Olen nyt lähemmäs viisi vuotta elännyt kaksoiselämää.kuusitoista vuotta olen ollut naimisissa.lapsia minulla on kolme edellisestä liitosta,nyt jo melkein aikuisia.viisi vuotta sitten sukujuhlissa tapasin mieheni veljen ensimmäistä kertaa.ihastuttiin silloin,mutta se jäi siihen.seuraavana keväänä lähdettiin mieheni ja hänen veljen ja tämän naisystävän kanssa turkkiin kahdeksi viikoksi,missä vihdoin tunteemme sai tulta.emme harrastaneet seksiä vaan puhuttiin ja nautittiin samankaltaisuudestamme.mutta rakastuimme toisiimme.matkan jälkeen meni kuukausi ja menin mieheni kanssa tämän veljen ja hänen naisystävän luo viettämään juhannusta.silloin se se sitte tapahtui ja harrastimme seksiä ja meidät yllätettiin.mieheni antoi anteeksi kai kun oli niin kännissä ettei edes tajunnut mitään.mutta puoli vuotta tapahtuneesta mieheni veli erosi naisystävästään ja muutti Helsinkiin kotikaupunkini ja hommasi meille yhteisen asunnon.nyt hän on yli kolme vuotta asunut yksin neljän huoneen kämpässä ja odottanut minua muuttavan sinne.aina ole keksinyt jotain koska en ole ollut valmis jättämään miestäni vaikka rakastan häntä ja tiedän että hän on kiltempi minulle kuin aviomieheni.nyt olen antanut itselleni kaksi viikkoa aikaa tehdä lopullinen päätös tai muuten pimahdan.auttakaa....kummatkin ovat hyviä ja kilttejä ihmisiä,minä olen se outo.
Kahden miehen loukussa
2
<50
Vastaukset
Tähän tarvii apua muilta ehdottomasti
- Anonyymi
Ei ole olemassa väärää ratkaisua tuossa tilanteessa, valitset miten vaan, lopputulos vain on hieman erilainen.
Miten olisi kolmas vaihtoehto: et eroa miehestäsi mutta et mene sen toisenkaan luokse, vaan otat itselle aikaa. Olet omillasi.
On hyvin todennäköistä että "ei se muuksi muutu" vaihtamalla. Sama suhdearki on sielläkin odottamassa.
Mahdottomassa tunneloukussa olet parhaillaan joten olisin tuon kolmannen vaihtoehdon kannalla. Otat itsellesi aikalisän - oikean sellaisen. Eli suuntaudut johonkin aivan muuhun. Omiin unelmiin, harrastuksiin, juttuihin. Luultavasti ylipäätään se että olet ajautunut tommoiseen loukkuun, on oiretta siitä että olet jotain ohittanut omassa itsessäsi. Eli asia ei ratkea sillä että teet valinnan kahden miehen välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345402Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313882No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392057- 241813
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241714- 411650
- 501618
- 301524
- 391497