Näin meillä Suomessa!

Anonyymi

Aamun hesarissa oli, että muuttoliike Suomesta pois on kasvanut. On jo ongelma Pohjanmaalla. Lähtijät enimmäkseen hyvin koulutettuja, kielitaitoisia.
Hienoa, vienti ja tuonti loppuu. Pian meillä on vain kotimarkkinat. Eiks ole kiva vai mitä muut asiasta ovat mieltä?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on hyvä. Päästään reilusti tavotteisiin. Sitähän Sitrakin on laskeskellut ettei autoiltaisi.

    • Anonyymi

      Ihme kun Suomessa ei keskustella maastamuutosta. Miksi persutkin vaikenevat. On tärkeämpi kuin mashanmuutto.

    • Anonyymi

      herrat ja niiden rahat sinne ulkomaille lähtee

    • Anonyymi

      Persut haaveilevat Suomi takaisin 1930-luvulle. Persujen rautasaapas- ja koppalakkifetismi ei ole kaikkien mieleen. Siksi fiksuimmat lähtevät suomesta ensimmäisinä.

      • Lähtevät pakoon imaaneja ja mullajehia sekä heidän aivopesemiä käskyläisiä.( lue vihervassareita mussukoita.)


    • Lähi-idästä ja afrikan sarvesta tulee hyvin korkeasti koulutettua väkeä tilalle, tosin osa ei osaa lukea tai kirjoittaa edes omalla kielellään. Tämä edellä mainittu (pikku ongelma) hoidetaan SPR:n tekemällä tutkimuksella lähes 1/4 osaan on korkeastikoulutettuja ja lopuillakin toisen asteen tutkinto. Nou hätä siis Suomi.

    • Anonyymi

      Eli EU- suunnitelma etenee aikataulussaan :-(

      Vuonna 2040 on Suomi autioitunut ja kaikki infra kadonnut.
      Suomessa elää vain enään ne jotka tuottavat matkailupalveluita Eurooppalaisille ökyrikkaille.


      Tosin, niiltä jäi yksi seikka huomaamatta, nimittäin se että täällä ei kesällä viihdy yksikään Eurooppalainen noiden hytysten vuoksi.

    • Anonyymi

      Monet lähtevät maasta täällä vallitsevan ahdistuneen asenteen vuoksi. Eivätkä palaa.
      Itse olen tullut takaisin. Täytyy todeta, että alku paluun jälkeen oli vaikeata. Oli tottunut elämään vapaassa lännessä jossa jokainen voi olla mitä itse haluaa.
      Ihmettelen myös miksi persut eivät näe maastamuutoa ongelmana. Älämölyä vain Afrikan sarvesta ja keskustelu yritetään kääntää asiasta pois.

    • Anonyymi

      Itsekin olen jo päättänyt muuttaa etelään. Olen tehnyt kokopäivätyötä 37 vuotta ja maksanut veroja Suomeen yli miljoona Euroa. Nyt se loppuu. "Tatun" luksuselämää en aio enää rahoittaa. Muutan sinne, missä autoilu ei ole syntiä ja sosiaalitantat ei ohjeista miten elämää tulee elää. Vihreät saavat työntää tummanvihreän EU-standardien mukaisen kurkun - tiedätte kyllä minne...

    • Anonyymi

      No mitäs porukkaa sieltä sitten niin hirveästi lähtee?

    • Anonyymi

      Demarihallitukset ovat vuosikymmeniä tähdänneet suomalaisten lapsettomuuteen.
      Suomalaisperheiden lapsiluku on 1.4 , enempään ei ole varaa.
      Esim Somaliperheiden vastaava luku on 4.0.

      Voiko joku sosialisti kertoa miten tämä on mahdollista????

      Rinne jo kertoi paikkaavansa tämän ongelman tuomalla miljoonia pakolaisia esim afrikasta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2513
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      184
      1609
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      77
      1529
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1323
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      75
      935
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      771
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      709
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      653
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      28
      630
    Aihe