Niin ketä yrität iskeä tällä hetkekellä?
Ketä yrität iskeä?
21
<50
Vastaukset
En ketään. Minä vain poukkoilen ja törmäilen. Olenhan sentään pallo, jos avatariin on luottamista.
- Anonyymi
Laitoithan jollekin viestiä, tuliko vastausta?
Anonyymi kirjoitti:
Laitoithan jollekin viestiä, tuliko vastausta?
Lyhyt ja ytimekäs vastaus: Ei.
Nukkumattia. Vaikuttaa hankalalta, aika unettava tyyppi...😪
- Anonyymi
Puhelintani. Se on tyhmä kun sen netti pätkiin.
- Anonyymi
Itseäni kun muuten ei onnistu
Duunipaikan uutta naistyöntekijää..
En ketään!!
- Anonyymi
Duunissa yritän yhtä naista pyysin kaljalle ja suostui ja seuraavaksi yritän saada pillua.
- Anonyymi
On se vähän ikävää tuommoinen, että pilluu pelkästään vongataan, eikä ihmisestä olla muulla tavalla kiinnostuneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se vähän ikävää tuommoinen, että pilluu pelkästään vongataan, eikä ihmisestä olla muulla tavalla kiinnostuneita.
Pillua haluaa kaikkki miehet paitsi dark F
- Anonyymi
Tulilintua ja tätä tietoa kaivataan aina yhtä kiihkeästi, etenkin kun se tarjotaan naisen ehdoilla ;)
https://youtu.be/LXGKqDwjxEQ - Anonyymi
En ketään. I’m hopelessly in love.
- Anonyymi
Naapurin Ullaa. (nimi muutettu)
- Anonyymi
Satiirinomaisesti melkein Mark Twain -omaisestikin sanottuna voisi sanoa kommentin että jollain on suunnitelmana mennä yökerhoon ja iskeä vasaralla päähän jotain tyttöä?
- Anonyymi
hmm... mutta niin kun kipeänä katsoin avaruussarjoja, niin ette arvaa mitä Mark Twain sanoi kun hänet siirrettiin menneisyydestä avaruusalukselle, ja näki luutnanttina Klingonin eli Worf:in, hätkähti, ja melkein kaatui taaksepäin, sanoen: IHMISSUSI
Ikiomaa nallukkaa itelleni...
Saahan niin tehdä?- Anonyymi
sinua misss, mutta kun menet niin lujaa palstalta toiselle..
- Anonyymi
Sannaa, mutta niin moni muukin ja taidan jäädä paitsioon.
Mjoo
Mä olen ottanut tavaksi flirttailla itselleni - milloin miehenä, milloin naisena. Jotenkin....
autoeroottista.
(Hihitystä)- Anonyymi
Yritän kaataa yhden vanhan tamman vieläpä tänä iltana, hirn!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25937Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat300823- 98780
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55633Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603