Kangas repesi

Maila lipsahti pallosta siihen pöydän kankaaseen tai verkaan ja koska löin miehisillä voimillani, mailan kärki meni kankaasta läpi ja repi sitä noin 8,5 senttiä. Paikan poika tuli siihen jotain valittamaan mutta ei se mulle kuulu
8327
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Hienoa että kaivat ihan itse omaa kuoppaasi.

"Kangas"

Äänestä
  • Uijui osaat bilissanastoa! Mitä muuta osaat? Mennä rasvamonttuun, työkkäriin ja alkoon? Kirjoittaa nettiin? Hyvä poika!

Äänestä

Mullakin on taskun kangas revennyt, kun olen ahkerasti pelannut taskubiljardia linjurissa Kerma-Veneheitto pikalinjalla.

Äänestä
  • Mulla kans "keppi" meni taskusta läpi, joskin se oli Keravan sisäinen matka joten aika yleinen juttu

Äänestä

sitä se olut teettää. Siirry dartsiin.

Äänestä
  • Voiko niitä heittää kännissä?

Äänestä

Niin, veran uusiminen maksaa noin 400 euroa ainakin, että ihan aiheesta kiukkusi. Eipä taatusti mennyt pallokaan pussiin...

Äänestä
  • Pallo lennähti sen tyypin naamaan, ei se tykännyt siitäkään että joutui keräämään leegojaan sieltä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Maila lipsahti pallosta siihen pöydän kankaaseen tai verkaan ja koska löin miehisillä voimillani, mailan kärki meni kankaasta läpi ja repi sitä noin 8,5 senttiä. Paikan poika tuli siihen jotain valittamaan mutta ei se mulle kuulu

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu