Mietin sellaista, kumpi teistä pahempi:
Valehdella tyypille, joka on valehdellut sinulle
vai olla se tyyppi ja uskoa ne valheet tosina?
:D
valehtelusta.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä sinun pitäisi vain valita ystäväsi paremmin?
- Anonyymi
Etkö osaa valita vastaustasi?
Miten aloittajan ystävät tähän kyssäriin edes liity tää?? - Anonyymi
Koska paras vastaus ei ole annetuissa vaihtoehdoissa. En ole kaveri valehtelijoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska paras vastaus ei ole annetuissa vaihtoehdoissa. En ole kaveri valehtelijoille.
Ei ne hyvät valehtelijat jää kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne hyvät valehtelijat jää kiinni.
Millainen on hyvä valehtelija?
Olen ollut siinä tilassa kun minulle valehdellaan ja uskon mutta kun tiedän valehdelleeni niin oikaisen valheet kerron sen toisen valehdelleen että luulin olevan luotettava taho.
- Anonyymi
Kannattaa valehdella alkuperäiselle valehtelijalle.
"Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan." - Anonyymi
Miehet valehtelee ja pettää. Siksi en seurustele. Ystäväni mies pettää ystävääni ja valehtelee sille koko ajan. Meni välit ystävääni koska sanoin siitä että sitä petetään. Miksi en ole tyhmä, näen koko ajan kun miehet pettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536495Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava141373Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard31112- 971045
- 52910
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,143876- 56876
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue15838