Olen nyt lähemmäs viisi vuotta elännyt kaksoiselämää.kuusitoista vuotta olen ollut naimisissa.lapsia minulla on kolme edellisestä liitosta,nyt jo melkein aikuisia.viisi vuotta sitten sukujuhlissa tapasin mieheni veljen ensimmäistä kertaa.ihastuttiin silloin,mutta se jäi siihen.seuraavana keväänä lähdettiin mieheni ja hänen veljen ja tämän naisystävän kanssa turkkiin kahdeksi viikoksi,missä vihdoin tunteemme sai tulta.emme harrastaneet seksiä vaan puhuttiin ja nautittiin samankaltaisuudestamme.mutta rakastuimme toisiimme.matkan jälkeen meni kuukausi ja menin mieheni kanssa tämän veljen ja hänen naisystävän luo viettämään juhannusta.silloin se se sitte tapahtui ja harrastimme seksiä ja meidät yllätettiin.mieheni antoi anteeksi kai kun oli niin kännissä ettei edes tajunnut mitään.mutta puoli vuotta tapahtuneesta mieheni veli erosi naisystävästään ja muutti Helsinkiin kotikaupunkini ja hommasi meille yhteisen asunnon.nyt hän on yli kolme vuotta asunut yksin neljän huoneen kämpässä ja odottanut minua muuttavan sinne.aina ole keksinyt jotain koska en ole ollut valmis jättämään miestäni vaikka rakastan häntä ja tiedän että hän on kiltempi minulle kuin aviomieheni.nyt olen antanut itselleni kaksi viikkoa aikaa tehdä lopullinen päätös tai muuten pimahdan.auttakaa....kummatkin ovat hyviä ja kilttejä ihmisiä,minä olen se outo.
Kahden miehen loukussa
2
<50
Vastaukset
Tähän tarvii apua muilta ehdottomasti
- Anonyymi
Ei ole olemassa väärää ratkaisua tuossa tilanteessa, valitset miten vaan, lopputulos vain on hieman erilainen.
Miten olisi kolmas vaihtoehto: et eroa miehestäsi mutta et mene sen toisenkaan luokse, vaan otat itselle aikaa. Olet omillasi.
On hyvin todennäköistä että "ei se muuksi muutu" vaihtamalla. Sama suhdearki on sielläkin odottamassa.
Mahdottomassa tunneloukussa olet parhaillaan joten olisin tuon kolmannen vaihtoehdon kannalla. Otat itsellesi aikalisän - oikean sellaisen. Eli suuntaudut johonkin aivan muuhun. Omiin unelmiin, harrastuksiin, juttuihin. Luultavasti ylipäätään se että olet ajautunut tommoiseen loukkuun, on oiretta siitä että olet jotain ohittanut omassa itsessäsi. Eli asia ei ratkea sillä että teet valinnan kahden miehen välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592