Mies ei halua kanssani seksiä

Anonyymi

Otsikko kertoikin jo kaiken. Mies ei halua seksiä kanssani. Viimeksi seksiä oli ehkä joulu tai tammikuussa, en muista, mutta silloinkin se lässähti siihen ettei miehellä seisonut kunnolla.

Aina kun ehdotan miehelle seksiä tai edes sinnepäin, hän torjuu minut, sanoo suoraan ei, olen väsynyt, pitää käydä suihkussa jne. Se syö aika paljon itsetuntoa, kun mies aina torjuu minut. Mies ei halua koskaan esim. antaa suuseksiä minulle tai käyttää sormiaan, jos meillä on seksiä, seksi loppuu siihen jos mies tulee. Alusta asti suhdetta mies on ollut se vähemmän seksiä haluava. Olemme olleet yhdessä noin 5 vuotta. Ehkä viimeksi kunnon seksiä oli seurustelun alkuaikoina. En edes muista. Pettää en haluaisi, haluaisin parisuhteessa seksiä omalta mieheltä. Tai onhan se pettäminen käynyt myös mielessä. Kun seksiä ei oikein enää ole tuntuu, että läheisyys ja kipinä väliltämme alkaa kadota. Olemme 25 vuotiaita molemmat, eli hyvässä iässä molemmat.

Olen puhunut miehelle moneen otteeseen, että tekisi haluttomuudelleen jotain, kävisi lääkärissä selvittämässä asian, mutta ei miestä kiinnosta, hän mielummin haluaa pilata meidän parisuhteen.

Asiaa mutkistaa yhteinen vauva, tämänkään takia ei ole aikaa seksille. Tai kyllä aikaa olisi mutta mies ei halua. Kannattaako erota vai mitä tehdä. Alan olla aika loppu tähän tilanteeseen, seksittömyyden takia on tullut paljon riitojakin. Miestä ei taida haitata tämä tilanne ollenkaan, kun ei innosta puhua kanssani koko asiasta. Minua asia on vaivannut jo pidemmän aikaa, kun ei saa koskaan seksiä.

25

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eroa ajoissa ettei käy kuten minulle. Minä jäin ja olen ollut ilman seksiä kohta 30 v. Olosuhteet tulivat sellaisiksi että en halunnut pilata erolla lapsen elämää. Hänet tehtiin koeputkella. Ukko on pettänyt minua monen naisen kanssa vuosikausia eikä halua erota. Minä en enää jaksakaan lähteä, kun masennuin enkä osannut pitää puoliani. Elämä meni hukkaan.

• Anonyymi

Jos ei ole seksiä, eiole rakkautta ja silloin on turha seurustella. Erohan tuosta tulee etkä voi sille mitään. Seksi on kuin liima joka pitää suhteen koossa. Ei toista voi pakottaa seksiin joten eroa ja etsit miehen joka haluaa seksiä.

• Anonyymi

Kannattaa erota tuollaisesta miehestä ajoissa ja etsiä uusi

• Anonyymi

Paljon samanlaktaisuutta, minäkään en oikein halua enää naistani.

• Anonyymi

Mistä tuo mahtaa johtua ettet halua? Kerropa esimerkkinä aloittajalle, mistä voisi lähteä kaivelemaan ongelmaan ratkaisua, kun miehensä ei avaa syytä haluttomuuteensa.

• Anonyymi

Teidän täytyy löytää suhteellenne uusi sytytys, ei sitä seksiä mieheltä eikä myöskään naiselta tule toista painostamalla, päinvastoin löpsähtää vielä enemmän, kun seksi on suorituspakkoa. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos kumppanisi kinuaisi ja kinuaisi ja lopulta päätyisi pettämään sinua jonkun toisen kanssa. Kyllä siinä omat tunteesi kärsisi ja halut menisi pitkäksi aikaa. Koettakaapa löytää toisenne ihmisinä uudelleen ja panostakaa siihen tunnepuoleen, tehkää muita juttuja yhdessä kuin ajattelette vain ja aina sitä seksiä. Miten olisi jokin uusi yhteinen harrastus tai muu lähestymistapa suhteessanne toisianne kohtaan, minkä kautta saisitte kosketuksen tunnetasolla toisiinne ja sitä kautta halun syttymään. Miehesi voi olla paljon romskumpi ihmisenä kuin sinä ja vaatia sitä tunteellista viritystä tilanteeseen enemmän kuin sinä. Ihmiset on silläkin tasolla niin erilaisia ja se vaatii myös opettelua. Varaa sinä aika seksuaaliterapeutin vastaanotolle ja pyydä miehesi mukaan, sekä mene vastaanotolle yksin, jos miehesi ei lähde. Sieltä voit saada itse sitä apua suhteenne pelastamiseen ja itsesi tueksi, kun koet olevasi loppu. Ei kannata lähteä särkemään suhdetta entisestään vieraisiin menemällä vaan seksuaaliterapeutin apuun tukeutumalla.

• Anonyymi

Lähtisin vielä kun voi suhteesta, missä seksi on huonoa, itse tein aikoinaan väärin. Naiseni ei halunnut seksiä kanssani ja oli puhetta perheenlisäyksestä tulevaisuudessa. Toisin kävi seksiä ei tullut ja erosimme. Olen jo siinä iässä ettei perheen perustaminen noin vain onnistu. Olen katkera itselleni kun en lähtenyt kun olisin voinut.

• Anonyymi

Oletko saman ...näköinen kuin ennen vauvaa?

• Anonyymi

Jaa, tuskin nyt kukaan on ihan samannäköinen synnyttämisen jälkeen. Mutta onko se ulkonäkö kaikista tärkein asia? Ja jotkut ovat vielä paremman näköisiä lapsensaamisen jälkeen, esim. sellaiset naiset, jotka ovat kuihduttaneet itsensä liian tiukalla ruokavaliolla ja jokapäiväisellä kuntosaliharjoittelulla,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, tuskin nyt kukaan on ihan samannäköinen synnyttämisen jälkeen. Mutta onko se ulkonäkö kaikista tärkein asia? Ja jotkut ovat vielä paremman näköisiä lapsensaamisen jälkeen, esim. sellaiset naiset, jotka ovat kuihduttaneet itsensä liian tiukalla ruokavaliolla ja jokapäiväisellä kuntosaliharjoittelulla,

Ulkonäkö on ja on aina ollut minulle ja monelle kaverilleni yksi niistä seikista jotka ovat korissa nimeltä _tärkeimmät_. On valtavasti tyttöjä/naisia joilla on tahdonvoimaa sen verran että pääsevät sentisiin mittoihinsa synnytyksen jälkeen, jopa useamman lapsen jälkeen. Eikö sinulle olisi järkytys jos miehesi tulisi joku ilta kotiin 2x massiivisempana?

Kuntosaliharjoittelu kuluttaa rahaa ja aikaa se ei laihduta.

• Se jätkä vois kokeilla syärä poronpaskaa, että värähtäiskö viisari...?

• Anonyymi

Ilman muuta , ota ero. Älä näivety suhteeseen, jossa eletään platonisessa suhteessa. Sä näivetyt sinne.
      t:mies 53

• Anonyymi

Helppoohan se on erota, mut miksi ihmiset eivät vaivaudu selvittelemään ongelmiaan mieluummin. Onko seksi niin tabu aihe, että on helpompi erota kuin mennä seksiterapiaan ja kasvattamaan omaa itsetuntemusta myös sillä saralla. Monien ongelmat vaan toistuu seuraavassa suhteessa taas, kun suhteen alun kiima on ohitettu.

• Anonyymi

Ota ero

• Anonyymi

Miehelle sen on arka paikka ja itsetunnolle kolaus yhtälailla, jos on seisomisongelmia. Koita ymmärtää tilannetta myös hänen kannaltaan etkä vain ajatella itseäsi ja omia halujasi pelkästään. Seksuaaliterapiasta saat apuja varmasti solmunne avaamiseen. Miehesi vaikuttaa kirjoituksesi perusteella aika ujolta oman seksuaalisuutensa suhteen, joten hänellä on varmasti suuri kynnys lähteä hakemaan apua ja ottaa sitä vastaan. Eikä kannata nyt oikopäätä alkaa eroamaan, kun teillä on lapsikin ja jos suhteenne on muuten kunnossa.

• Anonyymi

Voi V... mitä paskan jauhamista.
      Ota ero.
      Aina pitäisi ymmärtää ja ymmärtää.
      Himot ne on hiirelläkin. Älä petä, vaan ota ero.
      t: M53

• Anonyymi

Potenssiongelmat on vakava asia parisuhteessa, eikä mitään paskan jauhamista. Se on kummallista, että ihmiset ajattelee aina vain itseään ensiksi ja surkuttelevat täällä, kun eivät saa munaa.

• Anonyymi

Ei vois vähempi kiinnostaa

• Anonyymi

Silti näit vaivaa kirjoittaa ja klikkailla tuon anonyymiviestin. Hassua miten ihmisen mieli toimii ...tai ei toimi.

• Anonyymi

Minuun iskee akuutti potenssiongelma mikäi nainen on "sopusuhtainen" tai massiivisempi. Kun sanon tuon ääneen niin yleensä se aiheuttaa sättimistä, mutta minkä minä sille voin että massiivinen nainen ei minua kiihota, kyseessä oleva funktio ei toimi tahdonvoimalla.

• Anonyymi

Halun katoaminen on yleistä ja normaalia, eikä taustalla ole välttämättä mitään korjattavaa ongelmaa. Kun kipinä katoaa suhteesta, se ei yleensä palaa ikinä takaisin.

Halun katoaminen on suhteen kannalta kriittistä, ja eroaminen on perusteltua. Jos lapsia on kuitenkin ehditty hankkia, eroa on syytä lykätä parilla vuosikymmenellä.

Väestöliiton pitäisikin tiedottaa nuorisolle, että perheen perustaminen on luostarilupauksen kaltainen sitoumus. Vaikka on näköjään nuoriso tuon omin päinkin tajunnut, kun lastenteko on poistunut monen ohjelmasta.

• Anonyymi

Kaikkihan on lopulta tuntemuksista kiinni? Viettele, viekottele, pukeudu sillai, et toisen tuntemukset heräävät eloon? Arjen harmaus ja tasapaksuisuus, ku ei tapahdu mitään reakoimisen arvoista tukahduttaa ihmisen. Ulkoisillakin seikoilla voi olla merkitystä? Mut kaikenlainen passiivisuus tappaa tunteet ja mahdollisuudetkin kanssakäymiseen? Kaikenlaiset riidatkin voi aiheuttaa etääntymistä, jollei niitä käsitellä oikein vaan syyllistetään toista?

• Anonyymi

Joku muu kyllä sitä varmasti haluaisi.

• Anonyymi

Kuules akka, katso peiliin.
      Siellä se syy näkyy.

• Anonyymi

Parisuhde on vitsi. Lapsi tappoi väliltänne kaiken ilon,onnea vaan.Sait 3 vuotta lomaa kotona kersan kanssa,saiko mieskin? Ei. Avioliittonne on jo ohi,eikun lusikat jakoon ja ukolla on muuten jo toinen paremman näköinen muija joka on hoikka ja joka jaksaa ratsastaa lihapilarin päällä ilman siiderirenkaita vyötäröllä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe