Maila lipsahti pallosta siihen pöydän kankaaseen tai verkaan ja koska löin miehisillä voimillani, mailan kärki meni kankaasta läpi ja repi sitä noin 8,5 senttiä. Paikan poika tuli siihen jotain valittamaan mutta ei se mulle kuulu
Kangas repesi
8
324
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa että kaivat ihan itse omaa kuoppaasi.
"Kangas"- Anonyymi
Uijui osaat bilissanastoa! Mitä muuta osaat? Mennä rasvamonttuun, työkkäriin ja alkoon? Kirjoittaa nettiin? Hyvä poika!
- Anonyymi
Mullakin on taskun kangas revennyt, kun olen ahkerasti pelannut taskubiljardia linjurissa Kerma-Veneheitto pikalinjalla.
- Anonyymi
Mulla kans "keppi" meni taskusta läpi, joskin se oli Keravan sisäinen matka joten aika yleinen juttu
- Anonyymi
sitä se olut teettää. Siirry dartsiin.
- Anonyymi
Voiko niitä heittää kännissä?
- Anonyymi
Niin, veran uusiminen maksaa noin 400 euroa ainakin, että ihan aiheesta kiukkusi. Eipä taatusti mennyt pallokaan pussiin...
- Anonyymi
Pallo lennähti sen tyypin naamaan, ei se tykännyt siitäkään että joutui keräämään leegojaan sieltä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181078
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270774- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42625
- 49589
- 25573