Jos haluaa saada niin pitää itse tehdä aloite. Tykkään tehdä miehille alotteita mutta saan usein pakit. Olen hoikka ja viehättävä nainen. Lauantaina mies melkeen juoksi karkuun kun puhuin sille ja se pötki pakoon kuin jänis. On kiikarissa toinen mies kuitenkin, semmoinen rumilus että oksat pois. Houkuttelen sen kotiini ja viettelen hävyttömästi. Luulen että saan siltä koska se mies ei ole saanut naista pitkään aikaan.
Naisen aloite
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten te miehet jaksatte esittää naisia täällä?
- Anonyymi
Mietin kanssa samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin kanssa samaa.
Minä kanssa. Joku karvakorva taas vauhdissa.
Haluaakohan mekonkin? - Anonyymi
Kysy darkilta miten se jaksaa esittää kokenutta panomiestä ja ne autojutut ja muut esityset.
- Anonyymi
Minä en kieltäytyisi, jos nainen tekisi aloitteen ja toteuttaisin naisen kaikki salaisetkin fantasiat, mutta eihän rumalle miehelle kukaan nainen tule tekemään aloitetta, vaan kiertävät kaukaa.
- Anonyymi
Mutta viinaa pitää juoda jotta naisia voi tavata.
T: Viinamies - Anonyymi
Naisten kannattaa juoda viinaa jotta saavat miehen. Ei kukaan halua naista joka ei juo.
- Anonyymi
"Ei kukaan halua naista joka ei juo."
höpönlöpöä höpiset! Olen aina onnistunut löytämään ensimmäisellä tanssikerralla, vaikka aina olen ollut absolutisti.
Viinantuoksu karkoittaa meikäläisen miehen vierestä.
N51
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760