Ohjeita naisen iskemiseen

Anonyymi

1. Juo alkoholia
2. Mene yökerhoon.
3. Pyydä naista tanssimaan

Siinä se ei muuta tarvita

34

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla ja yökerhossa bailaamalla voi löytää kumppanin.

    • Anonyymi

      Meinasin naisena vastata (ja vastaankin, sillä olen nainen), että en oo ketään kumppania edes seurusteluun löytänyt yökerhosta, mutta muistankin väärin. Olen muutaman tapailu/seurustelukumppanin löytänyt yökerhosta, tosin siten että numerot on vaihdettu ja he ovat sitten myöhemmin, yleensä seuraavana päivänä ottaneet yhteyttä.

      • Anonyymi

        Näin ne suhteet alkavat. Kun mies juo viinaa ja bailaa yökerhossa voi hän tavata naisia joilta saa puhelinnumeron ja voi kutsua seuraavana päivä ulos.

        Raitis mies ei tapaa ketään, eikä voi ketään ulоskaan pyytää.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ne suhteet alkavat. Kun mies juo viinaa ja bailaa yökerhossa voi hän tavata naisia joilta saa puhelinnumeron ja voi kutsua seuraavana päivä ulos.

        Raitis mies ei tapaa ketään, eikä voi ketään ulоskaan pyytää.

        t. viinamies

        Tuskin ne naiset kellekkää ätmille puhelinnumeroaan haluaa antaa. Itse pääsin juttelemaan erään naisen kanssa baarissa joka sitten jopa suutelikin mua mutta en mä sitten kuitenkaan saanut siltä puhelinnumeroa ja myöhemmin se antoi pakit mulle kun yritin iskeä sitä. En kyllä yritä enää iskeä ketään.

        t. kilttimies89


      • Mä sain puhelin numeron ja vähä pääsin tanssimaan naisten kans, mut ei sillain tainnutkaa olla kiinnostunut ku ei ole itse ottanut yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin ne naiset kellekkää ätmille puhelinnumeroaan haluaa antaa. Itse pääsin juttelemaan erään naisen kanssa baarissa joka sitten jopa suutelikin mua mutta en mä sitten kuitenkaan saanut siltä puhelinnumeroa ja myöhemmin se antoi pakit mulle kun yritin iskeä sitä. En kyllä yritä enää iskeä ketään.

        t. kilttimies89

        Ei oo ihme että antoi pakit kun olet niin ruma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin ne naiset kellekkää ätmille puhelinnumeroaan haluaa antaa. Itse pääsin juttelemaan erään naisen kanssa baarissa joka sitten jopa suutelikin mua mutta en mä sitten kuitenkaan saanut siltä puhelinnumeroa ja myöhemmin se antoi pakit mulle kun yritin iskeä sitä. En kyllä yritä enää iskeä ketään.

        t. kilttimies89

        En minäkään muista, et oisin koskaan iskenyt naista. Joko homma on mennyt toisinpäin, tai sitten useimmin ihan vain itsestään.

        Tai no chatissä olen muutamasti ehdottanut tapaamista ihan hyvällä menestyksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo ihme että antoi pakit kun olet niin ruma.

        Mistäs sen tiedät? Ootko nähnyt mut? Mitä se nainen sitten olis mua mennyt suutelemaan jos kerran oon niin ruma ja vastenmielinen?

        t.kilttimies89


    • Anonyymi

      Viina tuhuaa pallin ja ällin

      • Anonyymi

        Älli ja Tälli, yhteensopivat ovat yhtä MAD-sarjakuvan hahmojen kanssa, yhtä viisaita.


    • Anonyymi

      Entä jos pää selviää ennenku ehtii pyytää naista tanssimaan, voiko toistaa kohdan 1?

      • Sitä ei voi ikinä toistaa liikaa.


    • Anonyymi

      Mamis ei uskalla mennä yökerhoon.
      - anteeksi että olen olemassa

      • Anonyymi

        Nolompaa on aikuisen mennä yökerhon juottotuoliin kuin päiväkerhon syöttötuoliin


    • Anonyymi

      Ja onhan se joka kerta noloa mennä yksin yökerhoon, ties mitä siellä olevat naiset tai jännämiehet ajattelee.

      t. kilttimies89

      • Anonyymi

        Yökerhossa kyllä huomataan kokematon nolo mies etsimässä emäntää.
        Voi tulla ikäviä kommentteja "mee vittuu"
        "painu hvettii"


    • Anonyymi

      Yökerhosta tai baarista löytyy vain tietyjä naistyyppejä. Tuttavapiirissäni on paljon naisia, jotka eivän baareissa käy saatikka viihdy.

      • Anonyymi

        Sellaiset miehet ja naiset jotka eivät käy yökerhossa juomassa ja bailaamassa jäävät yksin.

        Vain yökerhossa bailaamalla voi löytää kumppanin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset miehet ja naiset jotka eivät käy yökerhossa juomassa ja bailaamassa jäävät yksin.

        Vain yökerhossa bailaamalla voi löytää kumppanin.

        En oo koskaan yökerhosta löytäny tyttöystävää. Ne on aina löytynyt ihan muualta.


    • Tanssiva mies on naisen mielestä välitön, välitön mies on naisen mielestä villi ja villit miehet ovat naisten mieleen. Naista kiihottaa villit miehet.

    • Anonyymi

      Raitis mies jää ikisinkuksi. Viinaa juova mies saa naisia.

      • Anonyymi

        Viiksi-Valluja voi olla kuten Vallu Valkeutuneita, jotka tatuoivat itseensä jokaisen seksikumppaninsa nimen, kuin todistusaineistona, joka ei tietystikään välttämättä pidä totta voi olla vallu valpion omissa mielikuvitusunissaan sellaiset seksisuhteet hänellä :D


    • Anonyymi

      Baarista ei löydy kumppania. Yhden yön juttuja löytää mutta ne ei johda pitempään suhteesee.

      • Anonyymi

        Yhden yön jutut ja parisuhde alkavat samalla tavalla. Ensin juodaan viinaa ja sitten tavataan yökerhossa. Joistain tapaamisista voi sitten syntyä pidempi suhde.

        t. viinamies


      • Anonyymi

        Ensimmäistä kertaa tänä vuonna tuli käytyä alkossa, skottiviskiä puteli, blendiä, kohtuullisen hyvää skottiblendia, Highland Birdia :D

        Sattui sopivasti ulkoilureitin varrelle, niin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäistä kertaa tänä vuonna tuli käytyä alkossa, skottiviskiä puteli, blendiä, kohtuullisen hyvää skottiblendia, Highland Birdia :D

        Sattui sopivasti ulkoilureitin varrelle, niin...

        Ensmästä kertaa? Mä kävin eilenkin kaks kertaa. Ostin tosin vähän miedompaa, eli punkkua.


      • Anonyymi

        Joo tosiaan Highland Bird on hyvä perus-skotti-blend, mutta talisker tai oban ovat sitten oikein nautiskelu-juomia paremminkin.

        Bourbonit ovat mielestäni... vähän kuin junttiviskejä, niin sanotusti, sanoisin että mieluummin ostaa jotain viskiä tai konjakkia, kuin suoraa viinaa kun noissa on joku makukin sitten, muu kuin etanolin maku :D


    • Anonyymi

      On ollut kiireitä ja laiskuutta lähteä alkoon... macallan 12v olisi ollut jotain 70eur, en viitsinyt sitä ottaa sentään, mutta...harvoin käyn alkossa, todellakin ensimmäinen kerta tänä vuonna.

      Ruokakaupasta tulee tietysti otettua kaljaa, mutta tuollainenkin on aika rasittavaa... mutta niin hyvää viskiä on ihan mukavaa siemailla.

      NONIIN SE OLI SIINÄ SAKSA VOITTI... mutta loppupelit jääkekkosessa on epävarmaa minkälaiset joukkueiden kokoonpanot tulevat ketäkin vastaan seuraavissa peleissä, eli minkälaisia ketjuja ja pelaajia tulee ketjuihin :D

    • Anonyymi

      Naiset on idiootteja jos kelpuuttavat juopon miehen.

    • Anonyymi

      Ohjeita yleiseen iskemiseen (pätee sukupuolesta riippumatta):

      1. Esittäydy kiinnostuksen kohteelle
      2. Keskustele. Jos keskustelua ei synny, niin älä yritä väkisin.
      3. Ole aidosti kiinnostunut siitä mitä toinen sanoo.
      4. Tiedustele haluaisiko toinen osapuoli tavata jatkossa. Jos vastaus on ei, niin se on ei. Jos kyllä, niin onnea matkaan.

    • Anonyymi

      Joo, kaks känniläistä löytää toisensa.

    • Anonyymi

      Ens viikonloppuna juodaan viinaa ja mennään baariin. Nyt on hyvä kutina, että naiset on innoissaan. 2011 kun edellinen mestaruus tuli, niin meinasin saada naista, nyt vois jo onnistua.

    • Anonyymi

      ota olvia. ota eteen. ota ritolat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe