Mjoo
Pohdiskelin tässä kaikessa hiljaisuudessa (Kallio kukkii ja soi niin kovaäänisesti, etten saa mitään tolkkua ajatuksistani) elämää, ja sitä että voiko elämää itseään pitää nerokkaana, muuntautumiskykyisenä ja taipuisana, eräänlaisena liberaalina opportunistina, jonka keinot selviytyä eivät tunnu loppuvan millään keinolla tai lailla, vaan että juuri tämän lain puuttuminen aiheuttaa lopputuloksen, jota ei ole. Mielestäni elämä näet ei ole kehitystä, vaan sopeutumista. Kehitys sanana johtaa aina umpikujaan, josta ei ole ulospääsyä; mutta ei lakia tai laittomuutta ilman sovellusta. Siinä piilee kokonaisidea.
Jos minä ostan jotain jonka voi luokitella huipputuotteeksi, niin sille on jo toisten toimesta määritelty elinkaari.
(Naurua)
Nerottomuus
12
<50
Vastaukset
Kenties
Ajatellaan vaikka jotain saniaista. Saniaiset ovat vanhempi tuote kuin krokotiili tai muurahainen; jotka molemmat lajina ovat saavuttaneet jotain sellaista, jota ei voi enää parantaa. Ihminen lajina taas on joutunut eräänlaiseen rinnakkaismaailmaan, jossa on satojen, ellei tuhansien vuosien gäppejä välissä. Siellä missä toiset junnaavat paikoillaan, junnaavat paikoillaan myös toiset, mutta infransa nielaisemana. Periaate: syö tai tule syödyksi, ei ole kadonnut mihinkään, vaan se on jalostunut näkymättömiin, kuitenkaan katoamatta mihinkään.
Onko tämä kehitystä?
Mun pitää kysyä tätä saniaiselta, se ei ainakaan väitä vastaan.
(Hirn)valtakunta kirjoitti:
Ihmislajia on parannettava.
Mjoo
Ihmislajin parantaminen on hieman kimurantti juttu, sillä se ei ole käsissämme, vaan kyvyssämme sopeutua, eli nielaista teennäiset ongelmamme ja nähdä tämä planeetta varsin pienenä paikkana mellastaa.
Itse koin tällaisen "megalomaanisen" harhan Intian Valtamerellä, kuvitellen, että olin paikassa, jolla ei ole rajoja.
Olin silloin prox 20v.Funeau kirjoitti:
Mjoo
Ihmislajin parantaminen on hieman kimurantti juttu, sillä se ei ole käsissämme, vaan kyvyssämme sopeutua, eli nielaista teennäiset ongelmamme ja nähdä tämä planeetta varsin pienenä paikkana mellastaa.
Itse koin tällaisen "megalomaanisen" harhan Intian Valtamerellä, kuvitellen, että olin paikassa, jolla ei ole rajoja.
Olin silloin prox 20v.No, oli miten oli, niin väestöräjähdys on niin vanha termi, että sen voisi jo unohtaa, ja keskittyä realiteetteihin.
Katsokaas kun aikaikkunassa ei oikein näy mitään, sillä aika sinänsä ei ole juuri hievahtanut paikoiltaan pariinsataaan vuoteen, eli siinä mielessä ihmislajin kehitys on nollatasoa.
Elämä on prosessina hidas, hitaampi kuin etana matkalla maailman ympäri.
(Naurua)- Anonyymi
Mun mielestä kiehtovaa on se, että kun suurimman osan eliöistä on selviytyäkseen sopeuduttava ja muututtava vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen yhä uudelleen, niin sitten on joitakin lajeja, kuten siili tai latimeria, jotka eivät ole muuttuneet soluakaan.
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä kiehtovaa on se, että kun suurimman osan eliöistä on selviytyäkseen sopeuduttava ja muututtava vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen yhä uudelleen, niin sitten on joitakin lajeja, kuten siili tai latimeria, jotka eivät ole muuttuneet soluakaan.
-flowersreally-Mjoo
Aurinko on eräs niistä myrkyistä, jotka pilkkovat geneettistä perimää. Eli siis joko nämä tyypit uivat niin syvällä, ettei mikään niihin yllä, tai sitten ne ovat yksi ja sama kala.
Siileistä ei tule mieleen mitään.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
No, oli miten oli, niin väestöräjähdys on niin vanha termi, että sen voisi jo unohtaa, ja keskittyä realiteetteihin.
Katsokaas kun aikaikkunassa ei oikein näy mitään, sillä aika sinänsä ei ole juuri hievahtanut paikoiltaan pariinsataaan vuoteen, eli siinä mielessä ihmislajin kehitys on nollatasoa.
(Naurua)Ihmistapoja on kehittynyt teknologiassa olemme tuhonneet teknologialla ja pystyy myös pelastamaan teknologialla.
Enää tarvitsee hoitaa yksilöllisesti ja kehitys tapahtuu harjoittelulla.Funeau kirjoitti:
No, oli miten oli, niin väestöräjähdys on niin vanha termi, että sen voisi jo unohtaa, ja keskittyä realiteetteihin.
(Naurua)Tässä on kehityksen tuostosta naiset nousee johtajiksi jo Keniassa.
https://m.youtube.com/watch?v=pA4LLugNduo
Sopeutumista se on ”normaaliin” mutta se on pakollista harjoittelua kun oma onnellisuus on kiinni työn määrästä taivuttaa itsesi tai lapsesi tiettyyn normiin.
- Anonyymi
Ihmislaji paranee heti kun minä saan määrätä kaikki asiat MINÄ määrään kaikki asiat kaikkien puolesta.
- Anonyymi
Ainoastaan MINÄ olen viisas ja älykäs, kaikki muut ovat tyhmiä ja elikehittyneitä, sen takia MINUN pitää saada määrä jokaisesta asiasta, pelkästään MINUN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938