Viinamies valmistautui kesälomaan

Anonyymi

Pian viinamies valmistautuu kesälomaan. Kun lomalla ei tarvitse herätä töihin, voi käydä yökerhossa juomassa joka päivä. Pohjien ottamista varten on ostettu kunnolla viinaa varastoon.

Viinamies löytää helposti kumppanin koska hän käy säänöllisesti yökerhossa bailaamassa. Raitis mies on koko loman yksin.

t. viinamies

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viinamiehen loma alkaa viikkoa enne juhannusta. Viinamies ei käy kesällä yökerhoissa vaan terasseilla naisen kanssa ja naisen luona pihalla voi grillata ja chillailla naisen seurassa.

T: Viinamies

• Anonyymi

Ja loman viimeisellä viikolla viinamies hakeutuu katkaisuhoitoon. Jollei maksa sano sitä ennen POKS.

Eikä viinamiehellä ole loman lopussakaan kumppania tai jos on, niin se on joku samanlainen juoppomuija.

• Anonyymi

Oikea viinamies ei missään töissä käy.

Työnteko on turhaa ajanhaaskuuta jonka voi käyttää paremmin juomalla viinaa. Silviissiin sitä naisiakin saa, kun ei käy töissä, vaan ulkoruokinnassa juo viinaa kaikenaikaa. Naisia alkaa pörräämään ympärillä kaikenaikaa niin paljon jotta häiritsevät viinanjuontia. Perkuleen naiset häiritsevät viinanjuontia.

• Anonyymi

Viinamiehet on työkyvyttömyys eläkkeellä ja ikuisella kesälomalla.

• Anonyymi

Avovaimo ei anna juoda viinaa. Juhannuksena saan juoda.

• Anonyymi

Miks sä sit ramppaat koko ajan yökerhossa, jos kerran viinamies löytää helposti kumppanin.
      Eiks sulla jo oo kumppani, kun oot käyny ainakin 200 kertaa yökerhossa.
      Sulta on menny jo uskottavuus mainokseesi, että juokaa viinaa, niin löytyy helposti kumppani yökerhosta.

t. Raitis mies

• Anonyymi

Ei minun tarvitse käydä yökerhoissa koska minulla on jo nainen. Ihan teille annan ohjeita miten te niitä naisia saisitte kun täällä valitatte ettei teillä ole tyttöystävää, olette yksinäisiä ja kukaan ei lähde treffeille. Nuorena kävin paljon yökerhoissa juomassa viinaa ja siten niitä naisia sain. Nykyään minulla on tapailu suhde naisen kanssa mutta te jos haluatte naisia niin menette yökerhoon koska se on helpoin tapa päästä naisiin tutustumaan tänäkin päivänä. On tinderit ja kaikenlaisia deittipalveluita mutta ne ovat ajanhaaskausta koska niissä naisilla on tuhansia vaihtoehtoja ettekä pääse koskaan naiseen tutustumaan sillä tavalla.
        Siksi sanon että juokaa viinaa, menkää yökerhoon ja baareihin jossa naisia on heti, menette juttelemaan,haette tanssimaan kuten ennenvanhaan niin pääsette heti kontaktiin naisen kanssa. Itse pitää hoitaa homma eikä odottaa että älypuhelimeenne tulee nainen joka mätsää teidän kanssa, saatte odottaaa sitten 30 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun tarvitse käydä yökerhoissa koska minulla on jo nainen. Ihan teille annan ohjeita miten te niitä naisia saisitte kun täällä valitatte ettei teillä ole tyttöystävää, olette yksinäisiä ja kukaan ei lähde treffeille. Nuorena kävin paljon yökerhoissa juomassa viinaa ja siten niitä naisia sain. Nykyään minulla on tapailu suhde naisen kanssa mutta te jos haluatte naisia niin menette yökerhoon koska se on helpoin tapa päästä naisiin tutustumaan tänäkin päivänä. On tinderit ja kaikenlaisia deittipalveluita mutta ne ovat ajanhaaskausta koska niissä naisilla on tuhansia vaihtoehtoja ettekä pääse koskaan naiseen tutustumaan sillä tavalla.
        Siksi sanon että juokaa viinaa, menkää yökerhoon ja baareihin jossa naisia on heti, menette juttelemaan,haette tanssimaan kuten ennenvanhaan niin pääsette heti kontaktiin naisen kanssa. Itse pitää hoitaa homma eikä odottaa että älypuhelimeenne tulee nainen joka mätsää teidän kanssa, saatte odottaaa sitten 30 vuotta.

" baareihin jossa naisia on heti, "

Atm32 tunnistettu, koska käyttää heti-sanaa oudoissa paikoissa lauseessa.

🏕🐥

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      122
      2263
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2197
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1875
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      31
      1485
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      95
      1437
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1407
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1171
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      66
      1170
    9. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1170
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1030
    Aihe