ätmi = alemman tason mies, mutta nykyisin ei saa puhua miehistä
vaan olen alemman tason miesoletettu, eli saatankin olla yhtä hyvin nainen jos identifoidun naiseksi.
Kelatkaa kaverit, en olekkaan enää ätmi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen taasen alemman tason kurkku.
Ei saa tehdä mitään ihmisoletuksia.- Anonyymi
Älä vitsaile, kurkku ei ole sukupuoli. Puhun vain totta. En ole vielä päättänyt miksi sukupuoleksi identifoidun joten olen tällä hetkellä muu: sukupuolinen miesoletettu
Muutenkin aika kurjaa pitää muita alempitasoisina. Kun kaikilla on kuitenkin oma ainutkertainen elämänsä, sellaisena ihmisenä kun sattuu ihminen olemaan. Lähtökohta pitäs olla ihminen kun ihminen, ei sen alempitasoinen vaikka huonommin pyyhkiskin.
Hyvin monilla on ajanjaksoja kun pyyhkii huonommin, kun jollain toisella/toisilla. Mutta on myös ne omat meriitit ja elämästä mukavaa tekijät. Kellä mitäkin.
"Vaikka olisit mua köyhempi, rikkaampi, nätimpi, rumempi, yksinäisempi, rakastetumpi, sairaampi, terveempi, nopeampi, hitaampi ja laiskempi, ahkerampi, ihminen siinä missä minäkin silti." Jotenkin noin...- Anonyymi
Oliko monte24 muka ihminen? Sehän asui puussa, tai asuu kai vieläkin.
Anonyymi kirjoitti:
Oliko monte24 muka ihminen? Sehän asui puussa, tai asuu kai vieläkin.
Älä viitti ilkkua Montea. Mä tykkäsin Montesta, mukava mies ja juttelu sujui. Ei ole pahaa sanottavaa. Onko sulla erilainen näkemys ja kokemus miehestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770