekstailla paremmin :)


    • Anonyymi

      Liian kaunis?
      No voihan vittu!

      • Tuskinpa sisko oikeasti luulee itsestään kovinkaan paljon. Kertoo vain, mitä lehti haluaa kuulla, jotta lehti mensi hyvin kaupaksi.

        Minusta paremminkin näyttää, että kun nyt on kerrankin päässyt haastateltavaksi, yrittää mainostaa itseään epätoivoisesti. Ymmärrettävää, mutta liian läpinäkyvää, ettei sitä lukija huomaisi.


    • Anonyymi

      Niinkuin yleensäkin niin ihmisellä pitäisi olla oman tasoisensa pari, eli eiköhän tuokin niitä jännäbodareita saa mutta eipä heistä varmaankaan kunnollisia löydy helpostikaan, tosin tuskinpa kunnollista katselisikaan pitkään.

    • Taitaa olla muut syyt. :D

      Alastomana keikarointi.

      Maskuliininen ulkomuoto. :D

      2 mukulaa.

      Kulahtanu ulkomuoto.


      Näkee naamasta että tavaraa on jaeltu ahkerasti. :D

    • Anonyymi

      "2 lapsen nainen"

      Eli nainen on suhteessa kahden lapsen kanssa?!?!?

      • Sama pisti silmään. Ehkä kyse onkin mieslapsista..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sama pisti silmään. Ehkä kyse onkin mieslapsista..

        Tod.näk.

        Ja tässä ketjussa on lisää mieslapsia tyrkyllä.


    • Noh, tuohan menee tasoteorioiden mukaisesti. Ei kai ätmi tai ketmi edes yritä itseään selvästi tasokkaampaa naista..Vai?

      • Anonyymi

        Mää panen vain niitä naisia jotka on neitsyytensä antaneet minulle. Ei kelpais mun haaremiin. Huonotasoinen nainen. Eli kelpuutan vain kaikista tasokkaimmat naiset.

        t. ex ätmi


    • Onhan tuo ihan kaunis, täytyy muistaa ettei täydellistä ihmistä ole olemassa, ja kuka mitenkin sen kauneuden määrittelee..

      Siis saattahan se olla, että miehet tietynlaiset pelkää tai jännittää todella viehättävän naisen seurassa, tai seurustella sellaisen kanssa, mikäli ovat itselleen sellaisen saaneet. ( en siis tiedä, minulla ei ole liiaksi ollut koskaan vientiä.)

      Tai... sitten vika on vaan kyseisen naisen asenteessa, ja esim. se liian niukka pukeutuminen saattaa kerätä vääränlaista huomiota, tai mikä sitten on vääränlaista,siitäkin voidaan olla montaa mieltä, toisaalta jos on vartaloa mitä näyttää kehtaa, miksi niin ei sais tehdä?

      • Pukeutuminenhan ei voi olla liian niukka, mut jos sen on täydentäny tatskoilla, niin se on sit turn off.

        Katselin kesämökin laiturilla, kun naapurin laiturilla oli täysin alastomana upea nuori nainen. Ajattelin, että onpa naapuri löytänyt kauniin naisen. Mutta sitten kääntyi ja paljastui, että sillä oli olkapäässä karsee tatuointi. Niin oli nätti tyttö pilannut kauneutensa. Suoraan sanottuna kamaloitti.


      • niiku.sillee kirjoitti:

        Pukeutuminenhan ei voi olla liian niukka, mut jos sen on täydentäny tatskoilla, niin se on sit turn off.

        Katselin kesämökin laiturilla, kun naapurin laiturilla oli täysin alastomana upea nuori nainen. Ajattelin, että onpa naapuri löytänyt kauniin naisen. Mutta sitten kääntyi ja paljastui, että sillä oli olkapäässä karsee tatuointi. Niin oli nätti tyttö pilannut kauneutensa. Suoraan sanottuna kamaloitti.

        no, siitä pukeutumisesta voi ihmiset olla mitä mieltä tahansa, kyllä se liian niukka ja pieni voi olla. En siis sillä, että olisin edes koskaan pukeutunut niin, tai kokenut tarvetta laittaa sitä minaria päälle, tosin eipä ole sääriäkään.

        MUTTA siis, kauniita naisia on, ja miehille ja miksei naisillekin silmänruokaa, varsinkin näin kun kesä tulee... se lähinnä minun mielestäni minkä havainnon olen tehnyt ja kuullut, aiheuttaa harmitusta hieman jo iäkkäämpien kääk... naisten keskuudessa.

        Ja tämä vaan mun mielipide, suomessa naiset pukeutuvat jotenkin maskuliinisesti, koska sillä haetaan sitä uskottavuutta, jos on varsinkin lyhyt hame, tai lyhyet shortsit olet automaattisesti " bimbo" sehän sekin on sitä ulkonäön perusteella arviointia.

        Tai jos muutaman ylimääräisen kilon omaava on sattunut laittamaan kesällä päälle hieman tiukempaa vaatetusta, niin jo arvostellaan.


      • eripariaolevat kirjoitti:

        no, siitä pukeutumisesta voi ihmiset olla mitä mieltä tahansa, kyllä se liian niukka ja pieni voi olla. En siis sillä, että olisin edes koskaan pukeutunut niin, tai kokenut tarvetta laittaa sitä minaria päälle, tosin eipä ole sääriäkään.

        MUTTA siis, kauniita naisia on, ja miehille ja miksei naisillekin silmänruokaa, varsinkin näin kun kesä tulee... se lähinnä minun mielestäni minkä havainnon olen tehnyt ja kuullut, aiheuttaa harmitusta hieman jo iäkkäämpien kääk... naisten keskuudessa.

        Ja tämä vaan mun mielipide, suomessa naiset pukeutuvat jotenkin maskuliinisesti, koska sillä haetaan sitä uskottavuutta, jos on varsinkin lyhyt hame, tai lyhyet shortsit olet automaattisesti " bimbo" sehän sekin on sitä ulkonäön perusteella arviointia.

        Tai jos muutaman ylimääräisen kilon omaava on sattunut laittamaan kesällä päälle hieman tiukempaa vaatetusta, niin jo arvostellaan.

        Kyllä naisen tulee saada olla "bimbo", vaikka kateuttahan se kanssasisarissa synnyttää.

        Erilaisia mielipiteitähän on, mutta kyllä minusta hiukan tukevammat naiset ovat kauniimpia, vaikkei äsken mainittu kaunotar tukeva ollutkaan. Laivan uimahallissa oli pyöreämpi tyttö. jolla oli ainakin kaksi numeroa liian pienet bikinit. Jo oli kaunista katseltavaa.


    • Anonyymi

      Eiköhän syy ole se, että kukaan mies ei halua jännämiehen siittämien lasten aisuri-isäksi.

    • Anonyymi

      Ikäisekseen vähän kulahtanut, mutta jos sydän olisi kultaa niin heti tahtoisin tutustua.

    • Onpa ruma nainen. Näyttää ihan mieheltä, ja kasvot vinksottavat leikkausten jäljiltä miten sattuu.

    • Eiks toi ny ole ihan selvä asia: vain pimppiä haluavat ätmit ja bodarimiehet kiinnostuvat moisesta kuvotuksesta. Ja tietty pelimiehet.

      Fiksut naiset on sit eri miesten mieleen.

    • Anonyymi

      Kaunis nainen. Yksikään palstalla oleva mies ei ikimaailmassa kelpaisi tuolle naiselle.

      • Anonyymi

        Omassa genressään varmasti kaunis. Vetää puoleensa vähänlaisesti koulutettuja, näyttämisen haluisia salilla pumpanneita miehiä. Tuo nainen käsipuolessa ei oikein kehtaisi mennä esim. karokkaan, tai yritysjohtajille suunnattuun hyväntekeväisyysgaalaan, slushin jatkoille, tai oman akateemisten ympyröitten kasvattaman kaveripiirin rapujuhliin. Mahtaisiko osata keskustella maailman tapahtumista, kulttuurista, latoa älykkäitä vitsejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omassa genressään varmasti kaunis. Vetää puoleensa vähänlaisesti koulutettuja, näyttämisen haluisia salilla pumpanneita miehiä. Tuo nainen käsipuolessa ei oikein kehtaisi mennä esim. karokkaan, tai yritysjohtajille suunnattuun hyväntekeväisyysgaalaan, slushin jatkoille, tai oman akateemisten ympyröitten kasvattaman kaveripiirin rapujuhliin. Mahtaisiko osata keskustella maailman tapahtumista, kulttuurista, latoa älykkäitä vitsejä?

        Eivät em. tapahtumat tai niissä liikkuvat ihmiset tuota naista kiinnosta. Tylsää ja jähmeää porukkaa. Joten nou hätä..


    • – Jos muuttaa itseään, niin ei voi koskaan olla onnellinen, hän napauttaa.

      Tuo oli aika hauska ottaen huomioon, kuinka paljon, isoja ja rumia tatuointeja rouvalla on. ; )

    • Anonyymi

      https://www.is.fi/viihde/art-2000006106012.html

      Tuossa taas käynyt klassinen juttu että nainen luulee olevansa kaunis vaikka on todella nirso ja haluaa vain komean top 10 miehen jolla on rahaa ja silti kehtaa väittää että on liian kaunis. Kyllä on saanut kaksi lasta tehtyä ilmeisesti kuitenkin miehen kanssa joten miehen saaminen ei olekkaan ongelma, oli varmaan jännämiesten siittämät lapset. Eikä tuo nyt niin kaunis ole, tavis jolla on ruma tatuointi ja eikä ole yhtään naisellinen eikä seksikäs ja miehekkäitä piirteitä omaa myös.#

      Eiköhän olisi syytä näitä postauksia tehtailevan katsoa kunnolla ja pitkään omaa peilikuvaa.
      Esitä kysymys: "miksi minä en kelpaa? " Sillä siitähän tässä on kysymys.
      Ei normaalin miehen tarvitse viettää aikaansa Suomi24 sinkut-palstalla postailemassa katkeria vuodatuksia vuorokauden ympäri. Mieti sitten miksi et kelpaa!

    • Anonyymi

      Itsevarma nainen joka tietää mitä tahtoo. Kauhistus Suomi-ätmeille.
      Kokoonnutaan ulvovaksi ätmilaumaksi solvaamaan ja haukkumaan. Kirveltää niin maan perusteelisesti!
      Eivät nämä ätmiparat tajua että osoittamansa käytös vain pahentaa entisestään pahaa tilannetta. Kenen he uskovat kiinnostuvan itsestään? Rääväsuisita räkänokista?
      Eivät ainakaan tuon tason naiset eivätkä kyllä tavalliset psyykkisesti tasapainoiset muutkaan naiset. Naisena olossa on se suuren suuri etu, että nainen kestää yksin oloa varsin hyvin ja elää omillaan täysin mainiosti. Ei ole pakko tyytyä mihinkään mikä ei miellytä. Ja sekös on ätmeille kuin punainen vaate härälle.

      Onko muuten missään käsitelty syytä miksi suuresta joukosta miehiä ylipäätään tulee ätmejä? Missä menee vikaan ja missä on vika? Niin no, naisissa tietysti, kurpissa ja siiderivalaissa ja lortoissa mutta tässä ajan takaa todellista pohjimmaista syytä. Kasvatus? Mikä?

    • Anonyymi

      Kaikki ei edes halua miestä riesaksi. Itse en ikinä saman katon alle enää. Olen ihan viehättävä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe