Hei. Olisiko täällä luonnossa retkeilystä pitäviä? Ei välttämättä mitään jatkuvaa eräjormailua, mutta silloin tällöin kivoihin paikkoihin tutustumista? Treffit mukavassa luontokohteessa jne. :)
Luonnosta pitäviä?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka hullu haluaa luontoon itikoiden syötäväksi. Parempi olla tietokoneen ääressä ja juoda välillä koffea.
- Anonyymi
Eikös täällä aika useinkin höpötetä retkeilystä ja luonnosta.
- Anonyymi
Kotiseutu ja työpaikka on maalla, joten en näe mitään eksoottista luonnossa oleilussa. Pihakin pitäisi hoitaa, ja lähin uimapaikka on kilometrin sisällä.
- Anonyymi
Kyllä mä ainakin olen ehta eräsirpa. Esim. melontatreffit aurinkoisena lämpimänä päivänä olis mieluisat. Tai ihan mikä vaan luontopolkukin kävis.
- Anonyymi
Milloin sulle kävisi?
- Anonyymi
Ihan milloin vaan! Mutta millainen luontoreissu sulle on mieleen?
- Anonyymi
Lähdetään ensin luontopolulle?
- Anonyymi
Tää on vissiin kuvitteluleikki, kun tuskin ihan osuu samalle paikkakunnalle. Minnepäin Suomea oot suuntaamassa?
- Anonyymi
Etelä ja Keski Suomeen. Sä?
- Anonyymi
Polkuni kulkevat täällä Pohjois-Suomessa.
- Anonyymi
Silloin tällöin vois sopia vaikka tykkään kyllä liikkua luonossa, mutta en pysty sairaiteni takia monen päivän reissuja tekemään.
- Anonyymi
Tehdään joku päiväreissu? Milloin pääsisit?
- Anonyymi
Mies, oletan, haluaa sopia anonyymi-palstalla treffit jonnekkin luontoon? Ei ihan niin hyvältä kyllä kuulosta, jos on yhtään järkeä päässä. Pikemminkin treffit Helsingin kiireisimmässä paikassa!
Toivottavasti tämä on huono trolli.- Anonyymi
Voidaan mennä ihan paikkaan jossa myös muita ihmisiä, jos epäilyttää :)
- Anonyymi
Mä tykkään luonnossa liikkumisesta, jota moni ei ehkä tiedä eikä usko, sillä tykkään myös ihmisten ilmoilla liikkumisesta, konserteista ym. Mutta mä tartten hiljaisuutta ja rauhaa jaksaakseni. Luonnossa liikkuminen olis parhainta jonkun rauhallisen ihmisen kanssa, suurin osa ihmisistä on niin kovia höpöttämään ettei ole kovin rauhaisaa. Ihan yksinkin tykkään mennä, mutta isompia retkiä ei oikein uskalla (oon vähän pelkäävä sen suhteen).
- Anonyymi
Kiva. Minnepäin lähdetään?
- Anonyymi
No niin, eli nähdään metsässä tänään klo 18. Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015