Hakamäentiellä ajellessani sain idean, sillä ajoradalle oltiin laskettu uusi asfaltti; se kiilsi öljyisen tummansinisenä pintana ollen ajaessa lähes äänetön renkaiden alla. Auto kulki sillä kuin unelma, tai hiljalleen soljuva unisatu kauniiden huulten soinnuttamana. Kohina ja poukkoilu oli tiessään. Ymmärsin hyvin, miksi maksan veroja kaupungille.
Alan afalttimieheksi. Asfalttimiehet liikkuvat öisin, ja toimittelevat tekojaan pimeän siipien suojassa, yön yltäkylläisessä valomeressä; lapioivat kuumaa mönjää rikki rouhitulle tielle katsellen sivusta jyrän lyttäävän ahkeran työn tasaiseksi kerrokseksi kävellä. Savuavin kengin. Millaisia fakiireja.
Asfalttimiehet ovat oikeita miehiä, eivätkä mitään herneenhalkojia, tai somettajia. Asfalttimiehen tullessa töistä, hän ei istahda valkoisella nahkasohvalle, vaan perintöjakkaralle, jolla jo sukupolvet ennen häntä ovat istuneet. Asfalttimiehissä on muutosalttiutta, voimaa ja äärimmäistä näkymättömyyttä.
Viva la asfalttimies!
(Hihitystä)
Vieras huone
6
<50
Vastaukset
Mjoo
Minun on vaikea kuvitella että yksikään tämän pösilöpalstan perintötekijöistä jollain tasolla eroaa tästä mielikuvahypetyksestäni, sillä tämä on totuus.
(Hirn)Tarkemmin ajateltuna olen huolissani urasuuntaukseni tuottamista ongelmista, sillä yötyö ei ole minun juttuni, koska rusketus ei siten syvene.
No voihan vittu.
(Naurua)
- Anonyymi
Näen taianomaisesti pyörivät Audin vanteet, hypnotisoivat hiljaiset hyrrät.
-flowersreally-Mjoo
Mun kannattaisi varmaan lukea aina kirjoittamani läpi, sillä jotenkin tökkää toi "lyttäävän."
Eikö sen pitäisi olla muodossa lytätessä?
Nää saatanan aikamuodot. Paha ongelma.
(Naurua)
Meinaatko murhata jonkun asfalttitöissä?
Mjaa-a
No, ehkä ensiksi tulisi mieleen tylsyys, mutta elämä koostuu sellaisesta (tai siitä).
Mä en niin kuin henk.koht. saa mitään kiksejä jankuttamisesta.
Elämä on, kuten lausutaan.
(Naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376