Tässä vähän varttuneempana hoksasin mihin nykymaailman meno on johtanut. Naiset jotka etsivät miestä tositarkoituksella ovat yli 37 vuotiaita. Siihen asti juostaan ympäri kyliä niin ettei hameenhelma persusta tavoita. Ja sitten kun "ollaan valmiita perustamaan perhe" yllätytään ettei menekkiä enää olekkaan markkinoilla.
Nuoret ovat nättejä vain siitä syystä että lajin lisääntyminen ja pariutuminen tapahtuisi nuorella iällä. Esim. 19-21 vuotiaan varatlo palautuu täysin ennalleen synnytyksestä. Mitä ei enää tapahdu kun ikään on yli 27 vuotta. Ja poikkeuksetta yli 30 kymppiset eivät saa vartaloaan enää kuntoon koskaan.
Jo tästä sisäänrakennetusta mekanismista johtuen miehet katselevat aina nuoria naisia. Ja jos naiset eivät siinä vaiheessa ymmärrä pariutua vaan kuvittelemvat markkinavoimansa säilyvän ikuisesti (koska miehiä riittää) niin tuloksena on nykyinen trendi: Vanhat naiset etsivät itselleen mistä samalla kun syyllistävät miehiä siitä että ne pokailevat nuoria tyttöjä.
Täytyy sanoa että kun nuori tyttö on siinä kahdenkympin korvilla niin on se vaan kaunis. Itse yli 50 vuotiaana miehenä arvosta yli kaiken sitä jäntevää vartaloa joka poikkeuksetta on vielä hoikka. Niitä pieniä nännejä joista saunanikkunasta tuleva valo hohtaa läpi ja sitä ihoa jossa hikipisarat juoksevat pieninä palloina. Ja sitä katsetta, kun nuori nainen katsoo syvälle silmiin, pehmeällä katseella posket punertuen.
Enkä minä muunlaista kumppania haluakkaan. Olen onnellinen että vaimo lähti kelkkomaan ja lapset ovat jo aikuisia.
Sinkut etsii kumppania
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Wau! Minä olen siis poikkeus :) Olen saanut lapsen 35v ja kroppa on palautunut, tiukat paikat. Jostain kumman syystä kysyntää oli huomattavasti enemmän päälle 40v kuin 2-kymppisenä. Eikä slloin olisi tullut mieleenkään, että huolisi 5-kymppisen miehen, kun en ole h** niin rahalla ei saa. Ja edelleenkään en ole huolinut kuin yhden 5-kymppisen ja sekin oli virhe. Nyt omat tulot on isommat kuin valtaosalla heistä ja 30-40 vuotiaita on tarjolla niin ei tarvi pappoihin tyytyä. Joten keep dreaming!
Ps. En ole poikkeus- Anonyymi
No et sä Laura nyt oikeasti ollut niin tiukka, päinvastoin.
Ja raha sinulle tuntui nyt toisessa olevan yksi aika iso kriteeri muutenkin.
En edelleenkään halua "edustusrouvaa", kuten en halunnut seurustellessammekaan.
No noinhan se parisuhdemarkkina-arvoteoria pääpiirteissään menee.
Tosin jos olet kuosissa oleva nelikymppinen nainen, saat baari -iltana enemmän ehdotuksia kuin samanikäiset miehet ikinä. Katselin tuossa pari viikkoa sitten menoa helsinkiläisessä Erottaja Bar: ssä ja timmiä arviolta 55-60 v naista pokaili varmaan ainakin 15 miestä ikäväliltä 18-50. Silti se määrä on luultavasti murto osa siitä, mitä se oli, kun hän oli 20 v.
Kuinka moni noista miehestä olisi ottanut hänet perisuhteeseen? Luultavasti ei kukaan.- Anonyymi
Kyllä. Eronneena reilu nelikymppisenä puhelin plingaili, sähköposti laitettiin ja ehdotuksia tuli myös baarissa, vaikkei kyllä ruuhkaksi asti.
Oli TODELLA vaikea erottaa näistä miehistä se, kuka olisi kiinnostunut parisuhteesta kanssani. Se oli uuvuttavaa, kuluttavaa ja ehkä jopa surullista. Siksi että parikymppisenä kauniina ja timminä oli sama tilanne! Miehiä vain oli reilusti enemmän.
Onneksi löysin sitten sen joka halusi minut ihan omakseen. Saadaan paneskellakin niin paljon kuin sielun sietää ja paikat kestää ja parisuhderakkaus on kahden aikuisen välillä kunnioittavaa ja kypsää.
Osa jää haikailemaan niitä parikymppisiä ja sallin sen heille, onnekseni ihan kaikki ei ole samaa mieltä.
Parisuhdenainen 47v Siinä mielessä kyllä myönnän ehkä osien vaihtuneen iän myötä, että uskoisin, että kuosissa oleva järkevä 40-50-vuotias mies löytää helpommin uuden parisuhteen samanikäisen tai nuoremman naisen kanssa kuin samoilla spekseillä varustettu nainen. Puhun siis tässä tapauksessa nimenomaan parisuhteesta.
- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Siinä mielessä kyllä myönnän ehkä osien vaihtuneen iän myötä, että uskoisin, että kuosissa oleva järkevä 40-50-vuotias mies löytää helpommin uuden parisuhteen samanikäisen tai nuoremman naisen kanssa kuin samoilla spekseillä varustettu nainen. Puhun siis tässä tapauksessa nimenomaan parisuhteesta.
Hmm. Itselläni ei ollut mitään vaikeutta löytää 45v uutta miestä. Nuorempaa. Liian paljon nuorempaa en edes etsinyt.
Sen olen kyllä pannut merkille, että "järkeviä" 40-50 vuotiaita miehiä on vähemmän kuin järkeviä samanikäisiä naisia. Ikävä kyllä alkoholi ja epäterveet elämäntavat ovat etenkin tuossa ikäryhmässä kovin tavallisia. Joistain miehistä myös hönkää puhdas naisviha. Joka on sinänsä huvittavaa, kun naista ovat etsimässä...
40-50 vuotiailla naisilla on myös usein huomattavasti enemmän vastuita (työ, koti/lapset, omat vanhemmat...) kuin saman ikäisillä miehillä. Usein käykin niin, ettei nainen enää etsikään uutta parisuhdetta, kun on saanut lapset kasvatettua. Etenkään sellaista parisuhdetta, jossa asutaan yhdessä. Anonyymi kirjoitti:
Hmm. Itselläni ei ollut mitään vaikeutta löytää 45v uutta miestä. Nuorempaa. Liian paljon nuorempaa en edes etsinyt.
Sen olen kyllä pannut merkille, että "järkeviä" 40-50 vuotiaita miehiä on vähemmän kuin järkeviä samanikäisiä naisia. Ikävä kyllä alkoholi ja epäterveet elämäntavat ovat etenkin tuossa ikäryhmässä kovin tavallisia. Joistain miehistä myös hönkää puhdas naisviha. Joka on sinänsä huvittavaa, kun naista ovat etsimässä...
40-50 vuotiailla naisilla on myös usein huomattavasti enemmän vastuita (työ, koti/lapset, omat vanhemmat...) kuin saman ikäisillä miehillä. Usein käykin niin, ettei nainen enää etsikään uutta parisuhdetta, kun on saanut lapset kasvatettua. Etenkään sellaista parisuhdetta, jossa asutaan yhdessä.Jep, en sano, ettei olisi poikkeuksia sääntöön kymmenin tuhansin.
Kyllä itsekin olin 44 vuotiaana erotessani aika katkera naisille, kunnes kohtasin oikeasti hyvän ihmisen, vaikka olin ajatellut olla sinkkuna seuraavat 6 vuotta.
En oikein uskonut , kun naispuoleinen työkaverini sanoi fiksuilla keski-ikäisillä miehillä on kova vienti. Muistissa oli nuoruusvuodet, jolloin menestys naismaailmassa ei ollut kovin hyvä.- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Jep, en sano, ettei olisi poikkeuksia sääntöön kymmenin tuhansin.
Kyllä itsekin olin 44 vuotiaana erotessani aika katkera naisille, kunnes kohtasin oikeasti hyvän ihmisen, vaikka olin ajatellut olla sinkkuna seuraavat 6 vuotta.
En oikein uskonut , kun naispuoleinen työkaverini sanoi fiksuilla keski-ikäisillä miehillä on kova vienti. Muistissa oli nuoruusvuodet, jolloin menestys naismaailmassa ei ollut kovin hyvä.Vaikka kukaan nainen ei ole yrittänyt lähennellä minua, ei tulisi mieleeni olla katkera naisille. Elämän syytä tämä on eikä naisten.
- Anonyymi
Katkeruus paistaa kilometrien päähän. Jos vaan hautaat itsesi, niin muiden ihmisten ei tarvitse kuunnella katkeraa kitinääsi.
- Anonyymi
Ihme yleistyksiä, jotka eivät pidä paikkaansa.
En seurustele vartalolla, joka ei tarkoita sitä, ettenkö huolehtisi kropastani. Se on ainoa joka minulla on. Miehen valinnassa ei ole koskaan ollut vaikeuksia - näin vanhempana vielä vähemmän. Miehen tulee täyttää muutama seikka, joista tärkeimpiä on sosiaaliset taidot, empatiakyky. Alkoa ei saa kulua ja mielenterveys on oltava kunnossa. Yms.
Itselläni on huomattavasti nuorempia miesystäviä esim. 22v nuorempia (kuten myös nuorempia naisystäviä). Ja ystävänä he myös pysyvät. Mielestäni olisi pelleilyä "seurustella" lähes lasteni ikäisten miesten kanssa. Pelleilyssä ei ole mitään minulle arvokasta. Parisuhteessa puolestaan tärkeintä rakkauden lisäksi on kumppanien molemminpuolinen kunnioitus ja arvostus.
Nainen 55v - Anonyymi
Se on totta että 50v miehet ovat niin kulahtaneita. Juoppoja möhömahoja tai muuten vaan äklöjä.
Ja sitten kun he eroavat niin haluavat toteuttaa fantasioitaan, ja ovat ihan hukassa eivätkä pysty mihinkään vakavaan.
Eli aika lottovoitto jos ns.normaalin kivan miehen löytää enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1197043Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1164811L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa624064TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143404Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6932134Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2431520- 661388
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581378Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j531326Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121002