Mietin pitkään, että aloittaisin VLCD-laihdutuksen. Pelkään ketoosin kuitenkin aiheuttavan pahaa hajua, enkä työssäni missään tapauksessa voi haista epämiellyttävältä (enkä voi käyttää hajusteita töissä), joten ajattelin kokeilla LCD:tä, eli vähäenergistä ruokavaliota. En ole ennen kokeillut ainoatakaan dieettiä, mutta nyt on ylipainoa kertynyt niin paljon, että on _pakko_ onnistua painonpudotuksessa. En oikein vielä tiedä miten tämä LCD kannattaa toteuttaa, VLCD olisi siinä suhteessa helpompi... Eli vinkkejä ja vertaistukea otetaan vastaan! Jos joku olisi innostunut aloittamaan samaan aikaan, niin voitaisiin vaikka lähtötilannetta avata ja kertoa vaikka päivittäin fiiliksiä ja miten homma etenee.
Olisiko kiinnostuneita?
LCD-laihdutus
8
106
Vastaukset
- Anonyymi
No puolinutraus kuulostaa siltä mitä haet eli yksi kevyt ateria päivässä ja ENE-valmisteilla loput päivää.
- Anonyymi
Ei kukaan laihdu syömällä. Ainoa keino on liikunta ja turha lukea valeita joita mainoksissa on "laihdutus lääkkeiden"puolesta ne ei auta yhtään. Pahinta on jojoilu painon kanssa ylöäs alas se tuhoaa suoliston ja syöpä päälle. Ensimmäinen ohje haistata paskat kaikille jotka arvostelee kokoasi ja sen jälkeen etsi joku miuluisa ulkoilu harrastus ja ne ei paljon edes maksa. Vaellus kaikkein parasta sillä siinä kannat kaiken mitä syöt mukana ja ei ikinä niin paljon kukaan voi kantaa että ei laihtuisi 2-4viikon reissulla. Itse laihdutin 4kk vaellusreissulla 32kg ja lihakseksi loppu "ylipaino" muuttu.Nyt 130kg 180cm 56 pakki ja tippaakaan ei läskiä ole vaan lihaksia. Paino indeksi mukaan olisi läski????
- Anonyymi
Ei kukaan laihdu pelkällä liikunnalla. Aina on mahdollista korvata liikunnassa kulutettu energia syömällä enemmän. Liikunta voi parantaa fyysistä kuntoa ja kasvattaa lihaksia jolloin paino päinvastoin nousee.
- Anonyymi
VLCD=pelkkää itsensä pettämistä.
NÄLKÄ voittaa aina - Anonyymi
Ruokavaliosuuntaukset osa 8365: Kasvirasvattomuus.
Vaikea sanoa laihduttaako tuollainen, aika paljon on kiellettyjä aineita, mutta onneksi kielloista voi pakottavissa tilanteissa joustaa...
sydanmerkki.fi/blogi/ruokavaliosuuntaukset-osa-8365-kasvirasvattomuus/?fbclid=IwAR06Q8CxUJEmycOI8WSA4oGN_HDxuxdHo9rmCof53gvx4JTeA7b8l7U3NCk - Anonyymi
Aloita keto ohjatusti ammattilaisten tuella, ei tule pettymyksiä, yllätyksiä eikä varsinkaan nälkä. Kokemusta on!
http://bit.ly/Keto-kickstart-valmennus - Anonyymi
"Aloita keto ohjatusti ammattilaisten tuella, ei tule pettymyksiä, yllätyksiä eikä varsinkaan nälkä. "
neuvot saat ilmaiseksikin
[email protected]
yli 10 vuoden kokemus. - Anonyymi
Olen tehnyt elämässäni kaksi kertaa ison painonpudotuksen VLCD:n (Nutrilett) avulla. Molemmista pudotuksista oli pitkän aikavälin seurauksena massiivinen lihoaminen. Suosittelen tutustumaan käsitteeseen "nälkävelka".
https://www.iltalehti.fi/laihdutus/a/2016041721430802
Tutkimus, johon ylläolevassa viitataan:
https://www.nature.com/articles/ijo2014177
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384