Dominat ja dominot

Anonyymi

93

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Dominointi on miesten kohdalla vissiin sen verran tavallista, ettei siitä ilmeisesti tarvitse erikseen puhua.

    • Koska nuo on maksullisia palveluja..

      Dominot on kyllä ihan hyviä, siis ne keksit.

      • Ne palikat ei paljoa kiinnosta...


      • Anonyymi

        LEGO-palikat varsinkaan enää hieman isompana, paitsi jotain naurettavia eunukki-pellejä kuten myytinmurtajat, vitun eunukkeja koko porukka, homoja jo vähintäänkin koko tuontantojengi :D


      • Mitä vikaa siinä on? Kyse ei kuitenkaan ole seksin ostamisesta. Sama kuin kävisi hieronnassa tms.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Mitä vikaa siinä on? Kyse ei kuitenkaan ole seksin ostamisesta. Sama kuin kävisi hieronnassa tms.

        Ei kai mitään.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Mitä vikaa siinä on? Kyse ei kuitenkaan ole seksin ostamisesta. Sama kuin kävisi hieronnassa tms.

        Menen huomenna hierontaan. Saas nähdä, onko sama... :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Menen huomenna hierontaan. Saas nähdä, onko sama... :D

        Kun vaan tietäisit mitä kaikkea myydään "hierontana". Koita olla avoimin mielin, ja raportoi huomenna kokemuksesi meille.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kun vaan tietäisit mitä kaikkea myydään "hierontana". Koita olla avoimin mielin, ja raportoi huomenna kokemuksesi meille.

        Pöh! En varmana kerro. On luvattu 45 minuutin hoito ja 15 minuuttua lämpökäsittelyä. :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pöh! En varmana kerro. On luvattu 45 minuutin hoito ja 15 minuuttua lämpökäsittelyä. :D

        Minua on oikeasti alkanut kiinnostamaan tuo dominalla käynti. Aihe ei kutkuta seksuaalisesti, mutta rentoutumismielessä. Taisin joskus mainita masokistisista taipumuksistani. Lähinnä siis tuo kipuaspekti kiehtoo.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Minua on oikeasti alkanut kiinnostamaan tuo dominalla käynti. Aihe ei kutkuta seksuaalisesti, mutta rentoutumismielessä. Taisin joskus mainita masokistisista taipumuksistani. Lähinnä siis tuo kipuaspekti kiehtoo.

        Täällä oli kerran juttu, jossa joku domina piiskatessaan miehiä, luki näille jotain feministisiä oppeja. No, joku valtaapitävä mies sitten oli ottanut opikseen ja alkanut näitä oppeja käytännössä toteuttamaan. En enää muista sen tarkemmin..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pöh! En varmana kerro. On luvattu 45 minuutin hoito ja 15 minuuttua lämpökäsittelyä. :D

        Höpöttävät hierojat on rasittavia..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Täällä oli kerran juttu, jossa joku domina piiskatessaan miehiä, luki näille jotain feministisiä oppeja. No, joku valtaapitävä mies sitten oli ottanut opikseen ja alkanut näitä oppeja käytännössä toteuttamaan. En enää muista sen tarkemmin..

        Luovuin ajatuksesta. Katselin tarjontaa ja tuntui painottuvan pervoiluun. Eikö kukaan ole kiinnostunut ihan puhtaasti kivun tuottamisesta turvallisesti? Oli myös hävyttömän kallista.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Luovuin ajatuksesta. Katselin tarjontaa ja tuntui painottuvan pervoiluun. Eikö kukaan ole kiinnostunut ihan puhtaasti kivun tuottamisesta turvallisesti? Oli myös hävyttömän kallista.

        Sen ei sitten tarvitse olla nainen?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sen ei sitten tarvitse olla nainen?

        Ei välttämättä. Vaikka mielummin olisin naisen käsiteltävä. Naisilla on herkempi ote, mikä lisäisi nyansseja. Vastaavasti hieronnassa valitsen mielummin miehen kovempien kourien vuoksi.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ei välttämättä. Vaikka mielummin olisin naisen käsiteltävä. Naisilla on herkempi ote, mikä lisäisi nyansseja. Vastaavasti hieronnassa valitsen mielummin miehen kovempien kourien vuoksi.

        No jaa..a..En ota kantaa.

        On muuten hyvä lääke tämä Montelukast. Pystyy vetämään ilmaa koko keuhkojen täydeltä ja mihin se jatkuva yskäkin katosi? Kiitos sulle, allergiakamuseni.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No jaa..a..En ota kantaa.

        On muuten hyvä lääke tämä Montelukast. Pystyy vetämään ilmaa koko keuhkojen täydeltä ja mihin se jatkuva yskäkin katosi? Kiitos sulle, allergiakamuseni.

        Jes. Ihana että auttaa!

        Se ei kuulemma kaikkiin tehoa, joten kuulut meihin onnekkaisiin. Itelle tosiaan ollut suurin apu tuosta, vaikka ei se kaikkia oireita ole poistanut. Mutta ei enää yskää, vinkumista ja inhaa limaa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Jes. Ihana että auttaa!

        Se ei kuulemma kaikkiin tehoa, joten kuulut meihin onnekkaisiin. Itelle tosiaan ollut suurin apu tuosta, vaikka ei se kaikkia oireita ole poistanut. Mutta ei enää yskää, vinkumista ja inhaa limaa.

        Ja mikä parasta, ei aiheuta mitään vapinoita, tai sydämentykytyksiä kuten ventoline..Mä oikein huomasin, vaikka en mitään odottanut, kuinka sen lääkkeen vaikutus alkoi, kun yhtäkkiseen ilma alkoi kulkee nenänkin kautta ihan eri tapaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja mikä parasta, ei aiheuta mitään vapinoita, tai sydämentykytyksiä kuten ventoline..Mä oikein huomasin, vaikka en mitään odottanut, kuinka sen lääkkeen vaikutus alkoi, kun yhtäkkiseen ilma alkoi kulkee nenänkin kautta ihan eri tapaan..

        Käytätkö sitä vuoden ympäri vai allergiakausina? Käsittääkseni suositellaan että allergialääke kannattaisi aloittaa vähän etukäteen. Et varmaan kerkiä saamaan ihan kaikkia hyötyjä irti tähän allergiakauteen. Ihan vaan että ensi kesä voi olla vielä parempi.

        Mutta näin allergiakaverina on aina ihan täpinöissään, jos joku saa jostain apua.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Käytätkö sitä vuoden ympäri vai allergiakausina? Käsittääkseni suositellaan että allergialääke kannattaisi aloittaa vähän etukäteen. Et varmaan kerkiä saamaan ihan kaikkia hyötyjä irti tähän allergiakauteen. Ihan vaan että ensi kesä voi olla vielä parempi.

        Mutta näin allergiakaverina on aina ihan täpinöissään, jos joku saa jostain apua.

        Ihan siis milloin on tarvetta ollut, siis Ventolinellä. Allergialääkkeitä olen ottanut vain allergiakausina.. plus Ventoline. 😊


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ihan siis milloin on tarvetta ollut, siis Ventolinellä. Allergialääkkeitä olen ottanut vain allergiakausina.. plus Ventoline. 😊

        Tää Montelukashan toimii sekä astmaan, että allergiaoireisiin, eli just mulle sopiva.. kun on allergista astmaa.

        "Montelukast Orion -tablettien vaikuttava aine, montelukasti, on leukotrieenireseptoriantagonisti, joka salpaa leukotrieeneiksi kutsuttujen aineiden vaikutusta. Leukotrieenit aiheuttavat keuhkoputkien supistumista ja turvotusta sekä allergiaoireita. Estämällä leukotrieenien vaikutusta Montelukast Orion helpottaa astmaoireita, pitää astman hallinnassa ja helpottaa kausiallergian (kutsutaan myös heinänuhaksi tai allergiseksi kausinuhaksi) oireita."


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kun vaan tietäisit mitä kaikkea myydään "hierontana". Koita olla avoimin mielin, ja raportoi huomenna kokemuksesi meille.

        Koitin olla. Nyt on käyty.

        Käännyin jopa masultani selälleen
        avoimin mielin.

        Teki hyvää..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Höpöttävät hierojat on rasittavia..

        Samaa mieltä. Pää alaspäin ei edes leuat liiku, että voisit vastata.

        Haluan olla itsekin hiljaa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Luovuin ajatuksesta. Katselin tarjontaa ja tuntui painottuvan pervoiluun. Eikö kukaan ole kiinnostunut ihan puhtaasti kivun tuottamisesta turvallisesti? Oli myös hävyttömän kallista.

        Järki voitti.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tää Montelukashan toimii sekä astmaan, että allergiaoireisiin, eli just mulle sopiva.. kun on allergista astmaa.

        "Montelukast Orion -tablettien vaikuttava aine, montelukasti, on leukotrieenireseptoriantagonisti, joka salpaa leukotrieeneiksi kutsuttujen aineiden vaikutusta. Leukotrieenit aiheuttavat keuhkoputkien supistumista ja turvotusta sekä allergiaoireita. Estämällä leukotrieenien vaikutusta Montelukast Orion helpottaa astmaoireita, pitää astman hallinnassa ja helpottaa kausiallergian (kutsutaan myös heinänuhaksi tai allergiseksi kausinuhaksi) oireita."

        Minä olen popsinut sitä ympäri vuoden.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Järki voitti.

        Kyllä minä edelleen olisin luotettavaa turvallista kiduttajaa vaille...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Koitin olla. Nyt on käyty.

        Käännyin jopa masultani selälleen
        avoimin mielin.

        Teki hyvää..

        Minua aina pelottaa, että jos alkaa seisomaan. Siis kun vaikka ei ajattelisi mitään sellaista, mutta fyysinen ärsytys on arvaamaton.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Minua aina pelottaa, että jos alkaa seisomaan. Siis kun vaikka ei ajattelisi mitään sellaista, mutta fyysinen ärsytys on arvaamaton.

        Hieroja sanoo vaan kuin schäferille: "Maahan!"


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kyllä minä edelleen olisin luotettavaa turvallista kiduttajaa vaille...

        Jaahass jaahas.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Minua aina pelottaa, että jos alkaa seisomaan. Siis kun vaikka ei ajattelisi mitään sellaista, mutta fyysinen ärsytys on arvaamaton.

        Mulla ei kyllä mikään s.ksuaalinen tule hoitavassa hieronnassa mieleen.

        Lähinnä siinä joskus rentoutuu niin ja tulee raukean hyvä olo sillä tapaa, että mulla käy jälkeen päin tunteisiin ja se on yllättävää.

        Saattaa tulla kyynel silmään.
        Se on omituinen reaktio, mutta niin vain käy.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulla ei kyllä mikään s.ksuaalinen tule hoitavassa hieronnassa mieleen.

        Lähinnä siinä joskus rentoutuu niin ja tulee raukean hyvä olo sillä tapaa, että mulla käy jälkeen päin tunteisiin ja se on yllättävää.

        Saattaa tulla kyynel silmään.
        Se on omituinen reaktio, mutta niin vain käy.

        Siis kun miehellä voi ottaa eteen vaikka ei ajattele mitään seksuaalista. Se on vaan kehon reaktio.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Siis kun miehellä voi ottaa eteen vaikka ei ajattele mitään seksuaalista. Se on vaan kehon reaktio.

        Niinkö se menee.

        Entäs jos ajattelee vaikka tiiviisti tekohampaita, poretablettia ja hampaiden välin puhdistusta, niin sittenkinkö?

        En tiedä tuommoisesta mitään, että noinkin epähallittavaa se teillä on. Miten sitten voi selästä hieroa? Onneksi minulla ei seiso mikään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jaahass jaahas.

        Sinä haluat ajatella tämän jotenkin kierosti. Kyse ei ole mistään perversiosta. Sinä rentoudut hierojalla, minä haluaisin turvallisesti toteutettua kidutusta. Kyse on siis rentoutumisesta, ei mistään seksuaalisesta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niinkö se menee.

        Entäs jos ajattelee vaikka tiiviisti tekohampaita, poretablettia ja hampaiden välin puhdistusta, niin sittenkinkö?

        En tiedä tuommoisesta mitään, että noinkin epähallittavaa se teillä on. Miten sitten voi selästä hieroa? Onneksi minulla ei seiso mikään.

        Riippuu vähän yksilöstä, mutta kyllä. En voisi kuvitellakkaan sisäreisiä hierottavan. Siinä ei auta vaikka haistelisi edesmenneen mummon alushousuja.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Sinä haluat ajatella tämän jotenkin kierosti. Kyse ei ole mistään perversiosta. Sinä rentoudut hierojalla, minä haluaisin turvallisesti toteutettua kidutusta. Kyse on siis rentoutumisesta, ei mistään seksuaalisesta.

        Jos saa raippaa, siinä ei rentoudu kukaan.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Riippuu vähän yksilöstä, mutta kyllä. En voisi kuvitellakkaan sisäreisiä hierottavan. Siinä ei auta vaikka haistelisi edesmenneen mummon alushousuja.

        Karmeaa, asetu nyt jo :D ...


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Sinä haluat ajatella tämän jotenkin kierosti. Kyse ei ole mistään perversiosta. Sinä rentoudut hierojalla, minä haluaisin turvallisesti toteutettua kidutusta. Kyse on siis rentoutumisesta, ei mistään seksuaalisesta.

        Et sinä enää syksyllä muista halujasi.
        Nyt olet vaan saanut keväällä jotain älytöntä päähäsi.

        Menepä imuroimaan viikonloppua varten.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Riippuu vähän yksilöstä, mutta kyllä. En voisi kuvitellakkaan sisäreisiä hierottavan. Siinä ei auta vaikka haistelisi edesmenneen mummon alushousuja.

        Ei minulta sisäreisiä hierottu...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jos saa raippaa, siinä ei rentoudu kukaan.

        Kovalle kivulle altistettuna keho alkaa tuottamaan endorfiineja ja muita hormooneita. Vaikutusta on verrattu huumeisiin. En käytä huumausaineita ja välttelen alkoholia, joten se on minulle täydellinen ratkaisu. Olo on rentoutunut ja raukea.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Et sinä enää syksyllä muista halujasi.
        Nyt olet vaan saanut keväällä jotain älytöntä päähäsi.

        Menepä imuroimaan viikonloppua varten.

        Minä nimenomaan koitin selittää, ettei kyse ole haluista. Oletko tiennyt että mies saa yön aikana useita erektioita nukkuessaan? Keho vaan toimii niin. Se on vain reaktio.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei minulta sisäreisiä hierottu...

        Minulta hierottiin viimeksi.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Minä nimenomaan koitin selittää, ettei kyse ole haluista. Oletko tiennyt että mies saa yön aikana useita erektioita nukkuessaan? Keho vaan toimii niin. Se on vain reaktio.

        Nyt tiedän kyllä niistä jo ihan liikaa tämän illan aikana.

        Olet sen verran perehtynyt aiheeseen, että minun on tässä kohtaa lähdettävä syömään lettu. Laitan mansikka-vadelmahilloa ja yritän unohtaa mielikuvat.

        Yritä tuota...ööh...miten sen nyt teille miehille sanoisi...
        -pitää "matalaa profiilia"

        Kyllähän se Kolinkin vaara nousee maisemasta ylös, mutta se on vähän eri juttu.

        "...mies saa yön aikana useita erektioita nukkuessaan?"

        Tässä kohtaa jäi vain arveluttamaan, että joutuuko nainen sitten pakosti heräämään ja onko mahdollista kuitenkin nukkua siinä vaikka mies temppuilee?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Minulta hierottiin viimeksi.

        Ei tuo kyllä kuuluu kuvioon.

        Pitää olla niska ja selkä.

        Pakotitko hierojan siihen?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Minulta hierottiin viimeksi.

        Oliko sulla lämpömatto sisäreisillä?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kovalle kivulle altistettuna keho alkaa tuottamaan endorfiineja ja muita hormooneita. Vaikutusta on verrattu huumeisiin. En käytä huumausaineita ja välttelen alkoholia, joten se on minulle täydellinen ratkaisu. Olo on rentoutunut ja raukea.

        No otat rautalapion oikeaan käteen ja vasemmalla hevosaitapaimenesta kiinni ni johan rupeaa sekunneissa enforfiinejä tulemaan. Ehkä *kelekin x 3.

        "Olo on rentoutunut ja raukea."


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei tuo kyllä kuuluu kuvioon.

        Pitää olla niska ja selkä.

        Pakotitko hierojan siihen?

        Kysyi että hierotaanko... Minä olin niin nirvanassa että sanoin vaan joo. Ennen kuin tajusinkaan niin hän oikeasti hieroi sisäreidet. Minä siinä yritin miettiä hikisiä sukkia ja muuta inhaa.

        Jouduinko siis jännänaisen hyväksikäyttämäksi?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oliko sulla lämpömatto sisäreisillä?

        Mikä se on?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kysyi että hierotaanko... Minä olin niin nirvanassa että sanoin vaan joo. Ennen kuin tajusinkaan niin hän oikeasti hieroi sisäreidet. Minä siinä yritin miettiä hikisiä sukkia ja muuta inhaa.

        Jouduinko siis jännänaisen hyväksikäyttämäksi?

        Et, kun hieroja oli mies ellet huomannut nirvanassasi.

        Ja lämpömatto on lämpömatto, kuumennettava matto; ensin laitetaan pari froteepyyhettä, sitten kuuma matto, ja sitten taas pyyhkeitä.

        Sinä muhit siinä hetken kuin broileri. Sitten voi alkaa käsitellä kun syvin lihas on lämmennyt. Kylmiltään voi helpommin tulla vaurioita eikä kudokset oot niin vastaanottavia. Kyllä ne ammattilaiset tietää.

        Sunhan piti mennä nukkumaan? Mitä siinä teet vielä?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Et, kun hieroja oli mies ellet huomannut nirvanassasi.

        Ja lämpömatto on lämpömatto, kuumennettava matto; ensin laitetaan pari froteepyyhettä, sitten kuuma matto, ja sitten taas pyyhkeitä.

        Sinä muhit siinä hetken kuin broileri. Sitten voi alkaa käsitellä kun syvin lihas on lämmennyt. Kylmiltään voi helpommin tulla vaurioita eikä kudokset oot niin vastaanottavia. Kyllä ne ammattilaiset tietää.

        Sunhan piti mennä nukkumaan? Mitä siinä teet vielä?

        En minä ole ollut nukkumaan menossa. Kävin suihkussa.

        ???


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Et, kun hieroja oli mies ellet huomannut nirvanassasi.

        Ja lämpömatto on lämpömatto, kuumennettava matto; ensin laitetaan pari froteepyyhettä, sitten kuuma matto, ja sitten taas pyyhkeitä.

        Sinä muhit siinä hetken kuin broileri. Sitten voi alkaa käsitellä kun syvin lihas on lämmennyt. Kylmiltään voi helpommin tulla vaurioita eikä kudokset oot niin vastaanottavia. Kyllä ne ammattilaiset tietää.

        Sunhan piti mennä nukkumaan? Mitä siinä teet vielä?

        Kivesten päällä ei saisi pitää mitään lämmintä. Se huonontaa sperman laatua.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En minä ole ollut nukkumaan menossa. Kävin suihkussa.

        ???

        Klo 23 jälkeen ei saa käydä suihkussa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kivesten päällä ei saisi pitää mitään lämmintä. Se huonontaa sperman laatua.

        No ei kai ne sisäreisillä ole!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No ei kai ne sisäreisillä ole!

        Taii...mistä sitä tiet..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No ei kai ne sisäreisillä ole!

        Lähellä kuitenkin. Suositusten mukaan miesten ei pitäisi pitää esim. läppäriä sylissä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Lähellä kuitenkin. Suositusten mukaan miesten ei pitäisi pitää esim. läppäriä sylissä.

        Moniko mies siellä nyt viskasi läppärin ilmaan :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Klo 23 jälkeen ei saa käydä suihkussa.

        Saa jos asuu modernissa talossa, jossa on äänieristys.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Lähellä kuitenkin. Suositusten mukaan miesten ei pitäisi pitää esim. läppäriä sylissä.

        Kyllä teillä kaikki on hankalaa

        *kyllästyneenä*


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Lähellä kuitenkin. Suositusten mukaan miesten ei pitäisi pitää esim. läppäriä sylissä.

        Entäs jos sulla on vaikka kalakukko sylissäs?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Saa jos asuu modernissa talossa, jossa on äänieristys.

        Ei kestä sielläkään lorruuttaa.

        On tehtävä asiasta ilmoitus.
        Tässä kohtaa ehkä ylläpidolle.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei kestä sielläkään lorruuttaa.

        On tehtävä asiasta ilmoitus.
        Tässä kohtaa ehkä ylläpidolle.

        "Käyttäjä käy yöllä suihkussa ja sivistää palstan naisia miesten genitaali alueen toiminnoista ja vaaroista."


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei kestä sielläkään lorruuttaa.

        On tehtävä asiasta ilmoitus.
        Tässä kohtaa ehkä ylläpidolle.

        Ota huomioon etä leikkasin parran ja hoidin sitä muutenkin. Parta vie yhtä paljon aikaa kuin hiuksetkin.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        "Käyttäjä käy yöllä suihkussa ja sivistää palstan naisia miesten genitaali alueen toiminnoista ja vaaroista."

        Jotenkin noin.

        Onhan tämä irrationaalista,
        paljon rikkeitä lyhyessä ajassa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ota huomioon etä leikkasin parran ja hoidin sitä muutenkin. Parta vie yhtä paljon aikaa kuin hiuksetkin.

        Parta raapii. Oli sitä tai ei. Voisiko brasilailaisen sokerijutskan tehdä leukaan?

        Kirjataan ylös "taloyhtiön jäsen takkuinen(kin)".
        Lisäksi ilmoitettu laskeumaa, havaittu hierojalla.

        Yhtiövastike nousee.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ota huomioon etä leikkasin parran ja hoidin sitä muutenkin. Parta vie yhtä paljon aikaa kuin hiuksetkin.

        Meinasitko ottaa vielä lehtipuhaltimen?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Parta raapii. Oli sitä tai ei. Voisiko brasilailaisen sokerijutskan tehdä leukaan?

        Kirjataan ylös "taloyhtiön jäsen takkuinen(kin)".
        Lisäksi ilmoitettu laskeumaa, havaittu hierojalla.

        Yhtiövastike nousee.

        Lailailai...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Parta raapii. Oli sitä tai ei. Voisiko brasilailaisen sokerijutskan tehdä leukaan?

        Kirjataan ylös "taloyhtiön jäsen takkuinen(kin)".
        Lisäksi ilmoitettu laskeumaa, havaittu hierojalla.

        Yhtiövastike nousee.

        Sänki raapii, parta ei. Sitä paitsi minun partani on pehmoinen ja mukava.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Sänki raapii, parta ei. Sitä paitsi minun partani on pehmoinen ja mukava.

        Markkinointikirje.

        *heristää sormea*


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Meinasitko ottaa vielä lehtipuhaltimen?

        En nyt sentään, mutta olohuoneen järjestystä voisi muuttaa 🤔


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Markkinointikirje.

        *heristää sormea*

        Minä vain valistan sinua, nainen.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Sänki raapii, parta ei. Sitä paitsi minun partani on pehmoinen ja mukava.

        Oletko liimannut lampaanvillaa leukaan.

        Joo, jotkut tekevät niin. Eräässä dokumentissa mies sanoi käyttävänsä "karhunkarvaa" tekemäänsä perhoon. Otti sakset ja nappasi tiedät kyllä mistä.

        Tässä kohtaa kultturelli dokumentin seuraaja otti puhelun kanavapomolle :D


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En nyt sentään, mutta olohuoneen järjestystä voisi muuttaa 🤔

        Toivotaan, että sinulla on 3-metrinen kulmasohva & perintöflyygeli.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Minä vain valistan sinua, nainen.

        Selvähän se...

        Nyt lähden täysin oppineena nukkumaan.
        Älä remua siellä.

        Unta koko palstalle!

        Suomi voitti

        :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oletko liimannut lampaanvillaa leukaan.

        Joo, jotkut tekevät niin. Eräässä dokumentissa mies sanoi käyttävänsä "karhunkarvaa" tekemäänsä perhoon. Otti sakset ja nappasi tiedät kyllä mistä.

        Tässä kohtaa kultturelli dokumentin seuraaja otti puhelun kanavapomolle :D

        Öö, siis kummanko pään karvoja? Hyi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Selvähän se...

        Nyt lähden täysin oppineena nukkumaan.
        Älä remua siellä.

        Unta koko palstalle!

        Suomi voitti

        :)

        Hyvää yötä narttu,
        toivottaa Valtias.

        Sopi jotenkin aiheeseen 😁

        Kauniita unia.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Selvähän se...

        Nyt lähden täysin oppineena nukkumaan.
        Älä remua siellä.

        Unta koko palstalle!

        Suomi voitti

        :)

        Grrr... Kerta vieläkin niputat minut ja Pertin, saat olla Orjattareni omassa kammiossani. Tästä lähtien tottelet sanaa Valtias.

        Tässä aiheeseen sopivaa musiikkia:
        https://youtu.be/thcVdvDl3GI?t=42


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Grrr... Kerta vieläkin niputat minut ja Pertin, saat olla Orjattareni omassa kammiossani. Tästä lähtien tottelet sanaa Valtias.

        Tässä aiheeseen sopivaa musiikkia:
        https://youtu.be/thcVdvDl3GI?t=42

        Mikäs se sinulle on tullut?

        Rauhallisesti vaan *ojentaa mangomehua* siitä hörps.

        (naurua)

        Hohhoijaa.

        Pakko sanoa kun katselin tuota musiikkivideota ja kuuntelin Teräsbetonia, niin nauruhan siinä tuli. Ei hitto.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikäs se sinulle on tullut?

        Rauhallisesti vaan *ojentaa mangomehua* siitä hörps.

        (naurua)

        Hohhoijaa.

        Pakko sanoa kun katselin tuota musiikkivideota ja kuuntelin Teräsbetonia, niin nauruhan siinä tuli. Ei hitto.

        Murr, pidän mykkäkoulua.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Murr, pidän mykkäkoulua.

        *pärsk*

        Pidä vaan. Onhan tässä tullut jo iltaviihdettä kun sivuston avasi.
        Oot kun kevätvilliintynyt talitiainen.

        "Orjatar" on jo kymmenessä avauksessa

        :'D


    • Anonyymi

      Niistä käytetään nimitystä master.

    • Hyvä kysymys. Olen tullut siihen tulokseen, että 95% naisista haluaa miehen enemmän tai vähemmän dominoivan. Ehkä siis miesten dominointi on niin arkipäivää, että siitä ei tarvitse puhua.

    • Anonyymi

      Nuo nimitykset (luokat, genret, kuten dom, sub, sm, ds, bdsm) ovat pornoteollisuuden luomia ja yksikään nainen _EI_ halua kokea sellaisia tilanteita ja sellaista väkivaltaa joita pornovideot ym pornomediat ovat pullollaan. Ja nyt tuota roskaa on alettu popularisoimaan mm filthy shames of grey -sonnalla ihan TV:ssäkin.

      Olisikin niin helppoa sanoa että vika on yksin pornoteollisuudessa (sekä miehissä), mutta niin ei ole _lainkaan_. Pornoteollisuus vain on kartoittanut (ja nimennyt) ne himot jotka parhaiten myyvät ja hionut tuotteensa huippuunsa. Ja "vialliset" ihmiset kuluttaa ko tuotteita, valtavasti. "Vika" on siis ihmisissä, meissä kaikissa, miehissä ja naisissa.

      Tuo Yogamiehen "95% naisista haluaa" on mahdollista ymmärtää kahdella tavalla riippuen siitä mikä sanan "haluaa" merkitys on. Jos kyseessä on naisen n.s. 'tietoisen mielen' 'tietoinen alistumisen halu' niin silloin 95% on selvästi yläkantissa. Jos taas sana "haluaa" viittaa normaaliin seksiviettiin (joka on kehittynyt muutamien miljoonien vuosien aikana sellaiseksi kuin se nyt on, ja on siis yksi perusvieteistä eli ei ole erityisemmin/alinomaa tietoisesti mielessä) niin silloin voi sanoa että jokainen niistä naisista joilla on normaali (hetero) seksivietti kostuu esim silloin kun mies läpsäyttää häntä pyllylle ja yleensäkin kun tiedossa tai käynnissä on jokin eroottinen ahdinko johon nainen on miehen toimesta joutumassa/joutunut. Miehillä puolestaan jonkin asteinen erotiikkaan liittyvä dominointivietti on lähes kaikilla, niin ikään evoluution tuotteena, kummallakin näitä himoja tietenkin moduloi kyseisenä aikakautena vallalla olevat siveellisyys, ettisyys, moraali -ajatelmat (sekä tasa-arvo-utopia). Monenlaiset hormoonitehtaat käynnistyvät kummallakin kun peuhataan tällä erotiikan alueella, niiden vaikutukset ovat ...voimakkaat. Muillakin nisäkkäillä on samanlainen hormoonitoiminta ja siis himot.

      Se mistä pornoteollisuutta voi ja pitää ankarasti moittia on tapa jolla käsittelevät/esittävät tätä erotiikan osa-aluetta, joka on siis äärimmäisen riisuttu, väkivaltainen, raaka. Toisaalta on niin että tämä aihepiiri on niin valtavan hienovarainen että ei ole olemassa yhtäkään filmiä tai kirjaa jossa oltaisiin päästy edes lähelle ihmisten välistä eh ...normaalia kanssakäymistä. Sellaisesta filmistä/kirjasta tulisi melkoisen pitkä/paksu ja hyvin hidastempoisena tylsä.

      • Anonyymi

        "jokainen niistä naisista joilla on normaali (hetero) seksivietti kostuu esim silloin kun mies läpsäyttää häntä pyllylle"

        Bullshittiä!
        Jos joku mies tulee läpsimään minua pyllylle, niin saa takuuvarmasti aikaan sen, että hänen kanssaan sekstailunhalu tyssää välittömästi siihen paikkaan, jos sellaista halua häntä kohtaan on joskus ollut. Ja minä olen normaali heteronainen. Nuo sinun kuvittelemasi "normaalit heteronaiset" ovat pienenpieni vähimmistö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jokainen niistä naisista joilla on normaali (hetero) seksivietti kostuu esim silloin kun mies läpsäyttää häntä pyllylle"

        Bullshittiä!
        Jos joku mies tulee läpsimään minua pyllylle, niin saa takuuvarmasti aikaan sen, että hänen kanssaan sekstailunhalu tyssää välittömästi siihen paikkaan, jos sellaista halua häntä kohtaan on joskus ollut. Ja minä olen normaali heteronainen. Nuo sinun kuvittelemasi "normaalit heteronaiset" ovat pienenpieni vähimmistö.

        "jokainen niistä naisista joilla on normaali (hetero) seksivietti kostuu esim silloin kun mies läpsäyttää häntä pyllylle ja yleensäkin kun tiedossa tai käynnissä on jokin eroottinen ahdinko johon nainen on miehen toimesta joutumassa/joutunut."

        Olin sanomassa samaa. Surullista, että muuten noin fiksun kuuloinen mies ajattelee naisista noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jokainen niistä naisista joilla on normaali (hetero) seksivietti kostuu esim silloin kun mies läpsäyttää häntä pyllylle"

        Bullshittiä!
        Jos joku mies tulee läpsimään minua pyllylle, niin saa takuuvarmasti aikaan sen, että hänen kanssaan sekstailunhalu tyssää välittömästi siihen paikkaan, jos sellaista halua häntä kohtaan on joskus ollut. Ja minä olen normaali heteronainen. Nuo sinun kuvittelemasi "normaalit heteronaiset" ovat pienenpieni vähimmistö.

        "Bullshittiä! Jos joku mies tulee läpsimään minua pyllylle,"

        Telaketjufemakko ei ole normaali nainen, ei n.s. mieleltään eikä biologialtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Bullshittiä! Jos joku mies tulee läpsimään minua pyllylle,"

        Telaketjufemakko ei ole normaali nainen, ei n.s. mieleltään eikä biologialtaan.

        Tuota se pornon toljotus teettää..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tuota se pornon toljotus teettää..

        Niin teettää. Surullista, että se vie miehistä kaiken normaaliuden, huokaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jokainen niistä naisista joilla on normaali (hetero) seksivietti kostuu esim silloin kun mies läpsäyttää häntä pyllylle"

        Bullshittiä!
        Jos joku mies tulee läpsimään minua pyllylle, niin saa takuuvarmasti aikaan sen, että hänen kanssaan sekstailunhalu tyssää välittömästi siihen paikkaan, jos sellaista halua häntä kohtaan on joskus ollut. Ja minä olen normaali heteronainen. Nuo sinun kuvittelemasi "normaalit heteronaiset" ovat pienenpieni vähimmistö.

        Et ole mikään nainen vaan Feministi pelle


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tuota se pornon toljotus teettää..

        P.rnohan lopetetaan vuonna 2022. Myös muovikassit. Muovikassituotanto.


    • Anonyymi

      Olisi kivaa käydä dominaklaanien ylivallassa. Jos vähän muutettas Hispaniolan saaren toisen valtion nimeä. Saisi maistaa mulattiraippaa

    • Dominalla olisi kyllä mielenkiintoista käydä, mutta se vaatisi todella kovaa luottoa toiseen jos meinaisi kaikilla herkuilla koko hoidon ottaa.

    • Anonyymi
    • Tässä kontekstissa tykkään enemmän latinankielisistä nimityksistä Dominatrix ja Dominator. ; )

    • Anonyymi

      Kyllähän dominat kiinnostavat huomattavasti enemmän kuin miehet. En ole edes sen vertaa homo, että saisin vaikka jostain straponeista yhtään mitään kiksejä. Ennemmin joku korko tai tappi, jos jotain.

      Mikä nyt sitten on "sovinnaista", mikä ei - kai se on yksilöllistä. Tottakai nahkavaatteet naisella aikaansaavat usein myönteisiä värinöitä, mutta eipä silloin sitä niin mieti, onko se miten "kliseistä" tai ei... Enemmän yleensä kiinnostaa jotkut muut asiat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe