Tänään oli lehdessä tällainen uutis artikeli Sri Lankalaisesta naisesta, joka oli kirjeenvaihdossa suomalaisen miehen kanssa, mutta tavattuaan miehen ei suhde kuitenkaan toiminut.
Muutettuaan kotikaupunkiini tapasi nainen liikennevaloissa miehen ja rakastui tähän.
"Olin yhtenä päivänä liikennevaloissa pyöräni kanssa, kun toisella puolella katua liikennevalojen vaihtumista odotti entuudestaan tuntematon mies. Muutaman kuukauden päästä olimme taas samoissa liikennevaloissa samaan aikaan saman miehen kanssa, ja mies pysähtyi juttelemaan. Siitä alkoi seurustelumme."
Tuohan olisi mahdotonta suomalaiaisen naisen osalta, koska eihän suomalainen nainen aloita koskaan suhdetta liikennevaloissa tai kadulla.
Suomessahan suhteet alkavat yökerhossa, jossa vuodaan viinaa viinamiehen kokemuksen perusteella.
Ei suhde voi alkaa esim. kaupan kassalla, koska se ei ole suhteiden luomis paikka, vaikka kassalla juttelisikin kassaneidon kanssa, mutta kassaneito voi kokea asian vainoamisena, joten sitäkin täytyy välttää.
t. Kiltti mies
Seurustelu suhde alkoi liikennevaloissa
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi miehet on niin rumia ettei naiset halua edes jutella miesten kanssa. On ihan mahdotonta ruman miehen löytää kumppani naisesta.
- Anonyymi
Kun esittää asiansa noin sekavasti menee naisella pää pyörälle ja päättää mennä helpointa reittiä eli sanoa ei jatkoon.
Kenen kotikaupunkiin nainen muutti? Sun vai miehen jonka tapasi vai omaan kotikaupunkiinsa?- Anonyymi
Selvästi hän tuo oli "muutettuaan KOTIKAUPUNKIINI" eli minun kotikaupunkiin, jossa naisen kumppani asuu.
Tuskinpa kumppani mikään ruma mies tai ätmi on.
Hieno oli kirjoitus.
t. Kiltti mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi hän tuo oli "muutettuaan KOTIKAUPUNKIINI" eli minun kotikaupunkiin, jossa naisen kumppani asuu.
Tuskinpa kumppani mikään ruma mies tai ätmi on.
Hieno oli kirjoitus.
t. Kiltti miesKoska koko kirjoitus on sekava ja täynnä kirjoitusvirheitä ei tiedä mihin uskoa.
Turha mainita että muutti juuri sinun kotikaupunkiisi, sillä asialla ei ole mitään merkitystä.
"Epäonnistuneen suhteen jälkeen tapasi nainen liikennevaloissa miehen ja rakastui tähän."
Voihan suhde alkaa missä vaan. Ihmisestähän se on kiinni :)
- Anonyymi
Kun suomalainen olmi tervehtii naista liikennevaloissa, niin nainen sähisee vastauksena, että on tullut liikennevaloihin odottamaan valon vaihtumista eikä tullakseen kenenkään miehen iskemäksi.
- Anonyymi
Minua tervehti kerran risteyksessä viehättävä aasialais neito, kun odotin vuoroani päästä tien yli.
Olin niin häkellyksissä, etten tajunut sanoa muuta, kuin moi....
Mukava olisi olla tuollainen aasialais neito kainalossa nukkumassa, hento ja viehättävä....- Anonyymi
Siis pyörällä kumpikin liikkeellä...
- Anonyymi
Jossain liikennevaloissa tapaaminen on vain romanttista haihattelua. Jos uskoo että näin voisi itselle tapahtua jää vatmasti yksin.
Todellisessa elämässä vain viinaa juomalla ja yökerhossa bailaamalla voi löytää kumppanin.
t. viinamies- Anonyymi
Mistä johtuu, ettet itse löydä sitä kumppania, vaikka bailaat ja kännäät niissä yökerhoissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä johtuu, ettet itse löydä sitä kumppania, vaikka bailaat ja kännäät niissä yökerhoissa?
Viinamies juo viinaa ja käy yökerhoissa bailaamassa, mutta ei lähesty naisia yökerhossa.
Viinamies se vaan humputtaa diskomusiikin tahdissa itsekseen, eikä lähentele edessä tanssivia naisia, vaan pitää turvaetäisyyden.
Viinamies ei siis ole löytänyt naisia.
Viinamiehen neuvo pitäisi olla, että yökerhossa tulee kouria naistia haarovälistä ja kouhia naisen rintoja, josta nainen kiihottuu ja antaa pimperoa.
Viinamies se vaan juo viinaa ja bailaa etäällä naisista. Illalla viinamies poistuu yökerhosta yksin yön pimeyteen ja tulee seuraavana päivänä kehumaan, kuinka viinaa juomalla ja bailaamalla yökerhossa saa naisia.
- Anonyymi
Kyllä sitä tapahtuu suomalaisellekin naiselle, kun linja-autossa viereen istuu tuntematon laiton ja pareriton maahantunketuja. Kuukauden päästä he ovat naimissa, ja suomalaiset veronmaksajat elättävät miestä loppuelämän ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964774Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1082220Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321258
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621246- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4931059