Niin ketä yrität iskeä tällä hetkekellä?
Ketä yrität iskeä?
21
<50
Vastaukset
En ketään. Minä vain poukkoilen ja törmäilen. Olenhan sentään pallo, jos avatariin on luottamista.
- Anonyymi
Laitoithan jollekin viestiä, tuliko vastausta?
Anonyymi kirjoitti:
Laitoithan jollekin viestiä, tuliko vastausta?
Lyhyt ja ytimekäs vastaus: Ei.
Nukkumattia. Vaikuttaa hankalalta, aika unettava tyyppi...😪
- Anonyymi
Puhelintani. Se on tyhmä kun sen netti pätkiin.
- Anonyymi
Itseäni kun muuten ei onnistu
Duunipaikan uutta naistyöntekijää..
En ketään!!
- Anonyymi
Duunissa yritän yhtä naista pyysin kaljalle ja suostui ja seuraavaksi yritän saada pillua.
- Anonyymi
On se vähän ikävää tuommoinen, että pilluu pelkästään vongataan, eikä ihmisestä olla muulla tavalla kiinnostuneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se vähän ikävää tuommoinen, että pilluu pelkästään vongataan, eikä ihmisestä olla muulla tavalla kiinnostuneita.
Pillua haluaa kaikkki miehet paitsi dark F
- Anonyymi
Tulilintua ja tätä tietoa kaivataan aina yhtä kiihkeästi, etenkin kun se tarjotaan naisen ehdoilla ;)
https://youtu.be/LXGKqDwjxEQ - Anonyymi
En ketään. I’m hopelessly in love.
- Anonyymi
Naapurin Ullaa. (nimi muutettu)
- Anonyymi
Satiirinomaisesti melkein Mark Twain -omaisestikin sanottuna voisi sanoa kommentin että jollain on suunnitelmana mennä yökerhoon ja iskeä vasaralla päähän jotain tyttöä?
- Anonyymi
hmm... mutta niin kun kipeänä katsoin avaruussarjoja, niin ette arvaa mitä Mark Twain sanoi kun hänet siirrettiin menneisyydestä avaruusalukselle, ja näki luutnanttina Klingonin eli Worf:in, hätkähti, ja melkein kaatui taaksepäin, sanoen: IHMISSUSI
Ikiomaa nallukkaa itelleni...
Saahan niin tehdä?- Anonyymi
sinua misss, mutta kun menet niin lujaa palstalta toiselle..
- Anonyymi
Sannaa, mutta niin moni muukin ja taidan jäädä paitsioon.
Mjoo
Mä olen ottanut tavaksi flirttailla itselleni - milloin miehenä, milloin naisena. Jotenkin....
autoeroottista.
(Hihitystä)- Anonyymi
Yritän kaataa yhden vanhan tamman vieläpä tänä iltana, hirn!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82042Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101403Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861064Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661015Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8190933Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76750
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612