Sinkkuus on surullista

Anonyymi

Sinkkuus ja yksinäisyys on surullista. Missä te ihanat, mukavannäköiset ja kunnolliset miehet lymyilette?
Kesä tulossa ja olisi mahtavaa löytää kumppani kaikkeen kivaan tekemiseen.

19

69

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko itse ihana, mukavannäköinen ja kunnollisesta ei väliä kunhan oot hoikka.?

    • Anonyymi

      Nyt mokasit ap. Ei täällä voi etsiä kuin kamalaa, ruman näköistä ja ei-kunnollista miestä. Sellasia ne kaikki miehetkin on, joita täällä kaivataan.

      • Anonyymi

        kaikki mukavat ovat sisällä täynnä paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikki mukavat ovat sisällä täynnä paskaa

        Se on kuin kananmuna, päältä valkoinen ja kaunis, mutta sisältä mätä.


    • Anonyymi

      Jos on kiusattu koko nuoruus, niin silloin viihtyy takuu varmasti yksin. Se on samalla surullista ja antoisaa. Kun on joskus ihastunut, niin haukutaan saastaksi tai rattonaiseksi.

    • Anonyymi

      Ihanan rehellinen alotus, sillä lähes 90% sinkuista ei halunnut olla sinkkuna, vaikka täällä palstalla monet uskottelee olevansa niin onnellisia. Pitäisi tutustua myös yli 40 kymppisten naisten pariutumismahdollisuuksiin, sillä itellä uskon olevan siihen heikot mahikset. Oon liian koulutettu, liian hyvin ansaitseva, en tarpeeksi kaunis ja laiha eli ihan just niinkuin täällä palstalla toitotetaan, että kelpaisin kunnon suhteeseen, kunnon miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Joudun kyl myöntämään että olet oikeassa. Jos nainen on varakas, hyvin koulutettu, hänen mahdollisuutensa ovat heikommat, tutustua hyvään mieheen.

        Kai meillä miehillä on joku alemmuuskompleksi. Emme sitä myönnä :). On tietenkin myös pelko siitä että, rahasta tulee riitaa jos, tulot ovat hyvin erilaiset. Raha kun voi olla vallankäytönväline.

        Itse tutustuin treffipalstalla hieman ujon oloiseen *Lasten hoitajaan* . Meillä synkkasi heti. On kummallista kun, toinen aloittaa lauseen, toinen pystyy sen lopettamaan kuin, yhdestä suusta. Huumorimme on hyväntahtoista ja rönsyilevää. Tiedän ettei kukaan muu sitä ymmärrä. Meillä kuitenkin on hyvin hauskaa.

        Kun aloimme tutustumaan hieman enemmän, hän kertoi olevansakin opettaja. Pian sen jälkeen että itseasiassa hän onkin johtaja opettaja. Hänellä ja hänen suvullaan on myös paljon liiketoimintaa.

        Kysyin häneltä: Miksi hän valitsi minut? Luulisi että hänen oventakanaan olisi kilometrin jono miehiä. Paljon varakkaampiakin kuin minä.

        Sinulle voin olla nainen. Jos olisit tiennyt, olisitko kirjoittanut? Mietin hetken ja jouduin myöntämään, etten olisi kirjoittanut.

        Hyvä ettei kertonut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudun kyl myöntämään että olet oikeassa. Jos nainen on varakas, hyvin koulutettu, hänen mahdollisuutensa ovat heikommat, tutustua hyvään mieheen.

        Kai meillä miehillä on joku alemmuuskompleksi. Emme sitä myönnä :). On tietenkin myös pelko siitä että, rahasta tulee riitaa jos, tulot ovat hyvin erilaiset. Raha kun voi olla vallankäytönväline.

        Itse tutustuin treffipalstalla hieman ujon oloiseen *Lasten hoitajaan* . Meillä synkkasi heti. On kummallista kun, toinen aloittaa lauseen, toinen pystyy sen lopettamaan kuin, yhdestä suusta. Huumorimme on hyväntahtoista ja rönsyilevää. Tiedän ettei kukaan muu sitä ymmärrä. Meillä kuitenkin on hyvin hauskaa.

        Kun aloimme tutustumaan hieman enemmän, hän kertoi olevansakin opettaja. Pian sen jälkeen että itseasiassa hän onkin johtaja opettaja. Hänellä ja hänen suvullaan on myös paljon liiketoimintaa.

        Kysyin häneltä: Miksi hän valitsi minut? Luulisi että hänen oventakanaan olisi kilometrin jono miehiä. Paljon varakkaampiakin kuin minä.

        Sinulle voin olla nainen. Jos olisit tiennyt, olisitko kirjoittanut? Mietin hetken ja jouduin myöntämään, etten olisi kirjoittanut.

        Hyvä ettei kertonut

        Ei tee vaikutusta naisen varallisuus, puhu vain omien pelkojesi puolesta, älä sano että ME miehet...


    • Anonyymi

      Tarttis esittä sellaista todella pinnallista säärikarvojansa ajelevaa bisnesmiestä jolla ihan helvetisti massia. Mulla on noista vaan yks ja ne on ne karvat.

    • Anonyymi

      "Kai meillä miehillä on joku alemmuuskompleksi. Emme sitä myönnä :)."

      -Eipä nyt kuitenkaan täyttä sontaa kirjoitella.

      Miehiä on aina paljon tyrkyllä menestyneelle naiselle, nainen vaan asettaa sen riman itseään roimasti ylemmäksi. Jos nainen on "yksi sadasta". niin vain "yksi tuhannesta" miehestä täyttää hänen vaatimukset.
      Työtönät miestä ei reaalimailman tutkimusten mukaan huoli yksikään nainen, ei työtön eikä työssä käyvä. Korkeakoulutettu nainen ehdottomasti vaatii saman koulutustason vähintään mieheltä.

      Aloittajakin heti paljastaa mistä kenkä puristaa miehen pitää olla MUKAVAN NÄKÖINEN komistus , tavallisennnäköiset fiksut mukavat miehet älkää vaivautuko.

      Tämä on vaan se puhdas kiistaton fakta tosiasia.

      • Anonyymi

        Aikamoista yleistämistä. Itse en vaadi mieheltä korkeampaa koulutusta. Ahkera saisi kuitenkin olla. En halua miestä, jota ei erota sohvasta. Ja mitä ulkonäköön tulee, niin makuja on yhtä paljon kuin on ihmisiäkin.


    • Anonyymi

      Täällä on 55-v yksinäinen mies, ja työssä käyn. No minkäikäisiä miehiä täällä haetaan? kun kukaan ei ole ikä kriteerejä kertonut.
      Monenlaisia kokemuksia on ollut mutta "aina" olen tullut torjutuksi !!.
      No ! talvi tulee ja illat pimenee, näin ollen myös illat on pitkiä olla kotona.
      Tuskimpa täältä löydän ketään? ikäistäni naista ! jota voisi "joskus" tavata kasvotusten.

      Hyvää syksyä kaikille.

    • Anonyymi

      Täälla on yksi jos kelpaa tuu kokeilee

      • Anonyymi

        Paljonpa valaisee ikä,kuka ja mistäpäin olet?
        Etelässä kuitenkin hakuehdokkaat ovat.


      • Anonyymi

        Itsenäisyyspäivä meni yksinään ollessa, ja linnan juhlia katsellessa.
        Kukaan ei edes soittanut! että: mitä sinulle kuuluu itsenäisyyspäivänä.
        Kuinka sinulla meni! itsenäisyyspäivä? olit kuitenkin "kaveri" porukassa katsomassa linnan juhlia ja keskustellen mitä ! kenelläkin oli vaatetta päällänsä.
        Kohta on joulu !!! taidan silloinkin olla yksinään kotona .... no eipähän tule kustannuksia ostaa ruokaa kenellekkään ulkopuoliselle, saa olla niin miten yksinää voin olla.
        Hyvää joulun odotusta kaikille.


        Hyvää syksyä kaikille.


    • Anonyymi

      Ootko viel löytänyt? Tänne vain :)

      • Anonyymi

        Edelleen olen yksin ;/ ja joulua pukkaa lähelle , joulun alla vielä töissä parisen viikkoa ja sitten viikko "Hmmm".... No eipä mennä asioitten edelle.
        Saas nähdä miten jouluviikon käy ;D .



        Hyvää syksyä kaikille.


    • Anonyymi

      SINKKUUS ON PARASTA IKINÄ! Ei tarvitse osallistua siihen psyko penkitys paskaan ja saa olla eheä omana itsenään. Ainoa miinus on se että joudut selittämään aina kaikille monta kertaa että "en prkl halua, miljoonannen kerran, MITÄÄN kenenkään kanssa. Saa varautua siihen että moni loukkaantuu kun ei ton takia saa susta tarpeeksi huomiota irti.
      Itse joutunut kuuntelemaan liian monen harakan kirkumiset kun en oo lähtenyt baariin tai tanssimaan tai ryhtynyt heidän visakortiksi. Kun tullut se tuohtunut kysymys että eikö pillu kelpaa niin ainoa vastaus mitä oon voinut( ihan todenmukasestikin sanoa) on etten pidä ihmisistä niin paljoa että voisin kuvitella nuolevani ketään.

    • Anonyymi

      Hmmm, itse 55v mies, sinkkuna viimeiset neljä vuotta ja oikeastaan...en edes kaipaa parisuhdetta tai mitään mitä se edustaa. Olen aina kokenut parisuhteen hiukan ahdistavaksi ja en kyllä koskaan ole oikein oppinut ymmärtämään vastakkaista sukupuolta parisuhteessa. Naiset ovat siis aivan yhtä "kivoja" kavereina mutta parisuhteessa asiat kovasti muuttuvat.
      Sellainen ominaisuus helpottaa kyllä tätä että en koskaan ole tuntenut yksinäisyyttä ja itse asiassa työelämässä saan jo ähkyn ihmisistä ja vapaa-aikan sitten mielellään tekee asioita ihan yksin. Toki tapaan ystäviä, lapsia ja lastenlapsia säännöllisesti enkä koe sitä taas yhtään ahdistavaksi.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe