Miehellä kaksi naista.......

Anonyymi

Mulla on ollut hauskanpitosuhde erään miehen kanssa jo aika kauan.. Sain vasta tietää, että mies on jossain vaiheessa meidän suhdetta seurustellut vakavasti jonkun naisen kanssa ja silti ollut mun kaa... Mies ei oo ite missään vaiheessa maininnut mulle asiasta.. Mitä tästä pitäisi ajatella.... Mies myös tietää, että mulla on tunteita häntä kohtaan.... Mitähän hän on aatellut, kun on ollut kaksi naista yhtaikaa? Miksei oo katkaissut suhdetta mun kaa, kun on seurustellut?????

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska hauskanpitosuhde.

    • Anonyymi

      Pilu kiinnostaa.

    • Anonyymi

      love Is a battlefield niinpö joskus joku onnekas saapi tosissaan imee nuolla hiksenä sekä kuumissaan nannea pim*pii kik*elii pelissä mis liha on lihan arvoinen

    • Anonyymi

      Piti hauskaa sun kans kuten tiedät itsekin joten et ollut vaan seurusteluainesta.

    • Anonyymi

      Mut hei haloo... Missä tän miehen moraali on?? Miksei kertonut seurustelusuhteestaan?? Ja mitähän tyttöystävä olisi tästä menettelystä sanonut?? Olisi pelannut avoimin kortein... Tuskin meistä naisista olisi kumpikaan halunnut olla äijän kaa, jos totuus olisi selvinnyt.. Missä miehen vastuu?? Ja jos tosissaan on seurustellut miksei ole pystynyt luopumaan suhteesta mun kaa......

    • Anonyymi

      Pahoitteluni jo etukäteen seuraavasta.

      Eikös tämä tapaus ole se "ujo, hiljainen" tyyppi jolla ei ollut muka seurustelukokemusta jne.. mietit täälläkin vuosia kuinka kertoa tunteista (vaikka reikä hupikäytössä kun ukkoa huvitti....) näin herkälle blabla miehelle, ettei säikähdä? :'D Sori.. Sua varoitti moni täällä et äijä kusettaa 100-0!!
      Etkä ikinä kelvannut näkemään miehen kotia, se kun on yks hiton iso hälytysmerkki..

      Mutta ETTE seurustelleet. Se oli vain hätävaraseksiä, ikävää ettei sun puolelta.
      Moni kelpaa helpoksi reiäksi muttei suhteeseen, jos ei mm. ole mtn yhteistä. Ei kai mies silloin jää aikaa viettämään tai keskustele öitä läpi kun ei ole kiinnostava vastakappale. :/

      Mies ei ole sulle millään tapaa tilivelvollinen. Miten pistää poikki tyhjää! On varmaan muiden seurustelujen välissä käynyt purkamassa vain paineet suhun. Kun ne siveämmät naiset on tapailleet eikä heti reva levällään ilman edes yksiä kunnon.treffejä..
      Toiset ei vain arvosta itseään.

      Nyt niskasta kiinni etkä enää jatkossa "anna heti" jos tuntuu ettei miestä muu kiinnosta. Edes puhua kahvin äärellä hetkinen ennen aktia. Alkaako yhtään valaistua? Raha vain ei vaihtanut omistajaa, tätä kerran suosittelin sulle täällä. :)

      Välittävä& kiinnostunut mies haluaa olla vieressä, höpötellä hupsuja, tehdä yhdessä kaikenlaista iltakävelystä kokkailuun, leffaan vaikka käydä vain mäkkärin autokaistalla yhdessä. Tai telttareissuilla, mökillä, matkoilla etc.

      Älä siis mustankipeänä mene riehumaan muille naisille tai miehelle. Hänhän ei ollut luvannut yhtään mtn sulle?
      Kun sovitte "hauskanpidosta" niin sillä selvä! Ei ole velvollisuutta muuhun tai kertoa jos välissä seukkailee. Näin se menee.

      Tekisit vain naurunalaisen itsestäsi jos alat ulisemaan.. :(

      - Näitä on nähty :P

      • Anonyymi

        Nykyään on ihan arkipäivää muuten, että on avoimia suhteita. Tai nainenei pidä seksistä tai kykene niin mies käy muualla ne hommat hoitamassa. Ns. Mälliämpärin luona. Kuten ennen vanhaan sanottiin, aina ollut tätä. :)

        Eli muut jutut naisystävän/vaimon kanssa, nukutaan yöt vieressä ja matkustellaan yms. Se paineiden purku sit jonkun ns. hauskanpitoeukon kanssa. Tylyä mutta tuskin kukaan pakotti Sua Ap siihen?
        Muistelen ettet halunnut luopua siitä ja olet jättänyt monet miehet väliin, kun et uskonut samanlaista ikinä olevan(hyvin naiivia) muiden kanssa. Niin.. voisi olla parempaakin.

        Joskus on myös esim. herpes tai kondylooma näillä tyypeillä ja kotona ei siksi hommailla, ainakaan ilman kumia.
        Sun kanssa paljaalla tais mennä enimmäkseen? ;)


      • Anonyymi

        Toivottavasti nämä "ei ole velvolliset" saavat vielä siipeen ja pahasti, koska suhteessa on aina kaksi osapuolta. Loppukin kuuluu silloin tehdä niin, että toinenkin sen tietää


      • Anonyymi

        Välillä se herpes voi olla kotonakin sillä naisella ja sitä vedetään paljaalla ja joskus saattaa vahingossa vieraissakin tulla vedeltyä paljaalla. Ei varmaan ole tullut mieleen? Minulla on useampikin parisuhteessa oleva ystävätär jolla on edellisestä vakisuhteesta pettäjä mieheltä lahjaksi saatu herpes elinikäisenä riesana.


    • Anonyymi

      Miks sä siitä otat jengaa, miten heppu postiaan hoitaa? Sähän olit vaan hauskanpitodiilissä ja sait mitä pyysit.

    • Anonyymi

      Palstatotuuden mukaan olet toiminut ns. spermaränninä ko. hauskanpitokaverille....vieläkö on hauskaa??

      • Anonyymi

        spermaränni :D


      • Anonyymi

        heartache, no promises, no demains
        belive me i can´t tell why but we are stong
        both of us knowing, woaaah ! love is battelfied

        joskushan naiset tappelee miehestä. mistä ne tappelee jos tappelee, vehkeestäkö


    • Anonyymi

      Mulla oli kaksi naista samaan aikaan.
      Syy oli se, että toinen suhde vaikka tulinen olikin ko. nainen oli välillä todella hankala ja teräväkielinen. Samoin saattoi suuttua ja lähteä yks kaks pois.

      Eli täysin epästabiilikuvio. Sitte kun tapasin toisen naisen niin olivat siinä samanaikaisesti.

      Lopulta lopetin ekan kuvion kun nainen ryyppäsi mielummin ja muiden kanssa. Mulle se ei ollut enää edes silloin mikään suhde.

    • Anonyymi

      hauskanpitosuhde on reikäsuhde

      • Anonyymi

        Pidemmän päälle kukaan ei tyydy hauskanpitosuhteeseen. Tai sitten ei ole minkäänlaisia kykyjä tunne ja vakituiseen suhteeseen.

        Valitettavasti tänä päivänä deittipalstoilla on niin paljon ihmisiä jotka haluavat vain pelkän "hauskanpitosuhteen".

        Tosi harva hakee sieltä yhtään mitään muuta.


    • Anonyymi

      Olet vain reikä miehelle ja naiset kuitenkin haluu pelimiehii jotka panee muita naisia.

    • Anonyymi

      Kyllä vain ihan mahtavaa seksiä olen saanut tältä mieheltä ja saan sitä edelleenkin aina kun vaan pyydän.. Meillä naisillakin on tarpeet.... Eli kyllä vain seksisuhde ja upea sellainen meillä on ollut... Ja Veikkaanpa, että aika monella muullakin on sellainen... Mutta pointti on se, että miehellä oli kaksi naista samaan aikaan.... En siis suinkaan ollut tauolla miehen seurustelusuhteen aikana vaan puuhailtiin minkä kerettiin.... Ei toki mies ole mulle tilivelvollinen, mutta seurustelukumppanilleen olisi kyllä ollut.. Eikä ollut munaa laittaa toista hommaa tauolle seurustelun ajaksi... En minä valita, ihanaa seksiä olen saanut... Eihän tämä mies tee väärin ketään muuta kuin itseään kohtaan.. Mulla on täysin puhdas omatunto, koska en ole tiennyt asiasta. Ja hyvä, että kaverin moraali paljastui, eihän tuollainen sovi avioimieheksi ollenkaan, mutta hyväksi panoksi ja ratsukseni kyllä!!!!!

    • Minulla on vaimo ja nussin silti vieraita juoppoja akkoja, siihen on tullut jotenkin ihan himo, Valitsen naimisissa olevia akkoja, niiden pimperot tuntuvat kiihottavimmilta.

      • Anonyymi

        Homo perseennuolija maistuuko hyvältä?


    • Maistuvan se ku. Olen bi ja saan ulkoilta mannaa melaa ahteriin aina välillä.

    • Anonyymi

      Sinullahan on vaan hauskanpitosuhde eli mitä merkitystä sillä on ? minulla on kans FWB 3 naisen kanssa ja ei se ketään haittaa. Itte sinä tavaraas jaat. sit vielä kyselet.

    • Anonyymi

      "Mies myös tietää, että mulla on tunteita häntä kohtaan...."

      Olen onnistunut pääsemään naisen kämpille tai omaan noin viisi kertaa, aloite tai selkeä epäsuora pyyntö aina naiselta. En olisi suostunut ellen olisi itsekin ollut kiinnostunut. Kolmella näistä oli selvästi tunteita minua kohtaan ja "vaativat" päästä sänkyyn. Syystä ja toisesta pitempää suhdetta noistakaan ei tullut. Tätäköhän naiset tunteen osoittamisella tarkoittavat?

      Onko nainen sittenkin se aktiivisempi osapuoli vastakkaisista puheista huolimatta. Mistä tiedät, että hauskanpitokaverillasi on vain yksi muu nainen?

      • Anonyymi

        Noin viisi kertaa..miten itse voinkaan muistaa jokaisen naisen tarkasti joita ollut 27 kpl?
        Olisko sulla liian pieni tai kyvytön pippeli kun tunteet loppuikin.


    • Anonyymi

      Naiet just haluaa rattomiehiä jotka panee muita naisia. Ei kelpaa luotettava normi yhden naisen mies.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe