En halua vihailla sen kummemmin, mutta olipa kyllä karmean epäaitoa p*skaa. Koville otti sietää miesselostajan teennäisyyksiä läpi pisteidenannon. Naiskollega ok.
Viisulähetyksen selostus
5
65
Vastaukset
- Anonyymi
No jaa,. Naiskollega vähän ulalla. Eihän juontamisen tarkoitus ole esitellä omia mielipiteitä. Enemmänkin esitellä kappaleita, laulajia jne.
- Anonyymi
Minusta taas Krista Siegfrids on teennäinen ja ärsyttävä!!!
- Anonyymi
Niin molemmat tosi surkeita ja holottivat ohjelman päälle koko ajan. Varsinkin pisteiden jaon aikaan olisivat pitäneet ne typerät turpansa kiinni.
Ihan pelottaa mihin TV-ohjelmaan tää märimii-akka seuraavaksi työntyy. - Anonyymi
Niin, katsoin itse vain pisteidenjaon, joten kommentti sen pohjalta. Naispuolinen onnistui kommentoimaan tilanteiden etenemisiä jotenkin asiallisen oloisesti, kollegansa kohdalla sen sijaan joutui jatkuvasti miettimään lähetyksen seuraamisen lopettamista, ihan oikeasti. En edes tajunnut lähetyksen aikana, keitä olivat. Selostusvastuiden kierrätys voisi kyllä olla virkistää - pääsee sinne Damiin varmaan omalla kustannuksellakin sitten ensi vuonna, ei tarvitse YLE-maksuilla mennä...
(-aloittaja-) - Anonyymi
Krista Siegfrids oli todellakin ärsyttävä. "Hei mun frendeilä on bileet jee" "No mun elämästä lähti 3min, enkä saa niitä takas"
Todella mielenkiintoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482543
- 1801808
- 691633
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91261- 80988
- 94975
- 71965
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884- 66882