Pohjoismaalaisen miehen alennustila....

...näkyy euroviisuissakin, ei ihme ettei pärjätty:

https://www.is.fi/musiikki/art-2000006106643.html

Mitä v..ua sillä on jaloissa? epäaito keekoilu homon näköisenä ei varmaan tee vaikutusta kehenkään, varsinkin kun siellä on niitä muitakin, niin kuin tuossakin, aikuiset miehet hyppelehtii sdhortseissa ja pikkutakeissa:

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006106375.html?ref=rss

Nuo on islannista:

https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1200,h_800,f_auto,fl_lossy,q_auto/13-3-10783090.jpg

Tuo toimittelijatar on ihan omaa luokkaansa:

https://www.iltalehti.fi/euroviisut-2019/a/ed212ec9-d0bf-481c-8c96-eac3c520c2a8

Eikö tuon pitäisi olla ensisijaisesti laulukilpailu eikä homoparaati? lapsetkin tuota katsovat.

Kyllä varmaan entisajan viikingit kääntyilisi haudoissaan jos näkisivät nykyajan pohjoismaalaiset "mies" edustajat.

31

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Euroviisut on ollut homoparaati niinkauan kuin muistan. Oikeastaan lakkasin katsomasta jo vuosikymmeniä sitten, että pitäisi kysyä: Vieläkö euroviisut on samanlainen homoparaati kuin 20 vuotta sitten?

    • Kantri kun puuttuu, ni se tietää tuota :D

      Taiii...Joiku vois olla kiva? Alkuperäiskansan joiku.
      Ei niillä muilla sellasta etelässä ole.

      En minäkään pitänyt tuosta säätämisestä.
      Jotenkin itse idea hukassas eikä erotu massasta.

      Tosin mihin ihmeeseen me euroviisuja tarvitaan?
      Ei mihinkään! Kampanjoin sen puolesta ettei enää osallistuttaisi moiseen roskaan.

      Osataan me olla täällä ilman noitakin loilotuksia. Niin että silleen.

      • Kato Puolan joiku.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kato Puolan joiku.

        Aha ai siellä oli joiku.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aha ai siellä oli joiku.

        No sellainen pop viritelmä. Ei päässyt finaaliin. Mutta mitä toisella korvalla kuuntelin, niin illan paras.

        Kaiken kaikkiaan oli kyllä taas kerran kunnon eurohomofanfaari.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        No sellainen pop viritelmä. Ei päässyt finaaliin. Mutta mitä toisella korvalla kuuntelin, niin illan paras.

        Kaiken kaikkiaan oli kyllä taas kerran kunnon eurohomofanfaari.

        Joo, se mistä me pidettäis, ne ei vaan pidä.

        Pitäs käydä kuuntelemassa se.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        No sellainen pop viritelmä. Ei päässyt finaaliin. Mutta mitä toisella korvalla kuuntelin, niin illan paras.

        Kaiken kaikkiaan oli kyllä taas kerran kunnon eurohomofanfaari.

        Kuuntelin Puolan, mutta pidin enemmän sitten kummiskin Serbiasta.

        Serbian laulusta (Marija Šerifović) Bakussa 2007 pidin kans. Jäi mieleen. Ja laulajan ei tarvinnu pörhistellä ku riikinkukko ja voitti silti.

        Siinä riitti laulu.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuuntelin Puolan, mutta pidin enemmän sitten kummiskin Serbiasta.

        Serbian laulusta (Marija Šerifović) Bakussa 2007 pidin kans. Jäi mieleen. Ja laulajan ei tarvinnu pörhistellä ku riikinkukko ja voitti silti.

        Siinä riitti laulu.

        https://www.youtube.com/watch?v=FSueQN1QvV4

        Tämä. Jäi linkki.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuuntelin Puolan, mutta pidin enemmän sitten kummiskin Serbiasta.

        Serbian laulusta (Marija Šerifović) Bakussa 2007 pidin kans. Jäi mieleen. Ja laulajan ei tarvinnu pörhistellä ku riikinkukko ja voitti silti.

        Siinä riitti laulu.

        Noissa on ehkä vähän sitä vanhojen euroviisujen tunnelmaa, kun kaiken ei tarvinnut olla sirkusta.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Noissa on ehkä vähän sitä vanhojen euroviisujen tunnelmaa, kun kaiken ei tarvinnut olla sirkusta.

        Koko elämä on nykyisin sirkusta.

        Haluan Isontalon Antin ja Rannanjärven takaisin.
        Sekä Kari Salmelaisen.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        No sellainen pop viritelmä. Ei päässyt finaaliin. Mutta mitä toisella korvalla kuuntelin, niin illan paras.

        Kaiken kaikkiaan oli kyllä taas kerran kunnon eurohomofanfaari.

        Olen samaa mieltä Puola oli paras ekassa semissä.


    • Harmis, laulu ei noissa kilpailuissa riitä.

      Mitä tykättäis jos sinne laitettais metsuri esiintymään? Miten kävisi?
      Lumberjack-takki päälle ja pokasaha olalle.

      Vaadin heteroviisuja, on oikeus olla myös heteroviisut.

      • Joo, ei taida riittää. No lordihan silloin joskus pärjäsi, oli kai tarpeeksi erilainen olematta homo. Mutta joo, minusta jos kerran ollaan olevinaan laulukilpailu siellä pitäisi ihan normaalien ihmisten ihan laulutaidolla pärjätä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, ei taida riittää. No lordihan silloin joskus pärjäsi, oli kai tarpeeksi erilainen olematta homo. Mutta joo, minusta jos kerran ollaan olevinaan laulukilpailu siellä pitäisi ihan normaalien ihmisten ihan laulutaidolla pärjätä.

        Kyllä pitäis, mutta me ei olla suosiossa.

        Mitä ne Ruotsissa duunaa?
        Ilmeisesti jotain paremmin.
        Samaten Islanti..

        Ystävä sanoi vuonna 2006 kun Lordi oli lähdössä Ateenaan katoliseen maahan, että pitäis pyytää Suomen presidenttiä estämään se, että sitä ei voi maailmalle laittaa ja vieläpä Kreikkaan kun vanhoillinen maa :D

        Noh..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä pitäis, mutta me ei olla suosiossa.

        Mitä ne Ruotsissa duunaa?
        Ilmeisesti jotain paremmin.
        Samaten Islanti..

        Ystävä sanoi vuonna 2006 kun Lordi oli lähdössä Ateenaan katoliseen maahan, että pitäis pyytää Suomen presidenttiä estämään se, että sitä ei voi maailmalle laittaa ja vieläpä Kreikkaan kun vanhoillinen maa :D

        Noh..

        No ehkä se on ihan hyvä ettei pärjätä. Jossain taisi olla että maksaa suomelle 100te nyt nuo viisut, jos pärjättäisiin panostukset ois varmaan isommat. Tuon kisan nimen vois vaan muuttaa joksikin europrideviisuiksi tyylin perusteella, menis sitten vaikka sillanpää sinne edustamaan,


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No ehkä se on ihan hyvä ettei pärjätä. Jossain taisi olla että maksaa suomelle 100te nyt nuo viisut, jos pärjättäisiin panostukset ois varmaan isommat. Tuon kisan nimen vois vaan muuttaa joksikin europrideviisuiksi tyylin perusteella, menis sitten vaikka sillanpää sinne edustamaan,

        Joo, rahaa voi todellakin panna tärkeämpään.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        No ehkä se on ihan hyvä ettei pärjätä. Jossain taisi olla että maksaa suomelle 100te nyt nuo viisut, jos pärjättäisiin panostukset ois varmaan isommat. Tuon kisan nimen vois vaan muuttaa joksikin europrideviisuiksi tyylin perusteella, menis sitten vaikka sillanpää sinne edustamaan,

        Sillanpää on ollut edustamassa, vuotta en muista.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä pitäis, mutta me ei olla suosiossa.

        Mitä ne Ruotsissa duunaa?
        Ilmeisesti jotain paremmin.
        Samaten Islanti..

        Ystävä sanoi vuonna 2006 kun Lordi oli lähdössä Ateenaan katoliseen maahan, että pitäis pyytää Suomen presidenttiä estämään se, että sitä ei voi maailmalle laittaa ja vieläpä Kreikkaan kun vanhoillinen maa :D

        Noh..

        Kreikka ei ole katolinen, vaan ortodoksinen.......


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kreikka ei ole katolinen, vaan ortodoksinen.......

        Kreikka on kreikkalaiskatolinen eli ortodoksinen.

        Ettäs tiiät. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillanpää on ollut edustamassa, vuotta en muista.

        Sillanpää oli antamassa pisteet :D

        Ja hemmetinmoinen kohu tuli flanelliruutupaidasta.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä pitäis, mutta me ei olla suosiossa.

        Mitä ne Ruotsissa duunaa?
        Ilmeisesti jotain paremmin.
        Samaten Islanti..

        Ystävä sanoi vuonna 2006 kun Lordi oli lähdössä Ateenaan katoliseen maahan, että pitäis pyytää Suomen presidenttiä estämään se, että sitä ei voi maailmalle laittaa ja vieläpä Kreikkaan kun vanhoillinen maa :D

        Noh..

        Kreikka ei ole katolinen maa vaan kreikkalaisortodoksinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kreikka ei ole katolinen maa vaan kreikkalaisortodoksinen.

        Minun vastaukseni pitää. Tutkipas nyt tarkemmin. Toistan:

        Kreikka on kreikkalaiskatolinen eli ortodoksinen.

        Sattuneesta syystä tiedän sanomani 100% varmaksi.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Minun vastaukseni pitää. Tutkipas nyt tarkemmin. Toistan:

        Kreikka on kreikkalaiskatolinen eli ortodoksinen.

        Sattuneesta syystä tiedän sanomani 100% varmaksi.

        Silloin kun käytetään pelkkää "katolinen" sanaa, tarkoitetaan roomalaiskatolista.
        Pitää siis puhua joko kreikkalaiskatolisesta ja roomalaiskatolisesta, tai sitten ortodoksisesta ja katolisesta.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sillanpää oli antamassa pisteet :D

        Ja hemmetinmoinen kohu tuli flanelliruutupaidasta.

        Näissä geimeissäkö Siltsu oli pisteitä antamassa (en katsonut)?
        Viisuedustajana hän on ollut 2004 kappaleella "Takes 2 to tango".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun käytetään pelkkää "katolinen" sanaa, tarkoitetaan roomalaiskatolista.
        Pitää siis puhua joko kreikkalaiskatolisesta ja roomalaiskatolisesta, tai sitten ortodoksisesta ja katolisesta.

        Kreikkalaiskatolinen eli ortodoksinen.

        Edelleen.

        Toistan sen vielä klo 00.00.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näissä geimeissäkö Siltsu oli pisteitä antamassa (en katsonut)?
        Viisuedustajana hän on ollut 2004 kappaleella "Takes 2 to tango".

        Ai niin se edustikin, mutta oli se yksi vuosi pistejaossakin. En muista vuotta,


    • Anonyymi

      Ensi vuonna Ylen veroelätit valitkoot transuhomon laulamaan transuhomon rakkaudesta matumusulmaaniin. Kertosäkeessä sitten jotain soopaa ilmastonmuutoksesta ja loppuhuipentumana musulmaanien rukouskutsua muistuttavaa kiekumista.

      Voitto on varma.

    • Anonyymi
    • Homoilua ja vässyköintiä on nähty jo ihan tarpeeksi.. :D

      Vois vaihtaa sitä levyä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe