Luonnosta pitäviä?

Anonyymi

Hei. Olisiko täällä luonnossa retkeilystä pitäviä? Ei välttämättä mitään jatkuvaa eräjormailua, mutta silloin tällöin kivoihin paikkoihin tutustumista? Treffit mukavassa luontokohteessa jne. :)

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka hullu haluaa luontoon itikoiden syötäväksi. Parempi olla tietokoneen ääressä ja juoda välillä koffea.

• Anonyymi

Eikös täällä aika useinkin höpötetä retkeilystä ja luonnosta.

• Anonyymi

Kotiseutu ja työpaikka on maalla, joten en näe mitään eksoottista luonnossa oleilussa. Pihakin pitäisi hoitaa, ja lähin uimapaikka on kilometrin sisällä.

• Anonyymi

Kyllä mä ainakin olen ehta eräsirpa. Esim. melontatreffit aurinkoisena lämpimänä päivänä olis mieluisat. Tai ihan mikä vaan luontopolkukin kävis.

• Anonyymi

Milloin sulle kävisi?

• Anonyymi

Ihan milloin vaan! Mutta millainen luontoreissu sulle on mieleen?

• Anonyymi

Lähdetään ensin luontopolulle?

• Anonyymi

Tää on vissiin kuvitteluleikki, kun tuskin ihan osuu samalle paikkakunnalle. Minnepäin Suomea oot suuntaamassa?

• Anonyymi

Etelä ja Keski Suomeen. Sä?

• Anonyymi

Polkuni kulkevat täällä Pohjois-Suomessa.

• Anonyymi

Silloin tällöin vois sopia vaikka tykkään kyllä liikkua luonossa, mutta en pysty sairaiteni takia monen päivän reissuja tekemään.

• Anonyymi

Tehdään joku päiväreissu? Milloin pääsisit?

• Anonyymi

Mies, oletan, haluaa sopia anonyymi-palstalla treffit jonnekkin luontoon? Ei ihan niin hyvältä kyllä kuulosta, jos on yhtään järkeä päässä. Pikemminkin treffit Helsingin kiireisimmässä paikassa!

Toivottavasti tämä on huono trolli.

• Anonyymi

Voidaan mennä ihan paikkaan jossa myös muita ihmisiä, jos epäilyttää :)

• Anonyymi

Mä tykkään luonnossa liikkumisesta, jota moni ei ehkä tiedä eikä usko, sillä tykkään myös ihmisten ilmoilla liikkumisesta, konserteista ym. Mutta mä tartten hiljaisuutta ja rauhaa jaksaakseni. Luonnossa liikkuminen olis parhainta jonkun rauhallisen ihmisen kanssa, suurin osa ihmisistä on niin kovia höpöttämään ettei ole kovin rauhaisaa. Ihan yksinkin tykkään mennä, mutta isompia retkiä ei oikein uskalla (oon vähän pelkäävä sen suhteen).

• Anonyymi

Kiva. Minnepäin lähdetään?

• Anonyymi

No niin, eli nähdään metsässä tänään klo 18. Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5505
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2436
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1900
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      146
      1773
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1635
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1622
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1418
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1098
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1089
    Aihe