Kokematon aloittaa suhteen

Anonyymi

Sitä kun on ollut yksin koko elämänsä (37 vuotta) ja etsinyt elämänkumppania/elämän rakkautta.
Ja sitten kun se löytyy niin..
Miksi ei osaa olla naisen kanssa!? Kai se on sitä kun ei vaan ole kokemusta naisen kanssa olemisesta/asumisesta.
Kaikki parisuhteen, siis KAIKKI taidot on tasoa aloittelija. Seksit, pöperöiden kokkaus, small talk.
Eli mitäs minä nyt

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksinkertaisesti alat opettelemaan.

    • Anonyymi

      Harjoittelu tekee mestarin.Kukaan ei ole seppä syntyessään.

    • Ja kerro sille naiselle asiasta, keskustelu on ykkös juttu, jos ei puhetta ei oo muutakaan. Luottamus ansaitaan, sitä ei voi ottaa. Zemppiä jatkoon.....

    • Anonyymi

      Sori kun kysyn näin suoraan mutta ootko sä tossa suhteessa varmasti siksi että sä oot aidosti kiinnostunu tosta naisesta ja hänen kanssa vaan yksinkertasesti on hyvä fiilis vai siksi että oot koittanu koko elämäs koittanu etsiä kumppani KOSKA muillakin on ja koet itsesi oudoksi/erilaiseksi jos päättäisitkin ettei noi kuviot vaan sattuiskaan olemaan sua varten? Ihan siis mielenkiinnosta kysyn. Ite just 30v ja oon aina tienny etten tuu koskaan harrastamaan seksiä enkä seurustelemaan kenenkään kanssa. Vihaan yleisesti turhaa paskanjauhantaa ja vielä enemmän lepertelyä tai mitään helvetin keikistelyä

      • Anonyymi

        Ei sun ehkä kannata "tyrkyttää" tapojas aloittajalle. Sä oot aina tiennyt ettet tule kenenkään kanssa koskaan oleen millään tavalla ja viihdyt ehkä keskenäsi, hyvät sulle. Aloittaja on etsinyt sitä vastapuolta ikänsä ja sen mieleisensä löydettyään ihmettelee ettei kaikki käykkään kuin elokuvissa. Se mistä ei ole kokemusta saattaa hieman ahdistaa, mutta elämä on. Kokemuksia touhusta jos toisesta saa vain kun uskaltaa heittäytyä peliin, epäonnistumisenkin uhalla. Se että pelkää suhteen epäonnistuvan sosiaalisten ominaisuuksiensa vuoksi ei ole synonyymi sille, että pitää jäädä yksin sen vuoksi ettei parisuhde ja saman peiton alta herääminen ole oma juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun ehkä kannata "tyrkyttää" tapojas aloittajalle. Sä oot aina tiennyt ettet tule kenenkään kanssa koskaan oleen millään tavalla ja viihdyt ehkä keskenäsi, hyvät sulle. Aloittaja on etsinyt sitä vastapuolta ikänsä ja sen mieleisensä löydettyään ihmettelee ettei kaikki käykkään kuin elokuvissa. Se mistä ei ole kokemusta saattaa hieman ahdistaa, mutta elämä on. Kokemuksia touhusta jos toisesta saa vain kun uskaltaa heittäytyä peliin, epäonnistumisenkin uhalla. Se että pelkää suhteen epäonnistuvan sosiaalisten ominaisuuksiensa vuoksi ei ole synonyymi sille, että pitää jäädä yksin sen vuoksi ettei parisuhde ja saman peiton alta herääminen ole oma juttu.

        En käsittääkseni tyrkyttänt mitään vaan esitin kysymyksen kun aloittajalla on jo ikää. Lisäksi esitin näkökannan mikä lähinnä antaa mielestäni kuvan että olen sisäistänyt mitä aloittaja pohtii.... Tää sattuu olemaan avoin keskustelupalsta ja mun mielestä on rikkaus että tänne saa tuoda eri näkökantoja ja pohdintoja, ILMAN että sun kaltanen PUUSILMÄ torppaa kaiken heti ja sytyttää oman kyttyränsä tuleen siksi että täällä vallitsee muidenkin mielipiteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsittääkseni tyrkyttänt mitään vaan esitin kysymyksen kun aloittajalla on jo ikää. Lisäksi esitin näkökannan mikä lähinnä antaa mielestäni kuvan että olen sisäistänyt mitä aloittaja pohtii.... Tää sattuu olemaan avoin keskustelupalsta ja mun mielestä on rikkaus että tänne saa tuoda eri näkökantoja ja pohdintoja, ILMAN että sun kaltanen PUUSILMÄ torppaa kaiken heti ja sytyttää oman kyttyränsä tuleen siksi että täällä vallitsee muidenkin mielipiteet

        Mielestäni on tarpeetonta syyttää kommentoijaa PUUSILMÄKSI. Aivan hyvä ja asiallinen sekä perusteltu kommentti vastaukseesi.


      • Mä tykkäsin aloittajan kirjoituksesta. Itseäni ei moinen haittaisi. Ensin voi ystävystyä ja sitten aikaa myöten opetella muuta. Hyvä ystävyys on paras perustus suhteelle, seksin koen pinnalliseksi höyläämiseksi. Ole rehellinen ja aito. Onnea sinulle.


    • Anonyymi

      Kajoan keskusteluunne, mutta eikö tuo edellinenkin ollut näkökanta ja pohdinta avoimelle palstalle? Herneen nekkuun ottaminen muiden mielipiteiden tiimoilta ei osoita suvaitsevaisuutta.
      Kuulostaa hieman hassulta tälläisestä vuosimallin 57 muorista tuo ilmauksesi ",,, kun aloittajalla on jo ikää". 37-vuotias on vielä teini rakastumaan ja moneen kertaan :).

    • Anonyymi

      Hei AP, tavatessasi miellyttävän , vastakkaista sukupuolta (tai miksei saamaakin!) henkilön,juttele vain normaaleista asioista!
      Tavallisia ihmisiähän te kumpikin olette. Mieti jo edeltäpäin aiheita joista voisitte jutella - niitä kun on maailma pullollaan. Sinun ei koskaan tarvitse ajatella että mitäs minä nyt sanoisin.

      Henkilökohtaisuuksiin ei tietenkään tarvitse mennä. Toinen todennäköisesti ei ole edes kiinnostunut onko sinulla ollut yhtä ainutta "seuruteluystävää" vai monta tusinaa. Se todellakaan ei kiinosta niin kovasti ketään eikä sitä tarvitse mainostaa!

      Vain juttele yleisistä asioista ja kuuntele miten toinen niihin vastailee. Sitten vain jatkatte ajatusten vaihtoa. ei se sen kummempaa ole.
      Joskus myöhemmin, kun huomaat että seilaatte samalla alltopituudella, voit (halutessasi) ujuttaa joitakin henkilökohtaisia asioita.

      Vai luulitko sinä että edetään kuten halvoissa roskaelokuvissa: alapäät "seurustelee" vain keskenään. Tuntematta kummankaan yläpäästä yhtään mitään. Tietty , jotkut minimaalisen älykkyyden omistajat toimivat juuri noin. "Eletäänhän nyt toisella vuosituhannella". Noin on jotkut eläneet vuodesta -5000.
      Sinä selvästikään et halua kuulua tuohon ryhmään. Ethän?

      • Anonyymi

        Miten niin samaa häh???


    • Anonyymi

      Mä kipuilen asian kanssa, mutta toisinpäin.. Oon ollut jo pitkään ihastunut yhteen tyyppiin. Meillä on tosi hyvä olla yhdessä, siis tehdä asioita. Nähdään aika usein, viestitellään jonkun verran. Joka kerta kun tavataan niin toisen kans on vaan niin helppo ja kiva olla. Helppo puhua ja tulla toimeen. Välillä tulee niitä hetkiä, pitkiä katseita toiseen.. Mutta tilanne ei ole edennyt enempää.. Ehkä juuri siksi, koska hän, siis mies on kokematon. Takana ei ole yhtään seirustelusuhdetta ja luulen, että hän ei vaan osaa edetä tai sitten ei edes halua edetä. Mä taas en uskalla edetä, koska en halua menettää meidän yhteyttä. Vaikeaa siis myös näin päin...

      • Anonyymi

        Kannattaa yrittää edetä jotenkin 🙂 Suhteenne vaikuttaa mielenkiintoiselta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa yrittää edetä jotenkin 🙂 Suhteenne vaikuttaa mielenkiintoiselta .

        No sitä se on ollut.. Ehkä jossain vaiheessa täytyy kokeilla edetä tai sitten tyytyä vain ystävyyteen.. Aika näyttää miten käy 😀


    • Harjoitus tekee mestarin..

    • Anonyymi

      Kukaan ei osaa. Loput valehtelee.
      Ostin naisen käyttöohje kirjankin ja se on tyhjää täynnä. Sinänsä sisältörikas, mutta edes tiede ei ole onnistunut selvittämään naisen logiikkaa.

    • Anonyymi

      Ainoa neuvo minkä voin antaa. Valmistaudu kompromisseihin. Niitä tulee tuhansia.

    • Anonyymi

      Ystävyys on ainoa lähtökohta, parhaimmillaan siitä kehittyy kiintymys,
      Minkä enemmän odotuksia sitä enemmän pettymyksiä

      Ystävällisesti

    • Anonyymi

      Varaudu henkisesti kahteen asiaan, niin homma sujuu.

      Ensinnäkin varaudu siihen, että pieleen menee. Teet mitä tahansa, niin ei se mene ihan putkeen kuitenkaan ;)

      Toiseksi varaudu pyytämään anteeksi. Sillä korjaat ensimmäisen kohdan virheet ja otat opiksi.

      Sitä se on naisen kanssa eläminen, nimimerkillä kokemusta on.

    • Anonyymi

      Puhu. Ole rehellinen ja avoin.

    • Anonyymi

      Ota rennosti ja kärsivällisesti. Samasta pisteestä sitä on kaikki aloitettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe