Niin ketä yrität iskeä tällä hetkekellä?
Ketä yrität iskeä?
21
<50
Vastaukset
En ketään. Minä vain poukkoilen ja törmäilen. Olenhan sentään pallo, jos avatariin on luottamista.
- Anonyymi
Laitoithan jollekin viestiä, tuliko vastausta?
Anonyymi kirjoitti:
Laitoithan jollekin viestiä, tuliko vastausta?
Lyhyt ja ytimekäs vastaus: Ei.
Nukkumattia. Vaikuttaa hankalalta, aika unettava tyyppi...😪
- Anonyymi
Puhelintani. Se on tyhmä kun sen netti pätkiin.
- Anonyymi
Itseäni kun muuten ei onnistu
Duunipaikan uutta naistyöntekijää..
En ketään!!
- Anonyymi
Duunissa yritän yhtä naista pyysin kaljalle ja suostui ja seuraavaksi yritän saada pillua.
- Anonyymi
On se vähän ikävää tuommoinen, että pilluu pelkästään vongataan, eikä ihmisestä olla muulla tavalla kiinnostuneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se vähän ikävää tuommoinen, että pilluu pelkästään vongataan, eikä ihmisestä olla muulla tavalla kiinnostuneita.
Pillua haluaa kaikkki miehet paitsi dark F
- Anonyymi
Tulilintua ja tätä tietoa kaivataan aina yhtä kiihkeästi, etenkin kun se tarjotaan naisen ehdoilla ;)
https://youtu.be/LXGKqDwjxEQ - Anonyymi
En ketään. I’m hopelessly in love.
- Anonyymi
Naapurin Ullaa. (nimi muutettu)
- Anonyymi
Satiirinomaisesti melkein Mark Twain -omaisestikin sanottuna voisi sanoa kommentin että jollain on suunnitelmana mennä yökerhoon ja iskeä vasaralla päähän jotain tyttöä?
- Anonyymi
hmm... mutta niin kun kipeänä katsoin avaruussarjoja, niin ette arvaa mitä Mark Twain sanoi kun hänet siirrettiin menneisyydestä avaruusalukselle, ja näki luutnanttina Klingonin eli Worf:in, hätkähti, ja melkein kaatui taaksepäin, sanoen: IHMISSUSI
Ikiomaa nallukkaa itelleni...
Saahan niin tehdä?- Anonyymi
sinua misss, mutta kun menet niin lujaa palstalta toiselle..
- Anonyymi
Sannaa, mutta niin moni muukin ja taidan jäädä paitsioon.
Mjoo
Mä olen ottanut tavaksi flirttailla itselleni - milloin miehenä, milloin naisena. Jotenkin....
autoeroottista.
(Hihitystä)- Anonyymi
Yritän kaataa yhden vanhan tamman vieläpä tänä iltana, hirn!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372