Aamulla ei jaksa lähteä töihin

Anonyymi

kun tietää että raskaan työpäivän jälkeen ei ole kotona ketään joka rakastaa ja välittää...
Jos olisi kotona vastassa ihana neitokainen, jota voisi rutistaa ja joka tulisi kainalooni, mukava olisi tulla kotiin...

Jalkasieni

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen eronnut jo yli 10 vuotta sitten, ja minusta on kivaa tulla työpäivän jälkeen kotiin, kun ei ole ruikuttava kiukkuinen vaimo vastassa. Saan olla aivan rauhassa.

• Anonyymi

Sinulla on ollut väärä vaimo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on ollut väärä vaimo

Atm saa vain vittuilevia kurppia, hän ei voi valita. Kaikki kelpaa. Jopa työtön läski juoppo.

• Anonyymi

töitä ei kannata tehdä jos ei saa pillua.

• Anonyymi

Pillun eteen ei kannata tehdä töitä.

• Anonyymi

Eipä se ole pääasia....

Jalkasieni

• Anonyymi

En tee töitä enkä hae töitä.

• Joo ei jaksa ja siksi en käy töissä, eipä se pillun perässä juokseminen kannata jos sitä ei helpolla saa, onneks sain "lottovoiton" niin ei tarvi käydä töissä.

• Anonyymi

Kohta tunnin päästä joudun töihin. Vituttaa jo valmiiksi.

• Anonyymi

Jalkasienellä on viikonloppu, ei tarvitse töihin lähteä...
        Mukavaa olisi näin viikonloppuna herätä aamulla pieni ja ihana Aasialais neitokainen kainalossa...

Jalkasieni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jalkasienellä on viikonloppu, ei tarvitse töihin lähteä...
        Mukavaa olisi näin viikonloppuna herätä aamulla pieni ja ihana Aasialais neitokainen kainalossa...

Jalkasieni

Ei hekään aina ole ihania.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hekään aina ole ihania.

Ainakin melkein aina...

Jalkasieni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin melkein aina...

Jalkasieni

Haaveissasiko? Vai mihin tuo uskomus perustuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haaveissasiko? Vai mihin tuo uskomus perustuu?

Miten pieni ja söpö neitokainen ei voisi olla ihana...?

Jalkasieni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pieni ja söpö neitokainen ei voisi olla ihana...?

Jalkasieni

Kuule, ulkonäkö ja koko ei kerro naisesta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule, ulkonäkö ja koko ei kerro naisesta mitään.

Esim. itse olen pieni ja söpö mutta en kovin mukava.

• Näin aasialaisen naisen nuoren miehen kanssa päivistyksessä olemuksesta näkyi täysin alistukseen opetettu olemus asettua miehen jalkojuuree Katsoakseen miestä puhuttaessa ylöspäin kun mies lähti kävelemään nurkan taakse. nainen otti heti tapletin esiin hymyssä suin muuten sit sitten oltiin pää kumarassa suu mutrulla ja pisti pois kun nuori mies tuli takaisin.

• Anonyymi

Piti lukea moneen kertaan kun kirjoitus oli ilman pisteitä, tänään kauppareissulla... oli joku eurovaalimainosryhmä, jotain karjujia tuli paikalle... en ole aivan varma että tunsinko toisen niistä jostain, kun taisi tervehtiä, hämärä muisto voi olla jostain, mutta en ole varma.

Noh sitten kaupassa, eräs aika hauska myyjä-tyttö, joka osaa muuten puhua sujuvasti venäjää myös niin heti tervehtimässä hymyn kanssa kun menen ostoksille tuohon kauppaan.

Vanhaa musiikkia, Del Shannon - Runaway: https://www.youtube.com/watch?v=0S13mP_pfEc

• Anonyymi kirjoitti:

Piti lukea moneen kertaan kun kirjoitus oli ilman pisteitä, tänään kauppareissulla... oli joku eurovaalimainosryhmä, jotain karjujia tuli paikalle... en ole aivan varma että tunsinko toisen niistä jostain, kun taisi tervehtiä, hämärä muisto voi olla jostain, mutta en ole varma.

Noh sitten kaupassa, eräs aika hauska myyjä-tyttö, joka osaa muuten puhua sujuvasti venäjää myös niin heti tervehtimässä hymyn kanssa kun menen ostoksille tuohon kauppaan.

Vanhaa musiikkia, Del Shannon - Runaway: https://www.youtube.com/watch?v=0S13mP_pfEc

Oli siellä kaksi pistettä😁 ja ilman pilkkuja.

Minusta myyjä on ilo silmälle varsinkin tuossa kohtaan kun on hyvin iloinen sinun pitää tarkkailla onko se erityisesti sinun kohdalla tai ikäisiesi vai kaikkien kohdalla hyvää asiakaspalvelua.

Minulle tuli hyvästä asiakaspalvelusta mieleen yksityislääkäri joka otti asiakkaan vastaan.
        ” minulla on teidän laukullekin oma tuolikin varattuna, astukaa peremälle.”
        Naureskelimme lipeväkieliselle lääkärille kun oli hyvin läpinäkyvä ja hassu, kokisin tilanteessa pakokauhua juosta karkuun.

• Anonyymi

Läpinäkyvä Lääkäri eli Lälläri, Hollow Man.

Mutta joskus tulee sellaisia tilanteita että joku sanoo tuntevansa, mutta sitten itse ei muista, mutta toinen väittää muistavansa, joku tuli kerran sanomaan että: miten menee, ihmettelin että kukahan, otti lasit pois päästä ja en siltikään muistanut tai tunnistanut häntä vaikka kertoi paikankin.

Tietysti tuollainen on harmittavaa, mutta voi myös sattua väärinkäsityksiäkin, eli väärintunnistamisia :D

• Anonyymi

Voi neitokaista... :-(
        Jos olisi minun kanssani, olisi neitokainen iloinen eikä suu mutrussa...
        Kunnioittasin neitokaista ja olisin kiltti....🤗

Jalkasieni

• Anonyymi

Sitten tulee jotkut "hengenvaaralliset hullut" jotka tekevät täysin mitä haluavat itse tehdä... ja porukka on jotain joka pelottaa jo ulkonäöltäänkin kokeneinta nyrkkeilijää tai rekkakuskiakin, että ei tule kuolema jo heti näkemältäkin ylikomisariollekin jos jo ei pelota ja kopeloi asettaan :D

Ampuvat kuin Lucky Luke, varjoaan nopeampi sarjakuva :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten tulee jotkut "hengenvaaralliset hullut" jotka tekevät täysin mitä haluavat itse tehdä... ja porukka on jotain joka pelottaa jo ulkonäöltäänkin kokeneinta nyrkkeilijää tai rekkakuskiakin, että ei tule kuolema jo heti näkemältäkin ylikomisariollekin jos jo ei pelota ja kopeloi asettaan :D

Ampuvat kuin Lucky Luke, varjoaan nopeampi sarjakuva :D

Minä en tee neitokaiselle mitään pahaa...
        Minua ei tarvitse pelätä...

Jalkasieni

• Anonyymi

Minä ainakin tykkään siitä kun tulee kotiin ja ei ole ketään vittuilemassa päin näköä. Erosin 5 vuotta sitten ja menee paremmin kuin koskaan. Tänäänkin lauantaina kävin töissä vaikka ei olis edes tarvinnu mut ku tykkään töistäni eikä oo mitään mursua rajoittamassa mun elämää. Kyllä ei aikuiselle miehelle naisella ole muuta käyttöä kuin se limainen reikä jalkovälissä. Mitä naisella muka oikeasti muuta tekee?

• Anonyymi

Onhan elämänkumppanista aina tukea vaikeina aikoina. Toisaalta jakaa ilot. Tai etkö esimerkiksi tykkää keskustella naisen kanssa?

• Anonyymi

"Kyllä ei aikuiselle miehelle naisella ole muuta käyttöä kuin se limainen reikä jalkovälissä. "
        Huomasin saman tänä viikonloppuna. Ikkunanpesussa meikän piti olla pelkkä sivustakatselija. Koulutusta vastaava työ on kielletty kotona.

Mieskaverini mielestä naisen paikka on hellan ja patjan välissä, ei esim. siivouskaapilla tai pihassa. Nainen on hänelle turhake kaikessa muussa.

• Anonyymi

Työn tarkoitus on maksa veroja eli töihin siitä saatanan lusmut

• Anonyymi

Se on Sinun työsi maksaa Minulle veroja mene itse tekemään töitä jotta saan rahaa itselle :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5145
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3678
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1524
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1411
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1302
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1208
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1127
    Aihe