Maisa Torppa on alkanut nahistua!

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fbeeb7a6-8146-49d2-9e38-db12ea2740b8

Nainen alkaa nahistua kiihtyvällä vauhdilla kun 30 ikävuotta lähestyy. Ei ihme, että on ollut kiire hankkia aisuri. Kaulassa alkavat jo jänteet paistaa kuten vanhoilla naisilla ja käsissä näkyy myös jänteet ja verisuonet eli noita-akan kädet ovat lähellä. Nuo ovat niitä ensimmäisiä merkkejä naisen rapistumisesta.

31

<50

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johtuu laihuudesta kaulajänteet näkyy.

• Anonyymi

Telkkarissa kerran näin maisan naaman niin oli todella kamala että hyi hyi meikkiä naamassa monta kiloo että kehtaa edes telkkarissa esiintyä.

• Anonyymi

Kaunis nainen on edelleen ja voittaa monet nuoremmat tullessa ja mennessä.. Laihuudesta johtuu noi jänteet..

• Anonyymi

Ei ole ja ei ollut nuorempanakaan. Eikä voita nuorempiaan joskaan niistäkään suurin osa ei ole kauniita.

• Ole hiljaa! Pääasia on, että Jari-Matti rakastaa sitä.

• Anonyymi

Ja Seiska.

• Tuo kuva mikä näyttää piirretyltä iltalehden sivulla, voisin väittää että kuva on mun sisaren tyttärestä, Maisalta ei näytä ollenkaan! Pitääpä mainita siskolle tuosta.

https://www.instagram.com/p/Bxh94CVjDTa/?utm_source=ig_embed

• Anonyymi

Onko ketjun aloittaja saanut 30v kaunottarilta pakit, kun noin tunteisiin meni?

• Anonyymi

Ei ole olemassa mitään 30v kaunottaria. Tuon ikäinen nainen on täti, ilmeisesti vilkaisit peiliin ja huomasit itsessäsikin nuo samat nahistumisen merkit.

• Anonyymi

Eikä oo. Tuossa kuvassa on joku halloween-kumisuodatin.

xL

• Maisa on niin ohkainen ja rasvaprosentti pieni ettei oo ihmekkään, jos jänteet näkyy. Rusketus vanhettaa ihoa nopeasti ja varmasti. Hoikilla iho näyttää rypistyvän herkemmin? Vai onko vaan mutu, mutta Maisa on ihan kuvauksellinen.

• Anonyymi

taas uusi kuva YHtyrkyllä ;(

• Anonyymi kirjoitti:

taas uusi kuva YHtyrkyllä ;(

Häh? Maisalla? Mulla? Jos mulla, niin ei se mikään uus ole. Vanha kuva silimät kierossa..se on otettu tiedoston mukaan jo 2015. Öö 39 vuotiaana..kurppa siis, ei tyrkky eikä yh..😌

Jos Maisa taas, niin eiks Maisa tienaa kuvillaan?🤔

• Anonyymi

Ei Maisa ole YH, koska pääosin huoltajuus ex-miehellä. Kaunis nainen vieläkin, ehkä vähän liian laiha.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei Maisa ole YH, koska pääosin huoltajuus ex-miehellä. Kaunis nainen vieläkin, ehkä vähän liian laiha.

En minä vaan tiiä onko yh vai miten menee. Hirmu hoikka, mutta onhan hän myös sirorakenteinen luustoltaan. Pääasia, että itellään on hyvä olla itsessään.

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

En minä vaan tiiä onko yh vai miten menee. Hirmu hoikka, mutta onhan hän myös sirorakenteinen luustoltaan. Pääasia, että itellään on hyvä olla itsessään.

Maisalla on just hyvän kokoinen kroppa. Nykyajan lihavien maailmassa se voi toki näyttää "liian hoikalta", mutta ainakin ihan täysin terveen näköinen kroppa omaan silmään. Ihmisten käsitys lihavuudesta, liiasta hoikkuudesta jne. on ihan vääristynyt nykyään, koska kaikki on nykyään niin pulleita että siitä on tullut jonkinlainen normi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maisalla on just hyvän kokoinen kroppa. Nykyajan lihavien maailmassa se voi toki näyttää "liian hoikalta", mutta ainakin ihan täysin terveen näköinen kroppa omaan silmään. Ihmisten käsitys lihavuudesta, liiasta hoikkuudesta jne. on ihan vääristynyt nykyään, koska kaikki on nykyään niin pulleita että siitä on tullut jonkinlainen normi.

Horatsu: hirmu hoikka. Anonyymi: liian laiha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hirmu hoikka" tarkoittaa yleensä sitä että moni haluaisi toisen painavan enemmän. Sama asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä paitsi käytin sanaa "hoikka", en "laiha". Luepa tarkemmin jos meinaat viisastella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä paitsi käytin sanaa "hoikka", en "laiha". Luepa tarkemmin jos meinaat viisastella.

Anonyymi
        23.5.2019 9:07

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi
        23.5.2019 9:07

HUOH! Tuo en ole minä, kirjoitin ensimmäisen kommentin hortenille tähän ketjuun. Minusta ei ole yhtään liian laiha tuo Maisa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HUOH! Tuo en ole minä, kirjoitin ensimmäisen kommentin hortenille tähän ketjuun. Minusta ei ole yhtään liian laiha tuo Maisa.

"Maisalla on just hyvän kokoinen kroppa", on ensimmäine kommenttini tähän ketjuun.

• Anonyymi kirjoitti:

"Hirmu hoikka" tarkoittaa yleensä sitä että moni haluaisi toisen painavan enemmän. Sama asia.

Nojaa, ei mun ajatusmaailmassa tarkoita samaa. Laihasta puhun, jos pidän ihmistä turhan ohuena tai alipainoisena, hoikka on vielä normi . Hirmu hoikka taas on siinä hilkulla, että vähän kevenee lisää menee laihan puolelle ja ei enää ole normi. Eli Jos nyt luit koko ketjun ihmettelen ettet päässyt mun ajatuksesta perille. Pidän Maisaa kuvauksellisena ja hirmu hoikkana sirona . Suomeksi pidän hänen ulkonäöstään.

Mutta ei ole varaa laihtua enempää, sitten alkaa olla muuta kuin normi. Anorektisuus ei ole nättiä, voin kertoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, eli mitä koitat sanoa? Että minä jotenkin vähättelisin Maisaa, koska olen itse häntä isompi? Jos,0 niin olet tajunnut kaiken lukemasi väärin kohdaltani.

Mä olen ollut itse aivan yhtä hoikka, kuin Maisa voi olla että jopa hoikempi heikkoina vuosina. XS koon vaatteet oli isoja...siitä voi jotain ynnäillä. Lasten vaateosastolta sai ostaa vaatteita.

Me ihmiset ollaan niin eri mallisia vartaloiltammekin.

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Niin, eli mitä koitat sanoa? Että minä jotenkin vähättelisin Maisaa, koska olen itse häntä isompi? Jos,0 niin olet tajunnut kaiken lukemasi väärin kohdaltani.

Mä olen ollut itse aivan yhtä hoikka, kuin Maisa voi olla että jopa hoikempi heikkoina vuosina. XS koon vaatteet oli isoja...siitä voi jotain ynnäillä. Lasten vaateosastolta sai ostaa vaatteita.

Me ihmiset ollaan niin eri mallisia vartaloiltammekin.

Joo, ymmärsin tuon "hirmu hoikka" negatiiviseksi ilmaukseksi, että on liian hoikka. Eli käsitin väärin.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, ymmärsin tuon "hirmu hoikka" negatiiviseksi ilmaukseksi, että on liian hoikka. Eli käsitin väärin.

Jeps. Laiha on mun ilmaisussa se negatiivinen, hoikka postiivinen. Ja tuo toisessa kommentissa heikkoina vuosina ilmaisu tarkoittaa niitä aikoja, kun sairastin migreeniä lähes päivittäin ja oksentelin myös joka kohtauksessa vatsan tyhjäksi ja olin todella todella laiha. En voinut syödä mitään pahoinvoinnin vuoksi ja kaikki mitä söinkin tuli ulos migreenin ja oksentelun myötä.

Eli ei se ravinto ehtinyt juuri minussa olemaan eikä kertymään.

Semmonen lieveilmiö sillä sairaudella.. riutunut laihuus.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeps. Laiha on mun ilmaisussa se negatiivinen, hoikka postiivinen. Ja tuo toisessa kommentissa heikkoina vuosina ilmaisu tarkoittaa niitä aikoja, kun sairastin migreeniä lähes päivittäin ja oksentelin myös joka kohtauksessa vatsan tyhjäksi ja olin todella todella laiha. En voinut syödä mitään pahoinvoinnin vuoksi ja kaikki mitä söinkin tuli ulos migreenin ja oksentelun myötä.

• HortenMarket kirjoitti:

Tuplana tulee hiirulaisella...

• Anonyymi

Maisalla on vanhentava tyyli, kyllä hän on ihan ikäisensä nuoren naisen näköinen muuten on . Yhdistelmä yliruskettunut iho (toivottavasti purkista, muuten vanhettaa oikeasti) ja yliblondattu/harmaannutettu tukka, voimakas meikki, nukke-tekoripset, ylirääkätty kroppa ja eestissä hommatut "pompulat" ei varsinaisesti nuorenna ketään. Vaan saa näyttämään keski-ikäiseltä, joka yrittää olla kolmekymppisen näköinen.

Laihalla loistaa jänteet kaulassa, pulleammalla tulee vaakatasoon poimuja ja leukoja. Siinä välillä jos onnistuu olemaan, niin hyvä on. Ja ainahan voi pitää poolokaulusta tai huivia, jos vastaantulijat juoksee karkuun. Tai burkhaa, jos on koko olemus pelottavan vanha.

• Anonyymi

Y.b tunnistettu.

• Anonyymi kirjoitti:

Y.b tunnistettu.

Ai pahus. Mä en yleensä tykkää kommentoida julkkisia, mutta nyt piti sitten raukkamaisesti puskissa kuitenkin jotain sanoa. Ja heti jäin kii..:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      68
      4500
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      111
      3387
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      29
      1940
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1192
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      90
      939
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      912
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      817
    Aihe