Olen nyt lähemmäs viisi vuotta elännyt kaksoiselämää.kuusitoista vuotta olen ollut naimisissa.lapsia minulla on kolme edellisestä liitosta,nyt jo melkein aikuisia.viisi vuotta sitten sukujuhlissa tapasin mieheni veljen ensimmäistä kertaa.ihastuttiin silloin,mutta se jäi siihen.seuraavana keväänä lähdettiin mieheni ja hänen veljen ja tämän naisystävän kanssa turkkiin kahdeksi viikoksi,missä vihdoin tunteemme sai tulta.emme harrastaneet seksiä vaan puhuttiin ja nautittiin samankaltaisuudestamme.mutta rakastuimme toisiimme.matkan jälkeen meni kuukausi ja menin mieheni kanssa tämän veljen ja hänen naisystävän luo viettämään juhannusta.silloin se se sitte tapahtui ja harrastimme seksiä ja meidät yllätettiin.mieheni antoi anteeksi kai kun oli niin kännissä ettei edes tajunnut mitään.mutta puoli vuotta tapahtuneesta mieheni veli erosi naisystävästään ja muutti Helsinkiin kotikaupunkini ja hommasi meille yhteisen asunnon.nyt hän on yli kolme vuotta asunut yksin neljän huoneen kämpässä ja odottanut minua muuttavan sinne.aina ole keksinyt jotain koska en ole ollut valmis jättämään miestäni vaikka rakastan häntä ja tiedän että hän on kiltempi minulle kuin aviomieheni.nyt olen antanut itselleni kaksi viikkoa aikaa tehdä lopullinen päätös tai muuten pimahdan.auttakaa....kummatkin ovat hyviä ja kilttejä ihmisiä,minä olen se outo.
Kahden miehen loukussa
2
<50
Vastaukset
Tähän tarvii apua muilta ehdottomasti
- Anonyymi
Ei ole olemassa väärää ratkaisua tuossa tilanteessa, valitset miten vaan, lopputulos vain on hieman erilainen.
Miten olisi kolmas vaihtoehto: et eroa miehestäsi mutta et mene sen toisenkaan luokse, vaan otat itselle aikaa. Olet omillasi.
On hyvin todennäköistä että "ei se muuksi muutu" vaihtamalla. Sama suhdearki on sielläkin odottamassa.
Mahdottomassa tunneloukussa olet parhaillaan joten olisin tuon kolmannen vaihtoehdon kannalla. Otat itsellesi aikalisän - oikean sellaisen. Eli suuntaudut johonkin aivan muuhun. Omiin unelmiin, harrastuksiin, juttuihin. Luultavasti ylipäätään se että olet ajautunut tommoiseen loukkuun, on oiretta siitä että olet jotain ohittanut omassa itsessäsi. Eli asia ei ratkea sillä että teet valinnan kahden miehen välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa572561Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631692SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631535Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251218Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241061Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411022RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964