eli ei varsinainen p. kenkä onko jäykkä maastokenkä matala sopivin? juoksukengäällä sain pottuvarpaan kipeeks. syy en ole löytänyt ajokenkiä oikeita vielä.
pyöräilykengät siis muut
12
207
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkein järkevintä on ostaa oikeat pyöräilykengät ja lukkopolkimet. Pyöräilykengän tulee olla napakasti istuva. Jalan liike pysyy aisoissa, eikä tule vammoja.
Jos haluaa kengät, joilla voi myös kävellä, se on mahdollista joillakin maasto- ja touringkenkämalleilla. Touringkengät ovat parhaimmillaan erittäin hyviä kävellä, mikä tietysti kostautuu hieman ajomukavuudessa.- Anonyymi
Onko lukkopolkimet mukavat kun lentää liukkaalla jäällä kumolleen pyörällä tai pitää tehdä muuten äkkijarrutus?
Eikö sama ole roudatilla teipata kengät polkimiin kiinni? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko lukkopolkimet mukavat kun lentää liukkaalla jäällä kumolleen pyörällä tai pitää tehdä muuten äkkijarrutus?
Eikö sama ole roudatilla teipata kengät polkimiin kiinni?Kerron suuren salaisuuden: ne lukot aukeavat tarvittaessa!
Itse asiassa ajettaessa liukkaalla lukot auttavat pitämään paketin kasassa ja ajokin pystyssä. Paljon vaarallisempaa on ajaa liukkaalla ilman lukkiksia, jalka lipeää helposti polkimelta ja sitten on nurin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron suuren salaisuuden: ne lukot aukeavat tarvittaessa!
Itse asiassa ajettaessa liukkaalla lukot auttavat pitämään paketin kasassa ja ajokin pystyssä. Paljon vaarallisempaa on ajaa liukkaalla ilman lukkiksia, jalka lipeää helposti polkimelta ja sitten on nurin.Nimenomaan se että jalka lipeää polkimelta pyörän ollessa liirrossa ja kaatumassa on erittäin hyvä, se että jalat on lukittu polkimiin on kyllä niin idioottimaista kuin olla ja voi, se on vaarallista.
Katsos kun jalkoilla saa tukea maasta, lukkopolkimilla kun liirrossa olet niin pyörä vie, sinä et siinä ehi tehdä mitään.
- Anonyymi
Miksi olisi järkevintä? Siksi että kaupan setä tai himospandexpyöräilijä niin sanoo jollain pyöräpalstalla? Lukkopolkimet jos haluaa kaatuilla. Minä haluan pysyä pystyssä. Olen vuosikaudet polkenut flättipolkimilla ja juoksukengillä ongelmitta.
- Anonyymi
Kerrotko miksi lukkopolkimilla pitää kaatuilla? Alussa ne voivat tuntua vaarallisilta kun jalka ei irtoa polkimilta mutta pienen nilkan kiertoliikkeen oppii todella nopeasti ja kun on lukkopolkimiin tottunut, ei vaihda lukottomiin polkimiin enää.
- Anonyymi
https://www.bikester.fi/pyorailyvaatteet/pyorailykengat/five-ten.html siinä on kunnon kenkää,eli osta tuosta sopivimmat
- Anonyymi
Noista osa on ilman klossin kiinitysmahdollisuutta. Osassa se on, kuten Five Ten 5.10 Kestrel Lace. Kannattaa ilman muuta ottaa klossilliset.
Kengät pitää päästä sovittamaan ennen ostamista, koska pyöräilykenkien kokonumerointi perinteisesti ei osu ihan samaan tavallisten kenkien kanssa ja koska kengän pitää olla napakasti istuva, jotta se ei hierrä.
Kengän metriaalit kannattaa katsoa tarkkaan. Täysin joustamaton pohja on huono. Sellaisia näkee joskus halpiskengissä. Jos kengällä myös kävellään, tulee klossin kiinnitysten olla muotoiltu niin, että koko klossi on pohjan sisällä.
Kengän päällisen tulee olla nahkaa, joka muotoutuu tai kengän sisustan tulee olla lämpömuotoiltavissa. Muuten kenkä ei muotoudu mielyttäväksi jalkaan.
- Anonyymi
Ykkösprioriteetti on sään mukainen pukeutuminen.
Lämpimällä voi ajella nillkkapituisissa pyöräilykengissä ja lukoilla. Ilmojen kylmetessä tarvitaan lämpimämpää kalustoa. Joko kengänsuojat pyöräilykenkien päälle tai varrelliset kengät, koska ne suojaavat kylmältä. Kylmällä ilmalla moni luopuu lukkopolkimista ja/tai kyykkypyörällä ajosta.
Lukkopolkimet sopii parhaiten kyykkypyörään ja lämpimään ilmaan. Harva ajaa kylmässä pystyssä ajettavalla fillarilla lukoilla.- Anonyymi
Kyllä tämä lukkopolkimien niinsanottu "tarve" on saatu tehokkaasti iskostettua tajuntaan ihmisille. Moni aloittelijakin kuvittelee ettei ilman pyöräilykenkiä ja lukkopolkimia voi pyörällä ajaakkaaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä lukkopolkimien niinsanottu "tarve" on saatu tehokkaasti iskostettua tajuntaan ihmisille. Moni aloittelijakin kuvittelee ettei ilman pyöräilykenkiä ja lukkopolkimia voi pyörällä ajaakkaaan.
Oletko ajanut lukiolla?
- Anonyymi
Olen sotkenut nyt lukkopolkimilla kesällä syksyllä, talven liukkailla. Talvella tietysti hyvillä nastarenkailla. Ei koskaan mitään ongelmaa. Sen sijaan huomattavaa hyötyä pitkillä lenkeillä. Niin ja hybridillä, helkama S2 kilpapyörällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229