Kangas repesi

Anonyymi

Maila lipsahti pallosta siihen pöydän kankaaseen tai verkaan ja koska löin miehisillä voimillani, mailan kärki meni kankaasta läpi ja repi sitä noin 8,5 senttiä. Paikan poika tuli siihen jotain valittamaan mutta ei se mulle kuulu

8

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hienoa että kaivat ihan itse omaa kuoppaasi.

"Kangas"

• Anonyymi

Uijui osaat bilissanastoa! Mitä muuta osaat? Mennä rasvamonttuun, työkkäriin ja alkoon? Kirjoittaa nettiin? Hyvä poika!

• Anonyymi

Mullakin on taskun kangas revennyt, kun olen ahkerasti pelannut taskubiljardia linjurissa Kerma-Veneheitto pikalinjalla.

• Anonyymi

Mulla kans "keppi" meni taskusta läpi, joskin se oli Keravan sisäinen matka joten aika yleinen juttu

• Anonyymi

sitä se olut teettää. Siirry dartsiin.

• Anonyymi

Voiko niitä heittää kännissä?

• Anonyymi

Niin, veran uusiminen maksaa noin 400 euroa ainakin, että ihan aiheesta kiukkusi. Eipä taatusti mennyt pallokaan pussiin...

• Anonyymi

Pallo lennähti sen tyypin naamaan, ei se tykännyt siitäkään että joutui keräämään leegojaan sieltä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      614
      2283
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      27
      1126
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1118
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      7
      968
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      865
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      855
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      762
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65